Zie ook:quote:Danny de Munk presenteert met Tooske Ragas The Sing-Off
SBS 6 werkt aan een nieuwe talentenjacht, zoveel werd eind vorig jaar duidelijk. Vandaag maakt Danny de Munk in De Telegraaf wereldkundig dat hij co-host wordt van deze talentenjacht, Tooske Ragas neemt de leiding bij het presenteren van The Sing-Off. Het is een format van de Amerikaanse zender NBC waarin liedjes op alle mogelijke muzikale manieren worden benaderd door amateurs.
Danny hypet in de krant: “In Amerika keken er wekelijks tien miljoen mensen naar. Ik moet eerlijk zeggen, toen ik het hoorde dacht ik ’een talentenjacht, daar gaan we weer!’ Maar ik ben bijna van mijn stoel gevallen toen ik de DVD’s van het programma zag. (…) Er is geen instrument of orkest. Het zijn zanggroepen met daarin menselijke jukeboxen. Iemand doet percussie, drum, synthesizergeluiden, eerste, tweede, derde stem… Dat maakt het heel uniek. Wij zijn gewend, en dan steek ik als zanger ook mijn hand in eigen boezem, dat iemand een liedje gaat zingen en that’s it.”
En over zijn eigen rol in The Sing-Off verklapt hij: “Tooske doet vooral het studiowerk, ik ben een soort lopende babbelbox, ga het traject in met de deelnemers. De lat ligt hoog, er komen ook geen gekken voorbij zeg maar. Zo van ’ik doe een jukebox na’.”
We hebben in Nederland hele goede acapella groepen ggehda, dus potentieel is er welquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ze talent hebben kan het wat worden maar ik betwijfel of er hier in nederland dat soort talenten rondlopen
Jaaaaaquote:
Helaas valt er zonder autotune en een hoop minder talent in Nederland weinig plezier te beleven. Nee dit gaat hard falen.quote:
Glee heeft ook ontzettend veel autotune, met name Rachel maar ook oa Mercedes en Quinn en natuurlijk Sue als die weer eens moet zingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef Seam het volgende:
Helaas valt er zonder autotune en een hoop minder talent in Nederland weinig plezier te beleven.
Sowieso. SBSquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Helaas valt er zonder autotune en een hoop minder talent in Nederland weinig plezier te beleven. Nee dit gaat hard falen.
Dat bedoel ik ook juist. Haal die autotune weg en het klinkt voor een hoop spelers minder goed. En dat zijn dan zelfs de getalenteerde glee zangers. Dus in Nederland moet het niveau nog veel lager liggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Glee heeft ook ontzettend veel autotune, met name Rachel maar ook oa Mercedes en Quinn en natuurlijk Sue als die weer eens moet zingen
Je bedoelt de acteurs[/[i] en [i]actrices van Glee. En ook als ze wel kunnen zingen gooien ze de autotune erover heen. Charice is een van de beste zangeressen ter wereld en die ver-autotunen ze ookquote:Dat bedoel ik ook juist. Haal die autotune weg en het klinkt voor een hoop spelers minder goed. En dat zijn dan zelfs de getalenteerde glee zangers. Dus in Nederland moet het niveau nog veel lager liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |