Het is idd duur, en ik wil inderdaad geen vals kaartje kopen. Dan maar eredivisie kijken morgen, ook spannend!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:54 schreef psv-gomes het volgende:
Nee maar ik zou het niet doen, er zijn genoeg mensen die er staan, maar het is illegaal. Wordt ook vor gewaarschuwd rondom het stadion voor vasle tickets..
Ik zal te denken om ook te gaan morgen ,maar de tickets zijn een beetje duur
Ik heb en pakket gekocht voor dewedtrijden van Frankrijk in oktober ( frankrijk- albanie en frankrijk - bosnie ) ¤22,50 voor de tickets (¤11,25 per kaartje)
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga over 3 weken naar Liverpool - Spurs. Vliegtickets hotel etc is geboekt en al 2 kaarten zijn innmiddels geregeld (via een local aldaaR). Wat als hij de andere 2( ik ga met 4 , him incluis) niet weet te regelen, is er zoiets als stadionverkoop in Liverpool?
Zal je zien dat ik er ben en op hetzelfde moment Ajax kampioen wordt![]()
Gekkenhuis... ME, traangas, supporters van beide clubs die met elkaar op de vuist gaan binnen het stadion. Supporters van AEK die het halve stadion slopen tijdens de wedstrijd en helemaal NA de wedstrijd (3-0 winst).quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef DUK het volgende:
Volgende week zaterdag in Athene voor de Griekse Bekerfinale. Foto's en sfeerimpressie zullen volgen.
Haha ja dat was wel apart haha.quote:
Gewoon via de website van Arsenal, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef emokid het volgende:
Dag liefhebbers. Ik ben in het weekend van 10 december in Londen en wil graag een wedstrijd bezoeken. Nu de fixtures voor 11-12 bekend zijn heb ik gezien dat ik naar Arsenal - Everton of Chelsea - City kan.
Nu heb ik gehoord dat Stamford Bridge bijna altijd uitverkocht is, en Emirates niet, dus wordt het waarschijnlijk Arsenal - Everton. Hoe vroeg kun je kaartjes kopen voor deze wedstrijd, en op welke manier moet dat?
het lijkt me dat 6 maanden ook een vrij lange vvk tijd is :p proberr t eens vanaf half septemberquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef emokid het volgende:
Daar staat geen informatie op over wanneer de kaarten voor Everton in vvk gaan. Misschien kun jij mij die aanduiden?
Vorig jaar ben ik bij Slavia geweest, dat stadion is vrij groot en je kan gewoon kaartjes halen aan de loketten. Wel even opletten waar je moet uitstappen met de tram want het valt totaal niet opquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef dustinoo het volgende:
ik ga over 1 maand in praag naar bohemia-slavia.
die teams spelen beiden thuis (zelfde stadion.
alleen zit ik nog met de kaartjes.
zijn er hier mensen geweest naar slavia of bohemia?
zijn er nog genoeg kaarten op de wedstrijddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |