Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:30 schreef THFC82 het volgende:
Graag zie ik, en met mij vast nog een aantal anderen, hier weer jullie ervaringen, middels foto's en verslagen. Er hoeft niet met een ranglijst gewerkt te worden, het is alleen mooi om op dit forum in dit topic te laten zien waar jij was en wat jij daar van vond.
Dat er in dit topic nog zo weinig wordt gepost komt omdat 2 jaar geleden de meeste users (wegens meningsverschil) zijn overgestapt naar een nieuw Voetbal-forum.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:30 schreef THFC82 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen bijna alle vijftien delen van het Groundhoppers-topic gelezen. Mooie foto's en verslagen van geweldige ervaringen. Er is nu al ruim vier maanden niet in dit topic gepost, tijd om hier (als misschien wel aanstaande Groundhopper) verandering in te brengen.
Graag zie ik, en met mij vast nog een aantal anderen, hier weer jullie ervaringen, middels foto's en verslagen. Er hoeft niet met een ranglijst gewerkt te worden, het is alleen mooi om op dit forum in dit topic te laten zien waar jij was en wat jij daar van vond.
Jammer. Is er een mogelijkheid om via dat nieuwe forum een aantal Fokkers van toen terug proberen te halen naar dit topic? Het meningsverschil is van twee jaar geleden en het lijkt mij een goed plan om elkaar middels verslagen en foto's te laten zien waar je geweest bent en hoe je het geregeld hebt, zodat anderen daar ook iets aan hebben. (:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef fanneke het volgende:
Dat er in dit topic nog zo weinig wordt gepost komt omdat 2 jaar geleden de meeste users (wegens meningsverschil) zijn overgestapt naar een nieuw Voetbal-forum.
Dit topic is hier daardoor wat verwaarloosd.
Ik ook afgelopen zaterdag +1, Level 5 stadium, Avispa Fukuoka vs Vegalta Sendai....quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:53 schreef RD4 het volgende:
Afgelopen zaterdag +1, Patro Stadion, Patro Maasmechelen vs Union St Gilloise....
Twee nieuwe erbij.quote:Op maandag 5 april 2010 02:44 schreef DUK het volgende:
Zie dit topic nu pas.
Maak ook maar een lijstje:
Nederland
1.Amsterdam Arena - Ajax - Amsterdam
2.De Kuip - Feyenoord - Rotterdam
3.Philips Stadion - PSV - Eindhoven
4.Grolsch Veste - FC Twente - Enschede
5.De Galgenwaard - FC Utrecht - Utrecht
6.Gelredome - Vitesse - Arnhem
7.Rat Verlegh Stadion - NAC - Breda
8.Diekman Stadion - FC Twente - Enschede
9.DSB Stadion - AZ - Alkmaar
10.Woudestein - Excelsior - Rotterdam
11.Berg en Bos - AGOVV - Apeldoorn
12.De Dijk - FC Volendam - Volendam
13.Haarlem Stadion - HFC Haarlem - Haarlem
Belgie
14.Vandenstock Stadion - Anderlecht - Brussel
15.Jules Otten Stadion - AA Gent - Gent
16. Jan Breydel Stadion - Club/Cercle - Brugge
Frankrijk
17.Felix Bollaert - RC Lens - Lens
Spanje
18.Camp Nou - FC Barcelona - Barcelona
19.Mestalla - Valencia CF - Valencia
Oostenrijk
20.Wals Siezenheim - Red Bull Salzburg - Salzburg
Engeland
21.Craven Cottage - Fulham - Londen
22.Emirates - Arsenal - Londen
23.White Hart Lane - Tottenham - Londen
24.Upton Park - West Ham - Londen
25.Selhurst Park - Crystal Palace - Londen
26.Wembley - Engeland NT - Londen
27.Loftus Road - QPR - Londen
28.Stamford Bridge - Chelsea - Londen
Schotland
29.Tynecastle Stadium - Hearts - Edinburgh
Griekenland
30.OAKA - Panathinaikos/AEK - Athene
31.Nea Filadelfia - AEK - Athene
Tsjechie
32. Mestsky Stadion - Mlada Boleslav - Mlada Boleslav
Duitsland
33. Borussia Park - Borussia MG - Monchengladbach
Is de competitie dan al wel begonnen?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik weet niet of ik in dit topic goedzit, anders hoor ik het wel.
Ik zit begin augustus in de buurt van Innsbruck, en wil (mits FC Tirol thuis speelt) een wedstrijdje meepakken.
Hoe zit het met kaarten voor wedstrijden in Oostenrijk, zijn deze nog terplekke te koop.
Ik ben helaas niet in bezit van creditcard, dus via internet kopen, wordt lastig.
Zoals vaker in Oostenrijk voorkomt hebben ze de licentie van een andere club overgenomen.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
FC Tirol Insbruck
Wat doen die tegenwoordig nog? Werden 10 jaar geleden ofzo kampioen en degradeerden toen door wanbeleid.
Bekijk gewoon het toeschouwersaantal eens en zet dat af tegen de capaciteit, het afgelopen seizoen.
quote:Wacker Tirol
Na het faillissement van FC Tirol in 2002 wilde men Wacker Innsbruck nieuw leven inblazen. Fußballclub Wacker Innsbruck - Abkürzung: FC Wacker Innsbruck werd als officiële naam geregistreerd. In oktober 2006 werd beslist om samen met FC Wacker Tirol dezelfde weg in te gaan en vanaf 2007/08 komt FC Wacker Innsbruck weer tot leven. Datzelfde seizoen degradeerde de club uit de hoogste klasse. Na twee jaar afwezigheid promoveerde de club weer en in het lopende seizoen doet de club voorlopig nog mee voor de titel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |