Ah top, dus dit is echt de kloppende lijst? Ik herinner me nog dat ik nog een zooitje nieuwe had gepost een keer maar toen werd 'ie vervolgens nooit meer geupdatequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Het kostte wat tijd, maar na 4 topics doorspitten is dit de ranglijst geworden
Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 13quote:
Natuurlijk, oude BVO stadions die nu niet meer / voor andere doeleinden worden gebruikt zoals bijv. Kaalheide tellen gewoon mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:11 schreef Prosac het volgende:
Telt het stadion van een club die nu amateur is, maar professioneel speelde toen jij er kwam?
Jup, ik ben teruggegaan van u tot de vorige lijst die hier gepost werd:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:32 schreef Bananenman het volgende:
Ah top, dus dit is echt de kloppende lijst? Ik herinner me nog dat ik nog een zooitje nieuwe had gepost een keer maar toen werd 'ie vervolgens nooit meer geupdate
dan wacht ik nog even totdat ik union berlin en dynamo berlin heb bezochtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag je zelf weten. Dit is trouwens wel een fijne manier van tellen Gers32, 31, 33
Barnet Bee inderdaad:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef Sethje het volgende:
Stond wel een leuk artikel in het brabants dagblad vandaag. Misschien een bekende uit het topic?
Leuk artikelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Barnet Bee inderdaad:
[ afbeelding ]
De 30e zit ik ook bij Aachen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:28 schreef RD4 het volgende:
De 30e komt Tivoli 2 erbij en dit jaar nog Sclessin, St Jakobs park Basel en mss nog wat uitmatches in Duitsland!
Blijf weg bij TuS Koblenz, das een sintelbaan met 3 tribunes gemaakt van steigers. FSV Mainz is wel een aanrader, hoever het van Nijmegen is moet je zelf even uitzoekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef gers het volgende:
zijn hier trouwens nog tips voor leuke 2de bundesliga of lagere clubs uit duitsland dicht bij nijmegen om te bezoeken.
Laat hem eerst maar eens een foto laten zien. Telt hij daarna pas mee. Ik geloof er helemaal nix van. 's Nachts bezoek ik ook de mooiste stadions. Ik was vannacht trouwens nog bij de EK-finale van 88quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:57 schreef TerroRobbie het volgende:
DAM, ik word een beetje moe van jou. In de vorige lijst stond je ook al in met zowel 37 als 47 stadions. Verder zet je in de topics daarna dat je inmiddels op 54 stadions zit. Nou zijn het er ineens weer 52... Wat is het nou??? Maak voor jezelf een keuze... En ijshockey stadions e.d. tellen natuurlijk niet mee. Er moet wel (ooit) betaald voetbal gespeeld zijn.
Wat is er dan moeilijk aan het plaatsen van een foto?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik verzin het allemaal, vraag maar aan Reem
Als jij me vertelt wie dat zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Misschien nog een idee om gasten die langer dan een jaar niet op Fok! posten te verwijderen uit de lijst.
In Nederland moet ik alleen nog Emmen, Alkmaar (DSB), ADO, Omniworld, Telstar en AGOVV. De rest heb ik allemaal al gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:22 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond weer voor de zoveelste keer naar Emmen.
Ik bezoek nog wekelijks een ander stadion, maar heb ze in Nederland zo goed als allemaal al gehad...
Paar weken terug in België geweest, maar ook een stadion bezocht die al in mijn lijst stond.
Ik moet nog het DSB-stadion, het Kasteel, Forepark en de Euroborg, maar daar komt mijn cluppie voorlopig niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:49 schreef RD4 het volgende:
[..]
In Nederland moet ik alleen nog Emmen, Alkmaar (DSB), ADO, Omniworld, Telstar en AGOVV. De rest heb ik allemaal al gehad.
1 2 3 4 5 6 7 | Woudenstein (Excelsior) De Vijverberg (De Graafschap) Estadio Santiago Bernabéu (Real Madrid) Estadio Azteca (America) Estadio Azul (Cruz Azul) Camp Nou (FC Barcelona) |
Ik kan vouchen voor DAM. Heb samen met hem aardig wat wedstrijden in Argentina bezocht (en ijshockey in NL). Ik neem meestal wel een camera mee, hij niet. Ik ga hier niet foto's van hem en mij in een stadion posten omdat iemand daar in dit topic aan twijfelt, maar als TerrorRobbie dat nodig vindt voor de lijst dan kan hij daar middels een PM 1tje van krijgen (mocht DAM dat goedvinden).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:50 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Wat is er dan moeilijk aan het plaatsen van een foto?
Niet alleen door dat Celtic-shirt hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Door dat Celtic-shirt kom ik wel mooi als een Fat Bastard over
Voor welke block heb jij zondag kaarten??? Christiaan heeft voor ons kaarten gehaald, we zullen hooguit met misschien 3 a 4 man zijn, welk block weet ik nog niet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:07 schreef RD4 het volgende:
Nummer 53 voor mij na mijn tickets geteld te hebben. Kehrweg stadion - KAS Eupen (Standard Liege - Alemannia Aachen, oefenmatch) promotie naar de eredivisie dus :-) 30e komt nr 54 erbij, Tivoli!
s2 heb ik ze voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:39 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Voor welke block heb jij zondag kaarten??? Christiaan heeft voor ons kaarten gehaald, we zullen hooguit met misschien 3 a 4 man zijn, welk block weet ik nog niet!
Mee eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:06 schreef RD4 het volgende:
Ik vind (net als meerdere mensen hier) dat een stadion pas telt als je er een wedstrijd hebt bezocht. De 'officiële' regels stellen zelfs dat het pas telt als je minimaal 45 minuten van de match hebt gezien.
Eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:06 schreef RD4 het volgende:
Ik vind (net als meerdere mensen hier) dat een stadion pas telt als je er een wedstrijd hebt bezocht. De 'officiële' regels stellen zelfs dat het pas telt als je minimaal 45 minuten van de match hebt gezien.
Ik vind dit net tussen een stapel oude kaartjes: ja dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:47 schreef Bananenman het volgende:
Ik bekijk mijn lijstje net en zie dat ik er gewoon eentje vergeten ben, ik had nooit het Koning Willem II Stadion in m'n lijstje gezet terwijl ik er minstens 2 of 3x ben geweest
Dus bij dezen:
Nederland
1. Ajax (De Meer)
2. Ajax (Olympisch Stadion)
3. Ajax (ArenA)
4. PSV (Philips Stadion)
5. feyenoord (de kuip)
6. Sparta (Het Kasteel)
7. Heerenveen (Abe Lenstra Stadion)
8. FC Twente (Arke stadion)
9. Vitesse (Gelredome)
10. FC Utrecht (Nieuwe Galgenwaard)
11. AZ Alkmaar (Alkmaarderhout)
12. AZ Alkmaar (DSB Stadion)
13. Ado Den Haag (Zuiderpark)
14. FC Groningen (Oosterpark)
15. FC Groningen (Euroborg)
16. FC Volendam (weet ik veel hoe dat heet)
17. NEC (De Goffert)
18. NAC (Rat Verlegh Stadion)
19. Roda JC (Parkstad Limburg)
20. RKC Waalwijk (Mandemakers Stadion)
21. Excelsior (Woudestein)
22. Heracles (Polman Stadion)
23. Willem II (Koning Willem II Stadion)
Duitsland
24. Arminia Bielefeld (Schüco-Arena)
25. Werder Bremen (Weserstadion) nieuw
Engeland
26. Arsenal (Highbury)
Frankrijk
27. AJ Auxerre (Stade Abbé-Deschamps)
Spanje
28. FC Barcelona (Camp Nou)
Italie
29. Inter Milan (Guiseppe Meazza / San Siro)
Tsjechie
30. Sparta Praag (Toyota Arena)
En nu ik dit zo lees zit ik oprecht te twijfelen of ik ooit in het DSB Stadion ben geweest. Iets in me zegt van wel maar ik kan het me niet meer echt voor de geest halen of ik nou bij die uitwedstrijd was...
Shit, ik hoopte het op het shirt te gooienquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet alleen door dat Celtic-shirt hoor.
Staantribune ziet er zo wel goed uit, ik stond eerste helft onder vlak naast één van de capo's, daarna hebben we boven gestaan bij die trommels.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:07 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 175: Het nieuwe TIVOLI (Alemannia Aachen - FSV Frankfurt 3-0, 2. Bundesliga)
[ afbeelding ]
En nog wat foto's als aanvulling op die van Robjuhhh...
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Nee, heb ik niets van gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Tevens was er tijdens de rust en na de rust protestdoeken aan de kant van Aachen, toevallig foto's van? Wil wel eens weten wat er op stond!
Het doekje met "Kämpfen Collet" is voor de bekende fan Collet, die ligt met een gescheurde maag in het ziekenhuis en zal wss er nooit meer bovenop komen. Hij word op het moment in een kunstmatig coma gehouden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Staantribune ziet er zo wel goed uit, ik stond eerste helft onder vlak naast één van de capo's, daarna hebben we boven gestaan bij die trommels.
Tevens was er tijdens de rust en na de rust protestdoeken aan de kant van Aachen, toevallig foto's van? Wil wel eens weten wat er op stond!
Tevens meer foto's op www.ultraskerkrade.tk
Valt wel mee hoor, die twee grote lege vakken naast het uitvak is ook onderdeel van het uitvakquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:20 schreef Yeahinho het volgende:
Zó! Die staantribune ziet er sfeervol uit zeg.
Maar de rest van het stadion is wel erg leeg inderdaad. Wat een kutuitzicht hebben die fans...
Het betreft inderdaad alleen betaald voetbalclubs. Daarom telt Spakenburg (nog) niet mee. Promoveren ze volgend jaar naar de Jupiler League, dan tellen ze vanzelfsprekend wel mee. Omdat ze betaald voetbal spelen. De topklasse is straks de hoogst mogelijke amateurdivisie. Clubs in die klasse tellen dus niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef RD4 het volgende:
Nu wil ik toch ff een discussie aanzwengelen bij het zien van bovenstaande foto. Als dit stadion toch mee telt waarom bijvoorbeeld het stadion van Spakenburg niet? Is net zo een accomodatie? Of geld het alleen als er 'betaald' voetbal gespeeld word? Is het zo als clubs komend jaar promoveren naar de Jupiler League dat we de stadions wel mogen meetellen? Of mogen we dan ook de stadions uit de nieuw te vomen topklasse meetellen? Enlighten me!
Eens. De scheidslijn is dun. Echter, Spakenburg o.i.d. telt niet mee, terwijl bv. Hoogstraten wel zou tellen. Beetje raar, al is het moeilijk om een grens te stellen en moeten we er volgens mij niet al te serieus over doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:07 schreef MaxPower het volgende:
Ik wacht even de ontwikkeling van de topklasse af voordat ik bepaal of ik ze meetel. Het is in ieder geval een klasse die mijn interesse heeft. Het heeft de potentie voor wat leukere bezoekjes dan veel clubs onderin de JL.
En als de Belgische derde klasse betaald voetbal is, is de topklasse dat ook.![]()
Inderdaad. Zo tel ik eigenlijk ook. Ik heb al wel een flink aantal Nederlandse amateurstadions bezocht, maar meetellen doe ik ze niet. Misschien komt dat toch door het gesloten systeem dat we tot nog toe hebben in Nederland.quote:Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. De scheidslijn is dun. Echter, Spakenburg o.i.d. telt niet mee, terwijl bv. Hoogstraten wel zou tellen. Beetje raar, al is het moeilijk om een grens te stellen en moeten we er volgens mij niet al te serieus over doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |