Zat ik dus ook aan te denken..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoiets?
http://fok.3fmfan.nl/requests/
Je bent een held. Denk dat iedereen die vanaf straks aan kan gaan houden. Veranderen we gewoon stilletjes de OP. Maakt verder toch niet uit of ze de oude nog gebruiken.quote:
Naar 80 ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Rockiejj het volgende:
maar dan moet ik de port zeker ook veranderen in VDJ?
Ja, maar dat nummer staat dan nog wel leuk in die lijst.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat het gedraait is hoor je vanzelf toch als je naar de radio luistert
Ja, luister nu maar via iTunesquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hoort het nu, mijn negroïde kameraad?
Gewoon een vinkje erachter "gedraait"quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat nummer staat dan nog wel leuk in die lijst.
Kijkt naar het nummer met het gekleurde vakje, (wisselbaar met tab)quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:55 schreef Martijn_16 het volgende:
Zijn er ook DJ's die live een set draaien? En dus niet steeds ieder nummer af laten spelen, maar shit door elkaar mixen? Ben namelijk wel benieuwd hoe die banner, met het nummer dat gedraaid wordt, reageert op de crossfader in Virtual DJ?
Ik herkende welgeteld 5 nummers op heel qlimax toenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
dit nummer hoorde ik voor het eerst @ Qlimax 2010 wildstylez draaide hem
die liveset heb ik. echt geweldigquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
dit nummer hoorde ik voor het eerst @ Qlimax 2010 wildstylez draaide hem
kopen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef Dalando het volgende:
Opgenomen van de Magic show_!
Gast koop je tracks
ik wel meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik herkende welgeteld 5 nummers op heel qlimax toen.
Okee nice, wil het misschien ook wel is proberen, kloot namelijk al een tijdje wat rond met Virtual DJ. Maar eerst gaan de tentamens even voor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kijkt naar het nummer met het gekleurde vakje, (wisselbaar met tab)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoog Catharijne!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijne gaan vol, nog iets harder en ze gaan kapotZou de derde keer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |