quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op de nieuwe site gaat het helemaal geweldig worden allemaal. Wacht maar af.
Stuur de lege versie maar...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan hem wel groter maken inderdaad, ben geen held in photoshop, en heb het nu ook niet geïnstalleerd, dus een ander plaatje kan ik niet maken. Dus ik gebruik deze wel, tenzij iemand anders denkt, hé, ik maak wel iets van, zeg 450 x 80px.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef SawIt het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn de reden dat ik dankbaar ben dat er aids is in de wereld
Dán heb je een kutleven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://www.detelefoongids.nl/tg-l/WP6533062-Anker+K/vermelding/
Ik aangevraagdquote:
Whahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
UPDATE: JE KRIJGT OOK AIRPLAY BIJ DE GOUDSE LOKALE RADIO MET CA 70 LUISTERAARS TIJDENS MIJN ITEM!!
Radio Onzin contest: krijg airplay op ONZ Radio
Kan je wat voor me makenquote:
16:30 TrollenFTW [Hardstyle]quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
UPDATE: JE KRIJGT OOK AIRPLAY BIJ DE GOUDSE LOKALE RADIO MET CA 70 LUISTERAARS TIJDENS MIJN ITEM!!
Radio Onzin contest: krijg airplay op ONZ Radio
topquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik draai hierna nog een nummer van 2 minuten is dat goed? en dan een jingle..
Je tijd is op, sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Song 2?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
poep.quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie spammen hier alleen maar voor de postcount he?
http://onzradio.trooperz.nl/img/np_bg.pngquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Stuur de lege versie maar...
wat jij wil. faggquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
postcountquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Nee joh!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dit bij houdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
Hoewel mijn gemiddelde per dag wel 1 omhoog is gegaan.
Mijne is in 4 dagen 3 posts per dag gestegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
Hoewel mijn gemiddelde per dag wel 1 omhoog is gegaan.
een en al spam, eerst ging het hier nog over de radio nu alleen maar over boodschappen doen en over hoeveel kilogram jullie hebben gepoeptquote:
1,3 kg jongequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
een en al spam, eerst ging het hier nog over de radio nu alleen maar over boodschappen doen en over hoeveel kilogram jullie hebben gepoept
Ow.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
een en al spam, eerst ging het hier nog over de radio nu alleen maar over boodschappen doen en over hoeveel kilogram jullie hebben gepoept
We moesten refreshenquote:
Salaam Alaikum abi.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef Nitrouz het volgende:
Broeders, een goedenmiddag. Wie draait er? Wanneer draait koelkast? Ik zal vanaf 7/8 niet meer kunnen luisteren
Om 5 uur dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef Nitrouz het volgende:
Broeders, een goedenmiddag. Wie draait er? Wanneer draait koelkast? Ik zal vanaf 7/8 niet meer kunnen luisteren
Een halve kilo, in de vorm van een Rquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Restecpquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:32 schreef Graseter het volgende:
Die switch deed het automatisch zonder refresh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |