Blijf weg bij TuS Koblenz, das een sintelbaan met 3 tribunes gemaakt van steigers. FSV Mainz is wel een aanrader, hoever het van Nijmegen is moet je zelf even uitzoekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef gers het volgende:
zijn hier trouwens nog tips voor leuke 2de bundesliga of lagere clubs uit duitsland dicht bij nijmegen om te bezoeken.
Laat hem eerst maar eens een foto laten zien. Telt hij daarna pas mee. Ik geloof er helemaal nix van. 's Nachts bezoek ik ook de mooiste stadions. Ik was vannacht trouwens nog bij de EK-finale van 88quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:57 schreef TerroRobbie het volgende:
DAM, ik word een beetje moe van jou. In de vorige lijst stond je ook al in met zowel 37 als 47 stadions. Verder zet je in de topics daarna dat je inmiddels op 54 stadions zit. Nou zijn het er ineens weer 52... Wat is het nou??? Maak voor jezelf een keuze... En ijshockey stadions e.d. tellen natuurlijk niet mee. Er moet wel (ooit) betaald voetbal gespeeld zijn.
Wat is er dan moeilijk aan het plaatsen van een foto?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik verzin het allemaal, vraag maar aan Reem
Als jij me vertelt wie dat zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Misschien nog een idee om gasten die langer dan een jaar niet op Fok! posten te verwijderen uit de lijst.
In Nederland moet ik alleen nog Emmen, Alkmaar (DSB), ADO, Omniworld, Telstar en AGOVV. De rest heb ik allemaal al gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:22 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond weer voor de zoveelste keer naar Emmen.
Ik bezoek nog wekelijks een ander stadion, maar heb ze in Nederland zo goed als allemaal al gehad...
Paar weken terug in België geweest, maar ook een stadion bezocht die al in mijn lijst stond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |