abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100635899
Eind oktober willen mijn broertje en ik naar Millwall-Ipswich Town. Nu zie ik meerdere mensen zeggen dat je de kaartjes online kan bestellen.. Mijn vraag is waar komen dan de kaartjes terrecht? Krijg ik ze digitaal of komen ze per post? We zijn nog nooit naar een buitenlandse wedstrijd geweest, dit is voor ons de eerste keer dat we zoiets doen namelijk..
Een andere leuke wedstrijd is Chelsea-Arsenal, maar daar verwacht ik dat het uitverkocht zal zijn..
Iemand tips of suggesties?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:13:27 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100636003
Kijk hier eens: http://www.millwallfc.co.uk/page/HowToBuy/0,,10367,00.html

Ik zie de wedstrijd overigens nog niet in het lijstje staan als je kijkt bij Ticket Info.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100636089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:13 schreef Rewimo het volgende:
Kijk hier eens: http://www.millwallfc.co.uk/page/HowToBuy/0,,10367,00.html

Ik zie de wedstrijd overigens nog niet in het lijstje staan als je kijkt bij Ticket Info.
Ik zie op die site een linkje staan idd: http://www.millwalltickets.com/events.aspx?section=eve
en daar staat de wedstrijd nog niet op.. Ff afwachten dus.. Zag trouwens ook dat West Ham United thuis moet spelen, kan ook een optie zijn, maar het hotel wat ik geboekt heb ligt in de buurt van The Den..
pi_101084085
Ik ben helemaal nieuw in dit forum en zou graag wat advies en tips ontvangen van jullie en op die manier van jullie ervaringen gebruik maken. Ik heb zelf al veel topics gelezen, maar het lijkt mij het handigst om wat specifieke dingen te weten te komen.

Ik zou graag wedstrijden willen bezoeken in Duitsland, Engeland, België en 'gewoon' in Nederland. Mijn budget is (nog) niet heel erg groot, dus ik moet het echt hebben van de 'low-budget-manieren' om de stadions (en wedstrijden) te bezoeken.

Enkele vragen van mijn kant.
Ik heb op Voetbalretour.nl enkele busreizen van rond de ¤65 gevonden naar het Duitse voetbal, met thuiswedstrijden van Borussia Mönchengladbach en Borussia Dortmund. Zijn dit goede prijzen? Of zijn de tickets via zwarthandel/officiele clubsites in combinatie met een (zelf te plannen) treinreis goedkoper?

Tevens wil ik heel graag wedstrijden in Engeland bezoeken. Tottenham Hotspur staat voor mij op nummer één en ook een wedstrijd van Liverpool (vanwege Anfield Road) zou ik heel graag bijwonen. Easyjet lijkt me het goedkoopst om te reizen. Is een overnachting in Engeland handig? Zodat ik meerdere wedstrijden in een aantal dagen kan pakken? Of is de kans daarop nihil?
En hoe kan ik voor Engelse clubs (Tottenham Hotspur en Liverpool dus, maar ook bijvoorbeeld andere clubs uit Londen zoals Queen Park Rangers, West Ham United, Fullham, Charlton Athletic of zelfs Arsenal en Chelsea) het best/makkelijkst/goedkoopst aan kaarten komen?

Alvast bedankt. (:
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:12:15 #130
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_101090559
Kaarten zijn meestal gewoon te krijgen via de clubsites. Meerdere wedstrijden op 1 dag is wel mogelijk in Londen, neem dr reistijd echter wel ruim!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:05:58 #131
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_101104546
Als je naar duitsland gaat met de trein dan raadt ik je voor het weekend het "schönes wochenende" ticket aan. 5/6 man onbeperkt rijden voor 35 euro.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:08:36 #132
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_101104686
Arsenal en Chelsea is het vrijwel onmogelijk om aan kaarten te komen als je geen member bent, de rest van de ploegen valt wel mee en kun je meestal zelfs kaarten aan de deur kopen. Als er grote ploegen op bezoek komen of als er een derby is dan kun je de kaartjes beter in de voorverkoop kopen....
pi_101111199
Oke mannen, bedankt voor de informatie. (:

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er geen actueel Groundhoppers-topic is, geweldig om alle verslagen en foto's te bekijken en ervaringen met elkaar te delen op dit forum. Ik zag dat iemand, helaas zonder succes, het vijftiende deel vorig jaar heeft geopend. Is hier totaal geen animo voor? Of worden de ervaringen op een andere manier met elkaar uitgewisseld?

Ik ben, na een dag veel forums en clubsites bekeken te hebben, zelf heel erg aan het twijfelen wat ik zal gaan doen in oktober en/of november van dit jaar.

Zoals het er nu naar uitziet gaat het tussen een thuiswedstrijd van Borussia Mönchengladbach en een reisje naar Londen samen met een vriend, met de wedstrijd Millwall FC vs. Brighton & Hove Albion (dinsdag 18-10) als doel. In deze week ook Champions League bij Arsenal en Chelsea en hoogstwaarschijnlijk (dat mag niet meer fout gaan) Europa Leauge bij Tottenham Hotspur. De loting maar even afwachten of er in Londen gevoetbald gaat worden op die dagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door THFC82 op 24-08-2011 09:09:32 ]
pi_101111582
Monchengladbach kun je makkelijk kaarten voor regelen. Ik ga met een groep vrienden naar de wedstrijd tegen Werder op 19-11 en we zijn vorig jaar ook naar Stuttgart thuis geweest.

CL of Europa League kaarten voor Arsenal, Chelsea en/of Spurs moet je bijna uit je hoofd zetten. Tenzij Spurs toevallig in die week tegen een mindere tegenstander spelen thuis...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 06:59:12 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101116699
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:00 schreef THFC82 het volgende:
Oke mannen, bedankt voor de informatie. (:

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er geen actueel Groundhoppers-topic is, geweldig om alle verslagen en foto's te bekijken en ervaringen met elkaar te delen op dit forum. Ik zag dat iemand, helaas zonder succes, het vijftiende deel vorig jaar heeft geopend. Is hier totaal geen animo voor? Of worden de ervaringen op een andere manier met elkaar uitgewisseld?
Er is nog een nieuwer Groundhopperstopic: Het grote FOK! groundhopperstopic, deel 15
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101118855
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 06:59 schreef Happel het volgende:
Er is nog een nieuwer Groundhopperstopic: Het grote FOK! groundhopperstopic, deel 15
Helaas is het laatste bericht van ruim vier maanden geleden. Ik ga er straks een reactie plaatsen, in de hoop dat men zijn/haar buitenlandse ervaringen weer op het forum gaat delen. Bedankt voor de link Happel!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:44:49 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101207011
Weet iemand hoe zit met kaartverkoop bij Borussia Dortmund? Wil naar BvB - Arsenal. Van wat ik zie is verkoop alleen voor leden. Zijn er nog manieren omheen?
Elite
Tegen TTIP
pi_101269022
vandaag bij chelsea geweest voor maar 40£ rest vh verhaal volgt later. topwedstrijd
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:56:16 #139
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_101281567
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:44 schreef Happel het volgende:
Weet iemand hoe zit met kaartverkoop bij Borussia Dortmund? Wil naar BvB - Arsenal. Van wat ik zie is verkoop alleen voor leden. Zijn er nog manieren omheen?
Die zullen wel later in de verkoop gaan, voor de competitie ken je ook gewoon via de site bestellen.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_101349448
hier mensen ervaring met het boeken van een reis naar Manchester City? Wil met vrienden de wedstrijd tegen chelsea gaan bezoeken maart komend jaar. Zijn er nog makkelijke manieren om aan tickets te kopen, of is het voor zon grote pot wijs om georganiseerd te boeken via voetbalretour?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:38:13 #141
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_101370147
Ik zou graag eens een keer AC Milan willen bezoeken in San Siro (Milaan). Iemand ervaring, tips?
pi_101377812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Laser. het volgende:
Ik zou graag eens een keer AC Milan willen bezoeken in San Siro (Milaan). Iemand ervaring, tips?
Voor een normale wedstrijd kan je kaartjes aan de kassa op de wedstrijd dag.

Voor een top wedstrijd Inter/Juventus of Topper CL is het vrijwel onmogelijk om via de officiele kanalen een kaartje te krijgen

Goeie site voor het online bestellen is http://www.mpestero.com/
pi_101381477
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef kalinhos het volgende:
vandaag bij chelsea geweest voor maar 40£ rest vh verhaal volgt later. topwedstrijd
Afgelopen weekend in Londen geweest. De vrienden waar ik mee was hadden die dag een festival (Reading) en ik had daar geen trek in dus ben maar wat stadions afgelopen. Eerst Emirates Stadium. Wel enorm groot maar verder ademt het weinig uit in mijn ogen. Leuk zo'n stadion op een verlaten industrieterrein.
Vervolgens langs Craven Cottage (Fullham) gegaan. Was helaas niet open dus ben er maar wat omheen gekuierd. Ademde véél meer sfeer in mijn ogen. Wel raar dat er ergens zielig in 't hoekje een enorm standbeeld van Michael Jackson staat (ik weet van Fayed, maar toch past het er niet imo).
Toen naar Chelsea. Ik was er om half 2 en de wedstrijd tegen Norwich zou beginnen om 3 uur. Ik naar de kassa gewandeld, kaarten waren vanaf 100 pound; hoezeer ik ook voetballiefhebber ben, zo bijzonder vind ik Chelsea niet dus ik denk ik ga 'm fijn in de kroeg kijken. Komt er na 2 minuten een oudere man naar me toe gelopen, jaar of 70. Of ik kaartjes wil voor de wedstrijd. Zijn zoon was die dag ziek dus zijn seizoenkaart was vrij. Voor 40 pound kon ik met 'm mee. Geen seconde over nagedacht en een toffe wedstrijd gezien. Niveau was niet bijzonder, maar het enorme geluid en sfeer die de fans van Norwich maakten na de 1-1 was echt geweldig. Ze braken de tent af. Drogba ging knock out voor m'n ogen min of meer, heeft zeker 10 minuten op 't gras gelegen. Toen rode kaart, penalty, 11 minuten blessuretijd, debuut Mata en Lukaku, ik heb een topmiddag gehad.

Volgende trip wordt waarschijnlijk Madrid-Ajax
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:31:50 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101384355
Hoe kun je nou geen trek hebben in het Reading festival? :o

Wel tof dat je dan via een ouwe knar naar binnen kan.
Elite
Tegen TTIP
pi_101390206
in Oktober naar Londen, tijdens interlandweekend dus keuze beperkt:

Of naar Orient of Charlton,iemand ervaring met deze 2 en welke is meer een aanrader, iemand ervaring met Notts County, is het waard om daar heen te gaan?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:18:42 #146
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_101390455
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:44 schreef Happel het volgende:
Postkick, ik zoek hier ook info over :)
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:28:51 #147
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101391009
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
in Oktober naar Londen, tijdens interlandweekend dus keuze beperkt:

Of naar Orient of Charlton,iemand ervaring met deze 2 en welke is meer een aanrader, iemand ervaring met Notts County, is het waard om daar heen te gaan?
Charlton Athetlic is ongelooflijk saai. Orient ken ik niet. Lijkt me, persoonlijk, wel de leukste optie van de twee.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 1 september 2011 @ 13:55:24 #148
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_101447219
Orient heeft een leuke kantine, kun je baco'tjes doen ;)
pi_101473062
Zoals het er nu naar uitziet aanwezig bij Fulham v Twente op 15 september. Ben voor werk in Londen in precies die periode en kaarten voor deze wedstrijd worden geregeld.
pi_101657871
zo net een ticket gekocht voor PSG- bratislava

Misschien dat ik nog een ticket koop voor psg- bilboa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')