Zo ben ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
doe ik niet. maar je hebt mensen die alleen van early houden. en dat vind ik triest
Dit jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:42 schreef Rockiejj het volgende:
Weetje wanneer je een trouwe luisteraar bent?
Als je tóch naar ONZ-Radio luistert zelfs al je het kutmuziek vind
niet expres (A)quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dat nummer werd best wel afgekapt ineens
Hoor jij iemand?quote:
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef Nitrouz het volgende:
Resistance zonder break is hard![]()
Met break is die heel erg slecht
Staat op z'n hardst :squote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Volume mag iets omhoog!van Trol.
Inderdaad, dat heb ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat doe ik hier beter niet.
Hard staat ie wel
Dom monotoon geragquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef Nitrouz het volgende:
Resistance zonder break is hard![]()
Met break is die heel erg slecht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
F5en, er is nu hardstyle namelijk.quote:
Heb je het nou over mijn stem?quote:
quote:
Ik hoor hardstyle met tussendoor ONZIN IS VERHUISDquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
F5en, er is nu hardstyle namelijk.
Poort veranderen naar 80quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoor hardstyle met tussendoor ONZIN IS VERHUISD
Unibet 4 lifequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Heb je gewonnen? Hoeveel heb je ingezet? Welke wedstrijden? Wat was je quottering?
Klopt, maar dan kan ik de liedjes niet direct beluisterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er bestaat tegenwoordig ook een requestpagina.
Je loopt echt giga achterquote:
Hij was een van de 13 luisteraars dusquote:
LOL@!!@quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij was een van de 13 luisteraars dus![]()
Trance? Waar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hou niet zo van trance, maar dit is wel lekker.
Wat lullen jullie nou ik druk gewoon op luisteren, en dan moet het toch goed zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij was een van de 13 luisteraars dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |