124. Koning Boudewijn Stadion-Nationaal stadion Belgie al zou ik daar als Belg niet al te trots op zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
123. Portsmouth-Fratton Park
Met wedstrijd uiteraard
Van de Belgische sadions waar ik geweest ben vond ik alleen Sclessin op een bepaalde manier indrukwekkend.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
124. Koning Boudewijn Stadion-Nationaal stadion Belgie al zou ik daar als Belg niet al te trots op zijn
Ik vind Belgie veel meer leuke stadions hebben als Nederland maar dit is een gedrocht, wsl door die sintelbaan en de infrastructuur rond het stadion is helemaal een ramp zeg.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van de Belgische sadions waar ik geweest ben vond ik alleen Sclessin op een bepaalde manier indrukwekkend.
België heeft inderdaad veel meer oude echte voetbalstadions, maar van de nieuwere stadions vind ik alleen Sclessin wel wat hebben. het Jan Breydel-stadion van Brugge vind ik bijvoorbeeld helemaal niks.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vind Belgie veel meer leuke stadions hebben als Nederland maar dit is een gedrocht, wsl door die sintelbaan en de infrastructuur rond het stadion is helemaal een ramp zeg.
Waarom is dat forum alweer weg trouwens?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de liefhebbers van groundhoppen heb ik een klein forum gezet op mijn site dat alleen over groundhopping gaat. Voordat ik als spamkoning wordt neergezet (wat ik natuurlijk wel ben) heb ik speciaal voor Fok een linkje naar hier gezet. De link: http://groundhoppersonline.com
Die is ook ontzettend kick, ook schitterend is de terrace (lange zijde) op Union.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Samen met de facade van Union misschien wel de 2 mooiste hoofdtribunes van Belgie.
En die hoofdtribune van Lyra.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Samen met de facade van Union misschien wel de 2 mooiste hoofdtribunes van Belgie.
Teveel spam. Het was op een gegeven moment niet meer bij te houden om die weg te halen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom is dat forum alweer weg trouwens?
Ben er een aan het opzetten op mijn site trouwens. Vond het niveau op dat forum van je toch wel van niveau ondanks het kleine aantal gebruikers.
Dat moet je hem vragen.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
Waar is de lijst van Yeahino? Nu kan ik me niet meer gaan rukken op mijn 1e plek
Volgens de stadionomroeper waren er 6108 toeschouwers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoeveel man trok Oberhausen gisteren?
Bedoel je van de gehele Oberliga? Misschien wel, maar sommige wedstrijden in de voormalige DDR willen ook nog weleens aardig wat publiek trekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
Best een aardig aantal voor de Oberliga. Zal wel het record van dit seizoen zijn.
Nee, van deze Oberliga. Maar het zou in totaal ook wel eens de hoogste opkomst kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef spurs het volgende:
[..]
Bedoel je van de gehele Oberliga? Misschien wel, maar sommige wedstrijden in de voormalige DDR willen ook nog weleens aardig wat publiek trekken.
Dat was wel een aardige wedstrijd. Veel publiek was er op afgekomen (er waren fans van Beerschot, Berchem, Aalst (heel veel), Racing Mechelen en Anderlecht) en de tweede helft was het voetballend ook erg spectaculair. Enige minpunt was dat La Louviere de wedstrijd won in de laatste 5 minuten. Boom heeft nu nog een waterkansje als er een ploeg uit de hogere klassen wegzakt, maar dat ziet er nu niet naar uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:22 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Hoe was Rupel Boom - Lalou?
Ik vind wel dat ze een leuk stadion hebben, zeker de zittribune.
En dankzij het resultaat van Antwerp staat KVM op kop!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gisteren ben ik naar Antwerp FC gegaan. De Bosuil blijft genieten, ondanks dat ik er al eerder ben geweest. Ook ben ik nog langs de resten van het Veltwijckpark (Germinal Ekeren) gegaan. Dat stadion was mijn eerste in het buitenland wat ik ooit heb bezocht. Best pijnlijk om te zien. Ook heb ik nog een prachtige houten tribune gezien van Macabbi Antwerpen, ooit een goede 3e klasser. Nu is alleen die tribune nog over, te weinig om als stadion te tellen. Toch is die tribune echt een aanrader.
en als ze minder laf op de bosuil hadden gespeeld, dan hadden ze misschien wel 9 punten gehad.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dankzij het resultaat van Antwerp staat KVM op kop!
Of verloren we net zoals de laatste 2x onterecht op de Bosuil.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef spurs het volgende:
[..]
en als ze minder laf op de bosuil hadden gespeeld, dan hadden ze misschien wel 9 punten gehad.
Heb hetzelfde probleem, uitvak is uitverkocht en thuisvak lijkt niet te lukken...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik hoop dat Lierse v KVM lukt, maar ik kan maar niet aan kaartjes komen :-( Lierse werkt echt enorm tegen :-(
Zou je dan 2 extra tickets voor mij mee kunnen nemen? Ik kan het geld gelijk overmaken en dat je ze dan voor de wedstrijd aan mij geeft? Ben zelf niet in staat om vandaag of morgen naar Lier te rijden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb hetzelfde probleem, uitvak is uitverkocht en thuisvak lijkt niet te lukken...
Denk dat ik morgen naar Lier rij om tickets te halen.
Mocht ik af kunnen rijden neem ik 2 tickets extra mee, dat stuur ik je dan wel via PB. Geld regelen we wel dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Zou je dan 2 extra tickets voor mij mee kunnen nemen? Ik kan het geld gelijk overmaken en dat je ze dan voor de wedstrijd aan mij geeft? Ben zelf niet in staat om vandaag of morgen naar Lier te rijden.
Ik ben vandaag nog via een Lierse-forum aan het proberen kaartjes te krijgen. Hoeveel zou ik er voor jou moeten vragen? Als het lukt hoef je morgen in ieder geval niet te rijden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mocht ik af kunnen rijden neem ik 2 tickets extra mee, dat stuur ik je dan wel via PB. Geld regelen we wel dan.
Hopen dat die meeting op me werk niet doorgaat dan kan ik afrijden
Twee als het kan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog via een Lierse-forum aan het proberen kaartjes te krijgen. Hoeveel zou ik er voor jou moeten vragen? Als het lukt hoef je morgen in ieder geval niet te rijden.
Krijg totaal geen reactie. Dit gaat niet lukken. Kut-Liersequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog via een Lierse-forum aan het proberen kaartjes te krijgen. Hoeveel zou ik er voor jou moeten vragen? Als het lukt hoef je morgen in ieder geval niet te rijden.
Jij mag het anders ook doen hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou Yeahinho, doe eens een nieuwe lijst maken.
quote:Nederland:
1. Abe Lenstra Stadion
2. Abe Lenstra Stadion (oud)
3. Amsterdam Arena
4. Olympisch Stadion
5. Oosterpark Stadion
6. Euroborg Stadion
7. De Kuip
8. Nieuw Galgenwaard
9. Arke Stadion
10. De Goffert
11. Gelredome
12. De Lange Leegte
13. Parkstad Limburg Stadion
14. Oosterenk Stadion
15. De Vliert
16. Rat Verlegh Stadion
17. De Vijverberg
18. Het Kasteel
19. Mandemakers Stadion
20. Vast & Goed Stadion
21. Polman Stadion
22. De Koel
23. Zuiderpark Stadion
24. Woudenstein
25. Cambuur Stadion
26. DSB Stadion
Engeland:
27. Highbury
28. City of Manchester Stadium
29. Old Trafford
30. St. James' Park
31. Stadium of Light
Duitsland:
32. BayArena (Bayer Leverkusen)
Frankrijk:
33. Stade Vélodrome (L'OM)
Italie:
34. Stadio Ennio Tardini (Parma)
Kroatië
35. Stadion Maksimir
Spanje
36. Estadio Reyno de Navarra
Tsjechië
37. Bazaly Stadion
Mooi. Hoe laat ben jij er morgen? Ik werk morgen in Breda en ben om 17:00 afgewerkt, dus ik kan er vrij vroeg zijn. Welke tribune zitten/staan we eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef DarkShine het volgende:
Lierse gaat eraan!![]()
Barnet_Bee, hoe gaan we afspreken in Lier morgen? 4 Tickets zijn binnen!
Zitten in J. Naast het uitvak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Mooi. Hoe laat ben jij er morgen? Ik werk morgen in Breda en ben om 17:00 afgewerkt, dus ik kan er vrij vroeg zijn. Welke tribune zitten/staan we eigenlijk?
Wil jij soms de Den Ouden award winnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk en aardig, dat jullie op bezoek (zijn ge)gaan bij KV Mechelen en FC Antwerp... maar kan dat verdere geleuter niet gewoon in het België-topic aub?
Yeahinho is een zuurpruim.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wil jij soms de Den Ouden award winnen![]()
Tickets regelen voor andere groundhoppers mag al niet meer in een groundhoptopic?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk en aardig, dat jullie op bezoek (zijn ge)gaan bij KV Mechelen en FC Antwerp... maar kan dat verdere geleuter niet gewoon in het België-topic aub?
173. Guldensporenstadion -> Kv Kortrijkquote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
172. Gemeentelijk Parkstadion -> Rupel-Boom F.C.
quote:Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
036: FC Groningen - Euroborg
België:
037: KV Mechelen - Achter de Kazerne
038: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
039: Sint Truiden - Staaien (Oud)
040: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
041: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
042: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
043: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
044: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
045: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
046: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
047: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
048: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
049: Royal Antwerp FC - de Bosuil
050: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
051: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
052: Royale Union Saint-Gilloise - Le Stade Joseph Marien
053: FC Brussels - Edmond Machtensstadion
054: Kleine Heyzel
055: RFCU La Calamine - Stade Prince Philippe
056: Racing Mol Wezel - Georges Claes Stadion
057: Patro Eisden Maasmechelen - Gemeentelijk Sportstadion
058: Royal Charleroi Sporting Club - Stade du Pays de Charleroi
059: KFC Vigor Wuitens Hamme - Gemeentelijk Stadion Vigor Wuitens Hamme
060: K. Lierse SK - Herman Vanderpoortenstadion
061: KV Kortrijk - Guldensporenstadion
Duitsland:
062: Alemannia Aachen - Tivoli
063: KSV Hessen Kassel - Auestadion
064: Hertha BSC - Olympia Stadion
065: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
066: FC Schalke 04 - Veltins Arena
067: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
Italië:
068: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
069: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
070: Ipswich Town FC - Portman Road
Volgend seizoen toch maar eens een keer naar Boom gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
Om Yeahino gerust te stellen zal ik wat foto's plaatsen van Rupel-Boom v La Louvière:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog meer foto's
Vorig jaar had je er nog 47, en daarna heb je er nog verschillende nieuwe stadions bijgepostquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
37denk ik/vind ik
Waar is de lijst?
Boom v Berchem is een leuke. Komt ook aardig wat man op af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgend seizoen toch maar eens een keer naar Boom gaan.
Stadion ziet wel aardig uit.
Dit seizoen komt er (onder voorbehoud) nog eentje bij, dan is het verder wachten tot dat in Augustus het nieuwe seizoen begint.
OK, zal de datum van Boom-Berchem Sport in de gaten houden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Boom v Berchem is een leuke. Komt ook aardig wat man op af.
Welke ga je misschien dit seizoen nog bezoeken?
Het is dan wel niet de reden, maar er zullen over een jaar een aantal rijen onder komen. Een stuk of drie á vier denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef DRD het volgende:
106: Euroborg...
Verder staan de tribunes op de lange zijde toch nog behoorlijk ver van het veld af, wat is daar de reden van?
Ja. Net zoiets als Highbury ipv de officiële naam Arsenal Stadium en Upton Park ipv Boleyn Ground.quote:
Ben wel benieuwd naar dat stadion. Plaats je hier dan wat foto's?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
OK, zal de datum van Boom-Berchem Sport in de gaten houden.
De kans is groot dat ik volgende week donderdag nog Seattle Sounders-Miami FC ga bezoeken in het Qwest Field (normaal stadion van het NFL-team de Seattle Seahawks). De Sounders (uitkomend in de USL profcompetitie) spelen hier veel van hun thuiswedstrijden.
Bij mijn weten is het niet op dezelfde manier ingeburgerd bij de supporters.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ja. Net zoiets als Highbury ipv de officiële naam Arsenal Stadium en Upton Park ipv Boleyn Ground.
Ja, doe ik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar dat stadion. Plaats je hier dan wat foto's?
De City-fans die ik ken hebben het allemaal over Eastlands. Ik was ook bij Watford v Man City en daar ging het ook over Eastlands de hele tijd. Zelfs bij MotD hebben ze het over Eastlands. Wel logisch, want City of Manchester Stadium bekt niet echt lekker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het niet op dezelfde manier ingeburgerd bij de supporters.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Echte voetbalsfeerBij het Nederlands (jeugd) elftal
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:42 schreef manny het volgende:
Op de onderste ring zit je dus echt niet droog...zeker gisteren toen er een soort wolkbreuk plaatsvond... publiek daar moest echt vluchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |