Zie ook:quote:Danny de Munk presenteert met Tooske Ragas The Sing-Off
SBS 6 werkt aan een nieuwe talentenjacht, zoveel werd eind vorig jaar duidelijk. Vandaag maakt Danny de Munk in De Telegraaf wereldkundig dat hij co-host wordt van deze talentenjacht, Tooske Ragas neemt de leiding bij het presenteren van The Sing-Off. Het is een format van de Amerikaanse zender NBC waarin liedjes op alle mogelijke muzikale manieren worden benaderd door amateurs.
Danny hypet in de krant: “In Amerika keken er wekelijks tien miljoen mensen naar. Ik moet eerlijk zeggen, toen ik het hoorde dacht ik ’een talentenjacht, daar gaan we weer!’ Maar ik ben bijna van mijn stoel gevallen toen ik de DVD’s van het programma zag. (…) Er is geen instrument of orkest. Het zijn zanggroepen met daarin menselijke jukeboxen. Iemand doet percussie, drum, synthesizergeluiden, eerste, tweede, derde stem… Dat maakt het heel uniek. Wij zijn gewend, en dan steek ik als zanger ook mijn hand in eigen boezem, dat iemand een liedje gaat zingen en that’s it.”
En over zijn eigen rol in The Sing-Off verklapt hij: “Tooske doet vooral het studiowerk, ik ben een soort lopende babbelbox, ga het traject in met de deelnemers. De lat ligt hoog, er komen ook geen gekken voorbij zeg maar. Zo van ’ik doe een jukebox na’.”
We hebben in Nederland hele goede acapella groepen ggehda, dus potentieel is er welquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ze talent hebben kan het wat worden maar ik betwijfel of er hier in nederland dat soort talenten rondlopen
Jaaaaaquote:
Helaas valt er zonder autotune en een hoop minder talent in Nederland weinig plezier te beleven. Nee dit gaat hard falen.quote:
Glee heeft ook ontzettend veel autotune, met name Rachel maar ook oa Mercedes en Quinn en natuurlijk Sue als die weer eens moet zingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef Seam het volgende:
Helaas valt er zonder autotune en een hoop minder talent in Nederland weinig plezier te beleven.
Sowieso. SBSquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Helaas valt er zonder autotune en een hoop minder talent in Nederland weinig plezier te beleven. Nee dit gaat hard falen.
Dat bedoel ik ook juist. Haal die autotune weg en het klinkt voor een hoop spelers minder goed. En dat zijn dan zelfs de getalenteerde glee zangers. Dus in Nederland moet het niveau nog veel lager liggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Glee heeft ook ontzettend veel autotune, met name Rachel maar ook oa Mercedes en Quinn en natuurlijk Sue als die weer eens moet zingen
Je bedoelt de acteurs[/[i] en [i]actrices van Glee. En ook als ze wel kunnen zingen gooien ze de autotune erover heen. Charice is een van de beste zangeressen ter wereld en die ver-autotunen ze ookquote:Dat bedoel ik ook juist. Haal die autotune weg en het klinkt voor een hoop spelers minder goed. En dat zijn dan zelfs de getalenteerde glee zangers. Dus in Nederland moet het niveau nog veel lager liggen.
Nou ja, bij IDO/XFA zit elk jaar wel een of meer van die beatboxende jochies. Als die zich bij een groep aansluiten kan het vast wel een seizoen mee. Maar inderdaad, wie zit hier op te wachten, of is het omdat het een hype in Amerika is dat het dan wel goed moet zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
Bij het zien van die filmpjes vraag ik me af... is dit wel iets voor Nederland? Zijn we er klaar voor, zijn er genoeg van zulke groepen en vooral is er behoefte naar?
Ik geef je het voordeel van de twijfel en hoop dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:19 schreef Tezziejj het volgende:
ik denk dat het programma een hoop mensen nog zal gaan verbazen
Ik vind het niet ergquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:31 schreef Woelli het volgende:
SBS maakt Nederland talentenjachten moe
X Factor op vrijdag, The Sing-Off op zaterdagquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
En komt het weer tegelijk met een talentenjacht op RTL?
Dat er zoveel talentenjachten zijn vind ik niet erg, ik vind het juist leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg
..maar kan wel begrijpen dat als de ene naar de andere talentenjacht op tv verschijnt dat mensen er genoeg van zullen krijgen.
Yepquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
..maar kan wel begrijpen dat als de ene naar de andere talentenjacht op tv verschijnt dat mensen er genoeg van zullen krijgen.
Eens. Ze hebben Popstars ook al gewoon letterlijk stuk gemaakt door het zo lang te rekken dit jaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:31 schreef Woelli het volgende:
Wat denk je van RTL, die X-factor letterlijk achter VOH plaktquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:31 schreef Woelli het volgende:
Ja, maar zoals ik al eerder zei. RTL gaat snel door het programma heen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je van RTL, die X-factor letterlijk achter VOH plakt![]()
precies.. om die 2 dingen ben ik ook bang. En de presentatie.. ik heb met beide echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik lees dit nu pas
Die Amerikaanse filmpjes vind ik echt geweldig
Maar 2 nadelen:
1. Dit niveau halen we in Nederland toch nooit? En als het niet perfect is, dan klinkt het nergens naar.
2. SBS![]()
Leuk, maar als dit het niveau is kan ik het niet lang aanhorenquote:
Shit, hier was ik al bang voor. Het zogenaamde tuttige koffiekamer-concert geluid.quote:
Wat een middelmatig groepie...quote:
Je had dit toch al wel eens gezien?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
En ze lieten een fragment van de show zien, met als openingsnummerI've got the music in me
... waarom geen mooi nummer, met wel een goede melodielijn ipv het schreeuwerige "Aif got te mjoesik in mèh!"
Als het zo klinkt is het wel tof (maar denk je dat het in NL zo klinktquote:
Dat klinkt toch wel tof hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:57 schreef Joooo-pi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)h_voor__.html?p=25,2
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik blijf het een stom nummer vinden!
Erg he.quote:
En aan het eind Fix You?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook
Maar als ze net als de Amerikanen beginnen met dat nummer. Gaan ze dan ook volgende week Use Somebody doen?
Die had ik nog neit eens gehoordquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:37 schreef Cee het volgende:
[..]
En aan het eind Fix You?Ik ging haast kapot toen ze dat deden.
In december 2009 en december 2010 zijn er seizoenen geweest. Duurde altijd maar een paar weken, iedere week waren er zo'n 3 of 4 afleveringen (waarschijnlijk te maken met 't feit dat het hier om errrrrg veel kandidaten gaat, grote groepen die moeilijk steeds heen en weer naar de studio gevlogen kunnen worden voor opnamen).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
Waarom heb ik de Amerikaanse versie nooit meegekeken hier?
Cee, vertel eens.. wanneer is het? Is het afgelopen? of wat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |