124. Koning Boudewijn Stadion-Nationaal stadion Belgie al zou ik daar als Belg niet al te trots op zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
123. Portsmouth-Fratton Park
Met wedstrijd uiteraard
Van de Belgische sadions waar ik geweest ben vond ik alleen Sclessin op een bepaalde manier indrukwekkend.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
124. Koning Boudewijn Stadion-Nationaal stadion Belgie al zou ik daar als Belg niet al te trots op zijn
Ik vind Belgie veel meer leuke stadions hebben als Nederland maar dit is een gedrocht, wsl door die sintelbaan en de infrastructuur rond het stadion is helemaal een ramp zeg.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van de Belgische sadions waar ik geweest ben vond ik alleen Sclessin op een bepaalde manier indrukwekkend.
België heeft inderdaad veel meer oude echte voetbalstadions, maar van de nieuwere stadions vind ik alleen Sclessin wel wat hebben. het Jan Breydel-stadion van Brugge vind ik bijvoorbeeld helemaal niks.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vind Belgie veel meer leuke stadions hebben als Nederland maar dit is een gedrocht, wsl door die sintelbaan en de infrastructuur rond het stadion is helemaal een ramp zeg.
Waarom is dat forum alweer weg trouwens?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de liefhebbers van groundhoppen heb ik een klein forum gezet op mijn site dat alleen over groundhopping gaat. Voordat ik als spamkoning wordt neergezet (wat ik natuurlijk wel ben) heb ik speciaal voor Fok een linkje naar hier gezet. De link: http://groundhoppersonline.com
Die is ook ontzettend kick, ook schitterend is de terrace (lange zijde) op Union.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Samen met de facade van Union misschien wel de 2 mooiste hoofdtribunes van Belgie.
En die hoofdtribune van Lyra.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Samen met de facade van Union misschien wel de 2 mooiste hoofdtribunes van Belgie.
Teveel spam. Het was op een gegeven moment niet meer bij te houden om die weg te halen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom is dat forum alweer weg trouwens?
Ben er een aan het opzetten op mijn site trouwens. Vond het niveau op dat forum van je toch wel van niveau ondanks het kleine aantal gebruikers.
Dat moet je hem vragen.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
Waar is de lijst van Yeahino? Nu kan ik me niet meer gaan rukken op mijn 1e plek
Volgens de stadionomroeper waren er 6108 toeschouwers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoeveel man trok Oberhausen gisteren?
Bedoel je van de gehele Oberliga? Misschien wel, maar sommige wedstrijden in de voormalige DDR willen ook nog weleens aardig wat publiek trekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
Best een aardig aantal voor de Oberliga. Zal wel het record van dit seizoen zijn.
Nee, van deze Oberliga. Maar het zou in totaal ook wel eens de hoogste opkomst kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef spurs het volgende:
[..]
Bedoel je van de gehele Oberliga? Misschien wel, maar sommige wedstrijden in de voormalige DDR willen ook nog weleens aardig wat publiek trekken.
Dat was wel een aardige wedstrijd. Veel publiek was er op afgekomen (er waren fans van Beerschot, Berchem, Aalst (heel veel), Racing Mechelen en Anderlecht) en de tweede helft was het voetballend ook erg spectaculair. Enige minpunt was dat La Louviere de wedstrijd won in de laatste 5 minuten. Boom heeft nu nog een waterkansje als er een ploeg uit de hogere klassen wegzakt, maar dat ziet er nu niet naar uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:22 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Hoe was Rupel Boom - Lalou?
Ik vind wel dat ze een leuk stadion hebben, zeker de zittribune.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |