quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:Waarom heb ik de Amerikaanse versie nooit meegekeken hier?

Cee, vertel eens.. wanneer is het? Is het afgelopen? of wat..

In december 2009 en december 2010 zijn er seizoenen geweest. Duurde altijd maar een paar weken, iedere week waren er zo'n 3 of 4 afleveringen (waarschijnlijk te maken met 't feit dat het hier om errrrrg veel kandidaten gaat, grote groepen die moeilijk steeds heen en weer naar de studio gevlogen kunnen worden voor opnamen).
Dus, het is afgelopen maar je kan vast wel ergens nog afleveringen binnenslepen.

Maar vrijwel alle optredens staan ook op youtube dus waarom zou je.

De jury bestaat uit Ben Folds (een baas! Echt een gast met verstand van muziek, die zelf ook leuke muziek maakt), Nicole Scherzinger (Pussycat Dolls zangeres. Tsja.) en Shawn nogwat (van Boyz II Men! OMG OMG OMG). En die gaven altijd goede kritieken, wisten waar ze het over hadden. Het hele zooitje werd gepresenteerd door Nick Lachey (ex-man van Jessica Simpson waarom weet ik dit soort dingen uit mijn hoofd), die deed het ook verdienstelijk.
Iedere acapella groep moest ook een exit-liedje voorbereiden voor het geval ze er uit vliegen.
Dit is ook zo'n mooie
En nu moet ik ophouden met clips kijken want het gaat straks alleen maar tegenvallen.