Fokkers maken muziek, dat weten we allemaal, maar goede muziek? Dat is de vraag. Hoe gaan we daar nu achter komen? Ik heb de oplossing: Een contest op Radio Onzin, wil jij met je instrument, zangtalent, en band, weten wat je op muziekgebied bent? Schrijf je dan nu in! Inschrijven kan dmv een PM aan mij met een geupload mp3 bestand, met als titel: Inschrijving voor de FMM/ONZ Radio contest.
Komend weekend laat ik een uur, door mij geselecteerde, fokkermuziek horen. Daarna kunnen fokkers op deze muziek stemmen dmv een Poll die een paar keer geplaatst zal worden in het dan lopende Radio Onzin topic en waarschijnlijk zal deze ook verschijnen op de site.
Wat win je? Tot nog toe niets, maar je wordt in ieder geval 1 keer gedraaid op ONZ Radio en hopelijk kan ik met andere DJs afspreken dat zij de winnaar gaan draaien, een soort megahit dus.
Let op! Dit is geen FOK Idols, dus enkel een opname van je stem accepteer ik niet, er moet minstens een soortement van beat of melodie onder zitten!
Alles op een rijtje:
• PM met mp3 naar mij met titel: Inschrijving voor de FMM/ONZ Radio contest
• Je kan airplay krijgen op ONZ Radio én Gouwestad
• Je mag een band zijn, dance insturen, maar enkel stemgeluid accepteer ik niet
Als mijn inbox vol zit, ik lees en leeg deze weer op vrijdagavond... Dus heb tot die tijd geduld.
UPDATE: JE KRIJGT OOK AIRPLAY BIJ DE GOUDSE LOKALE RADIO MET CA 70 LUISTERAARS TIJDENS MIJN ITEM!!
[ Bericht 1% gewijzigd door naatje_1 op 13-01-2011 16:26:22 ]
Hier schreef
Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*