Is het bij mijn weten. Ik luister nu zelf via de site en heb geen verhuisberichten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:52 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE HET MOET OOK OP DE SITE VERANDERD!
Dit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is het bij mijn weten. Ik luister nu zelf via de site en heb geen verhuisberichten.
Haal die piemel eens uit je oor.quote:
DJ's moeten ook aan kunnen geven dat het nummer gedraaid is. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakkenquote:
Ik wil half uurtje ook wel overnemen. mits ik niet moet eten om 6uurquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
@ Webhawkje/Pirania, Ik ga nu even weg, maar ik sta voor 18 uur ingepland, dus Webhawkje mag wel van 18 tot 19
Dat het gedraait is hoor je vanzelf toch als je naar de radio luistertquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DJ's moeten ook aan kunnen geven dat het nummer gedraaid is. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken
zoiets?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DJ's moeten ook aan kunnen geven dat het nummer gedraaid is. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken
Oké dat mogen jullie uitzoekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik wil half uurtje ook wel overnemen. mits ik niet moet eten om 6uur
Je hoort het nu, mijn negroïde kameraad?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oké dat mogen jullie uitzoeken![]()
doeidoei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |