abonnement Unibet Coolblue
pi_91261471
Alweer deel 8 van de topicreeks waarin Fokkers kunnen vragen naar steden, clubs, stadions, tickets en wedstrijden in het buitenland!

Deel 1: Buitenlandse wedstrijden bezoeken
Deel 2: Buitenlandse wedstrijden bezoeken #2
Deel 3: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 3
Deel 4: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 4
Deel 5: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 5
Deel 6: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 6
Deel 7: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 7

Vliegmaatschappijen:
http://www.easyjet.com
http://www.ryanair.com
http://www.jet2.com
http://www.virgin-express.com/
http://www.germanwings.com
http://www.vueling.com/

Lowcostwebsites:
http://www.wegolo.nl/
http://www.lowcostairlines.nl/
http://www.cheaptickets.nl
http://www.whichbudget.com

Boot:
http://www.dfdsseaways.nl

Reisorganisaties (voor o.a. stedentrips):
http://www.d-reizen.nl/

Hotels:
http://www.easyhotel.com
http://www.travelodge.co.uk

quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Makkelijk. Desnoods een van de zwarthandelaren rond het stadion aanklampen. Gewoon op tijd zijn. Je ziet ze vanzelf wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_91261668
Hey allemaal!

Morgen vertrek ik voor een weekendje naar Milaan. Nou wil ik met wat vrienden misschien Inter Milaan - Bologna bezoeken. Weet iemand hoe het zit met kaartverkoop aan het stadion?

Thnx
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_91263263
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:39 schreef Black-Death het volgende:
Hey allemaal!

Morgen vertrek ik voor een weekendje naar Milaan. Nou wil ik met wat vrienden misschien Inter Milaan - Bologna bezoeken. Weet iemand hoe het zit met kaartverkoop aan het stadion?

Thnx
Makkelijk. Desnoods een van de zwarthandelaren rond het stadion aanklampen. Gewoon op tijd zijn. Je ziet ze vanzelf wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_91263404
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Makkelijk. Desnoods een van de zwarthandelaren rond het stadion aanklampen. Gewoon op tijd zijn. Je ziet ze vanzelf wel.
Maar zwarthandelaren zijn toch veel duurder dan via de officiële kanalen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_91263547
Tegen Bologna zit het daar toch lang niet vol, dus zo duur zal het niet zijn denk ik.
pi_91263973
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Paul-89 het volgende:
Tegen Bologna zit het daar toch lang niet vol, dus zo duur zal het niet zijn denk ik.
Jup dat had ik me ook al bedacht!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_91280986
je kan de kaarten voor inter gewoon online kopen

http://81.21.130.150/Inte(...)dMan=MAN029&tipMan=B
pi_91304887
Goedemorgen! Ik wil dit seizoen nog een keer naar een thuiswedstrijd van Schalke'04. Via de site van Schalke kun je tickets bestellen, maar die zijn én meteen uitverkocht én je moet een creditcard hebben. Waar kan ik (goedkope) tickets bestellen, liefst voor de lange zijde.
pi_91315793
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef hotmale_1986 het volgende:
Goedemorgen! Ik wil dit seizoen nog een keer naar een thuiswedstrijd van Schalke'04. Via de site van Schalke kun je tickets bestellen, maar die zijn én meteen uitverkocht én je moet een creditcard hebben. Waar kan ik (goedkope) tickets bestellen, liefst voor de lange zijde.
Duitse ebay, vaak zijn de prijzen dan ook nog redelijk
pi_91473037
Afgelopen zaterdag naar Internazionale - Bologna geweest, erg gaaf ^O^
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_91484428
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:51 schreef Black-Death het volgende:
Afgelopen zaterdag naar Internazionale - Bologna geweest, erg gaaf ^O^
En hoe ben je aan je kaarten gekomen? Via de Inter klantenservice o.i.d. of via de handelaren buiten het stadion? En mag ik vragen wat je voor een kaartje betaald hebt? O-)
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_91486592
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef Feyenoord_Epe het volgende:

[..]

En hoe ben je aan je kaarten gekomen? Via de Inter klantenservice o.i.d. of via de handelaren buiten het stadion? En mag ik vragen wat je voor een kaartje betaald hebt? O-)
Er liepen inderdaad handelaren rond het stadion, maar die heb ik maar genegeerd. Naast het stadion kon je gewoon officiele kaarten kopen, waarbij je je moest identificeren en de kaarten op naam werden gezet. Ik had kaarten van 24 euro, dan zit je achter de goals 2e ring. 3e ring was goedkoper en 1e ring uiteraard duurder.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_91498668
Ok, 24 euro is best te doen. Hoe zit het met de sfeer daar?
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_91510529
Sfeer was wel goed vond ik. Zaten ongeveer 50.000 man las ik achteraf dus was wel prima.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:11:29 #15
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_91582821
Zondag naar de Tyne - Wear derby Sunderland vs Newcastle geweest, 49.000 man in 't Stadium of light. Slechte wedstrijd gezien, veel kick-and-rush van Sunderland kant terwijl Newcastle het voetballend wilde oplossen. Na de match nog wat stoeltjes gooien over-en-weer.

Meer foto's (ook van mijn bezoek aan de stadions van Hartlepool, Middlesbrough en Darlington) kun je [HIER] vinden

Het wedstrijdticket wat deze keer eens niet asociaal duur was.



Eerst wat pints doen in de pubs en dan te voet naar het stadion



Boys van Newcastle bij de trein, heel veel cops ertussen.



Choreo voor de match



+/- 4000 Magpies met alleen een linie politie ertussen.

pi_91582855
ik wil misschien paris saint germain - bate bezoeken
Klinkt misschien als een suffe wedstrijd...Daarom twijfel ik ook

Lijkt iemand het een 'spannende 'wedstrijd?
pi_91586151
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef RD4 het volgende:
Zondag naar de Tyne - Wear derby Sunderland vs Newcastle geweest, 49.000 man in 't Stadium of light. Slechte wedstrijd gezien, veel kick-and-rush van Sunderland kant terwijl Newcastle het voetballend wilde oplossen. Na de match nog wat stoeltjes gooien over-en-weer.

Meer foto's (ook van mijn bezoek aan de stadions van Hartlepool, Middlesbrough en Darlington) kun je [HIER] vinden

Het wedstrijdticket wat deze keer eens niet asociaal duur was.

[ afbeelding ]

Eerst wat pints doen in de pubs en dan te voet naar het stadion

[ afbeelding ]

Boys van Newcastle bij de trein, heel veel cops ertussen.

[ afbeelding ]

Choreo voor de match

[ afbeelding ]

+/- 4000 Magpies met alleen een linie politie ertussen.

[ afbeelding ]
Nog bij de wedstrijd van Hartlepool geweest?

Afgelopen weekend ook geweest bij Sunderland - Newcastle, alsmede Hartlepool vs Dagenham. Dat laatste was echt een boutpot, niet te geloven. Engelsen daar konden onze aanwezigheid ook niet echt waarderen daar. Gastvrije lui daar. :N

Sunderland - Newcastle was echt een mooie pot. Moesten helaas op zondag alweer terug, dus hebben niet echt kunnen genieten van de sfeer rondom de wedstrijd heen. Volgende keer maar weer eens gaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_91591935
Zaterdag Portsmouth vs. Leeds!
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:46:36 #19
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_91637677
Niet naar Hartlepool geweest, werd me afgeraden. Gelukkig niks gemist.
pi_91666322
Hoe duur zijn kaarten in Engeland ongeveer? Premier league en/of Championship?

en wat is over het algemeen de goedkoopste optie om naar engeland toe te gaan? boot? vliegtuig? auto?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_91670792
Het hangt natuurlijk heel erg van de club af en van de plekken in het stadion. Voor Premiership zou ik uitgaan van gemiddeld zo'm 35 pond, ruim 40 euro. Championship gemiddeld zo'n 20 pond.

Als je naar Londen gaat is vliegen (met Ryanair of Easyjet) de goedkoopste optie. Als je naar Newcastle wilt is de boot de goedkoopste optie. Ook hier hangt het dus van de plek af.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:15:31 #22
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_91671682
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef DUK het volgende:
Het hangt natuurlijk heel erg van de club af en van de plekken in het stadion. Voor Premiership zou ik uitgaan van gemiddeld zo'm 35 pond, ruim 40 euro. Championship gemiddeld zo'n 20 pond.

Als je naar Londen gaat is vliegen (met Ryanair of Easyjet) de goedkoopste optie. Als je naar Newcastle wilt is de boot de goedkoopste optie. Ook hier hangt het dus van de plek af.
Birmingham (Birmingham City & Aston Villa) zijn ook goed te doen. +/- 1,5 van Londen met de trein.
pi_91884681
2 kaartjes voor Schalke-Wolfsburg binnen :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:36:34 #24
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_91894503
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef hotmale_1986 het volgende:
2 kaartjes voor Schalke-Wolfsburg binnen :P
Via de Schalke site???
Of toch via ebay.de zag net dat je daar enkel je aankoop toegestuurd kunt krijgen naar een duits adres
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_92055108
zo kaartje gekocht voor frankrijk - kroatie
¤ 20 en nog goed zicht ook
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:38:17 #26
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_92055643
Ik zou ook buitenlandse clubs bezoeken als ik feyenoorder zou zijn :') :')
♔ KoningenUitGroningen ♔
  zondag 30 januari 2011 @ 17:24:31 #27
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_92085481
05-03 West Ham vs Stoke
pi_92157764
Weet iemand of Stamford Bridge vaak uitverkocht is? Ze hebben een lage capaciteit weet ik nog, maar vraag me af hoe vol het zit tegen clubs als Stoke en Wigan. Waar zijn kaartjes het beste te krijgen via online kanalen?

Zijn die boottochten naar thuiswedstrijden van Sunderland overigens aan te raden?

[ Bericht 16% gewijzigd door emokid op 01-02-2011 01:12:32 ]
pi_92158121
Stamford Bridge is bijna altijd uitverkocht. Ook tegen clubs als Wigan en Stoke en al helemaal nu met nieuwe aankopen Luiz en Torres. Heb geen ervaring met kaarten online bestellen voor Chelsea maar je zou het het beste kunnen proberen via de officiele Chelsea website.

Zaterdag aanwezig bij DE degradatietopper van Duitsland: Borussia Monchegladbach v Stuttgart. Ben benieuwd. Ik zal later wat fotos en een klein verslagje posten.

[ Bericht 1% gewijzigd door DUK op 01-02-2011 03:07:28 ]
pi_92158320
Carroll naar Liverpool. :P Ik ga het misschien via voetbalretour.nl overwegen. Is die site te vertrouwen?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:34:40 #31
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_92181943
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:32 schreef emokid het volgende:
Carroll naar Liverpool. :P Ik ga het misschien via voetbalretour.nl overwegen. Is die site te vertrouwen?
Is goed te vertrouwen!
pi_92214061
Ik wil graag in maart een stadion tour doen bij arsenal, is het verstandig om de kaartjes nu al online te bestellen? Krijg ik ze dan opgestuurd? of moet ik ze uitprinten? Of is het beter om de kaartjes daar te halen?

heeft iemand dit al eens gedaan?
pi_92215906
Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef assie het volgende:
Via de Schalke site???
Of toch via ebay.de zag net dat je daar enkel je aankoop toegestuurd kunt krijgen naar een duits adres


Inderdaad, via de Schalke site moet je ook een Duits Iban nummer ofzo van de Rabobank hebben als je geld wil overschrijven (of een creditcard, heb ik niet)

Dus nu maar via Marktplaats, beetje te duur betaald, ¤ 60,- voor een kaartje (waarde ¤ 40,- zag ik)
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:48:29 #34
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_92223313
Van 10 tot 15 februari ben ik in Istanbul, en dan wil ik graag een wedstrijd bezoeken. Zelf dacht ik aan Fenerbahçe - Kayserispor (mooi duel, groot stadion), maar als er een nou een stadsderby is die ik niet mag missen, of iets dergelijks, hoor ik het graag!

Verder zat ik even naar de plaatsen te kijken:



Ik neem aan dat blauw rechtsonder het uitvak is. Ik wilde kaarten regelen voor achter het doel, vak L of M, Telekomtribune, maar tips zijn welkom.
Are these the nazis, Walter?
pi_92255257
Ik was van plan met twee vrienden dit seizoen een wedstrijden van Barcelona te bezoeken. Madrid - Barcelona voor de competitie gaat ons echter niet lukken ivm planning, maar na vanavond komt er nog een Classico dit seizoen en wel een hele unieke.

Omdat Madrid vanavond Sevilla uitschakelde (Almeria - Barcelona was formaliteit na 5-0 thuis) in de halve finale van de Copa del Rey wordt het woensdag 20 april Barcelona - Madrid als bekerfinale in het stadion van Valencia (!): Mestalla.

Lange beschrijving weer, maar waar het om neer komt: ik zie hier in de inleiding van dit topic allemaal manieren om te reizen en dergelijke, maar geen manieren om aan kaarten te komen. Heeft iemand een tip?
pi_92256495
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Ik was van plan met twee vrienden dit seizoen een wedstrijden van Barcelona te bezoeken. Madrid - Barcelona voor de competitie gaat ons echter niet lukken ivm planning, maar na vanavond komt er nog een Classico dit seizoen en wel een hele unieke.

Omdat Madrid vanavond Sevilla uitschakelde (Almeria - Barcelona was formaliteit na 5-0 thuis) in de halve finale van de Copa del Rey wordt het woensdag 20 april Barcelona - Madrid als bekerfinale in het stadion van Valencia (!): Mestalla.

Lange beschrijving weer, maar waar het om neer komt: ik zie hier in de inleiding van dit topic allemaal manieren om te reizen en dergelijke, maar geen manieren om aan kaarten te komen. Heeft iemand een tip?
Ja, de loterij winnen, heel veel sparen en met je slaapzak voor het Spaanse postkantoor gaan liggen, want ik heb sterk het idee dat dat een hele moeilijke gaat worden om te krijgen. Waar houden ze die Copa Del Rey finale eigenlijk?
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_92263738
In Valencia.... (staat ook in zijn verhaal).... :)
pi_92467772
Hallo,

Ik wil tijdens het paasweekend de wedstrijd Inter-Lazio bezoeken. Kan ik beter wachten tot ik via de officiele Inter website kaartjes kan kopen of zijn er zelfs nog kaartjes op de dag van de wedstrijd zelf beschikbaar?

Bvd
pi_92481967
Morgen naar Woking v St.Alban in de Engelse 5de klasse (laagste professioneel niveau). Zal wat foto's hier zetten.

Afgelopen weekend naar BMG v Stuttgart geweest:





Erg onder de indruk van het stadion en de organisatie in het algemeen. In de nabije toekomst een wedstrijdje van Koln bezoeken denk ik ook..
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:00:53 #40
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_92516220
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:45 schreef DUK het volgende:
Afgelopen weekend naar BMG v Stuttgart geweest:

Erg onder de indruk van het stadion en de organisatie in het algemeen. In de nabije toekomst een wedstrijdje van Koln bezoeken denk ik ook..
Hmm, Gladbach is een goeie 5 kwartier rijden vanaf hier.
Waar heb je de kaarten besteld?
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_92516287
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef assie het volgende:

[..]

Hmm, Gladbach is een goeie 5 kwartier rijden vanaf hier.
Waar heb je de kaarten besteld?
kan je gewoon op de club site bestellen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:04:53 #42
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_92516433
Maar eens proberen dan.... kaarten worden thuisgestuurd neem ik aan.
Moet je met creditcard betalen? dat kan dan nog een probleem worden
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_92516588
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef assie het volgende:
Maar eens proberen dan.... kaarten worden thuisgestuurd neem ik aan.
Moet je met creditcard betalen? dat kan dan nog een probleem worden
worden thuis gestuurd ja voor ¤1,5 extra.

volgens mij moet je wel met CC betalen
pi_92518421
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:17 schreef fetss het volgende:
Ik wil graag in maart een stadion tour doen bij arsenal, is het verstandig om de kaartjes nu al online te bestellen? Krijg ik ze dan opgestuurd? of moet ik ze uitprinten? Of is het beter om de kaartjes daar te halen?

heeft iemand dit al eens gedaan?
Paar maanden geleden stadiontour gedaan met een engelse vriend van me.
Pas een dag van te voren online geboekt.
Met creditcard en je krijgt dan een reserveringsnummer.
Is wel aan te bevelen reserveren want de stadiontours zijn populair.
Maar toen wij er waren kon je op de dag zelf ook nog een ticket voor de tour kopen.

Het is een leuke tour maar het haalde het niet bij de stadiontour die ik in het oude Highbury gedaan heb in het verleden.
Maarja dan heb je het over zoveel traditie,stijl en historie in één stadion.
Het Emirates is ook prachtig en indrukwekkend maar het straalt overal steriliteit en commercie uit.
Je kon bijvoorbeeld ook een stadiontour doen met een Arsenal Legend voor 20 pond meer.

Er is nu trouwens een actie dat je in Maart je tweede kaartje gratis krijgt geloof ik dus dat is dan wel weer ok. ^O^
pi_92518492
morgen naar frankrijk-brazilie :D
pi_92530453
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef assie het volgende:

[..]

Hmm, Gladbach is een goeie 5 kwartier rijden vanaf hier.
Waar heb je de kaarten besteld?
Via de site besteld. Het is bij BMG nooit uitverkocht (alleen als Koln of Bayern langskomen wellicht). Ze worden gewoon netjes thuisgestuurd. Creditcard heb je nodig..

Woking v St.Albans was een verschrikkelijk slechte pot. Foto's volgen later..
pi_92616607
gisteren in stade de france; frankrijk - brazilie

pi_92650077
Bedenkelijk niveau in de Conference South in Engeland... (Premiership, Championship, League One, League Two, Conference National, Conference North/South)
Wel mooi om het mee te maken..dat dan weer wel.



pi_92939612
Wij willen met groepje naar dortund-freiburg gaan in het weekend van 16april.
Op internet vind je vele varierende prijzen.
Uiteindelijk uitgekomen op 2 sites:
http://www.worldticketsho(...)Freib&network=cleafs

ongeveer 50euro/wedstrijdkaart

en op de site:
http://www.123voetbalreiz(...)icle&id=50&Itemid=54
30e speelronde 15-04-2011 t/m 17-04-2011
16-04-2011 Borussia Dortmund – SC Freiburg ¤ 50,-

''Bovenstaande prijzen zijn exclusief vervoer en overnachting. Optioneel kan er een overnachting worden bijgeboekt. De prijs voor deze overnachting zal variëren van ¤ 35 - ¤ 55, afhankelijk van de speelstad waarin u de overnachting wilt boeken.''

Daar kan je ook voor 50euro een ticket kopen en regelen zij eventueel het hotel.
Het hotel is zelf natuurlijk ook makkelijk en evt goedkoper te regelen, maar kennen jullie nog meer sites voor tickets? Via google kom je op een hoop sites uit maar de prijzen varieren van 50-120 euro voor slechts 1 kaartje....
pi_92990402
Morgen naar Real Madrid - Levante :)
  zondag 20 februari 2011 @ 11:03:22 #51
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_93047539
Gisteren naar SC Paderborn 07 vs Alemannia Aachen geweest. Ground kan ik toevoegen aan mijn lijst, maar wat een waardeloos dorp en dito stadion.







(Foto's schaamteloos gejat van Alemannia Aachen clubsite)
pi_93048295
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef consio het volgende:
Wij willen met groepje naar dortund-freiburg gaan in het weekend van 16april.
Op internet vind je vele varierende prijzen.
Uiteindelijk uitgekomen op 2 sites:
http://www.worldticketsho(...)Freib&network=cleafs

ongeveer 50euro/wedstrijdkaart

en op de site:
http://www.123voetbalreiz(...)icle&id=50&Itemid=54
30e speelronde 15-04-2011 t/m 17-04-2011
16-04-2011 Borussia Dortmund – SC Freiburg ¤ 50,-

''Bovenstaande prijzen zijn exclusief vervoer en overnachting. Optioneel kan er een overnachting worden bijgeboekt. De prijs voor deze overnachting zal variëren van ¤ 35 - ¤ 55, afhankelijk van de speelstad waarin u de overnachting wilt boeken.''

Daar kan je ook voor 50euro een ticket kopen en regelen zij eventueel het hotel.
Het hotel is zelf natuurlijk ook makkelijk en evt goedkoper te regelen, maar kennen jullie nog meer sites voor tickets? Via google kom je op een hoop sites uit maar de prijzen varieren van 50-120 euro voor slechts 1 kaartje....
Is het al uitverkocht dan? Anders gewoon via de clubsite bestellen.

Ga vandaag zelf naar Gladbach - Schalke 04.
pi_93048428
Duitsers met een UK vlag ?!?! "/
  zondag 20 februari 2011 @ 11:36:48 #54
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_93048630
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:30 schreef PabloLopez het volgende:
Duitsers met een UK vlag ?!?! "/
We leven niet meer in 40-45, times are changing ;)
pi_93096850
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef psv-gomes het volgende:
ik wil misschien paris saint germain - bate bezoeken
Klinkt misschien als een suffe wedstrijd...Daarom twijfel ik ook

Lijkt iemand het een 'spannende 'wedstrijd?
Volgens mij is het bij PSG best aardig qua sfeer, maar ik zou zelf proberen om tegen Olympique te gaan, dat is een wat sfeervoller duel. Hoewel ik dan zelf liever in het vak van Marseille wil zitten. Maar is wel lastig denk ik zelf.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef Tommy2K het volgende:
Zaterdag Portsmouth vs. Leeds!
Kicke. Ben zelf voor Leeds, maar Pompey is ook wel vette club. Hoe was het?
pi_93097679
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef DUK het volgende:
Bedenkelijk niveau in de Conference South in Engeland... (Premiership, Championship, League One, League Two, Conference National, Conference North/South)
Wel mooi om het mee te maken..dat dan weer wel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Grappig - ik woon in St Albans maar ben nog niet een keer naar de Saints gaan kijken. Misschien toch maar een keertje doen!
all your heroes are whores
pi_93544671
Gisteravond naar Duisburg-Cottbus geweest.
heb er maar een woord voor GEWELDIG.

fotos kan je hier bekijken
http://voetbalhopper.blog(...)ttbus-2-1-halve.html
pi_93999160
Een vriend en ik willen in oktober naar Londen gaan voor de voetbalstadions.
Oktober is nog ver weg, maar pas dan komt het ons het beste uit met school en geld sparen. (:

Hoe zit het met het bezoeken/bekijken van stadions in Londen? (bijvoorbeeld White Hart Lane, Craven Cottage, Stamford, The Den, Emirates, Upton Park en natuurlijk Wembley) Wat is de beste volgorde?
pi_94001252
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:46 schreef Periodista het volgende:
Een vriend en ik willen in oktober naar Londen gaan voor de voetbalstadions.
Oktober is nog ver weg, maar pas dan komt het ons het beste uit met school en geld sparen. (:

Hoe zit het met het bezoeken/bekijken van stadions in Londen? (bijvoorbeeld White Hart Lane, Craven Cottage, Stamford, The Den, Emirates, Upton Park en natuurlijk Wembley) Wat is de beste volgorde?
Emirates ben ik afgelopen dinsdag geweest, erg indrukwekkend en een mooi verzorgde rondleiding.
  zondag 13 maart 2011 @ 14:39:46 #60
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_94045836
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:46 schreef Periodista het volgende:
Een vriend en ik willen in oktober naar Londen gaan voor de voetbalstadions.
Oktober is nog ver weg, maar pas dan komt het ons het beste uit met school en geld sparen. (:

Hoe zit het met het bezoeken/bekijken van stadions in Londen? (bijvoorbeeld White Hart Lane, Craven Cottage, Stamford, The Den, Emirates, Upton Park en natuurlijk Wembley) Wat is de beste volgorde?
Als je naar Stamford Bridge gaat zit je ook vlakbij Craven Cottage.
pi_94094640
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:46 schreef Periodista het volgende:
Een vriend en ik willen in oktober naar Londen gaan voor de voetbalstadions.
Oktober is nog ver weg, maar pas dan komt het ons het beste uit met school en geld sparen. (:

Hoe zit het met het bezoeken/bekijken van stadions in Londen? (bijvoorbeeld White Hart Lane, Craven Cottage, Stamford, The Den, Emirates, Upton Park en natuurlijk Wembley) Wat is de beste volgorde?
Beste volgorde: Trein naar The Den (New Cross, 1), East London Line naar Canada Water, vandaar trein naar West Ham, District Line naar Upton Park voor West Ham (2). Vandaar met de trein naar Liverpool Street, van Liverpool Street naar Seven Sisters voor White Hart Lane (3). Dan terug naar Seven Sisters en neem de Victoria Line naar Finsbury Park, dan Piccadilly Line voor 1 stop naar Arsenal Station (Emirates dus, 4). Vandaar de Piccadilly naar Earl's Court, District Line naar Fulham Broadway voor Stamford Bridge (5). Dan de District line nog twee stops verder naar Putney Bridge voor Craven Cottage (6). Vanuit Putney Bridge dan weer de trein riching Edgware Road, stap af op Paddington voor de Bakerloo naar Wembley Central (7).

Lijkt me mogelijk om ze alle 7 in 1 dag te doen. Misschien wel handig om een vouwfiets te huren ofzo want sommige stadia liggen een behoorlijk afstand van de stations (Craven Cottage, White Hart Lane, The Den). Als je ook nog het Olympisch Stadion wil bezoeken moet je even op Stratford uitstappen, wat je makkelijk kunt doen tussen West Ham en White Hart Lane.

Ik kan je meer details geven als je dit ook echt wil doen, ken de Londense voetbalclubs en het OV erg goed.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:37:15 #62
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_94096157
Zo ver is White Hart Lane niet lopen.
pi_94106430
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef GuRBuH het volgende:
Zo ver is White Hart Lane niet lopen.
2 x 2km, op zich niet zo erg maar als je zoveel stadions in een dag wil bezoeken kan het best veel worden.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:21:31 #64
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_94110791
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

2 x 2km, op zich niet zo erg maar als je zoveel stadions in een dag wil bezoeken kan het best veel worden.
Ja, op zo'n manier misschien wel ja. Ik liep de heenweg achter twee bloedmooie vrouwelijke Spurs fans, dus heb van het lopen weinig mee gekregen ;)
pi_94135321
Vind White Hart Lane toch best een stukje vanaf Seven Sisters. Zeker als het regent. Daarnaast is het niet de meest aansprekende buurt waar je doorheen loopt.

Afgelopen weekend naar Club Brugge v Kortrijk geweest.
Matig. Zowel qua entourage als qua wedstrijd (al kwam het in de 2de helft een beetje los).

  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:10:34 #66
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_94167460
Laatste x dat ik bij Spurs was moesten we bij station White Hart Lane uitstappen en van daaruit 1 straat wandelen. Was geloof ik wel met de trein ipv metro...
pi_94172046
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef RD4 het volgende:
Laatste x dat ik bij Spurs was moesten we bij station White Hart Lane uitstappen en van daaruit 1 straat wandelen. Was geloof ik wel met de trein ipv metro...
White Hart Lane station is inderdaad dichterbij, maar vijf minuten weg ofzo. Ik ken die route minder goed. :)
pi_94173326
White Hart Lane station is een kwestie van de straat uitlopen en je loopt tegen het stadion op ja.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:34:45 #69
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_94781416
07/05 West Ham - Blackburn Rovers
pi_94979903
gister bij Kaiserslautern - Leverkusen geweest fotos zijn te zien op http://voetbalhopper.blogspot.com/
  woensdag 6 april 2011 @ 19:30:10 #71
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_95132408
A.s. vrijdag: MSV Duisburg vs Alemannia Aachen.
pi_95156144
Hallo, ik ga komende zaterdag naar Schalke-Wolfsburg. De weg naar het stadion ken ik wel, alleen hoe zit het met parkeren rondom het stadion? Is dit aangegeven, makkelijk te vinden en makkelijk weg te komen of heb je tips voor betere parkeerplaatsen?

We willen lekker vroeg gaan om nog even de stad in te gaan, is dit slim? Leuke, mooie stad met veel te doen?
pi_95198993
vorige week naar frankrijk - krotie geweest in stade de france

pi_95199110
kroatie bedoel ik
pi_95578770
Ik woon momenteel in Parijs en wil morgen misschien naar PSG - Lyon, iemand die weet of het zin heeft om gewoon naar het stadion te gaan en daar een kaartje proberen te bemachtigen? Of is dat bij voorbaat al kansloos?
te lui om hier iets te typen...?? oja..shit
pi_95586953
Nee maar ik zou het niet doen, er zijn genoeg mensen die er staan, maar het is illegaal. Wordt ook vor gewaarschuwd rondom het stadion voor vasle tickets..

Ik zal te denken om ook te gaan morgen ,maar de tickets zijn een beetje duur

Ik heb en pakket gekocht voor dewedtrijden van Frankrijk in oktober ( frankrijk- albanie en frankrijk - bosnie ) ¤22,50 voor de tickets (¤11,25 per kaartje ;) )
pi_95594650
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef psv-gomes het volgende:
Nee maar ik zou het niet doen, er zijn genoeg mensen die er staan, maar het is illegaal. Wordt ook vor gewaarschuwd rondom het stadion voor vasle tickets..

Ik zal te denken om ook te gaan morgen ,maar de tickets zijn een beetje duur

Ik heb en pakket gekocht voor dewedtrijden van Frankrijk in oktober ( frankrijk- albanie en frankrijk - bosnie ) ¤22,50 voor de tickets (¤11,25 per kaartje ;) )
Het is idd duur, en ik wil inderdaad geen vals kaartje kopen. Dan maar eredivisie kijken morgen, ook spannend!
te lui om hier iets te typen...?? oja..shit
pi_95601845
de goedkoopste kaartjes ,¤ 35, kun je nog halen voor de wedstrijd tegen valienciennes of nancy
Misschien dat ik ga kijken tegen valenciennes

En voor die prijs heb je nog best goede plaatsen!!!
pi_95726437
Ik ga over 3 weken naar Liverpool - Spurs. Vliegtickets hotel etc is geboekt en al 2 kaarten zijn innmiddels geregeld (via een local aldaaR). Wat als hij de andere 2( ik ga met 4 , him incluis) niet weet te regelen, is er zoiets als stadionverkoop in Liverpool?

Zal je zien dat ik er ben en op hetzelfde moment Ajax kampioen wordt :%
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_95800952
Ik ben van plan om 1 mei naar AC Milan - Bologna te gaan. Kaarten wil ik kopen via de officiele website van AC Milan, maar dan krijg je alleen te zien op welke tribune je zit en niet welke plaatsen je hebt. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik in ieder geval wel twee stoelen naast elkaar krijg?
pi_95804526
Volgende week zaterdag in Athene voor de Griekse Bekerfinale. Foto's en sfeerimpressie zullen volgen.
pi_96846375
Gister naar Standard-Anderlecht geweest... fotos staan online
http://voetbalhopper.blog(...)-anderlecht-2-1.html
  maandag 16 mei 2011 @ 09:38:31 #83
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_96875709
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga over 3 weken naar Liverpool - Spurs. Vliegtickets hotel etc is geboekt en al 2 kaarten zijn innmiddels geregeld (via een local aldaaR). Wat als hij de andere 2( ik ga met 4 , him incluis) niet weet te regelen, is er zoiets als stadionverkoop in Liverpool?

Zal je zien dat ik er ben en op hetzelfde moment Ajax kampioen wordt :%
_O-
wel mooi gehad bij Liverpool?
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_96886977
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef DUK het volgende:
Volgende week zaterdag in Athene voor de Griekse Bekerfinale. Foto's en sfeerimpressie zullen volgen.
Gekkenhuis... ME, traangas, supporters van beide clubs die met elkaar op de vuist gaan binnen het stadion. Supporters van AEK die het halve stadion slopen tijdens de wedstrijd en helemaal NA de wedstrijd (3-0 winst).

Wat filmpjes en een foto van het kaartje:

View My Video
View My Video

pi_96887329
Die foto van het publiek, is die ook van jou?
pi_96887341
Alles is van mij...
pi_96887368
Welke camera?
pi_96887870
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:38 schreef assie het volgende:

[..]

_O-
wel mooi gehad bij Liverpool?
Haha ja dat was wel apart haha.

Wat een geweldig stadion is dat Anfield zeg. Kaartje daar gehaald, wel veel geld (100 pond, maar verrekend met de andere 2 goedkope kaartjes dus 60 pp uiteindelijk), maar wat een sfeer _O_ Zat naast de Spurs supporters.

Ik liep daar met een ajax shirt en liverpool sjaal. Na de wedstrijd liep ik naar buiten en liep ik langs een groep van 4-5 gastjes, waarvan ik denk dat ze wel wat meer op hadden dan alleen bier. Type Demy de zeeuw maar dan agressievere kop en 2x zo breed. Het eerste, en ook enige, wat een van die gasten tegen me zei toen ik voorbij liep "Hey, kk leijer!" puur voor dat Ajax shirt. Ik ben maar doorgelopen (want ja, 1 tegen 5 :P ), maar kdenk dan heb je er echt he-le-maal niks van begrepen, om zoiets te zeggen júist in een omgeving waar op dat moment liverpool en spurs supporters door elkaar heen liepen en geen gedonder of wat.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_96888171
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef DeNummer10 het volgende:
Welke camera?
Iphone 4....
pi_97086545
morgen naar Duisburg-Schalke bekerfinale in duitsland
pi_98312071
Dag liefhebbers. Ik ben in het weekend van 10 december in Londen en wil graag een wedstrijd bezoeken. Nu de fixtures voor 11-12 bekend zijn heb ik gezien dat ik naar Arsenal - Everton of Chelsea - City kan.

Nu heb ik gehoord dat Stamford Bridge bijna altijd uitverkocht is, en Emirates niet, dus wordt het waarschijnlijk Arsenal - Everton. Hoe vroeg kun je kaartjes kopen voor deze wedstrijd, en op welke manier moet dat?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:27:31 #92
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_98313002
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef emokid het volgende:
Dag liefhebbers. Ik ben in het weekend van 10 december in Londen en wil graag een wedstrijd bezoeken. Nu de fixtures voor 11-12 bekend zijn heb ik gezien dat ik naar Arsenal - Everton of Chelsea - City kan.

Nu heb ik gehoord dat Stamford Bridge bijna altijd uitverkocht is, en Emirates niet, dus wordt het waarschijnlijk Arsenal - Everton. Hoe vroeg kun je kaartjes kopen voor deze wedstrijd, en op welke manier moet dat?
Gewoon via de website van Arsenal, zo moeilijk is dat toch niet?
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_98313259
Daar staat geen informatie op over wanneer de kaarten voor Everton in vvk gaan. Misschien kun jij mij die aanduiden?
pi_98837958
ik ga over 1 maand in praag naar bohemia-slavia.
die teams spelen beiden thuis (zelfde stadion.

alleen zit ik nog met de kaartjes.
zijn er hier mensen geweest naar slavia of bohemia?
zijn er nog genoeg kaarten op de wedstrijddag?
pi_98852027
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef emokid het volgende:
Daar staat geen informatie op over wanneer de kaarten voor Everton in vvk gaan. Misschien kun jij mij die aanduiden?
het lijkt me dat 6 maanden ook een vrij lange vvk tijd is :p proberr t eens vanaf half september
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_98852183
Volgend seizoen een stuk of 5 nieuwe stadions
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:00:48 #97
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_98955562
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef dustinoo het volgende:
ik ga over 1 maand in praag naar bohemia-slavia.
die teams spelen beiden thuis (zelfde stadion.

alleen zit ik nog met de kaartjes.
zijn er hier mensen geweest naar slavia of bohemia?
zijn er nog genoeg kaarten op de wedstrijddag?
Vorig jaar ben ik bij Slavia geweest, dat stadion is vrij groot en je kan gewoon kaartjes halen aan de loketten. Wel even opletten waar je moet uitstappen met de tram want het valt totaal niet op ;)
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  zondag 3 juli 2011 @ 12:46:29 #98
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_98977606
Reservering voor West Ham vs Millwall is de deur uit...
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:35:53 #99
202348 Susi
Temple of Love
pi_99471363
Het Spaanse speelschema is inmiddels ook bekend, we proberen naar Valencia - Barcelona te gaan.
pi_99480509
Zaterdag aanwezig bij Nurnberg v Ajax. Kom later wel met een klein verslag en wellicht foto's.
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:52:38 #101
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_99482227
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:46 schreef RD4 het volgende:
Reservering voor West Ham vs Millwall is de deur uit...
Dat zou ik ook graag nog eens mee willen maken. Gaat m dit seizoen alleen niet worden denk ik. Hoeveel ben je ongeveer kwijt?
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:00:38 #102
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99482663
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:35 schreef Susi het volgende:
Het Spaanse speelschema is inmiddels ook bekend, we proberen naar Valencia - Barcelona te gaan.
Goed idee wie weet.. Mn dochter woont daar.. En moet er weer eens langs ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_99496869
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef emokid het volgende:
Dag liefhebbers. Ik ben in het weekend van 10 december in Londen en wil graag een wedstrijd bezoeken. Nu de fixtures voor 11-12 bekend zijn heb ik gezien dat ik naar Arsenal - Everton of Chelsea - City kan.

Nu heb ik gehoord dat Stamford Bridge bijna altijd uitverkocht is, en Emirates niet, dus wordt het waarschijnlijk Arsenal - Everton. Hoe vroeg kun je kaartjes kopen voor deze wedstrijd, en op welke manier moet dat?
Is het niet zo dat voor Emirates de kaartjes zelden in de algemene verkoop zijn maar meestal uitverkocht of alleen beschikbaar zijn voor leden? Ik wil ook graag een keer gaan, ik woon er vlakbij, maar ik weet nog niet of ik wel lid wil worden :P
all your heroes are whores
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:28:44 #104
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99497082
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Dat zou ik ook graag nog eens mee willen maken. Gaat m dit seizoen alleen niet worden denk ik. Hoeveel ben je ongeveer kwijt?
95 euro, bus, overtocht en ticket.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:29:39 #105
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99497120
Zondag maak ik 1200KM (600 heen en 600 terug)

Erzgebirge Aue vs Alemannia Aachen
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:27:46 #106
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_99504195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:28 schreef RD4 het volgende:

[..]

95 euro, bus, overtocht en ticket.
Oh, dat valt nog best mee.
pi_99504362
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:28 schreef RD4 het volgende:

[..]

95 euro, bus, overtocht en ticket.
Hoe heb je dit geregeld als ik vragen mag? Via een organisatie?
pi_99519408
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef emokid het volgende:
Dag liefhebbers. Ik ben in het weekend van 10 december in Londen en wil graag een wedstrijd bezoeken. Nu de fixtures voor 11-12 bekend zijn heb ik gezien dat ik naar Arsenal - Everton of Chelsea - City kan.

Nu heb ik gehoord dat Stamford Bridge bijna altijd uitverkocht is, en Emirates niet, dus wordt het waarschijnlijk Arsenal - Everton. Hoe vroeg kun je kaartjes kopen voor deze wedstrijd, en op welke manier moet dat?
Probeer maar via de officiele website maar het gaat moeilijk worden - Everton is een grote tegenstander. Ik zou eens kijken naar de Championship... Millwall, Watford en Reading (die laatste is een 30 minuten buiten Londen) spelen allemaal thuis en kunnen erg leuk zijn om te zien.
pi_99520043
Ik ga het overwegen, zal ook stukken goedkoper zijn. Heb ook gelezen dat er bij de Emirates meer 'toeristen' zitten dan supporters..
pi_99616659
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:35 schreef Susi het volgende:
Het Spaanse speelschema is inmiddels ook bekend, we proberen naar Valencia - Barcelona te gaan.
Iemand een idee wanneer tickets via de normale kanalen beschikbaar komen? Probeer zelf Barca - Atletico, maar gezien het een A-wedstrijd is wil ik het er niet op gokken om de kaartjes daar pas te kopen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 18 juli 2011 @ 13:42:04 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99617099
Zaterdag waarschijnlijk naar Sheffield Wednesday - Leeds. Moet toch wat nu Feyenoord niet tegen Barnsley speelt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 19 juli 2011 @ 13:10:24 #112
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99659669
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:42 schreef Happel het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk naar Sheffield Wednesday - Leeds. Moet toch wat nu Feyenoord niet tegen Barnsley speelt.
Ook geen straf...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 01:34:20 #113
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_99825764
Ik ben vorig jaar naar Barcelona - Sevilla geweest toen met de fanclub uit Nederland.

Nu wil ik in oktober naar Real Madrid, Heb een leuke verzorgde reis gezien op www.voetbaltravel.nl op zich goede reacties op internet gevonden.

Wie heeft er ook ervaring met voetbaltravel.nl ?
  zondag 24 juli 2011 @ 12:07:00 #114
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_99871311
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Barcelona - Sevilla geweest toen met de fanclub uit Nederland.

Nu wil ik in oktober naar Real Madrid, Heb een leuke verzorgde reis gezien op www.voetbaltravel.nl op zich goede reacties op internet gevonden.

Wie heeft er ook ervaring met voetbaltravel.nl ?
Mijn ervaring met Real Madrid is dat het stukken goedkoper is als je de reis zelf samenstelt. Kaartjes zijn via de website van de club wel te vinden. Anders de dag ervoor bij het stadion.Het is in ieder geval een geweldige ervaring. Het stadion (zelfs voor een Barca-fan) is prachtig.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:33:48 #115
202348 Susi
Temple of Love
pi_99954499
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:30 schreef nostra het volgende:

[..]

Iemand een idee wanneer tickets via de normale kanalen beschikbaar komen? Probeer zelf Barca - Atletico, maar gezien het een A-wedstrijd is wil ik het er niet op gokken om de kaartjes daar pas te kopen.
Ik heb een reisbureau in de buurt gebeld, die vertelden mij dat zij het konden regelen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:20:39 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99958066
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:10 schreef RD4 het volgende:

[..]

Ook geen straf...
Mooi stadion en wedstrijd was wel aardig. Sheffield de betere ploeg.

Kregen nog een politie escorte, naar het Sheffield United stadion. Schrokken een beetje van het aantal Feyenoordsupporters dat er rondliep.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100001602
vrijdag naar bohemia praag - slavia praag

zit in slavia vak

ik ga beeld materiaal maken.
en zet het er zaterdag op
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:00:47 #118
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100003747
29 november, Middlesbrough - West Ham en hoop in het weekend van 26 november een wedstrijd in Schotland mee te pikken, Celtic speelt iig thuis.

Is het moeilijk om aan kaarten te komen voor Celtic btw.
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:30:31 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100004832
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:00 schreef RD4 het volgende:
29 november, Middlesbrough - West Ham en hoop in het weekend van 26 november een wedstrijd in Schotland mee te pikken, Celtic speelt iig thuis.

Is het moeilijk om aan kaarten te komen voor Celtic btw.
Valt mee. Vorig jaar naar Celtic - Aberdeen (9-0) geweest. Hadden toen de kaarten via de site besteld. Je moet je geloof ik wel aanmelden als lid.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 30 juli 2011 @ 20:48:01 #120
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_100135905
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooi stadion en wedstrijd was wel aardig. Sheffield de betere ploeg.

Kregen nog een politie escorte, naar het Sheffield United stadion. Schrokken een beetje van het aantal Feyenoordsupporters dat er rondliep.
Bij ons zaten ze raar te kijken, we kwamen om kwart voor 1 nog ff aanzetten met een mannetje of 30. We zijn verder met taxies gegaan.

Volgende week even een kijkje nemen bij FC Koln - Wolfsburg 8-)
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:10:48 #121
351946 Loftrompet
Is niet muzikaal
pi_100136667
Kaartjes bij de 'wat mindere' Engelse clubs zijn gemakkelijk te krijgen. Die van Aston Villa heb ik gewoon via hun website gereserveerd.

Overigens ben ik toen ook naar Shrewsbury geweest (vorig seizoen de Engelse League 2) tegen Accrington. Grappig om te zien (volgens mij 8.500 toeschouwers) en zowel uit- als thuissupporters in het supportershome. Beleving was leuk, maar het niveau (het is dan ook het 4e betaalde niveau in Engeland) erg matig.

Het najaar staat een Portugese wedstrijd op de planning. Iemand ervaring met kaartjes kopen van Sporting Lissabon of Porto (zonder organisatie)?
Eigenlijk gaat niet zoveel van mijn lof naar trompetten.
winterbanden voetbaltalent scouten
pi_100142523
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 13:08 schreef dustinoo het volgende:
vrijdag naar bohemia praag - slavia praag

zit in slavia vak

ik ga beeld materiaal maken.
en zet het er zaterdag op
Daar was ik ook, maar dan in het Bohemians vak. Goeie uitslag. :Y
  zondag 31 juli 2011 @ 12:40:34 #123
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_100153099
Viel me op dat kaartjes voor Schalke of Dortmund erg lastig te bestellen zijn via de officiele ticketshop (eventim). Iemand ervaring hiermee, of wordt er aan het stadion nog verkocht?
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 augustus 2011 @ 20:39:31 #124
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100565732
Ik heb vandaag twee tickets besteld voor Schalke, via hun eigen site. Misschien gaat dat makkelijker omdat ik in DLD woon? Maar zoonlief wordt in oktober 11 en is een enorme Schalkefan :D Hij wil zo graag een keer naar een wedstrijd dat ik voor zijn verjaardag twee kaartjes heb gekocht. Jammer genoeg zijn de "grote" wedstrijden al uitverkocht maar dat mag de pret niet drukken ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100570065
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef Loftrompet het volgende:
\

Het najaar staat een Portugese wedstrijd op de planning. Iemand ervaring met kaartjes kopen van Sporting Lissabon of Porto (zonder organisatie)?
In november voor Porto kaartjes gekocht via hun website. Kon je afhalen bij een loketje naast het stadion. Ik was de enige die dag gedaan had :) ook nog genoeg kaartjes los beschikbaar, maar was ook een mindere tegenstander (Rio Ave)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_100635899
Eind oktober willen mijn broertje en ik naar Millwall-Ipswich Town. Nu zie ik meerdere mensen zeggen dat je de kaartjes online kan bestellen.. Mijn vraag is waar komen dan de kaartjes terrecht? Krijg ik ze digitaal of komen ze per post? We zijn nog nooit naar een buitenlandse wedstrijd geweest, dit is voor ons de eerste keer dat we zoiets doen namelijk..
Een andere leuke wedstrijd is Chelsea-Arsenal, maar daar verwacht ik dat het uitverkocht zal zijn..
Iemand tips of suggesties?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:13:27 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100636003
Kijk hier eens: http://www.millwallfc.co.uk/page/HowToBuy/0,,10367,00.html

Ik zie de wedstrijd overigens nog niet in het lijstje staan als je kijkt bij Ticket Info.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100636089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:13 schreef Rewimo het volgende:
Kijk hier eens: http://www.millwallfc.co.uk/page/HowToBuy/0,,10367,00.html

Ik zie de wedstrijd overigens nog niet in het lijstje staan als je kijkt bij Ticket Info.
Ik zie op die site een linkje staan idd: http://www.millwalltickets.com/events.aspx?section=eve
en daar staat de wedstrijd nog niet op.. Ff afwachten dus.. Zag trouwens ook dat West Ham United thuis moet spelen, kan ook een optie zijn, maar het hotel wat ik geboekt heb ligt in de buurt van The Den..
pi_101084085
Ik ben helemaal nieuw in dit forum en zou graag wat advies en tips ontvangen van jullie en op die manier van jullie ervaringen gebruik maken. Ik heb zelf al veel topics gelezen, maar het lijkt mij het handigst om wat specifieke dingen te weten te komen.

Ik zou graag wedstrijden willen bezoeken in Duitsland, Engeland, België en 'gewoon' in Nederland. Mijn budget is (nog) niet heel erg groot, dus ik moet het echt hebben van de 'low-budget-manieren' om de stadions (en wedstrijden) te bezoeken.

Enkele vragen van mijn kant.
Ik heb op Voetbalretour.nl enkele busreizen van rond de ¤65 gevonden naar het Duitse voetbal, met thuiswedstrijden van Borussia Mönchengladbach en Borussia Dortmund. Zijn dit goede prijzen? Of zijn de tickets via zwarthandel/officiele clubsites in combinatie met een (zelf te plannen) treinreis goedkoper?

Tevens wil ik heel graag wedstrijden in Engeland bezoeken. Tottenham Hotspur staat voor mij op nummer één en ook een wedstrijd van Liverpool (vanwege Anfield Road) zou ik heel graag bijwonen. Easyjet lijkt me het goedkoopst om te reizen. Is een overnachting in Engeland handig? Zodat ik meerdere wedstrijden in een aantal dagen kan pakken? Of is de kans daarop nihil?
En hoe kan ik voor Engelse clubs (Tottenham Hotspur en Liverpool dus, maar ook bijvoorbeeld andere clubs uit Londen zoals Queen Park Rangers, West Ham United, Fullham, Charlton Athletic of zelfs Arsenal en Chelsea) het best/makkelijkst/goedkoopst aan kaarten komen?

Alvast bedankt. (:
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:12:15 #130
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_101090559
Kaarten zijn meestal gewoon te krijgen via de clubsites. Meerdere wedstrijden op 1 dag is wel mogelijk in Londen, neem dr reistijd echter wel ruim!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:05:58 #131
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_101104546
Als je naar duitsland gaat met de trein dan raadt ik je voor het weekend het "schönes wochenende" ticket aan. 5/6 man onbeperkt rijden voor 35 euro.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:08:36 #132
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_101104686
Arsenal en Chelsea is het vrijwel onmogelijk om aan kaarten te komen als je geen member bent, de rest van de ploegen valt wel mee en kun je meestal zelfs kaarten aan de deur kopen. Als er grote ploegen op bezoek komen of als er een derby is dan kun je de kaartjes beter in de voorverkoop kopen....
pi_101111199
Oke mannen, bedankt voor de informatie. (:

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er geen actueel Groundhoppers-topic is, geweldig om alle verslagen en foto's te bekijken en ervaringen met elkaar te delen op dit forum. Ik zag dat iemand, helaas zonder succes, het vijftiende deel vorig jaar heeft geopend. Is hier totaal geen animo voor? Of worden de ervaringen op een andere manier met elkaar uitgewisseld?

Ik ben, na een dag veel forums en clubsites bekeken te hebben, zelf heel erg aan het twijfelen wat ik zal gaan doen in oktober en/of november van dit jaar.

Zoals het er nu naar uitziet gaat het tussen een thuiswedstrijd van Borussia Mönchengladbach en een reisje naar Londen samen met een vriend, met de wedstrijd Millwall FC vs. Brighton & Hove Albion (dinsdag 18-10) als doel. In deze week ook Champions League bij Arsenal en Chelsea en hoogstwaarschijnlijk (dat mag niet meer fout gaan) Europa Leauge bij Tottenham Hotspur. De loting maar even afwachten of er in Londen gevoetbald gaat worden op die dagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door THFC82 op 24-08-2011 09:09:32 ]
pi_101111582
Monchengladbach kun je makkelijk kaarten voor regelen. Ik ga met een groep vrienden naar de wedstrijd tegen Werder op 19-11 en we zijn vorig jaar ook naar Stuttgart thuis geweest.

CL of Europa League kaarten voor Arsenal, Chelsea en/of Spurs moet je bijna uit je hoofd zetten. Tenzij Spurs toevallig in die week tegen een mindere tegenstander spelen thuis...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 06:59:12 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101116699
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:00 schreef THFC82 het volgende:
Oke mannen, bedankt voor de informatie. (:

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er geen actueel Groundhoppers-topic is, geweldig om alle verslagen en foto's te bekijken en ervaringen met elkaar te delen op dit forum. Ik zag dat iemand, helaas zonder succes, het vijftiende deel vorig jaar heeft geopend. Is hier totaal geen animo voor? Of worden de ervaringen op een andere manier met elkaar uitgewisseld?
Er is nog een nieuwer Groundhopperstopic: Het grote FOK! groundhopperstopic, deel 15
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101118855
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 06:59 schreef Happel het volgende:
Er is nog een nieuwer Groundhopperstopic: Het grote FOK! groundhopperstopic, deel 15
Helaas is het laatste bericht van ruim vier maanden geleden. Ik ga er straks een reactie plaatsen, in de hoop dat men zijn/haar buitenlandse ervaringen weer op het forum gaat delen. Bedankt voor de link Happel!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:44:49 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101207011
Weet iemand hoe zit met kaartverkoop bij Borussia Dortmund? Wil naar BvB - Arsenal. Van wat ik zie is verkoop alleen voor leden. Zijn er nog manieren omheen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101269022
vandaag bij chelsea geweest voor maar 40£ rest vh verhaal volgt later. topwedstrijd
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:56:16 #139
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_101281567
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:44 schreef Happel het volgende:
Weet iemand hoe zit met kaartverkoop bij Borussia Dortmund? Wil naar BvB - Arsenal. Van wat ik zie is verkoop alleen voor leden. Zijn er nog manieren omheen?
Die zullen wel later in de verkoop gaan, voor de competitie ken je ook gewoon via de site bestellen.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_101349448
hier mensen ervaring met het boeken van een reis naar Manchester City? Wil met vrienden de wedstrijd tegen chelsea gaan bezoeken maart komend jaar. Zijn er nog makkelijke manieren om aan tickets te kopen, of is het voor zon grote pot wijs om georganiseerd te boeken via voetbalretour?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:38:13 #141
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_101370147
Ik zou graag eens een keer AC Milan willen bezoeken in San Siro (Milaan). Iemand ervaring, tips?
pi_101377812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Laser. het volgende:
Ik zou graag eens een keer AC Milan willen bezoeken in San Siro (Milaan). Iemand ervaring, tips?
Voor een normale wedstrijd kan je kaartjes aan de kassa op de wedstrijd dag.

Voor een top wedstrijd Inter/Juventus of Topper CL is het vrijwel onmogelijk om via de officiele kanalen een kaartje te krijgen

Goeie site voor het online bestellen is http://www.mpestero.com/
pi_101381477
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef kalinhos het volgende:
vandaag bij chelsea geweest voor maar 40£ rest vh verhaal volgt later. topwedstrijd
Afgelopen weekend in Londen geweest. De vrienden waar ik mee was hadden die dag een festival (Reading) en ik had daar geen trek in dus ben maar wat stadions afgelopen. Eerst Emirates Stadium. Wel enorm groot maar verder ademt het weinig uit in mijn ogen. Leuk zo'n stadion op een verlaten industrieterrein.
Vervolgens langs Craven Cottage (Fullham) gegaan. Was helaas niet open dus ben er maar wat omheen gekuierd. Ademde véél meer sfeer in mijn ogen. Wel raar dat er ergens zielig in 't hoekje een enorm standbeeld van Michael Jackson staat (ik weet van Fayed, maar toch past het er niet imo).
Toen naar Chelsea. Ik was er om half 2 en de wedstrijd tegen Norwich zou beginnen om 3 uur. Ik naar de kassa gewandeld, kaarten waren vanaf 100 pound; hoezeer ik ook voetballiefhebber ben, zo bijzonder vind ik Chelsea niet dus ik denk ik ga 'm fijn in de kroeg kijken. Komt er na 2 minuten een oudere man naar me toe gelopen, jaar of 70. Of ik kaartjes wil voor de wedstrijd. Zijn zoon was die dag ziek dus zijn seizoenkaart was vrij. Voor 40 pound kon ik met 'm mee. Geen seconde over nagedacht en een toffe wedstrijd gezien. Niveau was niet bijzonder, maar het enorme geluid en sfeer die de fans van Norwich maakten na de 1-1 was echt geweldig. Ze braken de tent af. Drogba ging knock out voor m'n ogen min of meer, heeft zeker 10 minuten op 't gras gelegen. Toen rode kaart, penalty, 11 minuten blessuretijd, debuut Mata en Lukaku, ik heb een topmiddag gehad.


Volgende trip wordt waarschijnlijk Madrid-Ajax
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:31:50 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101384355
Hoe kun je nou geen trek hebben in het Reading festival? :o

Wel tof dat je dan via een ouwe knar naar binnen kan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101390206
in Oktober naar Londen, tijdens interlandweekend dus keuze beperkt:

Of naar Orient of Charlton,iemand ervaring met deze 2 en welke is meer een aanrader, iemand ervaring met Notts County, is het waard om daar heen te gaan?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:18:42 #146
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_101390455
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:44 schreef Happel het volgende:
Weet iemand hoe zit met kaartverkoop bij Borussia Dortmund? Wil naar BvB - Arsenal. Van wat ik zie is verkoop alleen voor leden. Zijn er nog manieren omheen?
Postkick, ik zoek hier ook info over :)
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:28:51 #147
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101391009
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
in Oktober naar Londen, tijdens interlandweekend dus keuze beperkt:

Of naar Orient of Charlton,iemand ervaring met deze 2 en welke is meer een aanrader, iemand ervaring met Notts County, is het waard om daar heen te gaan?
Charlton Athetlic is ongelooflijk saai. Orient ken ik niet. Lijkt me, persoonlijk, wel de leukste optie van de twee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 1 september 2011 @ 13:55:24 #148
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_101447219
Orient heeft een leuke kantine, kun je baco'tjes doen ;)
pi_101473062
Zoals het er nu naar uitziet aanwezig bij Fulham v Twente op 15 september. Ben voor werk in Londen in precies die periode en kaarten voor deze wedstrijd worden geregeld.
pi_101657871
zo net een ticket gekocht voor PSG- bratislava

Misschien dat ik nog een ticket koop voor psg- bilboa
pi_101694457
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:40 schreef psv-gomes het volgende:
zo net een ticket gekocht voor PSG- bratislava

Misschien dat ik nog een ticket koop voor psg- bilboa
Hoe kom je zo verliefd op PSG? Lijkt me een doodsaaie club?
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_101694858
welke club moet ik anders bezoeken nu ik in Parijs woon???
  woensdag 7 september 2011 @ 23:20:33 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101695174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:12 schreef psv-gomes het volgende:
welke club moet ik anders bezoeken nu ik in Parijs woon???
Paris Football Club, Maccabi Paris, Racing Club de France Paris of Stade Français Paris?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101695408
die spelen niet op het hoogste franse nivo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 september 2011 @ 19:39:17 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102108334
Iemand ervaring met het bezoeken van Schalke? Ik zoek tips over parkeren, hoe lang vantevoren je het beste aanwezig kunt zijn en dergelijke. Kaartjes heb ik al :) Ik woon ongeveer een uur van Gelsenkirchen vandaan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102126817
Bij Schalke ben ik nooit geweest maar wat ik wel weet is dat je voor de optimale beleving van Duits voetbal ruim voor de aftrap rondom het stadion moet zijn. Bier(tje) drinken, broodje worst eten, sfeer proeven enz. ;)
pi_102127002
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:03 schreef Tommy2K het volgende:

[..]

Hoe kom je zo verliefd op PSG? Lijkt me een doodsaaie club?
Jij bent zeker net begonnen met voetbal kijken? Wat een domme opmerking. PSG is een van de 'grootste' clubs in Frankrijk met een rijke historie. Heeft jarenlang in het verleden aantrekkelijk voetbal en om prijzen gespeeld. Vooral nu met nieuwe aankopen Pastore en Gameiro is er reden genoeg om een wedstrijd van PSG te bezoeken.

Houd je ongefundeerde opmerkingen beter voor je of praat gewoon helemaal niet over voetbal.
  maandag 19 september 2011 @ 13:47:28 #158
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_102137188
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Iemand ervaring met het bezoeken van Schalke? Ik zoek tips over parkeren, hoe lang vantevoren je het beste aanwezig kunt zijn en dergelijke. Kaartjes heb ik al :) Ik woon ongeveer een uur van Gelsenkirchen vandaan.
De keren dat ik de Veltins Arena bezocht parkeerde ik op de parkeerplaats van 'Marktkauf' (grote supermarkt) aan de Ulrichstraße 10 (ook bereikbaar via de Willy-Brandt-Allee). Iets verder lopen, maar naar de wedstrijd was ik vrij vlot weg. Kijk even op google-maps.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_102139369
ik wil dit jaar naar het san siro voor een wedstrijd van AC Milan.
iemand enige ervaring en hoe dit gaat?
The Older I Get, The Better I Was
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 september 2011 @ 18:01:59 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102146105
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Schalke ben ik nooit geweest maar wat ik wel weet is dat je voor de optimale beleving van Duits voetbal ruim voor de aftrap rondom het stadion moet zijn. Bier(tje) drinken, broodje worst eten, sfeer proeven enz. ;)
Dat gaan we zeker doen :) Ik ga met zoon van (dan) 11, bier drinken we niet maar sfeer en worst willen we zeker proeven! Het is zijn verjaarscadeau dus ik denk dat we ook even de shop binnenwandelen voor een sjaal of vlag of zoiets. Een Huntelaarshirt heeft ie uiteraard al *)

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef fanneke het volgende:

De keren dat ik de Veltins Arena bezocht parkeerde ik op de parkeerplaats van 'Marktkauf' (grote supermarkt) aan de Ulrichstraße 10 (ook bereikbaar via de Willy-Brandt-Allee). Iets verder lopen, maar naar de wedstrijd was ik vrij vlot weg. Kijk even op google-maps.
Dank je wel voor de tip! Wat verder lopen maar wel snel wegkomen is zeker handig ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102272362
Wat zijn de beste kanalen om tickets te regelen voor Arsenal-Stoke City in oktober? Worldticketshop?
  zaterdag 24 september 2011 @ 13:14:41 #162
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_102329657
Zometeen naar Valenciennes vs Olympique Marseille...
pi_102353448
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef De_kromme het volgende:
Wat zijn de beste kanalen om tickets te regelen voor Arsenal-Stoke City in oktober? Worldticketshop?
Even gekeken op die site, ziet er wel goed uit. Iemand ervaringen mee?
pi_102372611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef De_kromme het volgende:
Wat zijn de beste kanalen om tickets te regelen voor Arsenal-Stoke City in oktober? Worldticketshop?
Volgens mij is dat wel een site die vaak het 2-3-4 dubbele vraagt van de originele prijs. Maarja denk uiteindelijk wel dat je een kaartje hebt. Ik denk persoonlijk dat je meer succes heb door gewoon naar 't stadion te gaan en iemands seizoenkaart voor 1 wedstrijd te 'huren'. Staan vaak genoeg mensen daar met hun kaart te huur, die vragen maximaal het dubbele van de verkoopprijs.

Zelf ben ik nu aan het kijken om in januari naar de Milanese derby te gaan. Van wat ik begrepen heb van eerdere ervaringsdeskundigen moet dit niet heel erg lastig gaan worden qua tickets.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_102400543
Wat is de normale verkoopprijs eigenlijk voor een wedstrijd als Arsenal-Stoke City?
  maandag 26 september 2011 @ 15:53:51 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102400706
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:50 schreef De_kromme het volgende:
Wat is de normale verkoopprijs eigenlijk voor een wedstrijd als Arsenal-Stoke City?
Kan je gewoon op de site zien, hè. Lijkt me ook gewoon het beste om via de site te bestellen of de club gewoon te mailen hoe je als buitenstaander kaarten kan kopen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_102400856
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 15:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan je gewoon op de site zien, hè. Lijkt me ook gewoon het beste om via de site te bestellen of de club gewoon te mailen hoe je als buitenstaander kaarten kan kopen.
Nee, dat kan je niet "gewoon" op de site zien anders had ik het hier niet gevraagd. Via de site bestellen kan ook niet als je geen member bent. Maar bedankt voor je behulpzame antwoord hoor Happel.
  maandag 26 september 2011 @ 16:13:54 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102401580
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nee, dat kan je niet "gewoon" op de site zien anders had ik het hier niet gevraagd. Via de site bestellen kan ook niet als je geen member bent. Maar bedankt voor je behulpzame antwoord hoor Happel.
Je kan ook 'gewoon' reageren, natuurlijk. Sarcast.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_102402228
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 16:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Je kan ook 'gewoon' reageren, natuurlijk. Sarcast.
Jij kan ook "gewoon" reageren. Jij komt hier bijdehand doen met "ja, dat kan je natuurlijk gewoon op de site zien, he!".

Het is algemeen bekend dat je niet makkelijk aan kaarten komt voor de grotere clubs in Engeland, daarom vraag ik hier wat de ervaringen zijn. Niks mis mee toch?
  maandag 26 september 2011 @ 16:33:25 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102402340
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij kan ook "gewoon" reageren. Jij komt hier bijdehand doen met "ja, dat kan je natuurlijk gewoon op de site zien, he!".
Niks bijdehands hoor. Wil je gewoon helpen. Het is ook de manier waarop ik vaak mijn kaarten voor buitenlandse wedstrijden regel. Je hoeft niet overal wat achter te zoeken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_102471589
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:07 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik wil dit jaar naar het san siro voor een wedstrijd van AC Milan.
iemand enige ervaring en hoe dit gaat?
Ligt er aan voor welke wedstrijd denk ik, toen ik ben geweest kon je gewoon rustig aan het loket een kaartje kopen. Je moet wel even je id kaart meenemen want de kaarten werden op naam gezet.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_102486336
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nee, dat kan je niet "gewoon" op de site zien anders had ik het hier niet gevraagd. Via de site bestellen kan ook niet als je geen member bent. Maar bedankt voor je behulpzame antwoord hoor Happel.
Dat kan je dus wél gewoon op de site zien:
http://www.arsenal.com/membership/buy-tickets

Even naar onderen scrollen, Stoke City is categorie B. Ik heb online even gekeken of er nog veel kaarten zijn (ben Red Member) en vooral de Clock End is nog lang niet uitverkocht. Steeds meer wedstrijden van Arsenal gaan tegenwoordig in de general sale en ik denk dat dat bij deze wedstrijd ook wel gebeurt. Even de website in de gaten houden dus.
pi_102486692
Barca - Atletico bezocht. Imponerend stadion, maar wat een dagjesmensen als publiek. Paar honderd man die wat zingen, maar daar houdt het wel bij op. Toen het net even wat harder ging regenen rende iedereen naar binnen. :') Het voetbal was wel goed aan te zien, dat dan weer wel.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_102487612
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:34 schreef nostra het volgende:
Barca - Atletico bezocht. Imponerend stadion, maar wat een dagjesmensen als publiek. Paar honderd man die wat zingen, maar daar houdt het wel bij op. Toen het net even wat harder ging regenen rende iedereen naar binnen. :') Het voetbal was wel goed aan te zien, dat dan weer wel.
Dat viel mij ook op toen ik er was bij de wedstrijd tegen Arsenal, half jaar geleden. Weinig sfeer van het thuispubliek, zo'n irritant net voor het uitvak, waar het ook nog behoorlijk donker was. En dan schiet Van Persie nog even een bal weg als er al gefloten is. |:(
Nee, mijn herinnering aan Camp Nou is niet echt positief.
pi_102534413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:25 schreef Batflyer het volgende:

[..]

Dat kan je dus wél gewoon op de site zien:
http://www.arsenal.com/membership/buy-tickets

Even naar onderen scrollen, Stoke City is categorie B. Ik heb online even gekeken of er nog veel kaarten zijn (ben Red Member) en vooral de Clock End is nog lang niet uitverkocht. Steeds meer wedstrijden van Arsenal gaan tegenwoordig in de general sale en ik denk dat dat bij deze wedstrijd ook wel gebeurt. Even de website in de gaten houden dus.
Danku, hier heb ik wat aan. ^O^

Enig idee wanneer de kaarten normaal gesproken in de General Sale gaan? Is dat pas in de laatste week? Edit: Sunderland op 16 oktober is nu al in de GS. Even afwachten dus. :)
pi_102610193
http://www.realmadrid.com(...)_at_the_Bernabeu.htm

Hoe kom ik het beste aan kaartjes voor Real Madrid? Zo'n voetbalreis wil ik liever zelf combineren ipv sport1travel. Elke pagina van elke wedstrijd toont alleen VIP kaarten. Lijkt me sterk dat wedstrijden tegen Granada en Zaragoza 100% uitverkocht zijn. (als je zo'n wedstrijd op tv ziet begrijp je wat ik bedoel)
pi_102901259
Hoi, Iemand tips om wedstrijden te bezoeken in Engeland en Spanje?
Prmiera Division,Premier League en Championship.

Welke clubs hebben jullie positieve ervaringen mee wat betreft sfeer tijdens de wedstrijd, of sfeer voor de wedstrijd.

Alvast bedankt.
pi_102949626
vanavond naar Frankrijk- bosnie :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:25:44 #179
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_102966196
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef timg het volgende:
Hoi, Iemand tips om wedstrijden te bezoeken in Engeland en Spanje?
Prmiera Division,Premier League en Championship.

Welke clubs hebben jullie positieve ervaringen mee wat betreft sfeer tijdens de wedstrijd, of sfeer voor de wedstrijd.

Alvast bedankt.
Heb je al een plaats in gedachte? De Tyne and Wear derby tussen Sunderland en Newcastle is mij goed bevallen. Voor relatief weinig geld zit je bij een toffe derby. Derbies in de lagere divisies doen het natuurlijk ook altijd goed.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_103030251
@ slagert, geen plaats nog in gedachten en nog aan het orienteren, nog meer tips wat betreft mooie clubs, wedstrijden??
pi_103043365
Gaat dit topic ook over het EK?
Zo ja, kan iemand mij vertellen of er nog meer kaarten door de uefa beschikbaar worden gesteld? Die nu te koop staan op een aantal site's zijn 500+ per kaart :')
pi_103047893
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:23 schreef emokid het volgende:
http://www.realmadrid.com(...)_at_the_Bernabeu.htm

Hoe kom ik het beste aan kaartjes voor Real Madrid? Zo'n voetbalreis wil ik liever zelf combineren ipv sport1travel. Elke pagina van elke wedstrijd toont alleen VIP kaarten. Lijkt me sterk dat wedstrijden tegen Granada en Zaragoza 100% uitverkocht zijn. (als je zo'n wedstrijd op tv ziet begrijp je wat ik bedoel)
Gewoon aan het stadion kopen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_103058528
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:23 schreef emokid het volgende:
http://www.realmadrid.com(...)_at_the_Bernabeu.htm

Hoe kom ik het beste aan kaartjes voor Real Madrid? Zo'n voetbalreis wil ik liever zelf combineren ipv sport1travel. Elke pagina van elke wedstrijd toont alleen VIP kaarten. Lijkt me sterk dat wedstrijden tegen Granada en Zaragoza 100% uitverkocht zijn. (als je zo'n wedstrijd op tv ziet begrijp je wat ik bedoel)
Ik heb het gewoon via Google translate destijds gedaan *ging toen om Real - Ajax, vorig seizoen*. Gewoon de hele site vertalen en dan op zoek naar de normale ticketverkoop.

Tickets kopen gaat als volgt daaR: Je koopt ze met je creditcard. Aan de hand daarvan krijg je een soort voucher. Dat voucher geef je af bij het stadion / laat je inscannen en dan rollen er de kaartjes uit een automaat.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_103062303
afgelopen weekend bij Charlton Athletic - Tranmere Rovers geweest, sfeer was redelijk te noemen niet echt bijzonder, 15000 man in het stadion maar goed ze spelen tegewoordig ook League One. Niveau was ook erg zwak, maar al met al leuke middag gehad
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 oktober 2011 @ 10:00:59 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103269237
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef fanneke het volgende:
De keren dat ik de Veltins Arena bezocht parkeerde ik op de parkeerplaats van 'Marktkauf' (grote supermarkt) aan de Ulrichstraße 10 (ook bereikbaar via de Willy-Brandt-Allee). Iets verder lopen, maar naar de wedstrijd was ik vrij vlot weg. Kijk even op google-maps.
Nog een aanvullende vraag: heb je een Umweltplakette nodig daar?

Zoonlief heeft vandaag de kaartjes voor Schalke gekregen voor zijn verjaardag, hij werd er stil van :D We gaan de 29e dus naar Gelsenkirchen, ik heb al op googlemaps gekeken, jouw tip voor parkeren is ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103490976
Ik wil begin april een weekendje Keulen met maten doen, inc een wedstrijd van de plaastelijke FC.
http://www.fc-koeln.de/profis/spielplan/

Betekenen speeldata uit bovenstaande link dat voor toekomstige wedstrijden, waaronder weekendje in april, de precieze speeldatum nog niet vaststaat?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:24:15 #187
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_103496783
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:47 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik wil begin april een weekendje Keulen met maten doen, inc een wedstrijd van de plaastelijke FC.
http://www.fc-koeln.de/profis/spielplan/

Betekenen speeldata uit bovenstaande link dat voor toekomstige wedstrijden, waaronder weekendje in april, de precieze speeldatum nog niet vaststaat?
Ja klopt, alleen t/m de 14e speeldag zijn datum en tijd vastgesteld.

Ik verwacht dat de juiste speeldag voor april (jouw weekend Keulen), pas half februari bekend gemaakt wordt.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:40:27 #188
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_103499853
Vrijdag Bochum - Aachen
Volgende week dinsdag: West Ham - Bristol
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:46:11 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103500090
In december naar Borussia Dortmund - Olympique Marseille. In januari trainingskamp van Feijenoord, dus even bekijken welke tegenstander ze krijgen. En in februari naar Elche - Recreativo Huelva en Valencia - Sevilla.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_103504446
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:24 schreef fanneke het volgende:

[..]

Ja klopt, alleen t/m de 14e speeldag zijn datum en tijd vastgesteld.

Ik verwacht dat de juiste speeldag voor april (jouw weekend Keulen), pas half februari bekend gemaakt wordt.
Oh ok. Dank u.

Is dit nou prettiger dan het NL speelschema? Neem aan dat ze hiermee willen kunnen blijven schuiven ivm Europees voetbal?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_103504462
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef Happel het volgende:
In december naar Borussia Dortmund - Olympique Marseille. In januari trainingskamp van Feijenoord, dus even bekijken welke tegenstander ze krijgen. En in februari naar Elche - Recreativo Huelva en Valencia - Sevilla.
Mooie dingen! Dortmund staantribune?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:12:00 #192
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_103506018
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:30 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Oh ok. Dank u.

Is dit nou prettiger dan het NL speelschema? Neem aan dat ze hiermee willen kunnen blijven schuiven ivm Europees voetbal?
Dit is ook omdat er inderdaad clubs op donderdag in actie moeten komen voor de Europa League. Na de winter kan dat anders zijn.

Verder wil men voorkomen dat er gelijktijdig topwedstrijden plaatsvinden. Men houdt dus ook rekening met de ranglijst. Vandaar dat pas 4-6 weken van te voren het programma definitief wordt vastgelegd.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:12:48 #193
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_103506045
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Mooie dingen! Dortmund staantribune?
Niet tijdens de Champions League. Europees zijn staanplaatsen immers verboden.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 oktober 2011 @ 18:27:15 #194
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103506660
Zaterdag ga ik met mijn zoon naar Schalke. Hij werd er stil van toen hij de kaartjes uitpakte. Maar wel met een grote grijns op zijn gezicht :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:39:27 #195
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_103507192
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Zaterdag ga ik met mijn zoon naar Schalke. Hij werd er stil van toen hij de kaartjes uitpakte. Maar wel met een grote grijns op zijn gezicht :D
Schalke staat 3e, Hoffenheim 2 punten daarachter.
Dat kan een leuke wedstrijd worden met, waarschijnlijk, 3 Nederlanders op het veld.

Veel plezier!
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 oktober 2011 @ 18:47:38 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103507566
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:39 schreef fanneke het volgende:
Schalke staat 3e, Hoffenheim 2 punten daarachter.
Dat kan een leuke wedstrijd worden met, waarschijnlijk, 3 Nederlanders op het veld.

Veel plezier!
Dank je wel! Ja, het is nog een topper ook :D Had ik in augustus niet verwacht. Nog 5 dagen met een stuiterend jongetje ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:35:06 #197
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103518134
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Mooie dingen! Dortmund staantribune?
Nee, Oosttribune volgens mij.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_103533181
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:12 schreef fanneke het volgende:

[..]

Dit is ook omdat er inderdaad clubs op donderdag in actie moeten komen voor de Europa League. Na de winter kan dat anders zijn.

Verder wil men voorkomen dat er gelijktijdig topwedstrijden plaatsvinden. Men houdt dus ook rekening met de ranglijst. Vandaar dat pas 4-6 weken van te voren het programma definitief wordt vastgelegd.
och ok. Een mix van gezond verstand en commerciële belangen dus.
Bedankt weer iig.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_103534223
Dit weekend naar Gladbach - Hannover 96.

Volgende maand Aberdeen - Motherwell :).
pi_103577031
Iemand wel eens bij een wedstrijd van Millwall geweest??

Ik ben het weekend van oud en nieuw in Londen. Dan spelen alleen Arsenal en Chelsea thuis in de Premier League. Chelsea ben ik al geweest en Arsenal vind ik niet enorm bijzonder. Is Millwall te doen als zeg maar buitenstaander?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:32:24 #201
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_103577080
Millwall 1x geweest, kroegen zou ik mijden, net als de Cold blow lane (tribune achter het doel) een pin van Millwall of sjaal doet wonderen ;)
pi_103579952
Ja ok, maar ik bedoel: dat je niet van daar bent zien ze in 1 oogopslag wel. Is de sfeer 'vijandig' tegen toeristen of boeit het ze niet zo gek veel? Omdat het toch een echte volksclub is zeg maar.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:48:24 #203
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_103580177
Toeristen an sich kunnen ze niet waarderen net als voetbalsupporters van andere clubs dan Millwall, als je oprecht geinteresseerd bent doen ze niet zo moeilijk. Sfeer is zo niet vijandig jegens buitenstaanders maar ik had niet het gevoel daar welkom te zijn.
pi_103600996
In het weekend van 3 december gaan ik en 10 vrienden naar Barcelona. We zouden daar graag een wedstrijd willen bezoek van FC Barcelona. Uiteraard zijn wij onbekend met het bezoeken van wedstrijden in La Liga, maar wellicht dat hier wel wat mensen zijn die weten hoe de kaartverkoop in zijn werk gaat. Zou het mogelijk zijn om alle tickets bij elkaar te kopen, zodat je ook bij elkaar zit. Of wordt met 11 man kaarten met stoeltjes bij elkaar een ondoenlijke opgave?

Aan wat voor prijzen moeten wij verder denken? Wel grappig dat de wedstrijd van dat weekend tegen Levante is, wellicht de nr. 1 tegen de nr. 2 :P? De reis en het hotel zijn al geleverd, nu de voetbaltickets nog ;).

Thanks alvast.
pi_103707771
Wie o wie kan me helpen.
We willen met 7 a 8 man naar Tottenham - Newcastle.
Maar hoe kom ik aan tickets?

Wedstrijd is 11 februari.
Als ik nu vliegtuig boek heb ik een retour voor 80¤. Maar ik kan nog geen tickets kopen.
Kan ik elders tickets kopen voor een niet te dure prijs?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:27:30 #206
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103708078
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:18 schreef nelisb het volgende:
Wie o wie kan me helpen.
We willen met 7 a 8 man naar Tottenham - Newcastle.
Maar hoe kom ik aan tickets?

Wedstrijd is 11 februari.
Als ik nu vliegtuig boek heb ik een retour voor 80¤. Maar ik kan nog geen tickets kopen.
Kan ik elders tickets kopen voor een niet te dure prijs?
Contact opnemen met de club?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_103708846
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:23 schreef emokid het volgende:

[..]

Jij bent zeker net begonnen met voetbal kijken? Wat een domme opmerking. PSG is een van de 'grootste' clubs in Frankrijk met een rijke historie. Heeft jarenlang in het verleden aantrekkelijk voetbal en om prijzen gespeeld. Vooral nu met nieuwe aankopen Pastore en Gameiro is er reden genoeg om een wedstrijd van PSG te bezoeken.

Houd je ongefundeerde opmerkingen beter voor je of praat gewoon helemaal niet over voetbal.
Rustig maar, rustig maar, ik vroeg me alleen af waarom 'ie zo vaak naar PSG ging.

Zeer rijke historie inderdaad, al in 1970 opgericht! En och, wat een winst aan Ligue 1 titels en Europa Cups!

Heel ongefundeerd is mijn mening overigens niet, ik heb dat fantastische PSG van je in de Coupe de France vs. SCO Angers gezien, en zoveel lol was daar nu ook weer niet aan. En als ik er moet gaan kijken omdat er veel geld in is gepompt, dan heb ik nog wel wat stops te maken in Europa geloof ik. Misschien boek ik binnenkort zelfs wel een ticket naar Anzhi, ga je mee?
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_103708890
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:32 schreef RD4 het volgende:
Millwall 1x geweest, kroegen zou ik mijden, net als de Cold blow lane (tribune achter het doel) een pin van Millwall of sjaal doet wonderen ;)
Heb je daar slechte ervaringen gehad? Heb daar gestaan, 1st tier (onder dus), en 't was eigenlijk best gezellig. De nare gasten zaten meer op lange zijde richting het uitvak, had ik het idee...
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_103710146
19/11 naar BMG v Werder
30/11 naar Spurs v PAOK

Mooie vooruitzichten.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:34:46 #210
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_103712168
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:48 schreef Tommy2K het volgende:

[..]

Heb je daar slechte ervaringen gehad? Heb daar gestaan, 1st tier (onder dus), en 't was eigenlijk best gezellig. De nare gasten zaten meer op lange zijde richting het uitvak, had ik het idee...
Op de tribune was de sfeer vrij vijandig toendertijd, ook zijn we langs een kroeg van Millwall gelopen waar we vriendelijk werden verzocht door te lopen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:25:20 #211
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103717417
Vandaag bij Schalke-Hoffenheim geweest. 't Kind heeft genoten, en ik dus ook ^O^



Natuurlijk ook door de twee goals van

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:30:24 #212
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_103717604
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag bij Schalke-Hoffenheim geweest. 't Kind heeft genoten, en ik dus ook ^O^

[ afbeelding ]

Natuurlijk ook door de twee goals van

[ afbeelding ]
Hoe heb je dat gedaan met de kaartjes en vervoer/parkeren?
Wie dit leest is gek
pi_103718444
Hallo,

Ik organiseer met mijn voetbalclub een uitje in de lente, naar een buitenlandse stad plus wedstrijd. We hebben nog enkele opties open, waaronder Praag. Heeft iemand hier enig idee of het mogelijk is 40 tot 50 kaarten te krijgen voor Slavia Praag - Sparta Praag op zaterdag 31 maart 2012? Ik hoor namelijk verschillende verhalen, van dat het makkelijk kan als je maar op tijd bent tot of ik wel helemaal goed bij m'n hoofd ben.

Hopelijk kunnen jullie helpen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:37:54 #214
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103720068
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe heb je dat gedaan met de kaartjes en vervoer/parkeren?
Kaartjes besteld via internet, geparkeerd bij de tip van iemand hier: de Marktkauf, ongeveer 10 minuten lopen van het stadion ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:00:49 #215
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_103720824
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kaartjes besteld via internet, geparkeerd bij de tip van iemand hier: de Marktkauf, ongeveer 10 minuten lopen van het stadion ^O^
Dank je :P
Wie dit leest is gek
pi_103767838
Arsenal - Blackburn gaat het hier worden denk ik.
Tickets kopen via Nederlands site.
Hotel en vliegreis boek ik los.
Rond de 200¤ zijn we dan kwijt.
Lijkt me een prima prijs.
pi_103778626
Iemand ervaring met deze site?

http://www.voetbal-reizen.nl/

Lijkt me allemaal wel okay, alleen de prijzen liggen wat lager allemaal.
Bv Chelsea - Man utd voor 299 euro. Vi travel en welke site dan ook zit tussen 549 en 649 euro.
pi_103893281
Chelsea - Man Utd geboekt voor 4 februari.
Eerste keer wedstrijd in Engeland.
Vliegtickets via Easyjet en tickets + hotel via thomascooksport.com.
Totaal voor 3 personen 999¤.
pi_103893330
Erg duur.
pi_103893659
Als je het vergelijk met Nederlandse aanbieders valt het reuze mee.
Die bieden deze wedstrijd aan tussen 500-650¤.
Het had vast goedkoper gekund, maar waar kan je nu al losse kaarten voor Chelsea kopen en laat staan tegen Man Utd.
Ik heb ook een stukje zekerheid gekocht en een goed hotel.

Wat zou jij dan kwijt zijn en waar zou je dan de kaarten kopen?

[ Bericht 10% gewijzigd door nelisb op 02-11-2011 21:33:11 ]
pi_103907207
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef nelisb het volgende:
Als je het vergelijk met Nederlandse aanbieders valt het reuze mee.
Die bieden deze wedstrijd aan tussen 500-650¤.
Het had vast goedkoper gekund, maar waar kan je nu al losse kaarten voor Chelsea kopen en laat staan tegen Man Utd.
Ik heb ook een stukje zekerheid gekocht en een goed hotel.

Wat zou jij dan kwijt zijn en waar zou je dan de kaarten kopen?
Ik weet iemand die losse kaarten kan regelen voor alle Londense clubs, Arsenal -Dortmund achter het doel bijv. voor 60 euro. Vliegticket is niet duur naar Londen en soms is een hotel niet eens nodig.

Zo'n touroperators zijn vaak veels te duur.
  donderdag 3 november 2011 @ 09:49:37 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103907344
Erg duur inderdaad. Had voor de helft gekund.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_103907543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik weet iemand die losse kaarten kan regelen voor alle Londense clubs, Arsenal -Dortmund achter het doel bijv. voor 60 euro. Vliegticket is niet duur naar Londen en soms is een hotel niet eens nodig.

Zo'n touroperators zijn vaak veels te duur.
Je weet iemand, dat is goed voor jou. Maar die iemand ken ik niet. Dus daar heb ik niet zoveel mee en ook denk ik dat Arsenal - Dortmund wat anders is dan Chelsea - Man Utd.
Hotel was wel nodig, aangezien er geen vluchten teruggingen na de wedstrijd. Wel tijdens de wedstrijd ;)

En ja touroperators zijn te duur, maar wat ik al zei, koop ook wat zekerheid en wij vinden de prijs prima.
pi_103908934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:59 schreef nelisb het volgende:

[..]

Je weet iemand, dat is goed voor jou. Maar die iemand ken ik niet. Dus daar heb ik niet zoveel mee en ook denk ik dat Arsenal - Dortmund wat anders is dan Chelsea - Man Utd.
Hotel was wel nodig, aangezien er geen vluchten teruggingen na de wedstrijd. Wel tijdens de wedstrijd ;)

En ja touroperators zijn te duur, maar wat ik al zei, koop ook wat zekerheid en wij vinden de prijs prima.
Achja als je het geld hebt en wilt uitgeven is het inderdaad geen probleem.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:08:31 #225
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_103909069
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:36 schreef Sandersson het volgende:
In het weekend van 3 december gaan ik en 10 vrienden naar Barcelona. We zouden daar graag een wedstrijd willen bezoek van FC Barcelona. Uiteraard zijn wij onbekend met het bezoeken van wedstrijden in La Liga, maar wellicht dat hier wel wat mensen zijn die weten hoe de kaartverkoop in zijn werk gaat. Zou het mogelijk zijn om alle tickets bij elkaar te kopen, zodat je ook bij elkaar zit. Of wordt met 11 man kaarten met stoeltjes bij elkaar een ondoenlijke opgave?

Aan wat voor prijzen moeten wij verder denken? Wel grappig dat de wedstrijd van dat weekend tegen Levante is, wellicht de nr. 1 tegen de nr. 2 :P? De reis en het hotel zijn al geleverd, nu de voetbaltickets nog ;).

Thanks alvast.
Op fcbarcelona.cat kan je de prijzen opzoeken (ligt aan de tegenstander hoe hoog de kosten zijn). Kaartjes kan je gewoon halen bij de kassa (deze zit aan de 'achterkant', is een flinke ronde :D ), mits niet een top wedstrijd kan je altijd wel plekken bij elkaar scoren. Anders even iemand in Barça porren om de kaartjes alvast voor je te halen.
pi_103910507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Achja als je het geld hebt en wilt uitgeven is het inderdaad geen probleem.
Eens, maar je wil natuurlijk altijd de beste prijs.
Het is voor ons de eerste keer en willen vast vaker gaan. Dus alle ideeën, mogelijkheden e.t.c. zou ik graag horen.
pi_103913420
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef nelisb het volgende:

[..]

Eens, maar je wil natuurlijk altijd de beste prijs.
Het is voor ons de eerste keer en willen vast vaker gaan. Dus alle ideeën, mogelijkheden e.t.c. zou ik graag horen.
Al eens in Duitsland geweest ?
pi_103913815
Nee nog niet. M'n broertjes en ik zijn niet echt van het Duitse voetbal, hoewel je er natuurlijk een paar prachtige teams hebt.
pi_103914825
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef nelisb het volgende:
Nee nog niet. M'n broertjes en ik zijn niet echt van het Duitse voetbal, hoewel je er natuurlijk een paar prachtige teams hebt.
Is erg leuk hoor, veel bier, veel eten, weinig regels, (een krat bier drinken gewoon op het voorplein van het stadion is geen enkel probleem), vaak erg sfeervol en redelijk goed betaalbaar.
pi_103915382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Is erg leuk hoor, veel bier, veel eten, weinig regels, (een krat bier drinken gewoon op het voorplein van het stadion is geen enkel probleem), vaak erg sfeervol en redelijk goed betaalbaar.
*O*
pi_103945570
Duitsland is me echt ZEER goed bevallen als voetballand.
Erg veel sfeer, goed eten en drinken inderdaad. Weinig tot geen gezeik met fans.
Ik kom er graag...

[ Bericht 1% gewijzigd door DUK op 04-11-2011 11:34:56 ]
  vrijdag 4 november 2011 @ 02:23:29 #232
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_103945687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 02:11 schreef DUK het volgende:
Duitsland is me echt ZEER bevallen als voetballand.
Erg veel sfeer, goed eten en drinken inderdaad. Weinig tot geen gezeik met fans.
Ik kom er graag...
Eigenlijk niets aan toe te voegen.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_104122373
Het is voor mij eigenlijk niet buitenland, maar ik ga voor het eerst naar een wedstrijd in Emirates, woe-hoe! Arsenal - Man City, Carling Cup. Lijkt me wel leuk voor een eerste keer (plus kaartjes waren goedkoop :+)
all your heroes are whores
pi_104592990
Fotos van mijn trip naar Man City- Newcastle staan online
http://voetbalhopper.blog(...)ewcastle-united.html
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 20 november 2011 @ 17:59:35 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104594795
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 02:11 schreef DUK het volgende:
Duitsland is me echt ZEER goed bevallen als voetballand.
Erg veel sfeer, goed eten en drinken inderdaad. Weinig tot geen gezeik met fans.
Ik kom er graag...
tijdje terug bij 1. Union Berlin geweest en inderdaad _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_104600734
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:16 schreef yes-yes het volgende:
Fotos van mijn trip naar Man City- Newcastle staan online
http://voetbalhopper.blog(...)ewcastle-united.html
^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_104714963
Afgelopen weekend aanwezig bij BMG v Werder. 5-0 dus met de sfeer zat het goed.
Dit was mijn 2de keer bij Monchengladbach en ik ga zeker terugkomen.
Alleen jammer dat de stad zelf echt een slaapdorp is. Een beetje het Waalwijk van de Bundesliga...
  woensdag 23 november 2011 @ 13:03:04 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104715281
Weet iemand hoe het met openbaar vervoer in Dortmund zit? Is het een beetje makkelijk om van de centrum naar het stadion te komen? Zag wel dat er metrostations in de buurt zaten, maar kon niet echt wijs worden over waar uit te stappen en hoe het met de reistijden zat.

Verder nog tips m.b.t. de stad en stadion? Ik verneem ze graag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104715833
foutje :@

[ Bericht 90% gewijzigd door Paul-89 op 23-11-2011 13:30:45 ]
  woensdag 23 november 2011 @ 20:05:43 #240
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_104731912
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Happel het volgende:
Weet iemand hoe het met openbaar vervoer in Dortmund zit? Is het een beetje makkelijk om van de centrum naar het stadion te komen? Zag wel dat er metrostations in de buurt zaten, maar kon niet echt wijs worden over waar uit te stappen en hoe het met de reistijden zat.

Verder nog tips m.b.t. de stad en stadion? Ik verneem ze graag.
Je kunt het ook lopen, hooguit 20-25 minuten.
Gewoon de Hohe Straße volgen.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  woensdag 23 november 2011 @ 21:57:15 #241
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_104739271
Zondag bij Frankfurt - Aachen geweest, na 10 minuten leek de wedstrijd gespeeld, maar laatste 15 min waren een regelrechte thriller. 3-3 met nog een paar minuten te gaan en Waterman staat te slapen bij een vrije trap waardoor Frankfurt de 4-3 maakt. Men vertelde mij dat bij Eintracht Frankfurt de beste sfeer zou zijn van heel Duitsland maar ik vond het een beetje tegenvallen. Je hoorde de Capo van Frankfurt tot bij ons in het uitvak, erg jammer.

Foto's HIER!
pi_104873881
Vliegticket naar Milaan geboekt, nu nog zaak kaartjes te regelen voor de derby Ac - Inter datzelfde weekend. Ik heb nooit het idee dat de stadions daar vaak uitverkocht zijn in italië, maar ben toch benieuwd hoe dat zit met zo'n wedstrijd. Op de beide clubsites is nog niets over de kaartverkoop bekend
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:35:10 #243
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_104971398
Komend weekend naar West Ham United - Burnley

Rij 2 sfeervak :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:34:32 #244
197394 tha_one
podjandikkie
pi_104976098
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef RD4 het volgende:
Zondag bij Frankfurt - Aachen geweest, na 10 minuten leek de wedstrijd gespeeld, maar laatste 15 min waren een regelrechte thriller. 3-3 met nog een paar minuten te gaan en Waterman staat te slapen bij een vrije trap waardoor Frankfurt de 4-3 maakt. Men vertelde mij dat bij Eintracht Frankfurt de beste sfeer zou zijn van heel Duitsland maar ik vond het een beetje tegenvallen. Je hoorde de Capo van Frankfurt tot bij ons in het uitvak, erg jammer.

Foto's HIER!
Ben vorig jaar naar Frankfurt geweest vond de sfeer op de noord tribune wel goed, ondanks de dikke nederlaag.

Dit jaar gaan we met ons voetbalteam naar Newcastle, iemand ideeen waar je op zaterdagavond in Newcastle moet zijn?
pi_105005250
In april ga ik een weekendje naar Rome, meteen maar even Lazio Roma - Napoli meepakken dan :) Vliegtickets waren er bijna niet meer (in september al geboekt volgens mij), waardoor zou dat toch komen dachten we....

Kwamen we er later achter dat het dan Pasen is en de paus ervoor zorgt dat de stad goed gevuld is :P
pi_105017654
Das wel tof om een keer mee te maken denk ik. Los van je geloof ofzo is dat toch wel apart denk. Sta je midden in Rome hoor je ineens "Bedankt voor die bloemen!" uit de speakers
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_105026036
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:34 schreef tha_one het volgende:

[..]

Ben vorig jaar naar Frankfurt geweest vond de sfeer op de noord tribune wel goed, ondanks de dikke nederlaag.

Dit jaar gaan we met ons voetbalteam naar Newcastle, iemand ideeen waar je op zaterdagavond in Newcastle moet zijn?
Zal vast wel zo'n stad zijn met een hele lange uitgaansstrip. En zorg dat je schoenen in orde zijn.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_105059817
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef kalinhos het volgende:
Das wel tof om een keer mee te maken denk ik. Los van je geloof ofzo is dat toch wel apart denk. Sta je midden in Rome hoor je ineens "Bedankt voor die bloemen!" uit de speakers
Ja lijkt mij zeker een aparte ervaring. Nadeel is dat het overal natuurlijk gi-gan-tisch druk is dan. Maarja we zullen zien, zal te zijner tijd wel wat foto's post van de wedstrijd en de rest van het gebeuren :)
  woensdag 7 december 2011 @ 14:27:29 #249
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105294677
Gisteren dus Borussia Dortmund - Olympique Marseille meegemaakt. Leuke wedstrijd, verrassend einde. Mooi stadion en een heerlijk sfeertje ook.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 7 december 2011 @ 17:10:05 #250
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_105300795
West Ham - Burnley was echt fantastisch!
Helaas hebben ze wel 2 - 1 verloren, maar wat een sfeertje.

Prachtig hoe er een Speed tribute werd gegeven... 2 minuten lang klappen ipv stilte. _O_

Vooraf natuurlijk een pint of 7 op Green Street gedronken die we allemaal kregen van de lokale personen die allemaal geen nek hebben.. :D
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_105472373
Heeft een van jullie ervaring met kaarten fixen voor FA cup wedstrijden? Zou graag het eerste weekend van januari naar Spurs gaan, maar wordt op de site niet echt wijzer.
Wil misschien ook nog wel naar City-United maar heb het idee dat dat boven budget gaat worden..

edit: Na wat extra zoekwerk vond ik dit: http://www.tottenhamhotspur.com/tickets/matchdayinfo/619.html

Valt te verwachten dat het uitverkocht raakt voor dit wedstrijdje?

[ Bericht 33% gewijzigd door Tim21 op 11-12-2011 22:22:17 ]
pi_105478045
FA Cup bij Spurs moet te doen zijn.
Premier League kaarten zijn nauwelijks te krijgen, het is altijd uitverkocht doordat White Hart Lane eigenlijk te klein is, maar FA Cup moet te doen zijn.

Ik heb vorig jaar makkelijk kaarten kunnen kopen voor League Cup.

Gewoon member worden (op de site) en kopen maar.
pi_105478505
Heb inmiddels nog wat meer zoekwerk gedaan, en het lijkt nu ideaal om zaterdag 7 januari naar Spurs (of eventueel Fulham) te gaan en zondag proberen Chelsea v Portsmouth proberen mee te pakken.

Hebben jullie nog algemene tips voor deze clubs, Londen in het algemeen (goede hotels?), leuke uitgaansgelegenheden?
pi_105483712
Fulham is erg leuk. Typisch Engels stadion, redelijke sfeer. Een ervaring op zich.
Chelsea is heel makkelijk bereikbaar (Fulham ook) aangezien het naast een metrostation ligt (Fulham Broadway).

Spurs is wat vervoer betreft lastiger. Het ligt erg ver van de metro (Seven Sisters, zeker 20 minuten lopen). Het ligt in een minder goede wijk maar dat heeft ook wel weer zijn charme.
Je kunt naar Spurs ook met de trein, station White Hart Lane is dichterbij, maar dat heb ik nooit gedaan.

Als je dat weekend gaat zou ik voor Spurs en Fulham kiezen. Veel plezier!
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:32:07 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106391284
Weet iemend waar ik redelijk goedkoop Liverpool tickets kan bemachtigen behalve via de nederlandse (dure) ticketsites? Via Liverpool zelf zijn ze ook al uitverkocht zag ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106395519
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
Weet iemend waar ik redelijk goedkoop Liverpool tickets kan bemachtigen behalve via de nederlandse (dure) ticketsites? Via Liverpool zelf zijn ze ook al uitverkocht zag ik.
zwarte markt buiten t stadion, vanaf een half uur voor de wedstrijd. Zo ben ik athans binnengekomen bij Liverpool en afgelopen zaterdag nog bij Arsenal-QPR.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_106693340
Wij willen in maart naar PSG toe, iemand ervaring met die club mbt kaarten?
Via
http://www.besteltickets.(...)rijs-03-03-2012.html

Staan er enkele prijzen, viagogo.nl lijkt het goedkoopste..... (afgezien van de kosten die er wel bij zullen komen). Of zal je ze ook gewoon bij de kassa kunnen halen daar
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:36:30 #258
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_106724852
Als vanavond Barca niet met +4-0 verliest van Osasuna, komen er op 18 en 25 januari twee extra classico's in de Copa del Rey. Nu wil ik daar graag heen met een groep vrienden. Vliegreis is niet zo moeilijk te regelen, maar vraag me af of iemand weleens een toegangskaartje voor het Camp Nou heeft gekocht (via het liefst een betrouwbare Nederlandse site), en zoja hoe?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gochme op 12-01-2012 15:36:52 (*spelfout) ]
Goed van jou.
pi_106725244
in maart naar Union Berlin - Eintracht Frankfurt. Iemand ervaring met Union Berlin, hoe is de sfeer en is het aan te raden om vantevoren kaarten te kopen of is het meestal niet uitverkocht
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:43:40 #260
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_106727348
Las in dit topic ergens iets van iemand die naar Union was geweest. Even zoeken en PM'en dus!
Goed van jou.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:53:44 #261
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_106727715
Planethugo, ga jij ook al? Mss gaat Professional ook....
pi_106728094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:53 schreef RD4 het volgende:
Planethugo, ga jij ook al? Mss gaat Professional ook....
dat zou wel erg toevallig zijn! Misschien gaan er nog 15 debielen mee ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:43 schreef Gochme het volgende:
Las in dit topic ergens iets van iemand die naar Union was geweest. Even zoeken en PM'en dus!
thnx! ga eens bladeren als ik tijd heb
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2012 @ 17:11:53 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106728333
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:48 schreef planethugo het volgende:
in maart naar Union Berlin - Eintracht Frankfurt. Iemand ervaring met Union Berlin, hoe is de sfeer en is het aan te raden om vantevoren kaarten te kopen of is het meestal niet uitverkocht
Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deel 8

deze denk ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106729553
Paar maten en ik zaten er over te denken om een wedstrijd uit Championship mee te pakken, het voetbal van ons hoeft nie zo goed te zijn, als er maar lekker veel sfeer is, en het beetje betaalbaar/bereikbaar is. Gewoon even lekker zo'n middag/avond waar je voor de wedstrijd nog ff wat drinkt, en dan lekker een wedstrijd kijkt met veel gezang en strijd/passie. Iemand (uit eigen ervaring) suggesties?
pi_106729832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef Grifte het volgende:
Paar maten en ik zaten er over te denken om een wedstrijd uit Championship mee te pakken, het voetbal van ons hoeft nie zo goed te zijn, als er maar lekker veel sfeer is, en het beetje betaalbaar/bereikbaar is. Gewoon even lekker zo'n middag/avond waar je voor de wedstrijd nog ff wat drinkt, en dan lekker een wedstrijd kijkt met veel gezang en strijd/passie. Iemand (uit eigen ervaring) suggesties?
Pak gewoon West Ham of Millwall... allebei hebben een goede sfeer en je zit dan gewoon in (Oost-) Londen met treinen naar alle Londense vliegvelden.

Anders Middlesbrough/Leicester City/Nottingham Forest ofzo, de Midlands clubs hebben ook goede sfeer en je vliegt direct naar Amsterdam vanuit Nottingham East Midlands Airport.
pi_106742934
Ik zit binnenkort in de buurt van Birmingham! Met een beetje mazzel kan ik er op een zondagochtend zijn. Hopen dat ik een pot mee kan pakken van een club in of buiten Birmingham!

Bestaat er trouwens iets van een engelse 9292ov site ?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 22:54:30 ]
pi_106752399
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit binnenkort in de buurt van Birmingham! Met een beetje mazzel kan ik er op een zondagochtend zijn. Hopen dat ik een pot mee kan pakken van een club in of buiten Birmingham!

Bestaat er trouwens iets van een engelse 9292ov site ?
http://www.traveline.info/ doet ze allemaal maar het is vaak makkelijker om de lokale site te gebruiken.
Of gewoon Google Maps Public Transport.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:16:37 #268
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_106753283
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Haha ja dat was wel apart haha.

Wat een geweldig stadion is dat Anfield zeg. Kaartje daar gehaald, wel veel geld (100 pond, maar verrekend met de andere 2 goedkope kaartjes dus 60 pp uiteindelijk), maar wat een sfeer _O_ Zat naast de Spurs supporters.

Ik liep daar met een ajax shirt en liverpool sjaal. Na de wedstrijd liep ik naar buiten en liep ik langs een groep van 4-5 gastjes, waarvan ik denk dat ze wel wat meer op hadden dan alleen bier. Type Demy de zeeuw maar dan agressievere kop en 2x zo breed. Het eerste, en ook enige, wat een van die gasten tegen me zei toen ik voorbij liep "Hey, kk leijer!" puur voor dat Ajax shirt. Ik ben maar doorgelopen (want ja, 1 tegen 5 :P ), maar kdenk dan heb je er echt he-le-maal niks van begrepen, om zoiets te zeggen júist in een omgeving waar op dat moment liverpool en spurs supporters door elkaar heen liepen en geen gedonder of wat.
Wie gaat er dan ook met een Ajax shirt rondlopen daar? Dat doe je maar in 020. Net zoiets als boerenkool met worst willen bestellen in een Grieks restaurant ofzo.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_106755113
Ik ga 31 jan tot 2 feb met een vriend naar Londen, doel is om wedstrijdjes te bezoeken. We hebben nu kaarten voor Fulham-West Brom op 1 februari en zijn nu aan het kijken naar invulling voor 31 januari. Kaarten voor Spurs - Wigan kunnen we vooralsnog niet (of heel duur) krijgen, nu hebben we keuze uit de volgende wedstrijden:

Charlton Athletic - Bury
Millwall - Watford
Crystal Palace - Brighton & Hove Albion

Heeft iemand ervaring met deze clubs/stadions/wedstrijden, welke raden jullie aan?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:40:31 #270
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_106755531
Ik zelf zou voor Charlton gaan aangezien ik daar nog niet ben geweest....
pi_106756229
Ik zou voor Palace v Brighton gaan. Dat is een derby en dus GEGARANDEERD sfeer.
Charlton is gaar en al helemaal tegen zo'n nietszeggende club als Bury.
Millwall v Watford is ook een Londen-derby maar minder beladen dan Palace v Brighton.
pi_106756574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:48 schreef planethugo het volgende:
in maart naar Union Berlin - Eintracht Frankfurt. Iemand ervaring met Union Berlin, hoe is de sfeer en is het aan te raden om vantevoren kaarten te kopen of is het meestal niet uitverkocht
stuk of 10 keer geweest (en ook bij uitwedstrijden) en zelfs een keer bij union-eintracht (dfb pokal 2007/2008). de sfeer is geweldig!! ze hebben onlangs zelf (de supporters) het stadion gerenoveerd, dus nu zal je ook droog zitten.kaarten kan je gewoon overal kopen, moet je even op de website kijken voor de voorverkoopadressen. maar je kan ook gewoon kaarten bij t stadion kopen: geen probleem.
pi_106758217
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:03 schreef DUK het volgende:
Ik zou voor Palace v Brighton gaan. Dat is een derby en dus GEGARANDEERD sfeer.
Charlton is gaar en al helemaal tegen zo'n nietszeggende club als Bury.
Millwall v Watford is ook een Londen-derby maar minder beladen dan Palace v Brighton.
Luister naar hem. :) Crystal Palace - Brighton is een vreemde derby maar lijkt me erg leuk. Het Crystal Palace stadion is helemaal niks maar daar gaat het niet om. Lees dit ook even.
http://www.guardian.co.uk(...)ystal-palace-rivalry
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2012 @ 14:15:45 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106760988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

stuk of 10 keer geweest (en ook bij uitwedstrijden) en zelfs een keer bij union-eintracht (dfb pokal 2007/2008). de sfeer is geweldig!! ze hebben onlangs zelf (de supporters) het stadion gerenoveerd, dus nu zal je ook droog zitten.kaarten kan je gewoon overal kopen, moet je even op de website kijken voor de voorverkoopadressen. maar je kan ook gewoon kaarten bij t stadion kopen: geen probleem.
inderdaad, sfeer is bijzonder goed, ik zal dit weekend eens wat foto's posten. Was echt prachtig!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106763682
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad, sfeer is bijzonder goed, ik zal dit weekend eens wat foto's posten. Was echt prachtig!
Union-Eintracht (dus voor de verbouwing): , Union-1860 (bij -20C!!!):
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2012 @ 15:28:07 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106763718
tof
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106765215
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

stuk of 10 keer geweest (en ook bij uitwedstrijden) en zelfs een keer bij union-eintracht (dfb pokal 2007/2008). de sfeer is geweldig!! ze hebben onlangs zelf (de supporters) het stadion gerenoveerd, dus nu zal je ook droog zitten.kaarten kan je gewoon overal kopen, moet je even op de website kijken voor de voorverkoopadressen. maar je kan ook gewoon kaarten bij t stadion kopen: geen probleem.
thnx! Ben weleens bij Aken geweest, ook altijd top sfeer zoals bij veel duitse clubs. Denk dat Union dan wel vergelijkbaar is. Mooie foto's ook trouwens :Y
pi_106769394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Luister naar hem. :) Crystal Palace - Brighton is een vreemde derby maar lijkt me erg leuk. Het Crystal Palace stadion is helemaal niks maar daar gaat het niet om. Lees dit ook even.
http://www.guardian.co.uk(...)ystal-palace-rivalry
Kijk, dat zocht ik, een rivaliteit/sfeer waar ik niks van af wist. Dank :)
pi_106771882
Monopoly_Man heeft best gelijk over het stadion van Crystal Palace (Selhurst Park). Het is niet verschrikkelijk maar het is zeker niet bijzonder. Vooral de wijk is niet bijzonder zou ik zeggen. Echt een Londense buitenwijk in een redelijk goede buurt.

Stadion ligt op een soort van heuvel dus het is best ok uitzicht als je NA de wedstrijd naar het lager gelegen station loopt..

Palace staat trouwens mogelijk in de Carling Cup Final. Ze hebben Cardiff met 1-0 verslagen thuis. Return is binnenkort.
pi_106822023
4 februari naar Aachen - Sankt Pauli ^O^
U MAD?
pi_106881856
Terug van Ac Milan - Inter Milan.

Wat een fantastisch gigantisch groot stadion is San Siro zeg _O_ Was er nog nooit geweest, maar 't overtrof mijn verwachtingen. Ook zijn de italianen nog vrij sfeervol (ik zat boven hun fanatieke aanhang vak).

De wedstrijd zelf was niet heel bijzonder. Jammer dat Inter won, had wel graag even los willen gaan in 't AC Milan vak waar ik in zat.



Af en toe zag je geen fuck :+

Het krijgen van kaarten is nog wel een heel gedoe trouwens. Uiteindelijk via Seatwave gedaan (a 130 euro ps) omdat het kaartje op je naam moet worden gezet. Pas met het kaartje op je naam en je paspoort kom je dan het stadion binnen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_106902793
. indrukwekkend te zien hoe ULTRAS verandert in MILANO en vice versa
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_106928126
Hallo allemaal,

Ik wil graag voor mijn vriend kaartjes kopen voor een engelse voetbalwedstrijd. Ik weet al welke hij top vind. Arsenal, tottemham hotspur en Liverpool.
Ik wil rond eind februari, maart naar een wedstrijd met eigen vervoer (of evt met de boot), alleen ik heb géén idée hoe ik aan die kaartjes moet komen. In het begin van jullie topic geven jullie veel sites aan voor de reis of overnachting. Maar wat zijn nu echt handige en betrouwbare sites voor zulke kaartjes? Ik ben bv op de site van Arsenal zelf geweest maar ik snap de regels niet zo goed en volgens mij moet ik perse dan lid zijn ofzo. Op andere sites staan er prijzen van 200-300 euro voor 1 wedstrijd. Is dit echt zo duur? Ik wilde ongeveer 100 euro uitgeven, of is dat niet mogelijk?

Ik ben echt heel onwetend op dit gebied dus hopelijk kan iemand helpen!
pi_106929120
Tottemham ?
U MAD?
pi_106929554
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Tottemham ?
Ehm.. ja? Zeg ik nu wat verkeerds?
pi_106929588
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef Kloontje88 het volgende:

[..]

Ehm.. ja? Zeg ik nu wat verkeerds?
Neuh, neuh.
U MAD?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:45:09 #287
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_106929712
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Tottemham ?
mie·ren·neu·ker de; m,v -s (inform) muggenzifter, pietlut
pi_106931635
Arsenal heeft soms vrije verkoop. is volgens mij alleen afhankelijk per wedstrijd. Liverpool is nagenoeg onmogelijk via de clubsite.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_106932000
Ik zou sowieso Arsenal pakken. :Y

En daar is inderdaad vrije verkoop via de officiële website, mits het geen 'grote' wedstrijd is. Paar weken van tevoren kan iedere member tickets bestellen. Die kan je dan gewoon op de wedstrijddag ophalen.
pi_106933415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef RD4 het volgende:

[..]

mie·ren·neu·ker de; m,v -s (inform) muggenzifter, pietlut
Inderdaad, ik zag zelf al mijn typefout van de m-n, maar dacht dat het om wat groters ging dan dat.

@ De_kromme.. bedankt voor de tip, ik zal dan eens op de site van Arsenal gaan kijken hoe ik member kan worden
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:55:20 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106933549
Het gaat toch 10 maart naar Londen worden, echter is er bij Arsenal - newcastle geen vrije verkoop, en waarschijnlijk gaat dat sowieso lastig worden om 14 kaarten te regelen.

Dus we hebben Chelsea - Stoke als tweede optie. Is er voor die pot gewoon vrije verkoop over een tijdje?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106934082
Chelsea is vaker vrije verkoop volgens mij. wel easy via de site te regelen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:08:43 #293
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106934141
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Het gaat toch 10 maart naar Londen worden, echter is er bij Arsenal - newcastle geen vrije verkoop, en waarschijnlijk gaat dat sowieso lastig worden om 14 kaarten te regelen.

Dus we hebben Chelsea - Stoke als tweede optie. Is er voor die pot gewoon vrije verkoop over een tijdje?
Met 14 man naar een Premier league wedstrijd in London? Kan je dan niet beter gaan voor een ploeg uit de competitie eronder?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_106934200
zo daar had ik nog overheen gelezen. Probeer een oefenwedstrijd tegen Martin Jol ;)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:11:55 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106934278
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Met 14 man naar een Premier league wedstrijd in London? Kan je dan niet beter gaan voor een ploeg uit de competitie eronder?
Tsja, dat probeer ik ze ook wijs te maken. Roepende in een woestijn. Moeten een topclub hebben, ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106934466
14 man is idd wel erg veel, ik ken wel iemand die voor vrijwel iedere Londense club kaarten kan regelen maar 14 voor één wedstrijd lijkt me heel sterk.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:18:47 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106934530
Hoeft ook niet bij elkaar.

Over een tijdje start iig de verkoop op viagogo. Via die weg zullen er wel al genoeg kaarten te koop zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:20:13 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106934587
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, dat probeer ik ze ook wijs te maken. Roepende in een woestijn. Moeten een topclub hebben, ofzo.
Ik zou het wel weten. West Ham - Doncaster. Laatste kans om Upton Park nog eens te bezoeken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:24:03 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106934722
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten. West Ham - Doncaster. Laatste kans om Upton Park nog eens te bezoeken.
Tsja, groot gedeelte is niet echt ingevoerd in het supporters/voetbalwereldje. Dus ik kan het ze maar niet bij het verstand brengen dat een dergelijke wedstrijd veel toffer is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106934796
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
Hoeft ook niet bij elkaar.

Over een tijdje start iig de verkoop op viagogo. Via die weg zullen er wel al genoeg kaarten te koop zijn.
Als je er snel bij bent, wanneer de tickets in de vrije verkoop te krijgen zijn, moet het wel lukken hoor. Bij Arsenal waren er iig aardig wat tickets available (dat was tegen Stoke toen ik er was met een groep). Zal niet heel veel verschillen van Newcastle.

Sites die tickets doorverkopen zou ik sowieso niet doen, vragen belachelijke prijzen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:27:05 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106934827
Vol
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')