abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101694858
welke club moet ik anders bezoeken nu ik in Parijs woon???
  woensdag 7 september 2011 @ 23:20:33 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101695174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:12 schreef psv-gomes het volgende:
welke club moet ik anders bezoeken nu ik in Parijs woon???
Paris Football Club, Maccabi Paris, Racing Club de France Paris of Stade Français Paris?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101695408
die spelen niet op het hoogste franse nivo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 september 2011 @ 19:39:17 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102108334
Iemand ervaring met het bezoeken van Schalke? Ik zoek tips over parkeren, hoe lang vantevoren je het beste aanwezig kunt zijn en dergelijke. Kaartjes heb ik al :) Ik woon ongeveer een uur van Gelsenkirchen vandaan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102126817
Bij Schalke ben ik nooit geweest maar wat ik wel weet is dat je voor de optimale beleving van Duits voetbal ruim voor de aftrap rondom het stadion moet zijn. Bier(tje) drinken, broodje worst eten, sfeer proeven enz. ;)
pi_102127002
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:03 schreef Tommy2K het volgende:

[..]

Hoe kom je zo verliefd op PSG? Lijkt me een doodsaaie club?
Jij bent zeker net begonnen met voetbal kijken? Wat een domme opmerking. PSG is een van de 'grootste' clubs in Frankrijk met een rijke historie. Heeft jarenlang in het verleden aantrekkelijk voetbal en om prijzen gespeeld. Vooral nu met nieuwe aankopen Pastore en Gameiro is er reden genoeg om een wedstrijd van PSG te bezoeken.

Houd je ongefundeerde opmerkingen beter voor je of praat gewoon helemaal niet over voetbal.
  maandag 19 september 2011 @ 13:47:28 #158
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_102137188
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Iemand ervaring met het bezoeken van Schalke? Ik zoek tips over parkeren, hoe lang vantevoren je het beste aanwezig kunt zijn en dergelijke. Kaartjes heb ik al :) Ik woon ongeveer een uur van Gelsenkirchen vandaan.
De keren dat ik de Veltins Arena bezocht parkeerde ik op de parkeerplaats van 'Marktkauf' (grote supermarkt) aan de Ulrichstraße 10 (ook bereikbaar via de Willy-Brandt-Allee). Iets verder lopen, maar naar de wedstrijd was ik vrij vlot weg. Kijk even op google-maps.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_102139369
ik wil dit jaar naar het san siro voor een wedstrijd van AC Milan.
iemand enige ervaring en hoe dit gaat?
The Older I Get, The Better I Was
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 september 2011 @ 18:01:59 #160
13151 crew  Rewimo
pi_102146105
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Schalke ben ik nooit geweest maar wat ik wel weet is dat je voor de optimale beleving van Duits voetbal ruim voor de aftrap rondom het stadion moet zijn. Bier(tje) drinken, broodje worst eten, sfeer proeven enz. ;)
Dat gaan we zeker doen :) Ik ga met zoon van (dan) 11, bier drinken we niet maar sfeer en worst willen we zeker proeven! Het is zijn verjaarscadeau dus ik denk dat we ook even de shop binnenwandelen voor een sjaal of vlag of zoiets. Een Huntelaarshirt heeft ie uiteraard al *)

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef fanneke het volgende:

De keren dat ik de Veltins Arena bezocht parkeerde ik op de parkeerplaats van 'Marktkauf' (grote supermarkt) aan de Ulrichstraße 10 (ook bereikbaar via de Willy-Brandt-Allee). Iets verder lopen, maar naar de wedstrijd was ik vrij vlot weg. Kijk even op google-maps.
Dank je wel voor de tip! Wat verder lopen maar wel snel wegkomen is zeker handig ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102272362
Wat zijn de beste kanalen om tickets te regelen voor Arsenal-Stoke City in oktober? Worldticketshop?
  zaterdag 24 september 2011 @ 13:14:41 #162
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_102329657
Zometeen naar Valenciennes vs Olympique Marseille...
pi_102353448
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef De_kromme het volgende:
Wat zijn de beste kanalen om tickets te regelen voor Arsenal-Stoke City in oktober? Worldticketshop?
Even gekeken op die site, ziet er wel goed uit. Iemand ervaringen mee?
pi_102372611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef De_kromme het volgende:
Volgens mij is dat wel een site die vaak het 2-3-4 dubbele vraagt van de originele prijs. Maarja denk uiteindelijk wel dat je een kaartje hebt. Ik denk persoonlijk dat je meer succes heb door gewoon naar 't stadion te gaan en iemands seizoenkaart voor 1 wedstrijd te 'huren'. Staan vaak genoeg mensen daar met hun kaart te huur, die vragen maximaal het dubbele van de verkoopprijs.

Zelf ben ik nu aan het kijken om in januari naar de Milanese derby te gaan. Van wat ik begrepen heb van eerdere ervaringsdeskundigen moet dit niet heel erg lastig gaan worden qua tickets.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_102400543
Wat is de normale verkoopprijs eigenlijk voor een wedstrijd als Arsenal-Stoke City?
  maandag 26 september 2011 @ 15:53:51 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102400706
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:50 schreef De_kromme het volgende:
Wat is de normale verkoopprijs eigenlijk voor een wedstrijd als Arsenal-Stoke City?
Kan je gewoon op de site zien, hè. Lijkt me ook gewoon het beste om via de site te bestellen of de club gewoon te mailen hoe je als buitenstaander kaarten kan kopen.
Elite
Tegen TTIP
pi_102400856
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 15:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan je gewoon op de site zien, hè. Lijkt me ook gewoon het beste om via de site te bestellen of de club gewoon te mailen hoe je als buitenstaander kaarten kan kopen.
Nee, dat kan je niet "gewoon" op de site zien anders had ik het hier niet gevraagd. Via de site bestellen kan ook niet als je geen member bent. Maar bedankt voor je behulpzame antwoord hoor Happel.
  maandag 26 september 2011 @ 16:13:54 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102401580
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nee, dat kan je niet "gewoon" op de site zien anders had ik het hier niet gevraagd. Via de site bestellen kan ook niet als je geen member bent. Maar bedankt voor je behulpzame antwoord hoor Happel.
Je kan ook 'gewoon' reageren, natuurlijk. Sarcast.
Elite
Tegen TTIP
pi_102402228
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 16:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Je kan ook 'gewoon' reageren, natuurlijk. Sarcast.
Jij kan ook "gewoon" reageren. Jij komt hier bijdehand doen met "ja, dat kan je natuurlijk gewoon op de site zien, he!".

Het is algemeen bekend dat je niet makkelijk aan kaarten komt voor de grotere clubs in Engeland, daarom vraag ik hier wat de ervaringen zijn. Niks mis mee toch?
  maandag 26 september 2011 @ 16:33:25 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102402340
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij kan ook "gewoon" reageren. Jij komt hier bijdehand doen met "ja, dat kan je natuurlijk gewoon op de site zien, he!".
Niks bijdehands hoor. Wil je gewoon helpen. Het is ook de manier waarop ik vaak mijn kaarten voor buitenlandse wedstrijden regel. Je hoeft niet overal wat achter te zoeken.
Elite
Tegen TTIP
pi_102471589
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:07 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik wil dit jaar naar het san siro voor een wedstrijd van AC Milan.
iemand enige ervaring en hoe dit gaat?
Ligt er aan voor welke wedstrijd denk ik, toen ik ben geweest kon je gewoon rustig aan het loket een kaartje kopen. Je moet wel even je id kaart meenemen want de kaarten werden op naam gezet.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_102486336
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat kan je dus wél gewoon op de site zien:
http://www.arsenal.com/membership/buy-tickets

Even naar onderen scrollen, Stoke City is categorie B. Ik heb online even gekeken of er nog veel kaarten zijn (ben Red Member) en vooral de Clock End is nog lang niet uitverkocht. Steeds meer wedstrijden van Arsenal gaan tegenwoordig in de general sale en ik denk dat dat bij deze wedstrijd ook wel gebeurt. Even de website in de gaten houden dus.
pi_102486692
Barca - Atletico bezocht. Imponerend stadion, maar wat een dagjesmensen als publiek. Paar honderd man die wat zingen, maar daar houdt het wel bij op. Toen het net even wat harder ging regenen rende iedereen naar binnen. :') Het voetbal was wel goed aan te zien, dat dan weer wel.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_102487612
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:34 schreef nostra het volgende:
Barca - Atletico bezocht. Imponerend stadion, maar wat een dagjesmensen als publiek. Paar honderd man die wat zingen, maar daar houdt het wel bij op. Toen het net even wat harder ging regenen rende iedereen naar binnen. :') Het voetbal was wel goed aan te zien, dat dan weer wel.
Dat viel mij ook op toen ik er was bij de wedstrijd tegen Arsenal, half jaar geleden. Weinig sfeer van het thuispubliek, zo'n irritant net voor het uitvak, waar het ook nog behoorlijk donker was. En dan schiet Van Persie nog even een bal weg als er al gefloten is. |:(
Nee, mijn herinnering aan Camp Nou is niet echt positief.
pi_102534413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:25 schreef Batflyer het volgende:

[..]

Dat kan je dus wél gewoon op de site zien:
http://www.arsenal.com/membership/buy-tickets

Even naar onderen scrollen, Stoke City is categorie B. Ik heb online even gekeken of er nog veel kaarten zijn (ben Red Member) en vooral de Clock End is nog lang niet uitverkocht. Steeds meer wedstrijden van Arsenal gaan tegenwoordig in de general sale en ik denk dat dat bij deze wedstrijd ook wel gebeurt. Even de website in de gaten houden dus.
Danku, hier heb ik wat aan. ^O^

Enig idee wanneer de kaarten normaal gesproken in de General Sale gaan? Is dat pas in de laatste week? Edit: Sunderland op 16 oktober is nu al in de GS. Even afwachten dus. :)
pi_102610193
http://www.realmadrid.com(...)_at_the_Bernabeu.htm

Hoe kom ik het beste aan kaartjes voor Real Madrid? Zo'n voetbalreis wil ik liever zelf combineren ipv sport1travel. Elke pagina van elke wedstrijd toont alleen VIP kaarten. Lijkt me sterk dat wedstrijden tegen Granada en Zaragoza 100% uitverkocht zijn. (als je zo'n wedstrijd op tv ziet begrijp je wat ik bedoel)
pi_102901259
Hoi, Iemand tips om wedstrijden te bezoeken in Engeland en Spanje?
Prmiera Division,Premier League en Championship.

Welke clubs hebben jullie positieve ervaringen mee wat betreft sfeer tijdens de wedstrijd, of sfeer voor de wedstrijd.

Alvast bedankt.
pi_102949626
vanavond naar Frankrijk- bosnie :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:25:44 #179
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_102966196
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef timg het volgende:
Hoi, Iemand tips om wedstrijden te bezoeken in Engeland en Spanje?
Prmiera Division,Premier League en Championship.

Welke clubs hebben jullie positieve ervaringen mee wat betreft sfeer tijdens de wedstrijd, of sfeer voor de wedstrijd.

Alvast bedankt.
Heb je al een plaats in gedachte? De Tyne and Wear derby tussen Sunderland en Newcastle is mij goed bevallen. Voor relatief weinig geld zit je bij een toffe derby. Derbies in de lagere divisies doen het natuurlijk ook altijd goed.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_103030251
@ slagert, geen plaats nog in gedachten en nog aan het orienteren, nog meer tips wat betreft mooie clubs, wedstrijden??
pi_103043365
Gaat dit topic ook over het EK?
Zo ja, kan iemand mij vertellen of er nog meer kaarten door de uefa beschikbaar worden gesteld? Die nu te koop staan op een aantal site's zijn 500+ per kaart :')
pi_103047893
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:23 schreef emokid het volgende:

Hoe kom ik het beste aan kaartjes voor Real Madrid? Zo'n voetbalreis wil ik liever zelf combineren ipv sport1travel. Elke pagina van elke wedstrijd toont alleen VIP kaarten. Lijkt me sterk dat wedstrijden tegen Granada en Zaragoza 100% uitverkocht zijn. (als je zo'n wedstrijd op tv ziet begrijp je wat ik bedoel)
Gewoon aan het stadion kopen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_103058528
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:23 schreef emokid het volgende:

Ik heb het gewoon via Google translate destijds gedaan *ging toen om Real - Ajax, vorig seizoen*. Gewoon de hele site vertalen en dan op zoek naar de normale ticketverkoop.

Tickets kopen gaat als volgt daaR: Je koopt ze met je creditcard. Aan de hand daarvan krijg je een soort voucher. Dat voucher geef je af bij het stadion / laat je inscannen en dan rollen er de kaartjes uit een automaat.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_103062303
afgelopen weekend bij Charlton Athletic - Tranmere Rovers geweest, sfeer was redelijk te noemen niet echt bijzonder, 15000 man in het stadion maar goed ze spelen tegewoordig ook League One. Niveau was ook erg zwak, maar al met al leuke middag gehad
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 oktober 2011 @ 10:00:59 #185
13151 crew  Rewimo
pi_103269237
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef fanneke het volgende:
Nog een aanvullende vraag: heb je een Umweltplakette nodig daar?

Zoonlief heeft vandaag de kaartjes voor Schalke gekregen voor zijn verjaardag, hij werd er stil van :D We gaan de 29e dus naar Gelsenkirchen, ik heb al op googlemaps gekeken, jouw tip voor parkeren is ^O^
pi_103490976
Ik wil begin april een weekendje Keulen met maten doen, inc een wedstrijd van de plaastelijke FC.
http://www.fc-koeln.de/profis/spielplan/

Betekenen speeldata uit bovenstaande link dat voor toekomstige wedstrijden, waaronder weekendje in april, de precieze speeldatum nog niet vaststaat?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:24:15 #187
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_103496783
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:47 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik wil begin april een weekendje Keulen met maten doen, inc een wedstrijd van de plaastelijke FC.
http://www.fc-koeln.de/profis/spielplan/

Betekenen speeldata uit bovenstaande link dat voor toekomstige wedstrijden, waaronder weekendje in april, de precieze speeldatum nog niet vaststaat?
Ja klopt, alleen t/m de 14e speeldag zijn datum en tijd vastgesteld.

Ik verwacht dat de juiste speeldag voor april (jouw weekend Keulen), pas half februari bekend gemaakt wordt.
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:40:27 #188
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_103499853
Vrijdag Bochum - Aachen
Volgende week dinsdag: West Ham - Bristol
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:46:11 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103500090
In december naar Borussia Dortmund - Olympique Marseille. In januari trainingskamp van Feijenoord, dus even bekijken welke tegenstander ze krijgen. En in februari naar Elche - Recreativo Huelva en Valencia - Sevilla.
Elite
Tegen TTIP
pi_103504446
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:24 schreef fanneke het volgende:

[..]

Ja klopt, alleen t/m de 14e speeldag zijn datum en tijd vastgesteld.

Ik verwacht dat de juiste speeldag voor april (jouw weekend Keulen), pas half februari bekend gemaakt wordt.
Oh ok. Dank u.

Is dit nou prettiger dan het NL speelschema? Neem aan dat ze hiermee willen kunnen blijven schuiven ivm Europees voetbal?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_103504462
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef Happel het volgende:
In december naar Borussia Dortmund - Olympique Marseille. In januari trainingskamp van Feijenoord, dus even bekijken welke tegenstander ze krijgen. En in februari naar Elche - Recreativo Huelva en Valencia - Sevilla.
Mooie dingen! Dortmund staantribune?
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:12:00 #192
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_103506018
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:30 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Oh ok. Dank u.

Is dit nou prettiger dan het NL speelschema? Neem aan dat ze hiermee willen kunnen blijven schuiven ivm Europees voetbal?
Dit is ook omdat er inderdaad clubs op donderdag in actie moeten komen voor de Europa League. Na de winter kan dat anders zijn.

Verder wil men voorkomen dat er gelijktijdig topwedstrijden plaatsvinden. Men houdt dus ook rekening met de ranglijst. Vandaar dat pas 4-6 weken van te voren het programma definitief wordt vastgelegd.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:12:48 #193
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_103506045
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Niet tijdens de Champions League. Europees zijn staanplaatsen immers verboden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 oktober 2011 @ 18:27:15 #194
13151 crew  Rewimo
pi_103506660
Zaterdag ga ik met mijn zoon naar Schalke. Hij werd er stil van toen hij de kaartjes uitpakte. Maar wel met een grote grijns op zijn gezicht :D
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:39:27 #195
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_103507192
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Zaterdag ga ik met mijn zoon naar Schalke. Hij werd er stil van toen hij de kaartjes uitpakte. Maar wel met een grote grijns op zijn gezicht :D
Schalke staat 3e, Hoffenheim 2 punten daarachter.
Dat kan een leuke wedstrijd worden met, waarschijnlijk, 3 Nederlanders op het veld.

Veel plezier!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 oktober 2011 @ 18:47:38 #196
13151 crew  Rewimo
pi_103507566
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:39 schreef fanneke het volgende:
Schalke staat 3e, Hoffenheim 2 punten daarachter.
Dat kan een leuke wedstrijd worden met, waarschijnlijk, 3 Nederlanders op het veld.

Veel plezier!
Dank je wel! Ja, het is nog een topper ook :D Had ik in augustus niet verwacht. Nog 5 dagen met een stuiterend jongetje ;)
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:35:06 #197
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103518134
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Nee, Oosttribune volgens mij.
Elite
Tegen TTIP
pi_103533181
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:12 schreef fanneke het volgende:

[..]

Dit is ook omdat er inderdaad clubs op donderdag in actie moeten komen voor de Europa League. Na de winter kan dat anders zijn.

Verder wil men voorkomen dat er gelijktijdig topwedstrijden plaatsvinden. Men houdt dus ook rekening met de ranglijst. Vandaar dat pas 4-6 weken van te voren het programma definitief wordt vastgelegd.
och ok. Een mix van gezond verstand en commerciële belangen dus.
Bedankt weer iig.
pi_103534223
Dit weekend naar Gladbach - Hannover 96.

Volgende maand Aberdeen - Motherwell :).
pi_103577031
Iemand wel eens bij een wedstrijd van Millwall geweest??

Ik ben het weekend van oud en nieuw in Londen. Dan spelen alleen Arsenal en Chelsea thuis in de Premier League. Chelsea ben ik al geweest en Arsenal vind ik niet enorm bijzonder. Is Millwall te doen als zeg maar buitenstaander?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:32:24 #201
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_103577080
Millwall 1x geweest, kroegen zou ik mijden, net als de Cold blow lane (tribune achter het doel) een pin van Millwall of sjaal doet wonderen ;)
pi_103579952
Ja ok, maar ik bedoel: dat je niet van daar bent zien ze in 1 oogopslag wel. Is de sfeer 'vijandig' tegen toeristen of boeit het ze niet zo gek veel? Omdat het toch een echte volksclub is zeg maar.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:48:24 #203
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_103580177
Toeristen an sich kunnen ze niet waarderen net als voetbalsupporters van andere clubs dan Millwall, als je oprecht geinteresseerd bent doen ze niet zo moeilijk. Sfeer is zo niet vijandig jegens buitenstaanders maar ik had niet het gevoel daar welkom te zijn.
pi_103600996
In het weekend van 3 december gaan ik en 10 vrienden naar Barcelona. We zouden daar graag een wedstrijd willen bezoek van FC Barcelona. Uiteraard zijn wij onbekend met het bezoeken van wedstrijden in La Liga, maar wellicht dat hier wel wat mensen zijn die weten hoe de kaartverkoop in zijn werk gaat. Zou het mogelijk zijn om alle tickets bij elkaar te kopen, zodat je ook bij elkaar zit. Of wordt met 11 man kaarten met stoeltjes bij elkaar een ondoenlijke opgave?

Aan wat voor prijzen moeten wij verder denken? Wel grappig dat de wedstrijd van dat weekend tegen Levante is, wellicht de nr. 1 tegen de nr. 2 :P? De reis en het hotel zijn al geleverd, nu de voetbaltickets nog ;).

Thanks alvast.
pi_103707771
Wie o wie kan me helpen.
We willen met 7 a 8 man naar Tottenham - Newcastle.
Maar hoe kom ik aan tickets?

Wedstrijd is 11 februari.
Als ik nu vliegtuig boek heb ik een retour voor 80¤. Maar ik kan nog geen tickets kopen.
Kan ik elders tickets kopen voor een niet te dure prijs?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:27:30 #206
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103708078
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:18 schreef nelisb het volgende:
Wie o wie kan me helpen.
We willen met 7 a 8 man naar Tottenham - Newcastle.
Maar hoe kom ik aan tickets?

Wedstrijd is 11 februari.
Als ik nu vliegtuig boek heb ik een retour voor 80¤. Maar ik kan nog geen tickets kopen.
Kan ik elders tickets kopen voor een niet te dure prijs?
Contact opnemen met de club?
Elite
Tegen TTIP
pi_103708846
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:23 schreef emokid het volgende:

[..]

Jij bent zeker net begonnen met voetbal kijken? Wat een domme opmerking. PSG is een van de 'grootste' clubs in Frankrijk met een rijke historie. Heeft jarenlang in het verleden aantrekkelijk voetbal en om prijzen gespeeld. Vooral nu met nieuwe aankopen Pastore en Gameiro is er reden genoeg om een wedstrijd van PSG te bezoeken.

Houd je ongefundeerde opmerkingen beter voor je of praat gewoon helemaal niet over voetbal.
Rustig maar, rustig maar, ik vroeg me alleen af waarom 'ie zo vaak naar PSG ging.

Zeer rijke historie inderdaad, al in 1970 opgericht! En och, wat een winst aan Ligue 1 titels en Europa Cups!

Heel ongefundeerd is mijn mening overigens niet, ik heb dat fantastische PSG van je in de Coupe de France vs. SCO Angers gezien, en zoveel lol was daar nu ook weer niet aan. En als ik er moet gaan kijken omdat er veel geld in is gepompt, dan heb ik nog wel wat stops te maken in Europa geloof ik. Misschien boek ik binnenkort zelfs wel een ticket naar Anzhi, ga je mee?
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_103708890
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:32 schreef RD4 het volgende:
Millwall 1x geweest, kroegen zou ik mijden, net als de Cold blow lane (tribune achter het doel) een pin van Millwall of sjaal doet wonderen ;)
Heb je daar slechte ervaringen gehad? Heb daar gestaan, 1st tier (onder dus), en 't was eigenlijk best gezellig. De nare gasten zaten meer op lange zijde richting het uitvak, had ik het idee...
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_103710146
19/11 naar BMG v Werder
30/11 naar Spurs v PAOK

Mooie vooruitzichten.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:34:46 #210
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_103712168
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:48 schreef Tommy2K het volgende:

[..]

Heb je daar slechte ervaringen gehad? Heb daar gestaan, 1st tier (onder dus), en 't was eigenlijk best gezellig. De nare gasten zaten meer op lange zijde richting het uitvak, had ik het idee...
Op de tribune was de sfeer vrij vijandig toendertijd, ook zijn we langs een kroeg van Millwall gelopen waar we vriendelijk werden verzocht door te lopen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:25:20 #211
13151 crew  Rewimo
pi_103717417
Vandaag bij Schalke-Hoffenheim geweest. 't Kind heeft genoten, en ik dus ook ^O^

Natuurlijk ook door de twee goals van

zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:30:24 #212
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_103717604
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag bij Schalke-Hoffenheim geweest. 't Kind heeft genoten, en ik dus ook ^O^

[ afbeelding ]

Natuurlijk ook door de twee goals van

[ afbeelding ]
Hoe heb je dat gedaan met de kaartjes en vervoer/parkeren?
Wie dit leest is gek
pi_103718444
Hallo,

Ik organiseer met mijn voetbalclub een uitje in de lente, naar een buitenlandse stad plus wedstrijd. We hebben nog enkele opties open, waaronder Praag. Heeft iemand hier enig idee of het mogelijk is 40 tot 50 kaarten te krijgen voor Slavia Praag - Sparta Praag op zaterdag 31 maart 2012? Ik hoor namelijk verschillende verhalen, van dat het makkelijk kan als je maar op tijd bent tot of ik wel helemaal goed bij m'n hoofd ben.

Hopelijk kunnen jullie helpen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:37:54 #214
13151 crew  Rewimo
pi_103720068
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe heb je dat gedaan met de kaartjes en vervoer/parkeren?
Kaartjes besteld via internet, geparkeerd bij de tip van iemand hier: de Marktkauf, ongeveer 10 minuten lopen van het stadion ^O^
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:00:49 #215
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_103720824
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kaartjes besteld via internet, geparkeerd bij de tip van iemand hier: de Marktkauf, ongeveer 10 minuten lopen van het stadion ^O^
Dank je :P
Wie dit leest is gek
pi_103767838
Arsenal - Blackburn gaat het hier worden denk ik.
Tickets kopen via Nederlands site.
Hotel en vliegreis boek ik los.
Rond de 200¤ zijn we dan kwijt.
Lijkt me een prima prijs.
pi_103778626
Iemand ervaring met deze site?

http://www.voetbal-reizen.nl/

Lijkt me allemaal wel okay, alleen de prijzen liggen wat lager allemaal.
Bv Chelsea - Man utd voor 299 euro. Vi travel en welke site dan ook zit tussen 549 en 649 euro.
pi_103893281
Chelsea - Man Utd geboekt voor 4 februari.
Eerste keer wedstrijd in Engeland.
Vliegtickets via Easyjet en tickets + hotel via thomascooksport.com.
Totaal voor 3 personen 999¤.
pi_103893330
Erg duur.
pi_103893659
Als je het vergelijk met Nederlandse aanbieders valt het reuze mee.
Die bieden deze wedstrijd aan tussen 500-650¤.
Het had vast goedkoper gekund, maar waar kan je nu al losse kaarten voor Chelsea kopen en laat staan tegen Man Utd.
Ik heb ook een stukje zekerheid gekocht en een goed hotel.

Wat zou jij dan kwijt zijn en waar zou je dan de kaarten kopen?

[ Bericht 10% gewijzigd door nelisb op 02-11-2011 21:33:11 ]
pi_103907207
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef nelisb het volgende:
Als je het vergelijk met Nederlandse aanbieders valt het reuze mee.
Die bieden deze wedstrijd aan tussen 500-650¤.
Het had vast goedkoper gekund, maar waar kan je nu al losse kaarten voor Chelsea kopen en laat staan tegen Man Utd.
Ik heb ook een stukje zekerheid gekocht en een goed hotel.

Wat zou jij dan kwijt zijn en waar zou je dan de kaarten kopen?
Ik weet iemand die losse kaarten kan regelen voor alle Londense clubs, Arsenal -Dortmund achter het doel bijv. voor 60 euro. Vliegticket is niet duur naar Londen en soms is een hotel niet eens nodig.

Zo'n touroperators zijn vaak veels te duur.
  donderdag 3 november 2011 @ 09:49:37 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103907344
Erg duur inderdaad. Had voor de helft gekund.
Elite
Tegen TTIP
pi_103907543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik weet iemand die losse kaarten kan regelen voor alle Londense clubs, Arsenal -Dortmund achter het doel bijv. voor 60 euro. Vliegticket is niet duur naar Londen en soms is een hotel niet eens nodig.

Zo'n touroperators zijn vaak veels te duur.
Je weet iemand, dat is goed voor jou. Maar die iemand ken ik niet. Dus daar heb ik niet zoveel mee en ook denk ik dat Arsenal - Dortmund wat anders is dan Chelsea - Man Utd.
Hotel was wel nodig, aangezien er geen vluchten teruggingen na de wedstrijd. Wel tijdens de wedstrijd ;)

En ja touroperators zijn te duur, maar wat ik al zei, koop ook wat zekerheid en wij vinden de prijs prima.
pi_103908934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:59 schreef nelisb het volgende:

[..]

Je weet iemand, dat is goed voor jou. Maar die iemand ken ik niet. Dus daar heb ik niet zoveel mee en ook denk ik dat Arsenal - Dortmund wat anders is dan Chelsea - Man Utd.
Hotel was wel nodig, aangezien er geen vluchten teruggingen na de wedstrijd. Wel tijdens de wedstrijd ;)

En ja touroperators zijn te duur, maar wat ik al zei, koop ook wat zekerheid en wij vinden de prijs prima.
Achja als je het geld hebt en wilt uitgeven is het inderdaad geen probleem.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:08:31 #225
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_103909069
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:36 schreef Sandersson het volgende:
In het weekend van 3 december gaan ik en 10 vrienden naar Barcelona. We zouden daar graag een wedstrijd willen bezoek van FC Barcelona. Uiteraard zijn wij onbekend met het bezoeken van wedstrijden in La Liga, maar wellicht dat hier wel wat mensen zijn die weten hoe de kaartverkoop in zijn werk gaat. Zou het mogelijk zijn om alle tickets bij elkaar te kopen, zodat je ook bij elkaar zit. Of wordt met 11 man kaarten met stoeltjes bij elkaar een ondoenlijke opgave?

Aan wat voor prijzen moeten wij verder denken? Wel grappig dat de wedstrijd van dat weekend tegen Levante is, wellicht de nr. 1 tegen de nr. 2 :P? De reis en het hotel zijn al geleverd, nu de voetbaltickets nog ;).

Thanks alvast.
Op fcbarcelona.cat kan je de prijzen opzoeken (ligt aan de tegenstander hoe hoog de kosten zijn). Kaartjes kan je gewoon halen bij de kassa (deze zit aan de 'achterkant', is een flinke ronde :D ), mits niet een top wedstrijd kan je altijd wel plekken bij elkaar scoren. Anders even iemand in Barça porren om de kaartjes alvast voor je te halen.
pi_103910507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Achja als je het geld hebt en wilt uitgeven is het inderdaad geen probleem.
Eens, maar je wil natuurlijk altijd de beste prijs.
Het is voor ons de eerste keer en willen vast vaker gaan. Dus alle ideeën, mogelijkheden e.t.c. zou ik graag horen.
pi_103913420
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef nelisb het volgende:

[..]

Eens, maar je wil natuurlijk altijd de beste prijs.
Het is voor ons de eerste keer en willen vast vaker gaan. Dus alle ideeën, mogelijkheden e.t.c. zou ik graag horen.
Al eens in Duitsland geweest ?
pi_103913815
Nee nog niet. M'n broertjes en ik zijn niet echt van het Duitse voetbal, hoewel je er natuurlijk een paar prachtige teams hebt.
pi_103914825
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef nelisb het volgende:
Nee nog niet. M'n broertjes en ik zijn niet echt van het Duitse voetbal, hoewel je er natuurlijk een paar prachtige teams hebt.
Is erg leuk hoor, veel bier, veel eten, weinig regels, (een krat bier drinken gewoon op het voorplein van het stadion is geen enkel probleem), vaak erg sfeervol en redelijk goed betaalbaar.
pi_103915382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Is erg leuk hoor, veel bier, veel eten, weinig regels, (een krat bier drinken gewoon op het voorplein van het stadion is geen enkel probleem), vaak erg sfeervol en redelijk goed betaalbaar.
*O*
pi_103945570
Duitsland is me echt ZEER goed bevallen als voetballand.
Erg veel sfeer, goed eten en drinken inderdaad. Weinig tot geen gezeik met fans.
Ik kom er graag...

[ Bericht 1% gewijzigd door DUK op 04-11-2011 11:34:56 ]
  vrijdag 4 november 2011 @ 02:23:29 #232
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_103945687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 02:11 schreef DUK het volgende:
Duitsland is me echt ZEER bevallen als voetballand.
Erg veel sfeer, goed eten en drinken inderdaad. Weinig tot geen gezeik met fans.
Ik kom er graag...
Eigenlijk niets aan toe te voegen.
pi_104122373
Het is voor mij eigenlijk niet buitenland, maar ik ga voor het eerst naar een wedstrijd in Emirates, woe-hoe! Arsenal - Man City, Carling Cup. Lijkt me wel leuk voor een eerste keer (plus kaartjes waren goedkoop :+)
all your heroes are whores
pi_104592990
Fotos van mijn trip naar Man City- Newcastle staan online
http://voetbalhopper.blog(...)ewcastle-united.html
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 20 november 2011 @ 17:59:35 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104594795
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 02:11 schreef DUK het volgende:
Duitsland is me echt ZEER goed bevallen als voetballand.
Ik kom er graag...
tijdje terug bij 1. Union Berlin geweest en inderdaad _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_104600734
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:16 schreef yes-yes het volgende:
Fotos van mijn trip naar Man City- Newcastle staan online
http://voetbalhopper.blog(...)ewcastle-united.html
^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_104714963
Afgelopen weekend aanwezig bij BMG v Werder. 5-0 dus met de sfeer zat het goed.
Dit was mijn 2de keer bij Monchengladbach en ik ga zeker terugkomen.
Alleen jammer dat de stad zelf echt een slaapdorp is. Een beetje het Waalwijk van de Bundesliga...
  woensdag 23 november 2011 @ 13:03:04 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104715281
Weet iemand hoe het met openbaar vervoer in Dortmund zit? Is het een beetje makkelijk om van de centrum naar het stadion te komen? Zag wel dat er metrostations in de buurt zaten, maar kon niet echt wijs worden over waar uit te stappen en hoe het met de reistijden zat.

Verder nog tips m.b.t. de stad en stadion? Ik verneem ze graag.
Elite
Tegen TTIP
pi_104715833
foutje :@

[ Bericht 90% gewijzigd door Paul-89 op 23-11-2011 13:30:45 ]
  woensdag 23 november 2011 @ 20:05:43 #240
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_104731912
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Happel het volgende:
Weet iemand hoe het met openbaar vervoer in Dortmund zit? Is het een beetje makkelijk om van de centrum naar het stadion te komen? Zag wel dat er metrostations in de buurt zaten, maar kon niet echt wijs worden over waar uit te stappen en hoe het met de reistijden zat.

Verder nog tips m.b.t. de stad en stadion? Ik verneem ze graag.
Je kunt het ook lopen, hooguit 20-25 minuten.
Gewoon de Hohe Straße volgen.
  woensdag 23 november 2011 @ 21:57:15 #241
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_104739271
Zondag bij Frankfurt - Aachen geweest, na 10 minuten leek de wedstrijd gespeeld, maar laatste 15 min waren een regelrechte thriller. 3-3 met nog een paar minuten te gaan en Waterman staat te slapen bij een vrije trap waardoor Frankfurt de 4-3 maakt. Men vertelde mij dat bij Eintracht Frankfurt de beste sfeer zou zijn van heel Duitsland maar ik vond het een beetje tegenvallen. Je hoorde de Capo van Frankfurt tot bij ons in het uitvak, erg jammer.

Foto's HIER!
pi_104873881
Vliegticket naar Milaan geboekt, nu nog zaak kaartjes te regelen voor de derby Ac - Inter datzelfde weekend. Ik heb nooit het idee dat de stadions daar vaak uitverkocht zijn in italië, maar ben toch benieuwd hoe dat zit met zo'n wedstrijd. Op de beide clubsites is nog niets over de kaartverkoop bekend
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:35:10 #243
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_104971398
Komend weekend naar West Ham United - Burnley

Rij 2 sfeervak :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:34:32 #244
197394 tha_one
podjandikkie
pi_104976098
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef RD4 het volgende:
Zondag bij Frankfurt - Aachen geweest, na 10 minuten leek de wedstrijd gespeeld, maar laatste 15 min waren een regelrechte thriller. 3-3 met nog een paar minuten te gaan en Waterman staat te slapen bij een vrije trap waardoor Frankfurt de 4-3 maakt. Men vertelde mij dat bij Eintracht Frankfurt de beste sfeer zou zijn van heel Duitsland maar ik vond het een beetje tegenvallen. Je hoorde de Capo van Frankfurt tot bij ons in het uitvak, erg jammer.

Foto's HIER!
Ben vorig jaar naar Frankfurt geweest vond de sfeer op de noord tribune wel goed, ondanks de dikke nederlaag.

Dit jaar gaan we met ons voetbalteam naar Newcastle, iemand ideeen waar je op zaterdagavond in Newcastle moet zijn?
pi_105005250
In april ga ik een weekendje naar Rome, meteen maar even Lazio Roma - Napoli meepakken dan :) Vliegtickets waren er bijna niet meer (in september al geboekt volgens mij), waardoor zou dat toch komen dachten we....

Kwamen we er later achter dat het dan Pasen is en de paus ervoor zorgt dat de stad goed gevuld is :P
pi_105017654
Das wel tof om een keer mee te maken denk ik. Los van je geloof ofzo is dat toch wel apart denk. Sta je midden in Rome hoor je ineens "Bedankt voor die bloemen!" uit de speakers
pi_105026036
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:34 schreef tha_one het volgende:

[..]

Ben vorig jaar naar Frankfurt geweest vond de sfeer op de noord tribune wel goed, ondanks de dikke nederlaag.

Dit jaar gaan we met ons voetbalteam naar Newcastle, iemand ideeen waar je op zaterdagavond in Newcastle moet zijn?
Zal vast wel zo'n stad zijn met een hele lange uitgaansstrip. En zorg dat je schoenen in orde zijn.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_105059817
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef kalinhos het volgende:
Das wel tof om een keer mee te maken denk ik. Los van je geloof ofzo is dat toch wel apart denk. Sta je midden in Rome hoor je ineens "Bedankt voor die bloemen!" uit de speakers
Ja lijkt mij zeker een aparte ervaring. Nadeel is dat het overal natuurlijk gi-gan-tisch druk is dan. Maarja we zullen zien, zal te zijner tijd wel wat foto's post van de wedstrijd en de rest van het gebeuren :)
  woensdag 7 december 2011 @ 14:27:29 #249
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105294677
Gisteren dus Borussia Dortmund - Olympique Marseille meegemaakt. Leuke wedstrijd, verrassend einde. Mooi stadion en een heerlijk sfeertje ook.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 7 december 2011 @ 17:10:05 #250
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_105300795
West Ham - Burnley was echt fantastisch!
Helaas hebben ze wel 2 - 1 verloren, maar wat een sfeertje.

Prachtig hoe er een Speed tribute werd gegeven... 2 minuten lang klappen ipv stilte. _O_

Vooraf natuurlijk een pint of 7 op Green Street gedronken die we allemaal kregen van de lokale personen die allemaal geen nek hebben.. :D
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_105472373
Heeft een van jullie ervaring met kaarten fixen voor FA cup wedstrijden? Zou graag het eerste weekend van januari naar Spurs gaan, maar wordt op de site niet echt wijzer.
Wil misschien ook nog wel naar City-United maar heb het idee dat dat boven budget gaat worden..

edit: Na wat extra zoekwerk vond ik dit: http://www.tottenhamhotspur.com/tickets/matchdayinfo/619.html

Valt te verwachten dat het uitverkocht raakt voor dit wedstrijdje?

[ Bericht 33% gewijzigd door Tim21 op 11-12-2011 22:22:17 ]
pi_105478045
FA Cup bij Spurs moet te doen zijn.
Premier League kaarten zijn nauwelijks te krijgen, het is altijd uitverkocht doordat White Hart Lane eigenlijk te klein is, maar FA Cup moet te doen zijn.

Ik heb vorig jaar makkelijk kaarten kunnen kopen voor League Cup.

Gewoon member worden (op de site) en kopen maar.
pi_105478505
Heb inmiddels nog wat meer zoekwerk gedaan, en het lijkt nu ideaal om zaterdag 7 januari naar Spurs (of eventueel Fulham) te gaan en zondag proberen Chelsea v Portsmouth proberen mee te pakken.

Hebben jullie nog algemene tips voor deze clubs, Londen in het algemeen (goede hotels?), leuke uitgaansgelegenheden?
pi_105483712
Fulham is erg leuk. Typisch Engels stadion, redelijke sfeer. Een ervaring op zich.
Chelsea is heel makkelijk bereikbaar (Fulham ook) aangezien het naast een metrostation ligt (Fulham Broadway).

Spurs is wat vervoer betreft lastiger. Het ligt erg ver van de metro (Seven Sisters, zeker 20 minuten lopen). Het ligt in een minder goede wijk maar dat heeft ook wel weer zijn charme.
Je kunt naar Spurs ook met de trein, station White Hart Lane is dichterbij, maar dat heb ik nooit gedaan.

Als je dat weekend gaat zou ik voor Spurs en Fulham kiezen. Veel plezier!
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:32:07 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106391284
Weet iemend waar ik redelijk goedkoop Liverpool tickets kan bemachtigen behalve via de nederlandse (dure) ticketsites? Via Liverpool zelf zijn ze ook al uitverkocht zag ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106395519
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
Weet iemend waar ik redelijk goedkoop Liverpool tickets kan bemachtigen behalve via de nederlandse (dure) ticketsites? Via Liverpool zelf zijn ze ook al uitverkocht zag ik.
zwarte markt buiten t stadion, vanaf een half uur voor de wedstrijd. Zo ben ik athans binnengekomen bij Liverpool en afgelopen zaterdag nog bij Arsenal-QPR.
pi_106693340
Wij willen in maart naar PSG toe, iemand ervaring met die club mbt kaarten?
Via
http://www.besteltickets.(...)rijs-03-03-2012.html

Staan er enkele prijzen, viagogo.nl lijkt het goedkoopste..... (afgezien van de kosten die er wel bij zullen komen). Of zal je ze ook gewoon bij de kassa kunnen halen daar
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:36:30 #258
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_106724852
Als vanavond Barca niet met +4-0 verliest van Osasuna, komen er op 18 en 25 januari twee extra classico's in de Copa del Rey. Nu wil ik daar graag heen met een groep vrienden. Vliegreis is niet zo moeilijk te regelen, maar vraag me af of iemand weleens een toegangskaartje voor het Camp Nou heeft gekocht (via het liefst een betrouwbare Nederlandse site), en zoja hoe?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gochme op 12-01-2012 15:36:52 (*spelfout) ]
Goed van jou.
pi_106725244
in maart naar Union Berlin - Eintracht Frankfurt. Iemand ervaring met Union Berlin, hoe is de sfeer en is het aan te raden om vantevoren kaarten te kopen of is het meestal niet uitverkocht
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:43:40 #260
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_106727348
Las in dit topic ergens iets van iemand die naar Union was geweest. Even zoeken en PM'en dus!
Goed van jou.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:53:44 #261
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_106727715
Planethugo, ga jij ook al? Mss gaat Professional ook....
pi_106728094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:53 schreef RD4 het volgende:
Planethugo, ga jij ook al? Mss gaat Professional ook....
dat zou wel erg toevallig zijn! Misschien gaan er nog 15 debielen mee ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:43 schreef Gochme het volgende:
Las in dit topic ergens iets van iemand die naar Union was geweest. Even zoeken en PM'en dus!
thnx! ga eens bladeren als ik tijd heb
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2012 @ 17:11:53 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106728333
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:48 schreef planethugo het volgende:
in maart naar Union Berlin - Eintracht Frankfurt. Iemand ervaring met Union Berlin, hoe is de sfeer en is het aan te raden om vantevoren kaarten te kopen of is het meestal niet uitverkocht
Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deel 8

deze denk ik
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106729553
Paar maten en ik zaten er over te denken om een wedstrijd uit Championship mee te pakken, het voetbal van ons hoeft nie zo goed te zijn, als er maar lekker veel sfeer is, en het beetje betaalbaar/bereikbaar is. Gewoon even lekker zo'n middag/avond waar je voor de wedstrijd nog ff wat drinkt, en dan lekker een wedstrijd kijkt met veel gezang en strijd/passie. Iemand (uit eigen ervaring) suggesties?
pi_106729832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef Grifte het volgende:
Paar maten en ik zaten er over te denken om een wedstrijd uit Championship mee te pakken, het voetbal van ons hoeft nie zo goed te zijn, als er maar lekker veel sfeer is, en het beetje betaalbaar/bereikbaar is. Gewoon even lekker zo'n middag/avond waar je voor de wedstrijd nog ff wat drinkt, en dan lekker een wedstrijd kijkt met veel gezang en strijd/passie. Iemand (uit eigen ervaring) suggesties?
Pak gewoon West Ham of Millwall... allebei hebben een goede sfeer en je zit dan gewoon in (Oost-) Londen met treinen naar alle Londense vliegvelden.

Anders Middlesbrough/Leicester City/Nottingham Forest ofzo, de Midlands clubs hebben ook goede sfeer en je vliegt direct naar Amsterdam vanuit Nottingham East Midlands Airport.
pi_106742934
Ik zit binnenkort in de buurt van Birmingham! Met een beetje mazzel kan ik er op een zondagochtend zijn. Hopen dat ik een pot mee kan pakken van een club in of buiten Birmingham!

Bestaat er trouwens iets van een engelse 9292ov site ?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 22:54:30 ]
pi_106752399
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit binnenkort in de buurt van Birmingham! Met een beetje mazzel kan ik er op een zondagochtend zijn. Hopen dat ik een pot mee kan pakken van een club in of buiten Birmingham!

Bestaat er trouwens iets van een engelse 9292ov site ?
http://www.traveline.info/ doet ze allemaal maar het is vaak makkelijker om de lokale site te gebruiken.
Of gewoon Google Maps Public Transport.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:16:37 #268
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_106753283
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Haha ja dat was wel apart haha.

Wat een geweldig stadion is dat Anfield zeg. Kaartje daar gehaald, wel veel geld (100 pond, maar verrekend met de andere 2 goedkope kaartjes dus 60 pp uiteindelijk), maar wat een sfeer _O_ Zat naast de Spurs supporters.

Ik liep daar met een ajax shirt en liverpool sjaal. Na de wedstrijd liep ik naar buiten en liep ik langs een groep van 4-5 gastjes, waarvan ik denk dat ze wel wat meer op hadden dan alleen bier. Type Demy de zeeuw maar dan agressievere kop en 2x zo breed. Het eerste, en ook enige, wat een van die gasten tegen me zei toen ik voorbij liep "Hey, kk leijer!" puur voor dat Ajax shirt. Ik ben maar doorgelopen (want ja, 1 tegen 5 :P ), maar kdenk dan heb je er echt he-le-maal niks van begrepen, om zoiets te zeggen júist in een omgeving waar op dat moment liverpool en spurs supporters door elkaar heen liepen en geen gedonder of wat.
Wie gaat er dan ook met een Ajax shirt rondlopen daar? Dat doe je maar in 020. Net zoiets als boerenkool met worst willen bestellen in een Grieks restaurant ofzo.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_106755113
Ik ga 31 jan tot 2 feb met een vriend naar Londen, doel is om wedstrijdjes te bezoeken. We hebben nu kaarten voor Fulham-West Brom op 1 februari en zijn nu aan het kijken naar invulling voor 31 januari. Kaarten voor Spurs - Wigan kunnen we vooralsnog niet (of heel duur) krijgen, nu hebben we keuze uit de volgende wedstrijden:

Charlton Athletic - Bury
Millwall - Watford
Crystal Palace - Brighton & Hove Albion

Heeft iemand ervaring met deze clubs/stadions/wedstrijden, welke raden jullie aan?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:40:31 #270
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_106755531
Ik zelf zou voor Charlton gaan aangezien ik daar nog niet ben geweest....
pi_106756229
Ik zou voor Palace v Brighton gaan. Dat is een derby en dus GEGARANDEERD sfeer.
Charlton is gaar en al helemaal tegen zo'n nietszeggende club als Bury.
Millwall v Watford is ook een Londen-derby maar minder beladen dan Palace v Brighton.
pi_106756574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:48 schreef planethugo het volgende:
stuk of 10 keer geweest (en ook bij uitwedstrijden) en zelfs een keer bij union-eintracht (dfb pokal 2007/2008). de sfeer is geweldig!! ze hebben onlangs zelf (de supporters) het stadion gerenoveerd, dus nu zal je ook droog zitten.kaarten kan je gewoon overal kopen, moet je even op de website kijken voor de voorverkoopadressen. maar je kan ook gewoon kaarten bij t stadion kopen: geen probleem.
pi_106758217
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:03 schreef DUK het volgende:
Ik zou voor Palace v Brighton gaan. Dat is een derby en dus GEGARANDEERD sfeer.
Charlton is gaar en al helemaal tegen zo'n nietszeggende club als Bury.
Millwall v Watford is ook een Londen-derby maar minder beladen dan Palace v Brighton.
Luister naar hem. :) Crystal Palace - Brighton is een vreemde derby maar lijkt me erg leuk. Het Crystal Palace stadion is helemaal niks maar daar gaat het niet om. Lees dit ook even.
http://www.guardian.co.uk(...)ystal-palace-rivalry
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2012 @ 14:15:45 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106760988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

stuk of 10 keer geweest (en ook bij uitwedstrijden) en zelfs een keer bij union-eintracht (dfb pokal 2007/2008). de sfeer is geweldig!! ze hebben onlangs zelf (de supporters) het stadion gerenoveerd, dus nu zal je ook droog zitten.kaarten kan je gewoon overal kopen, moet je even op de website kijken voor de voorverkoopadressen. maar je kan ook gewoon kaarten bij t stadion kopen: geen probleem.
inderdaad, sfeer is bijzonder goed, ik zal dit weekend eens wat foto's posten. Was echt prachtig!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_106763682
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad, sfeer is bijzonder goed, ik zal dit weekend eens wat foto's posten. Was echt prachtig!
Union-Eintracht (dus voor de verbouwing): , Union-1860 (bij -20C!!!):
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2012 @ 15:28:07 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106763718
tof
DeLuna vindt me dik ;(
pi_106765215
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

thnx! Ben weleens bij Aken geweest, ook altijd top sfeer zoals bij veel duitse clubs. Denk dat Union dan wel vergelijkbaar is. Mooie foto's ook trouwens :Y
pi_106769394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Luister naar hem. :) Crystal Palace - Brighton is een vreemde derby maar lijkt me erg leuk. Het Crystal Palace stadion is helemaal niks maar daar gaat het niet om. Lees dit ook even.
http://www.guardian.co.uk(...)ystal-palace-rivalry
Kijk, dat zocht ik, een rivaliteit/sfeer waar ik niks van af wist. Dank :)
pi_106771882
Monopoly_Man heeft best gelijk over het stadion van Crystal Palace (Selhurst Park). Het is niet verschrikkelijk maar het is zeker niet bijzonder. Vooral de wijk is niet bijzonder zou ik zeggen. Echt een Londense buitenwijk in een redelijk goede buurt.

Stadion ligt op een soort van heuvel dus het is best ok uitzicht als je NA de wedstrijd naar het lager gelegen station loopt..

Palace staat trouwens mogelijk in de Carling Cup Final. Ze hebben Cardiff met 1-0 verslagen thuis. Return is binnenkort.
pi_106822023
4 februari naar Aachen - Sankt Pauli ^O^
U MAD?
pi_106881856
Terug van Ac Milan - Inter Milan.

Wat een fantastisch gigantisch groot stadion is San Siro zeg _O_ Was er nog nooit geweest, maar 't overtrof mijn verwachtingen. Ook zijn de italianen nog vrij sfeervol (ik zat boven hun fanatieke aanhang vak).

De wedstrijd zelf was niet heel bijzonder. Jammer dat Inter won, had wel graag even los willen gaan in 't AC Milan vak waar ik in zat.

Af en toe zag je geen fuck :+

Het krijgen van kaarten is nog wel een heel gedoe trouwens. Uiteindelijk via Seatwave gedaan (a 130 euro ps) omdat het kaartje op je naam moet worden gezet. Pas met het kaartje op je naam en je paspoort kom je dan het stadion binnen.
pi_106902793
. indrukwekkend te zien hoe ULTRAS verandert in MILANO en vice versa
pi_106928126
Hallo allemaal,

Ik wil graag voor mijn vriend kaartjes kopen voor een engelse voetbalwedstrijd. Ik weet al welke hij top vind. Arsenal, tottemham hotspur en Liverpool.
Ik wil rond eind februari, maart naar een wedstrijd met eigen vervoer (of evt met de boot), alleen ik heb géén idée hoe ik aan die kaartjes moet komen. In het begin van jullie topic geven jullie veel sites aan voor de reis of overnachting. Maar wat zijn nu echt handige en betrouwbare sites voor zulke kaartjes? Ik ben bv op de site van Arsenal zelf geweest maar ik snap de regels niet zo goed en volgens mij moet ik perse dan lid zijn ofzo. Op andere sites staan er prijzen van 200-300 euro voor 1 wedstrijd. Is dit echt zo duur? Ik wilde ongeveer 100 euro uitgeven, of is dat niet mogelijk?

Ik ben echt heel onwetend op dit gebied dus hopelijk kan iemand helpen!
pi_106929120
Tottemham ?
U MAD?
pi_106929554
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Tottemham ?
Ehm.. ja? Zeg ik nu wat verkeerds?
pi_106929588
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef Kloontje88 het volgende:

[..]

Ehm.. ja? Zeg ik nu wat verkeerds?
Neuh, neuh.
U MAD?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:45:09 #287
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_106929712
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Tottemham ?
mie·ren·neu·ker de; m,v -s (inform) muggenzifter, pietlut
pi_106931635
Arsenal heeft soms vrije verkoop. is volgens mij alleen afhankelijk per wedstrijd. Liverpool is nagenoeg onmogelijk via de clubsite.
pi_106932000
Ik zou sowieso Arsenal pakken. :Y

En daar is inderdaad vrije verkoop via de officiële website, mits het geen 'grote' wedstrijd is. Paar weken van tevoren kan iedere member tickets bestellen. Die kan je dan gewoon op de wedstrijddag ophalen.
pi_106933415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef RD4 het volgende:

[..]

mie·ren·neu·ker de; m,v -s (inform) muggenzifter, pietlut
Inderdaad, ik zag zelf al mijn typefout van de m-n, maar dacht dat het om wat groters ging dan dat.

@ De_kromme.. bedankt voor de tip, ik zal dan eens op de site van Arsenal gaan kijken hoe ik member kan worden
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:55:20 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106933549
Het gaat toch 10 maart naar Londen worden, echter is er bij Arsenal - newcastle geen vrije verkoop, en waarschijnlijk gaat dat sowieso lastig worden om 14 kaarten te regelen.

Dus we hebben Chelsea - Stoke als tweede optie. Is er voor die pot gewoon vrije verkoop over een tijdje?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106934082
Chelsea is vaker vrije verkoop volgens mij. wel easy via de site te regelen
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:08:43 #293
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106934141
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Het gaat toch 10 maart naar Londen worden, echter is er bij Arsenal - newcastle geen vrije verkoop, en waarschijnlijk gaat dat sowieso lastig worden om 14 kaarten te regelen.

Dus we hebben Chelsea - Stoke als tweede optie. Is er voor die pot gewoon vrije verkoop over een tijdje?
Met 14 man naar een Premier league wedstrijd in London? Kan je dan niet beter gaan voor een ploeg uit de competitie eronder?
Elite
Tegen TTIP
pi_106934200
zo daar had ik nog overheen gelezen. Probeer een oefenwedstrijd tegen Martin Jol ;)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:11:55 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106934278
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Met 14 man naar een Premier league wedstrijd in London? Kan je dan niet beter gaan voor een ploeg uit de competitie eronder?
Tsja, dat probeer ik ze ook wijs te maken. Roepende in een woestijn. Moeten een topclub hebben, ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106934466
14 man is idd wel erg veel, ik ken wel iemand die voor vrijwel iedere Londense club kaarten kan regelen maar 14 voor één wedstrijd lijkt me heel sterk.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:18:47 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106934530
Hoeft ook niet bij elkaar.

Over een tijdje start iig de verkoop op viagogo. Via die weg zullen er wel al genoeg kaarten te koop zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:20:13 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106934587
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, dat probeer ik ze ook wijs te maken. Roepende in een woestijn. Moeten een topclub hebben, ofzo.
Ik zou het wel weten. West Ham - Doncaster. Laatste kans om Upton Park nog eens te bezoeken.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:24:03 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106934722
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten. West Ham - Doncaster. Laatste kans om Upton Park nog eens te bezoeken.
Tsja, groot gedeelte is niet echt ingevoerd in het supporters/voetbalwereldje. Dus ik kan het ze maar niet bij het verstand brengen dat een dergelijke wedstrijd veel toffer is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106934796
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
Hoeft ook niet bij elkaar.

Over een tijdje start iig de verkoop op viagogo. Via die weg zullen er wel al genoeg kaarten te koop zijn.
Als je er snel bij bent, wanneer de tickets in de vrije verkoop te krijgen zijn, moet het wel lukken hoor. Bij Arsenal waren er iig aardig wat tickets available (dat was tegen Stoke toen ik er was met een groep). Zal niet heel veel verschillen van Newcastle.

Sites die tickets doorverkopen zou ik sowieso niet doen, vragen belachelijke prijzen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:27:05 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106934827
Vol
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')