hoor je nog steeds de spam er doorheen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lullen jullie nou ik druk gewoon op luisteren, en dan moet het toch goed zijn
Er is een nieuwe server. Check OP.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lullen jullie nou ik druk gewoon op luisteren, en dan moet het toch goed zijn
Ter Apel. Hardcore op je bovenarm.quote:
Waarom is dat niet op de site veranderd danquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Er is een nieuwe server. Check OP.
Waar heb je op luisteren geklikt, via welke site of link?quote:
Aight swaquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ter Apel. Hardcore op je bovenarm.
kweet nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is dat niet op de site veranderd dan
Meeste mensen noemen het 'Nu-Style' Hardstyle maar dan veel melodieuzer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan? Echt hard is het niet.
Hardstyle, maar dat was het niet hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan? Echt hard is het niet.
Gewoon DE official sitequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar heb je op luisteren geklikt, via welke site of link?
NEE HET MOET OOK OP DE SITE VERANDERDquote:
Maar dat is nu nog niet zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:52 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE HET MOET OOK OP DE SITE VERANDERD!
is toch goed zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe ik dit nou het best voor dj's kan maken.
Aangevraagde nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |