Ik zie op die site een linkje staan idd: http://www.millwalltickets.com/events.aspx?section=evequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:13 schreef Rewimo het volgende:
Kijk hier eens: http://www.millwallfc.co.uk/page/HowToBuy/0,,10367,00.html
Ik zie de wedstrijd overigens nog niet in het lijstje staan als je kijkt bij Ticket Info.
Er is nog een nieuwer Groundhopperstopic: Het grote FOK! groundhopperstopic, deel 15quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:00 schreef THFC82 het volgende:
Oke mannen, bedankt voor de informatie. (:
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er geen actueel Groundhoppers-topic is, geweldig om alle verslagen en foto's te bekijken en ervaringen met elkaar te delen op dit forum. Ik zag dat iemand, helaas zonder succes, het vijftiende deel vorig jaar heeft geopend. Is hier totaal geen animo voor? Of worden de ervaringen op een andere manier met elkaar uitgewisseld?
Helaas is het laatste bericht van ruim vier maanden geleden. Ik ga er straks een reactie plaatsen, in de hoop dat men zijn/haar buitenlandse ervaringen weer op het forum gaat delen. Bedankt voor de link Happel!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 06:59 schreef Happel het volgende:
Er is nog een nieuwer Groundhopperstopic: Het grote FOK! groundhopperstopic, deel 15
Die zullen wel later in de verkoop gaan, voor de competitie ken je ook gewoon via de site bestellen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:44 schreef Happel het volgende:
Weet iemand hoe zit met kaartverkoop bij Borussia Dortmund? Wil naar BvB - Arsenal. Van wat ik zie is verkoop alleen voor leden. Zijn er nog manieren omheen?
Voor een normale wedstrijd kan je kaartjes aan de kassa op de wedstrijd dag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Laser. het volgende:
Ik zou graag eens een keer AC Milan willen bezoeken in San Siro (Milaan). Iemand ervaring, tips?
Afgelopen weekend in Londen geweest. De vrienden waar ik mee was hadden die dag een festival (Reading) en ik had daar geen trek in dus ben maar wat stadions afgelopen. Eerst Emirates Stadium. Wel enorm groot maar verder ademt het weinig uit in mijn ogen. Leuk zo'n stadion op een verlaten industrieterrein.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef kalinhos het volgende:
vandaag bij chelsea geweest voor maar 40£ rest vh verhaal volgt later. topwedstrijd
Postkick, ik zoek hier ook info overquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:44 schreef Happel het volgende:
Weet iemand hoe zit met kaartverkoop bij Borussia Dortmund? Wil naar BvB - Arsenal. Van wat ik zie is verkoop alleen voor leden. Zijn er nog manieren omheen?
Charlton Athetlic is ongelooflijk saai. Orient ken ik niet. Lijkt me, persoonlijk, wel de leukste optie van de twee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
in Oktober naar Londen, tijdens interlandweekend dus keuze beperkt:
Of naar Orient of Charlton,iemand ervaring met deze 2 en welke is meer een aanrader, iemand ervaring met Notts County, is het waard om daar heen te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |