Stond jij daar met die fakkel(s) na afloop?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:37 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Mooie foto DarkShine, groeten vanuit Vak J.
Die zullen ook wel weer gaan vallen voor die fakkelsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:06 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Ik heb wel meegewerkt aan de tifo, stond te zwaaien met een grote rode vlag. Ik weet eigenlijk niet wie die fakkel aangestoken heeft. Bengaals is zeer mooi, maar heb geen zin in een sv.
quote:De door mij bezochte stadions:
Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
036: FC Groningen - Euroborg
België:
037: KV Mechelen - Achter de Kazerne
038: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
039: Sint Truiden - Staaien (Oud)
040: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
041: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
042: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
043: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
044: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
045: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
046: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
047: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
048: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
049: Royal Antwerp FC - de Bosuil
050: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
051: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
052: Royale Union Saint-Gilloise - Le Stade Joseph Marien
053: FC Brussels - Edmond Machtensstadion
054: Kleine Heyzel
055: RFCU La Calamine - Stade Prince Philippe
056: Racing Mol Wezel - Georges Claes Stadion
057: Patro Eisden Maasmechelen - Gemeentelijk Sportstadion
058: Royal Charleroi Sporting Club - Stade du Pays de Charleroi
Duitsland:
059: Alemannia Aachen - Tivoli
060: KSV Hessen Kassel - Auestadion
061: Hertha BSC - Olympia Stadion
062: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
063: FC Schalke 04 - Veltins Arena
064: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
Italië:
065: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
066: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
067: Ipswich Town FC - Portman Road
Jij zat op de lange zijde naast het uitvak dus?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
Al een paar keer geweest, maar ook deze keer weer een panoramaatje:
[afbeelding]
Neuh. Ik zat wel op de lange zijde, maar het uitvak zit daar nog altijd achter het doel hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij zat op de lange zijde naast het uitvak dus?
Rechts van je ligt toch het uitvak ?? Of zat je hoofdtribune, kan het er ff niet uit opmaken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neuh. Ik zat wel op de lange zijde, maar het uitvak zit daar nog altijd achter het doel hoor.
Inderdaad, dan ligt het uitvak linksquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:32 schreef Yeahinho het volgende:
Hoofdtribune inderdaad.
Je ziet toch de gele M () en de Angel-Side aan de rechtse kant.
Uitvak ligt dus helemaal links.
150. (jubileumground) Stadion Jos van Wellen -> Cappellenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
149. Stade du Pairay -> Seraing
99 Freethielstadion - KSK Beverenquote:Op zondag 14 januari 2007 15:31 schreef spurs het volgende:
98 Stade du Pairay - Seraing
Ik kom niet daar dus al sla je me dood, liever niet trouwens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:26 schreef Erasmusch het volgende:
Las het net. Zwarte markt?
En Arsenal-Bolton?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kom niet daar dus al sla je me dood, liever niet trouwens.
Daar zal wel iets van zwarthandel zijn maar niet meer zoals voorheen, reken op minimaal 80-90 pond.quote:
101 Euroborg - FC Groningenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:47 schreef spurs het volgende:
[..]
En nummertje 100 is:
het Fenix Stadion van KRC Genk
Van de week eens geweest, en het is inderdaad wel aardig, maar ook niet meer dan dat. Ze zijn bezig met de bouw van een nieuwe hoofdtribune. Ook in Vlissingen wezen kijken, maar de foto's van een pagina terug vertellen wel het hele verhaal van de stadionnetje. Esserberg en de Blauwe Kei zullen komende week wel volgen, om het lijstje "grote amateurcomplexen" af te maken. Moet wat, als er in Nederland niets nieuws meer te vinden is.quote:Er zijn amateurclubs met een echt stadion, maar die grens is helaas moeilijk te bepalen... Quick Boys heeft een leuk stadionachtig complex
en DHC in Delft, ben je daar al geweest?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:28 schreef DRD het volgende:
[..]
Van de week eens geweest, en het is inderdaad wel aardig, maar ook niet meer dan dat. Ze zijn bezig met de bouw van een nieuwe hoofdtribune. Ook in Vlissingen wezen kijken, maar de foto's van een pagina terug vertellen wel het hele verhaal van de stadionnetje. Esserberg en de Blauwe Kei zullen komende week wel volgen, om het lijstje "grote amateurcomplexen" af te maken. Moet wat, als er in Nederland niets nieuws meer te vinden is.
[afbeelding]
151. Stade Neuville -> Olympic Charleroiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:01 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
150. (jubileumground) Stadion Jos van Wellen -> Cappellen
Of "De Dennen" van Quick 1888 uit Nijmegen. Dat is ook nog wel een aardige.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
en DHC in Delft, ben je daar al geweest?
Nee, wist niet eens dat dat wel aardig wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
en DHC in Delft, ben je daar al geweest?
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef DRD het volgende:
[..]
Nee, wist niet eens dat dat wel aardig was. Blijkt vlak langs de A13 te liggen, waar ik jarenlang nietsvermoedend overheen rij.........
Ben nu bezig met een hele document vol interessante tribunes en sportparken, maar weet niet of dit het goede topic is om die te gaan bespreken?
Ajax heeft in de jaren '80 nog tegen DHC gespeeld in de KNVB Beker voor zo'n kleine 20.000 toeschouwers in dat stadion.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef DRD het volgende:
[..]
Nee, wist niet eens dat dat wel aardig was. Blijkt vlak langs de A13 te liggen, waar ik jarenlang nietsvermoedend overheen rij.........
Ben nu bezig met een hele document vol interessante tribunes en sportparken, maar weet niet of dit het goede topic is om die te gaan bespreken?
Jij wel en ik nietquote:Op zondag 11 februari 2007 02:12 schreef Mindlight het volgende:
32. Galgenwaard
Morgen naar Dender-Mechelen.
Het was idd wel vlak voor kickoff, maar dan nogquote:Op zondag 11 februari 2007 15:33 schreef MaxPower het volgende:
Heeft ie ongelofelijk mazzel gehad. Maat van mij is rond de jaarwisseling geweest, en de zwarte markt begon daar vanaf 90 pond. Hij is terecht naar City gegaan.
33. Florent Beeckman Stadion (Dender)quote:Op zondag 11 februari 2007 02:12 schreef Mindlight het volgende:
32. Galgenwaard
Morgen naar Dender-Mechelen.
En KV doet weer mee in de titelstrijd! Eerste thuisnederlaag dit seizoen van Dender trouwens.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:17 schreef Mindlight het volgende:
[..]
33. Florent Beeckman Stadion (Dender)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |