Ik denk dat jullie je toch een beetje vergissen in het niveau van ons kleine kikkerlandje. Natuurlijk kan het niveau nooit zo hoog zijn als in Amerika, want de beste 10 van zo'n groot land moet wel beter zijn dan de beste 10 van zo'n klein landje als wij.
Maar ik weet van een aantal groepen dat ze auditie hebben gedaan, en dat klinkt veelbelovend. Van een aantal mensen die mee hebben gedaan heb ik ook gehoord dat de sfeer tijdens de auditie super was en dat het niveau van het programma in Amerika zo veel mogelijk wordt geėvenaard. Het licht en geluid wordt bijvoorbeeld door dezelfde mensen als het programma in Amerika gedaan (dus het wordt sowieso beter dan korenslag

) en de jury die de audities afneemt (is waarschijnlijk een andere jury dan de mensen die je uiteindelijk op tv zult zien) hebben heel veel ervaring in het vak.
zoek op youtube bijvoorbeeld eens naar:
- Shiva Knows
- Vocalicious
- Rock4 (met name Uninvited vind ik zelf waanzinnig)
- The Essence
- D-Base (komt uit Belgiė)
- Prove-It
- iNtrmzzo
En er zijn hiernaast nog wat groepen speciaal voor het programma samengesteld. Bijvoorbeeld een paar beatboxers met wat zangers/zangeressen samen, en een aantal enthousiaste mensen, uit koren die niet mee konden doen doordat meer dan de helft er geen tijd voor heeft ivm drukke banen enzo, die op deze manier bij elkaar zijn gekomen (ik ook

)
dit zijn dan alleen nog maar de groepen waarvan ik heb gehoord dat ze auditie hebben gedaan. En er komt nog een auditieronde aan. De beste koren van nederland doen in ieder geval mee

ik denk dat het programma een hoop mensen nog zal gaan verbazen