Eens, maar je wil natuurlijk altijd de beste prijs.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja als je het geld hebt en wilt uitgeven is het inderdaad geen probleem.
Al eens in Duitsland geweest ?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eens, maar je wil natuurlijk altijd de beste prijs.
Het is voor ons de eerste keer en willen vast vaker gaan. Dus alle ideeën, mogelijkheden e.t.c. zou ik graag horen.
Is erg leuk hoor, veel bier, veel eten, weinig regels, (een krat bier drinken gewoon op het voorplein van het stadion is geen enkel probleem), vaak erg sfeervol en redelijk goed betaalbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef nelisb het volgende:
Nee nog niet. M'n broertjes en ik zijn niet echt van het Duitse voetbal, hoewel je er natuurlijk een paar prachtige teams hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is erg leuk hoor, veel bier, veel eten, weinig regels, (een krat bier drinken gewoon op het voorplein van het stadion is geen enkel probleem), vaak erg sfeervol en redelijk goed betaalbaar.
Eigenlijk niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:11 schreef DUK het volgende:
Duitsland is me echt ZEER bevallen als voetballand.
Erg veel sfeer, goed eten en drinken inderdaad. Weinig tot geen gezeik met fans.
Ik kom er graag...
tijdje terug bij 1. Union Berlin geweest en inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:11 schreef DUK het volgende:
Duitsland is me echt ZEER goed bevallen als voetballand.
Erg veel sfeer, goed eten en drinken inderdaad. Weinig tot geen gezeik met fans.
Ik kom er graag...
quote:Op zondag 20 november 2011 17:16 schreef yes-yes het volgende:
Fotos van mijn trip naar Man City- Newcastle staan online
http://voetbalhopper.blog(...)ewcastle-united.html
Je kunt het ook lopen, hooguit 20-25 minuten.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Happel het volgende:
Weet iemand hoe het met openbaar vervoer in Dortmund zit? Is het een beetje makkelijk om van de centrum naar het stadion te komen? Zag wel dat er metrostations in de buurt zaten, maar kon niet echt wijs worden over waar uit te stappen en hoe het met de reistijden zat.
Verder nog tips m.b.t. de stad en stadion? Ik verneem ze graag.
Ben vorig jaar naar Frankfurt geweest vond de sfeer op de noord tribune wel goed, ondanks de dikke nederlaag.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef RD4 het volgende:
Zondag bij Frankfurt - Aachen geweest, na 10 minuten leek de wedstrijd gespeeld, maar laatste 15 min waren een regelrechte thriller. 3-3 met nog een paar minuten te gaan en Waterman staat te slapen bij een vrije trap waardoor Frankfurt de 4-3 maakt. Men vertelde mij dat bij Eintracht Frankfurt de beste sfeer zou zijn van heel Duitsland maar ik vond het een beetje tegenvallen. Je hoorde de Capo van Frankfurt tot bij ons in het uitvak, erg jammer.
Foto's HIER!
Zal vast wel zo'n stad zijn met een hele lange uitgaansstrip. En zorg dat je schoenen in orde zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:34 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ben vorig jaar naar Frankfurt geweest vond de sfeer op de noord tribune wel goed, ondanks de dikke nederlaag.
Dit jaar gaan we met ons voetbalteam naar Newcastle, iemand ideeen waar je op zaterdagavond in Newcastle moet zijn?
Ja lijkt mij zeker een aparte ervaring. Nadeel is dat het overal natuurlijk gi-gan-tisch druk is dan. Maarja we zullen zien, zal te zijner tijd wel wat foto's post van de wedstrijd en de rest van het gebeurenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef kalinhos het volgende:
Das wel tof om een keer mee te maken denk ik. Los van je geloof ofzo is dat toch wel apart denk. Sta je midden in Rome hoor je ineens "Bedankt voor die bloemen!" uit de speakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |