Ah top, dus dit is echt de kloppende lijst? Ik herinner me nog dat ik nog een zooitje nieuwe had gepost een keer maar toen werd 'ie vervolgens nooit meer geupdatequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Het kostte wat tijd, maar na 4 topics doorspitten is dit de ranglijst geworden
Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 13quote:
Natuurlijk, oude BVO stadions die nu niet meer / voor andere doeleinden worden gebruikt zoals bijv. Kaalheide tellen gewoon mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:11 schreef Prosac het volgende:
Telt het stadion van een club die nu amateur is, maar professioneel speelde toen jij er kwam?
Jup, ik ben teruggegaan van u tot de vorige lijst die hier gepost werd:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:32 schreef Bananenman het volgende:
Ah top, dus dit is echt de kloppende lijst? Ik herinner me nog dat ik nog een zooitje nieuwe had gepost een keer maar toen werd 'ie vervolgens nooit meer geupdate
dan wacht ik nog even totdat ik union berlin en dynamo berlin heb bezochtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag je zelf weten. Dit is trouwens wel een fijne manier van tellen Gers32, 31, 33
Barnet Bee inderdaad:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef Sethje het volgende:
Stond wel een leuk artikel in het brabants dagblad vandaag. Misschien een bekende uit het topic?
Leuk artikelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Barnet Bee inderdaad:
[ afbeelding ]
De 30e zit ik ook bij Aachen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:28 schreef RD4 het volgende:
De 30e komt Tivoli 2 erbij en dit jaar nog Sclessin, St Jakobs park Basel en mss nog wat uitmatches in Duitsland!
Blijf weg bij TuS Koblenz, das een sintelbaan met 3 tribunes gemaakt van steigers. FSV Mainz is wel een aanrader, hoever het van Nijmegen is moet je zelf even uitzoekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef gers het volgende:
zijn hier trouwens nog tips voor leuke 2de bundesliga of lagere clubs uit duitsland dicht bij nijmegen om te bezoeken.
Laat hem eerst maar eens een foto laten zien. Telt hij daarna pas mee. Ik geloof er helemaal nix van. 's Nachts bezoek ik ook de mooiste stadions. Ik was vannacht trouwens nog bij de EK-finale van 88quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:57 schreef TerroRobbie het volgende:
DAM, ik word een beetje moe van jou. In de vorige lijst stond je ook al in met zowel 37 als 47 stadions. Verder zet je in de topics daarna dat je inmiddels op 54 stadions zit. Nou zijn het er ineens weer 52... Wat is het nou??? Maak voor jezelf een keuze... En ijshockey stadions e.d. tellen natuurlijk niet mee. Er moet wel (ooit) betaald voetbal gespeeld zijn.
Wat is er dan moeilijk aan het plaatsen van een foto?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik verzin het allemaal, vraag maar aan Reem
Als jij me vertelt wie dat zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Misschien nog een idee om gasten die langer dan een jaar niet op Fok! posten te verwijderen uit de lijst.
In Nederland moet ik alleen nog Emmen, Alkmaar (DSB), ADO, Omniworld, Telstar en AGOVV. De rest heb ik allemaal al gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:22 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond weer voor de zoveelste keer naar Emmen.
Ik bezoek nog wekelijks een ander stadion, maar heb ze in Nederland zo goed als allemaal al gehad...
Paar weken terug in België geweest, maar ook een stadion bezocht die al in mijn lijst stond.
Ik moet nog het DSB-stadion, het Kasteel, Forepark en de Euroborg, maar daar komt mijn cluppie voorlopig niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:49 schreef RD4 het volgende:
[..]
In Nederland moet ik alleen nog Emmen, Alkmaar (DSB), ADO, Omniworld, Telstar en AGOVV. De rest heb ik allemaal al gehad.
1 2 3 4 5 6 7 | Woudenstein (Excelsior) De Vijverberg (De Graafschap) Estadio Santiago Bernabéu (Real Madrid) Estadio Azteca (America) Estadio Azul (Cruz Azul) Camp Nou (FC Barcelona) |
Ik kan vouchen voor DAM. Heb samen met hem aardig wat wedstrijden in Argentina bezocht (en ijshockey in NL). Ik neem meestal wel een camera mee, hij niet. Ik ga hier niet foto's van hem en mij in een stadion posten omdat iemand daar in dit topic aan twijfelt, maar als TerrorRobbie dat nodig vindt voor de lijst dan kan hij daar middels een PM 1tje van krijgen (mocht DAM dat goedvinden).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:50 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Wat is er dan moeilijk aan het plaatsen van een foto?
Niet alleen door dat Celtic-shirt hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Door dat Celtic-shirt kom ik wel mooi als een Fat Bastard over
Voor welke block heb jij zondag kaarten??? Christiaan heeft voor ons kaarten gehaald, we zullen hooguit met misschien 3 a 4 man zijn, welk block weet ik nog niet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:07 schreef RD4 het volgende:
Nummer 53 voor mij na mijn tickets geteld te hebben. Kehrweg stadion - KAS Eupen (Standard Liege - Alemannia Aachen, oefenmatch) promotie naar de eredivisie dus :-) 30e komt nr 54 erbij, Tivoli!
s2 heb ik ze voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:39 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Voor welke block heb jij zondag kaarten??? Christiaan heeft voor ons kaarten gehaald, we zullen hooguit met misschien 3 a 4 man zijn, welk block weet ik nog niet!
Mee eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:06 schreef RD4 het volgende:
Ik vind (net als meerdere mensen hier) dat een stadion pas telt als je er een wedstrijd hebt bezocht. De 'officiële' regels stellen zelfs dat het pas telt als je minimaal 45 minuten van de match hebt gezien.
Eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:06 schreef RD4 het volgende:
Ik vind (net als meerdere mensen hier) dat een stadion pas telt als je er een wedstrijd hebt bezocht. De 'officiële' regels stellen zelfs dat het pas telt als je minimaal 45 minuten van de match hebt gezien.
Ik vind dit net tussen een stapel oude kaartjes: ja dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:47 schreef Bananenman het volgende:
Ik bekijk mijn lijstje net en zie dat ik er gewoon eentje vergeten ben, ik had nooit het Koning Willem II Stadion in m'n lijstje gezet terwijl ik er minstens 2 of 3x ben geweest
Dus bij dezen:
Nederland
1. Ajax (De Meer)
2. Ajax (Olympisch Stadion)
3. Ajax (ArenA)
4. PSV (Philips Stadion)
5. feyenoord (de kuip)
6. Sparta (Het Kasteel)
7. Heerenveen (Abe Lenstra Stadion)
8. FC Twente (Arke stadion)
9. Vitesse (Gelredome)
10. FC Utrecht (Nieuwe Galgenwaard)
11. AZ Alkmaar (Alkmaarderhout)
12. AZ Alkmaar (DSB Stadion)
13. Ado Den Haag (Zuiderpark)
14. FC Groningen (Oosterpark)
15. FC Groningen (Euroborg)
16. FC Volendam (weet ik veel hoe dat heet)
17. NEC (De Goffert)
18. NAC (Rat Verlegh Stadion)
19. Roda JC (Parkstad Limburg)
20. RKC Waalwijk (Mandemakers Stadion)
21. Excelsior (Woudestein)
22. Heracles (Polman Stadion)
23. Willem II (Koning Willem II Stadion)
Duitsland
24. Arminia Bielefeld (Schüco-Arena)
25. Werder Bremen (Weserstadion) nieuw
Engeland
26. Arsenal (Highbury)
Frankrijk
27. AJ Auxerre (Stade Abbé-Deschamps)
Spanje
28. FC Barcelona (Camp Nou)
Italie
29. Inter Milan (Guiseppe Meazza / San Siro)
Tsjechie
30. Sparta Praag (Toyota Arena)
En nu ik dit zo lees zit ik oprecht te twijfelen of ik ooit in het DSB Stadion ben geweest. Iets in me zegt van wel maar ik kan het me niet meer echt voor de geest halen of ik nou bij die uitwedstrijd was...
Shit, ik hoopte het op het shirt te gooienquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet alleen door dat Celtic-shirt hoor.
Staantribune ziet er zo wel goed uit, ik stond eerste helft onder vlak naast één van de capo's, daarna hebben we boven gestaan bij die trommels.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:07 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 175: Het nieuwe TIVOLI (Alemannia Aachen - FSV Frankfurt 3-0, 2. Bundesliga)
[ afbeelding ]
En nog wat foto's als aanvulling op die van Robjuhhh...
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Nee, heb ik niets van gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Tevens was er tijdens de rust en na de rust protestdoeken aan de kant van Aachen, toevallig foto's van? Wil wel eens weten wat er op stond!
Het doekje met "Kämpfen Collet" is voor de bekende fan Collet, die ligt met een gescheurde maag in het ziekenhuis en zal wss er nooit meer bovenop komen. Hij word op het moment in een kunstmatig coma gehouden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Staantribune ziet er zo wel goed uit, ik stond eerste helft onder vlak naast één van de capo's, daarna hebben we boven gestaan bij die trommels.
Tevens was er tijdens de rust en na de rust protestdoeken aan de kant van Aachen, toevallig foto's van? Wil wel eens weten wat er op stond!
Tevens meer foto's op www.ultraskerkrade.tk
Valt wel mee hoor, die twee grote lege vakken naast het uitvak is ook onderdeel van het uitvakquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:20 schreef Yeahinho het volgende:
Zó! Die staantribune ziet er sfeervol uit zeg.
Maar de rest van het stadion is wel erg leeg inderdaad. Wat een kutuitzicht hebben die fans...
Het betreft inderdaad alleen betaald voetbalclubs. Daarom telt Spakenburg (nog) niet mee. Promoveren ze volgend jaar naar de Jupiler League, dan tellen ze vanzelfsprekend wel mee. Omdat ze betaald voetbal spelen. De topklasse is straks de hoogst mogelijke amateurdivisie. Clubs in die klasse tellen dus niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef RD4 het volgende:
Nu wil ik toch ff een discussie aanzwengelen bij het zien van bovenstaande foto. Als dit stadion toch mee telt waarom bijvoorbeeld het stadion van Spakenburg niet? Is net zo een accomodatie? Of geld het alleen als er 'betaald' voetbal gespeeld word? Is het zo als clubs komend jaar promoveren naar de Jupiler League dat we de stadions wel mogen meetellen? Of mogen we dan ook de stadions uit de nieuw te vomen topklasse meetellen? Enlighten me!
Eens. De scheidslijn is dun. Echter, Spakenburg o.i.d. telt niet mee, terwijl bv. Hoogstraten wel zou tellen. Beetje raar, al is het moeilijk om een grens te stellen en moeten we er volgens mij niet al te serieus over doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:07 schreef MaxPower het volgende:
Ik wacht even de ontwikkeling van de topklasse af voordat ik bepaal of ik ze meetel. Het is in ieder geval een klasse die mijn interesse heeft. Het heeft de potentie voor wat leukere bezoekjes dan veel clubs onderin de JL.
En als de Belgische derde klasse betaald voetbal is, is de topklasse dat ook.![]()
Inderdaad. Zo tel ik eigenlijk ook. Ik heb al wel een flink aantal Nederlandse amateurstadions bezocht, maar meetellen doe ik ze niet. Misschien komt dat toch door het gesloten systeem dat we tot nog toe hebben in Nederland.quote:Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. De scheidslijn is dun. Echter, Spakenburg o.i.d. telt niet mee, terwijl bv. Hoogstraten wel zou tellen. Beetje raar, al is het moeilijk om een grens te stellen en moeten we er volgens mij niet al te serieus over doen.
Hoeveel van die 8 in Peru waren de moeite waard?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:38 schreef Halcon het volgende:
59. Heroes de San Ramon - UT Cajamarca/Cajamarca (PER)
60. San Martin de Porres - Sporting Cristal/Lima (PER)
61. Teodoro Lolo Fernandez - Municipal/Lima (PER)
62. Municipal de Chorillos - Dep. Aviacion/Lima (PER)
63. Estadio Miguel Grau - Sport Boys/Callao (PER)
64. Estadio Rosas Pampa - Sport Ancash/Huaraz (PER)
65. Julio Lores Colan - Union Huaral/Huaral (PER)
66. Estadio Aliardo Sora - La Loretana/Pucallpa (PER)
67. Constant Vanden Stock - Anderlecht/Brussel (BEL)
68. Dessel Sport- Dessel (BEL)
Wat foto's van deze wedstrijd:quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 179: Frankfurter Volksbank Stadion (FSV Frankfurt - FC Sankt Pauli 2-3, 2. Bundesliga)
[ afbeelding ]
Dat viel behoorlijk mee.quote:Op maandag 7 september 2009 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das ongeveer het lelijkste stadion waar ik ooit geweest ben, maar gelukkig is het een derby en nog redelijk weer
Aanrader om eens te bezoeken of niet echt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:00 schreef fanneke het volgende:
En nog wat foto's van mijn bezoek aan Hoffenheim-Bochum afgelopen zaterdag.
Ik vind die nieuwe en verbouwde stadions in Duitsland best geslaagd. Vond het wel een aardig stadion, helemaal vol (op het uitvak na) is het best sfeervol.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef Marioow het volgende:
[..]
Aanrader om eens te bezoeken of niet echt?
Zal het in gedachten houden, viel wel te verwachten dat het uitvak niet echt gevuld zou zijn. Is nog te doen is ietsjes langer rijden als Frankfurt en dat vond ik ook wel te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe en verbouwde stadions in Duitsland best geslaagd. Vond het wel een aardig stadion, helemaal vol (op het uitvak na) is het best sfeervol.
Dus als BVB die kant op moet (is wel een aardig eind), zou ik ze achterna reizen.
Dit weekend een in Londen geweest bij Queens Park en Fulham, sfeer was matig maar de stadions mochten er best zijnquote:Nederland
1. Zuiderpark - FC Den Haag
2. Philips stadion - PSV
3. de meer - ajax
4. arena - ajax
5. De Kuip - Feyenoord
6. Gelredome - Vitesse
7. Stadion Willem II - Willem II
8. Vast & Goed Stadion - RBC Roosendaal
9. Abe Lenstra Stadion - SC Heerenveen
10.Grolsch Veste - FC Twente
11.Stadion De Geusselt - MVV
12. Alkmaarderhout - AZ
13. Oosterpark stadion - FC Groningen
14. Mandemakers Stadion - RKC
15. Nieuw Galgenwaard - Utrecht
16. Het Kasteel - Sparta
17. Woudestein - Excelsior
18. De Goffert - NEC Nijmegen
19. Forepark - FC Den Haag
20. De Koel - VVV
21. Parkstad Limburg Stadion - Roda JC
België
22. De Bosuil - R. Antwerp FC
23. Fenix Stadion Genk - Racing Genk
Bulgarije
24. Lazur Stadion - Naftex Burgas
Engeland
25. Wembley (oud)
26. Stamford Bridge - Chelsea FC
27. County Ground - Swindon Town FC
28. Madejski Stadium - Reading
29. Kingston Communications - Hull City
30. Loftus Road - Queens Park Rangers
31. Graven Cottage - Fulham
32. Upton Park - West Ham United
Frankrijk
33. Stade Marcel Picot - AS Nancy
Italië
34.AC Milan - San Siro
Oostenrijk
35.Worthersee Stadion (oud) - FC Karnten
Spanje
36. Camp Nou - FC Barcelona
Zwitserland
37. St. Jacob Park - FC Basel
Heb gelukkig Olympiakos-AZ en Panathinaikos-Galatasaray kunnen meepikken, want het publiek in Griekenland is erg fanatiek, mooi om mee te maken. Arsenal komt er over ruim een maand bij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:55 schreef Gatalin het volgende:
Mijn eerste toevoeging van het seizoen, de uitwedstrijd tegen RKC moest ik helaas laten schieten. Ik hoop op een mooie loting voor de CL en hopelijk kan ik minstens 1 uitduel meepikken.
Nederland:
01 Alkmaarderhout
02 Amsterdam ArenA
03 Arke Stadion
04 Gelredome
05 Stadion Oosterpark
06 Stadion Feijenoord
07 DSB Stadion
08 Zuiderparkstadion
09 't Kasteel
10 Stadion De Vijverberg
11 Euroborg
12 Seacon Stadion - De Koel -
13 Stadion Woudestein
14 Haarlem-stadion
15 Sportpark Schoonenberg
16 ADO Den Haag Stadion
17 Kras Stadion
18 Philips Stadion
19 Polman Stadion
20 Rat Verlegh Stadion
21 Abe Lenstra Stadion
Engeland:
22 Loftus Road
23 St James' Park
Duitsland:
24 RheinEnergieStadion
25 Weserstadion
26 easyCredit-Stadion
27 Signal Iduna Park
Zwitserland:
28 Hardturm
Rusland:
29 Sportcomplex "Petrovski"
Finland:
30 Finnair Stadium
Griekenland:
31 Stadio Toumpas
Spanje:
32 Estadi "Ciutat de Valencia"
33 Mestalla
Wtf?! Foto's!!quote:Op zondag 27 september 2009 19:00 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 180: Marcel De Kerpel Stadion (Standaard Wetteren - RFC Liège 2-0, EXQI League)
[ afbeelding ]
Vooruit dan...quote:
51. Oita Trinita - Oita City Athletics Stadiumquote:Op zondag 6 september 2009 10:51 schreef captaintokyo het volgende:
Japan
49. Consadole Sapporo - Sapporo Dome
50. Consadole Sapporo - Atsubetsu Park Stadium
Verbouwd, nu geheel overdekt en gelukkig nog veel staanplaatsen (zo'n 90% van de capaciteit).quote:
55. BayArena (Leverkusen)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef Biertjuhhhh het volgende:
01. Kaalheide (Roda JC)
02. PLS (Roda JC)
03. De Geusselt (MVV)
04. Baandert (Fortuna)
05. Wagner & Partners Stadion (Fortuna)
06. De Koel (VVV)
07. Phillips Stadion (PSV)
08. Mycom Stadion (NAC)
09. Willem II Stadion (Willem II)
10. Vast & Goed Stadion (RBC)
12. Mandemakers Stadion (RKC)
13. De Goffert (NEC)
14. Alkmaarderhout (AZ)
15. Vijverberg (Graafschap)
16. Oosterpark (Groningen)
17. Zuiderpark (ADO)
18. ArenA (Ajax)
19. De Kuip (Feyenoord)
20. Het Kasteel (Sparta)
21. Abe Lenstra Stadion (Heerenveen)
22. Landeleegte (Veendam)
23. Adelaarshorst (GAE)
24. Oosterenk Stadion (Zwolle)
25. Gelredome (Vitesse)
26. Arke Stadion (Twente)
27. De Vliert (Den Bosch)
28. Galgenwaard (Utrecht)
29. Tivoli (Allemania Aachen)
30. San Siro (AC Milan)
31. Stade Chaban-Delmas (Bordeaux)
32. Patro Stadion (Patro MM)
33. Camp Nou (Barcelona)
34. Neu Tivoli (FC Wacker Tirol)
35. Kehrweg Stadion (K.A.S. Eupen)
36. Strahov (??) (Praag)
37. Polman Stadion (Heracles)
38 De Braak (Helmond)
39. Paul Janes Stadion (Fortuna Dusseldorf)
40. Woudestein (Excelsior)
41. Joseph Marien Stadion (Union)
42. Achter de Kazerne (Mechelen)
43. Edmund Machtens Stadion (FC Brussels)
44. Klein Heyzel (Brussel)
45. Stedelijk Sportstadion Hasselt (KSK Hasselt)
46. Koning Boudewijn Stadion (Brussel)
47. Het Kiel (GBA)
48. Rewirpower Stadion (Buchum)
49. DSB Stadion (AZ)
50. Kras Stadion (Volendam)
51. Ado den Haag stadion (Den Haag)
52. Eurborg (Groningen)
53. GN Bouw Stadion (Dordrecht)
54. Cristal Arena (Genk)
Lijstje weer even up-to-date
over Engels voetbal kan ik je weinig zeggen; voor Belgisch voetbal is er een onlineticketing voor alle clubs in de eerste klasse. Overigens komt het maar zelden voor dat een wedstrijd uitverkocht is. Alleen Standard Luik wil weleens vol zitten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:54 schreef Angelob het volgende:
Wat ik me afvraag, hoe kom je kaarten voor Engels, Duits en Belgisch voetbal? Via de site van de clubs zelf of wat, hoe doen jullie dat?
Ik heb voor de wedstrijd van Hoffenheim tegen Bochum gewoon online een ticket gekocht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef denniz1974 het volgende:
Voor Duitse clubs kan je kaarten gewoon bij de webshop van de bewuste clubs bestellen. Bayern, Schalke en volgens mij Hoffenheim zijn vrijwel altijd uitverkocht. Je komt voor die clubs dan helaas op de zwarte markt terecht.
Ik was vandaag voor de 2e keer in het nieuwe Tivoli. Vind het wel een lekker sfeervol stadion.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef RD4 het volgende:
Vandaag eindelijk in het nieuwe Tivoli geweest, was nu ook redelijk vol met 26000 man, zal morgen wat foto's posten.
52. Kyoto Sanga - Nishikyogokuquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef captaintokyo het volgende:
51. Oita Trinita - Oita City Athletics Stadium
ik was er ook toevallig, mooi stadionquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef RD4 het volgende:
Vandaag eindelijk in het nieuwe Tivoli geweest, was nu ook redelijk vol met 26000 man, zal morgen wat foto's posten.
http://www.sport.be/jupil(...)s.html?team_url=http://www.krcgenk.be&team_name=Racing%20Genkquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:13 schreef Professional het volgende:
Hoe zit het met kaarten voor Racing Genk?
Zie dat ze volgende week maandag thuis spelen tegen Cercle Brugge en zit er aan te denken eens een keer naar Genk te rijden.
53. Shimizu S Pulse - Nihondairaquote:
Woon jij toevallig in Parkstad ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 13:16 schreef RD4 het volgende:
Beetje rustig aan met mij nu, februari komt wss Upton Park en het stadion van Charlton erbij. Vorig weekend nogmaals bij Koblenz geweest.
Koblenz is niet zo ver, 2u met de trein. Waardeloos stadion op een dito locatie. 1 tribune en de rest is met steigers bijgebouwd. Schönes-Wochende ticket voor ¤35 en je kunt met 5 man reizen, dus 7 euro pp. Ik woon idd in een van de Parkstad gemeentes.quote:Op maandag 30 november 2009 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Parkstad ofzo?
Hoever is dat reizen Koblenz ?
Ziet er op zich goed uit, maar ik vond de site een beetje traag en geen enkele van de stadions die ik afgelopen jaar bezocht heb staat erop!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:49 schreef Cristan het volgende:
dus waarschijnlijk zullen bijna alle wedstrijden/stadions die jullie bezocht hebben er wel in staan
Helaas voor jou, Japan staat voorlopig nog niet op de planningquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:16 schreef captaintokyo het volgende:
[..]
Ziet er op zich goed uit, maar ik vond de site een beetje traag en geen enkele van de stadions die ik afgelopen jaar bezocht heb staat erop!!
Dat kan kloppen inderdaad. Eerst worden de nationale competities toegevoegd, zodat alle belangrijke stadions in het systeem zitten. Pas als dit gebeurd is, zullen er internationale competities toegevoegd worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:33 schreef MMUFC het volgende:
Wat ik een nadeel vind is dat er geen Europese duels bij zitten.. Zo ben ik o.a. naar Liverpool-PSV geweest, maar ik kan Anfield alleen toevoegen als visit without a match...
Kun je gewoon aan de kassa kopen voor de wedstrijd. Is bij lange na niet uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:23 schreef Professional het volgende:
In maart gaan we met 17 man richting Praag, willen eigenlijk 2 wedstrijden bezoeken.
Iemand ervaring met kaartjes bestellen voor Spart Praag (op zaterdag een wedstrijd) en Bohemians 1905 (op zondag) ?
Sowieso voor Sparta Praag. Voor Bohemians weet ik het niet, maar dat is volgens mij ook nooit uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:32 schreef Professional het volgende:
Voor beide wedstrijden denk je?
55. Tokushima Vortis - Pocari Sweat Stadiumquote:Op maandag 28 december 2009 04:11 schreef captaintokyo het volgende:
54. Sydney FC - Sydney Football Stadium
Nummer 149: BJK Inönüstadion (Istanbul) incl Besiktas-Sivassporquote:Op donderdag 1 april 2010 11:01 schreef vitazz het volgende:
[
EREDIVISIE![]()
4) vitazz - 140
Bij mij mist nog:
141 Mommsenstadion Berlijn
142 Olympiastadion Berlijn
143 Poststadion Berlijn
Na een rondje Vlaanderen sta ik op:
144 Bosuil Antwerpen
145 Olympisch Stadion (Het Kiel) Antwerpen
146 Jules Ottenstadion (Gent)
147 Jan Breydelstadion (Brugge)
148 Guldensporenstadion (Kortrijk)
51 stadions, 10 landen, 3 continentenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1: FCDB(oud)
2: RKC (oud)
3: AZ(oud)
4: Willem II
5: RKC
6: PSV
7: Vitesse
8: Ajax
9: Feyenoord
10: Fortuna (oud)
Belgie:
11: Moskroun
12: KVSK
Duitsland
13: MSV
14: BMG (oud)
15: BMG (nieuw)
16: Oberhausen
17: Aachen
18: Schalke
19: BVB
20: Koln
21: Dusseldorf
22: Bielefeld
23: Bouchum
Spanje:
24: Betis
25: Sevilla
26: Granada
27: Cordoba
28: Real Madrid
29: Malaga
Italie:
30: Parma
Chili:
31: Iquique
Peru:
32: Natioanaal stadion
Argentinie
33: Boca
34: Indep
35: Racing
36: Huracan
37: Argentinos
38: Velez
39: San Lorenzo
40: Banfield
41: Lanus
42: Estudiantes/Gimnasia(Unico)
43: River
44: Tigre
45: Excurionista
46: Central
47: Ferro Carril Oeste
48: Gimnasia LP
49: Arsenal
Paraguay:
50: Olimpia
Zuid Adrika:
51: Soccer city
Geen wedstrijd wel bezocht
52: Olympisch Stadion Munchen
53: Athletic
54: VVV
55: Uerdingen
Wel een voetbalstadion, wel een sportwedstrijd, geen voetbal
55: Olympisch stadion Sevilla - Tennis
Geen wedstrijd wel bezocht
Non football:
1: Granada (Basketbal)
2: Malaga (Basketbal)
3: Luna Park (Basketbal)
4: Washington (Caps)
5: Detroit (Wings)
6: San Isidro (Paardrennen)
7: Nationaal hockey stadion Quilmes Argentina
8: DEG oud Ijshockey
9: DEG nieuw Iisjhockey
10: KEV Ijshockey
11: Koln Ijshockey
12: Duisburg Iishockey
13: Selva di Val gardena ijshockey
14: Trappers ijshockey
15: Devils ijshockey
16: Djurgardens - Ijshockey
17: Olympisch stadion Sevilla - Tennis
18: Estadio Roca - Buenos Aires - Tennis
19: Olympisch stadion Montreal - Canada
Das raar, ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef reem het volgende:
Heb weer een paar mooie wedstrijden in Argentinië op het programma staan, met dito stadions.
De meesten zitten nu op een ander (voetbal-)forum.quote:Op maandag 29 november 2010 05:28 schreef captaintokyo het volgende:
Jammer dat dit topic is doodgebloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om even een post van mij terug te halen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:11 schreef MMUFC het volgende:
Bedoeling voor mij is om nog voor het einde van 2010 minimaal 1 buitenlands stadion toe te voegen..
Dit wordt of een komend Europese tegenstander van PSV of Victoria Park(Hartlepool United)
Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:30 schreef THFC82 het volgende:
Graag zie ik, en met mij vast nog een aantal anderen, hier weer jullie ervaringen, middels foto's en verslagen. Er hoeft niet met een ranglijst gewerkt te worden, het is alleen mooi om op dit forum in dit topic te laten zien waar jij was en wat jij daar van vond.
Dat er in dit topic nog zo weinig wordt gepost komt omdat 2 jaar geleden de meeste users (wegens meningsverschil) zijn overgestapt naar een nieuw Voetbal-forum.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:30 schreef THFC82 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen bijna alle vijftien delen van het Groundhoppers-topic gelezen. Mooie foto's en verslagen van geweldige ervaringen. Er is nu al ruim vier maanden niet in dit topic gepost, tijd om hier (als misschien wel aanstaande Groundhopper) verandering in te brengen.
Graag zie ik, en met mij vast nog een aantal anderen, hier weer jullie ervaringen, middels foto's en verslagen. Er hoeft niet met een ranglijst gewerkt te worden, het is alleen mooi om op dit forum in dit topic te laten zien waar jij was en wat jij daar van vond.
Jammer. Is er een mogelijkheid om via dat nieuwe forum een aantal Fokkers van toen terug proberen te halen naar dit topic? Het meningsverschil is van twee jaar geleden en het lijkt mij een goed plan om elkaar middels verslagen en foto's te laten zien waar je geweest bent en hoe je het geregeld hebt, zodat anderen daar ook iets aan hebben. (:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef fanneke het volgende:
Dat er in dit topic nog zo weinig wordt gepost komt omdat 2 jaar geleden de meeste users (wegens meningsverschil) zijn overgestapt naar een nieuw Voetbal-forum.
Dit topic is hier daardoor wat verwaarloosd.
Ik ook afgelopen zaterdag +1, Level 5 stadium, Avispa Fukuoka vs Vegalta Sendai....quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:53 schreef RD4 het volgende:
Afgelopen zaterdag +1, Patro Stadion, Patro Maasmechelen vs Union St Gilloise....
Twee nieuwe erbij.quote:Op maandag 5 april 2010 02:44 schreef DUK het volgende:
Zie dit topic nu pas.
Maak ook maar een lijstje:
Nederland
1.Amsterdam Arena - Ajax - Amsterdam
2.De Kuip - Feyenoord - Rotterdam
3.Philips Stadion - PSV - Eindhoven
4.Grolsch Veste - FC Twente - Enschede
5.De Galgenwaard - FC Utrecht - Utrecht
6.Gelredome - Vitesse - Arnhem
7.Rat Verlegh Stadion - NAC - Breda
8.Diekman Stadion - FC Twente - Enschede
9.DSB Stadion - AZ - Alkmaar
10.Woudestein - Excelsior - Rotterdam
11.Berg en Bos - AGOVV - Apeldoorn
12.De Dijk - FC Volendam - Volendam
13.Haarlem Stadion - HFC Haarlem - Haarlem
Belgie
14.Vandenstock Stadion - Anderlecht - Brussel
15.Jules Otten Stadion - AA Gent - Gent
16. Jan Breydel Stadion - Club/Cercle - Brugge
Frankrijk
17.Felix Bollaert - RC Lens - Lens
Spanje
18.Camp Nou - FC Barcelona - Barcelona
19.Mestalla - Valencia CF - Valencia
Oostenrijk
20.Wals Siezenheim - Red Bull Salzburg - Salzburg
Engeland
21.Craven Cottage - Fulham - Londen
22.Emirates - Arsenal - Londen
23.White Hart Lane - Tottenham - Londen
24.Upton Park - West Ham - Londen
25.Selhurst Park - Crystal Palace - Londen
26.Wembley - Engeland NT - Londen
27.Loftus Road - QPR - Londen
28.Stamford Bridge - Chelsea - Londen
Schotland
29.Tynecastle Stadium - Hearts - Edinburgh
Griekenland
30.OAKA - Panathinaikos/AEK - Athene
31.Nea Filadelfia - AEK - Athene
Tsjechie
32. Mestsky Stadion - Mlada Boleslav - Mlada Boleslav
Duitsland
33. Borussia Park - Borussia MG - Monchengladbach
Is de competitie dan al wel begonnen?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik weet niet of ik in dit topic goedzit, anders hoor ik het wel.
Ik zit begin augustus in de buurt van Innsbruck, en wil (mits FC Tirol thuis speelt) een wedstrijdje meepakken.
Hoe zit het met kaarten voor wedstrijden in Oostenrijk, zijn deze nog terplekke te koop.
Ik ben helaas niet in bezit van creditcard, dus via internet kopen, wordt lastig.
Zoals vaker in Oostenrijk voorkomt hebben ze de licentie van een andere club overgenomen.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
FC Tirol Insbruck
Wat doen die tegenwoordig nog? Werden 10 jaar geleden ofzo kampioen en degradeerden toen door wanbeleid.
Bekijk gewoon het toeschouwersaantal eens en zet dat af tegen de capaciteit, het afgelopen seizoen.
quote:Wacker Tirol
Na het faillissement van FC Tirol in 2002 wilde men Wacker Innsbruck nieuw leven inblazen. Fußballclub Wacker Innsbruck - Abkürzung: FC Wacker Innsbruck werd als officiële naam geregistreerd. In oktober 2006 werd beslist om samen met FC Wacker Tirol dezelfde weg in te gaan en vanaf 2007/08 komt FC Wacker Innsbruck weer tot leven. Datzelfde seizoen degradeerde de club uit de hoogste klasse. Na twee jaar afwezigheid promoveerde de club weer en in het lopende seizoen doet de club voorlopig nog mee voor de titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |