Staantribune ziet er zo wel goed uit, ik stond eerste helft onder vlak naast één van de capo's, daarna hebben we boven gestaan bij die trommels.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:07 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 175: Het nieuwe TIVOLI (Alemannia Aachen - FSV Frankfurt 3-0, 2. Bundesliga)
[ afbeelding ]
En nog wat foto's als aanvulling op die van Robjuhhh...
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Nee, heb ik niets van gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Tevens was er tijdens de rust en na de rust protestdoeken aan de kant van Aachen, toevallig foto's van? Wil wel eens weten wat er op stond!
Het doekje met "Kämpfen Collet" is voor de bekende fan Collet, die ligt met een gescheurde maag in het ziekenhuis en zal wss er nooit meer bovenop komen. Hij word op het moment in een kunstmatig coma gehouden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Staantribune ziet er zo wel goed uit, ik stond eerste helft onder vlak naast één van de capo's, daarna hebben we boven gestaan bij die trommels.
Tevens was er tijdens de rust en na de rust protestdoeken aan de kant van Aachen, toevallig foto's van? Wil wel eens weten wat er op stond!
Tevens meer foto's op www.ultraskerkrade.tk
Valt wel mee hoor, die twee grote lege vakken naast het uitvak is ook onderdeel van het uitvakquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:20 schreef Yeahinho het volgende:
Zó! Die staantribune ziet er sfeervol uit zeg.
Maar de rest van het stadion is wel erg leeg inderdaad. Wat een kutuitzicht hebben die fans...
Het betreft inderdaad alleen betaald voetbalclubs. Daarom telt Spakenburg (nog) niet mee. Promoveren ze volgend jaar naar de Jupiler League, dan tellen ze vanzelfsprekend wel mee. Omdat ze betaald voetbal spelen. De topklasse is straks de hoogst mogelijke amateurdivisie. Clubs in die klasse tellen dus niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef RD4 het volgende:
Nu wil ik toch ff een discussie aanzwengelen bij het zien van bovenstaande foto. Als dit stadion toch mee telt waarom bijvoorbeeld het stadion van Spakenburg niet? Is net zo een accomodatie? Of geld het alleen als er 'betaald' voetbal gespeeld word? Is het zo als clubs komend jaar promoveren naar de Jupiler League dat we de stadions wel mogen meetellen? Of mogen we dan ook de stadions uit de nieuw te vomen topklasse meetellen? Enlighten me!
Eens. De scheidslijn is dun. Echter, Spakenburg o.i.d. telt niet mee, terwijl bv. Hoogstraten wel zou tellen. Beetje raar, al is het moeilijk om een grens te stellen en moeten we er volgens mij niet al te serieus over doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:07 schreef MaxPower het volgende:
Ik wacht even de ontwikkeling van de topklasse af voordat ik bepaal of ik ze meetel. Het is in ieder geval een klasse die mijn interesse heeft. Het heeft de potentie voor wat leukere bezoekjes dan veel clubs onderin de JL.
En als de Belgische derde klasse betaald voetbal is, is de topklasse dat ook.![]()
Inderdaad. Zo tel ik eigenlijk ook. Ik heb al wel een flink aantal Nederlandse amateurstadions bezocht, maar meetellen doe ik ze niet. Misschien komt dat toch door het gesloten systeem dat we tot nog toe hebben in Nederland.quote:Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. De scheidslijn is dun. Echter, Spakenburg o.i.d. telt niet mee, terwijl bv. Hoogstraten wel zou tellen. Beetje raar, al is het moeilijk om een grens te stellen en moeten we er volgens mij niet al te serieus over doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |