Jij je zin.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:51 schreef Id_do_her het volgende:
Zeer, zeer cliché muziek in de OP.
Meh.quote:
Ik zou willen dat ik je ergens mee kon verblijden maar het is lastig met dit soort antwoorden. Misschien kan ik beter koekjes voor je gaan bakken of zo.quote:
Nou dat zou ik niet afslaan hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik je ergens mee kon verblijden maar het is lastig met dit soort antwoorden. Misschien kan ik beter koekjes voor je gaan bakken of zo.
quote:
Je moet je volume ook niet op 40 zetten gekkie!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:49 schreef UltraR het volgende:
Ik vind het allemaal heel knap, maar ik krijg er hoofdpijn van.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:49 schreef UltraR het volgende:
Ik vind het allemaal heel knap, maar ik krijg er hoofdpijn van.
youtube en alle torrent sites die er maar bestaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo?
En Cee waar kunnen we dit allemaal bekijken?
Dat dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
youtube en alle torrent sites die er maar bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET KOMT NAAR NEDERLAND. HOEZÉ.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik word hier echt heel erg blij van
Dat openingsnummer is helemaal vet
SBS6 komt met The Sing-offquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HET KOMT NAAR NEDERLAND. HOEZÉ.
Maar wel jammer dat SBS het gaat uitzenden: http://www.mediacourant.nl/?p=95215
Damnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |