Tja, waar te beginnen?quote:Kerstmis en Pasen ontbreken op EU-kalender
BRUSSEL - Kerstmis, Pasen en alle andere christelijke feestdagen ontbreken op een kalender van de Europese Commissie. De belangrijkste dagen van andere grote godsdiensten worden wel vermeld. Een woordvoerder van de commissie spreekt over een tamelijk grove fout.
De 3,2 miljoen kalenders werden in zo'n 21.000 scholen aan 12- tot 16-jarigen uitgedeeld.
Op de kalender staan teksten over het beleid van de Europese Unie. De kalenders kostten 5 miljoen euro belastinggeld. (ANP/AK)
Voorlichten over de EU daarentegen weer welquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Tja, waar te beginnen?
* Uitdelen van kalenders is geen taak van de Europese Unie.
Wat een onzin, dit is gewoon een enorm domme fout geweest. Hier een complot achter zoeken is wel heel sneuquote:* Een grove fout? Wat denkt de woordvoerder van beleid dat goed past in de cultuurrelativistische houding die bij veel voorstanders van een groot Europa te zien is? Voor cultuurrelativisten moet het een gruwel zijn om te zien dat er nog steeds zo veel aandacht is voor Christelijke feestdagen.
quote:* Typisch dat ze het weer op jonge mensen gemunt hebben, die nog niet hebben geleerd om zelf na te denken. Op die manier krijg je de mensen wel geindoctrineerd. Ein grosses Europa!
We hebben er weer een!quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:36 schreef Lyrebird het volgende:
* Een grove fout? Wat denkt de woordvoerder van beleid dat goed past in de cultuurrelativistische houding die bij veel voorstanders van een groot Europa te zien is? Voor cultuurrelativisten moet het een gruwel zijn om te zien dat er nog steeds zo veel aandacht is voor Christelijke feestdagen.
Voorlichting over waar de EU mee bezig is natuurlijk wel.quote:* Uitdelen van kalenders is geen taak van de Europese Unie.
Jij denkt seieus dat dit bewust gedaan is, anders slaat dit argument namelijk helemaal nergens op. Dat alle cultuurrelativisten atheïsten zouden zijn is natuurlijk grote onzin, waarom zouden cultuurrelativisten problemen hebben met christelijke feestdagen?quote:* Een grove fout? Wat denkt de woordvoerder van beleid dat goed past in de cultuurrelativistische houding die bij veel voorstanders van een groot Europa te zien is? Voor cultuurrelativisten moet het een gruwel zijn om te zien dat er nog steeds zo veel aandacht is voor Christelijke feestdagen.
Doe normaal. Iedere instantie maakt een beetje reclame voor zichzelf en laat aan de bevolking zien waar zij mee bezig is.quote:* Typisch dat ze het weer op jonge mensen gemunt hebben, die nog niet hebben geleerd om zelf na te denken. Op die manier krijg je de mensen wel geindoctrineerd. Ein grosses Europa!
En ze hebben ook de klimaathoax bedachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
Moslims nemen de EU over. Red jezelf!
Die gesluierde, rokdragende ratten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ze hebben ook de klimaathoax bedacht![]()
![]()
Niet de moslims zijn gevaarlijk, maar de Islam is gevaarlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
Moslims nemen de EU over. Red jezelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Je moet wel erg naief zijn om te denken dat het om een foutje gaat, als feestdagen van andere religies wel staan aangegeven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben er weer een!
[ afbeelding ]
Jankbal.
Wat hebben de boze mannen bij de EU precies te bereiken met dat foutje? Ze willen dat wij kerstmis afzweren en het suikerfeest omarmen? De Unie is begonnen het continent te islamiseren? Heb jij goddomme een kalender nodig om kerst te kunnen vieren?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:05 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je moet wel erg naief zijn om te denken dat het om een foutje gaat, als feestdagen van andere religies wel staan aangegeven.
Zie, geldverspilling.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb jij goddomme een kalender nodig om kerst te kunnen vieren?
Onafhankelijk van wie er in het EP zit, doet de EC toch wat ze zelf wil. Daar hebben zelfs referenda in verschillende landen niets aan veranderd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef IHVK het volgende:
Eerder andersom, de EU wil dat iedereen op rechtspopulistische partijen gaat stemmen zodat ze nog meer macht kunnen uitoefenen over de burger.
Dit soort dingen zijn om de mensen bang te maken.
/als we toch tinfoil gaan doen
En wie zitten er in de EC?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:34 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Onafhankelijk van wie er in het EP zit, doet de EC toch wat ze zelf wil. Daar hebben zelfs referenda in verschillende landen niets aan veranderd.
Moet er een doel zijn? Het gaat hier wel om de EU, een instelling die nou niet direct bekend staat om het behalen van haar doelen. Feit is dat er Christelijke feestdagen ontbreken op een kalender. Het lijkt me best interessant om te weten hoe dat komt. Dat dit een 'foutje' is, gaat er bij mij niet in.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hebben de boze mannen bij de EU precies te bereiken met dat foutje? Ze willen dat wij kerstmis afzweren en het suikerfeest omarmen? De Unie is begonnen het continent te islamiseren? Heb jij goddomme een kalender nodig om kerst te kunnen vieren?
Dat is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
En wie zitten er in de EC?
Sarkozy , Berlusconi , en Merkel hun vriendjes.
Juist.
Klopt, maar ze zitten er zelf niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
De regeringsleiders sturen toch hun vertegenwoordiging naar de Europese Commissie?
Ja de zin is wat vreemd geformuleerd maar als je het goed leest is dat wat ik schreef.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zitten er zelf niet.
Je vindt het een janktopic? Beetje in de stijl van Koosvogels en du_ke, maar je vindt het wel best dat de EU kalenders weggeeft aan jongeren?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:50 schreef Poepoog het volgende:
Sjesus, zo'n janktopic had ik niet van de t/s verwacht.
Jammer.
Wat is de reden volgens jou? Dit is onderdeel van de zelfislamisering van Europa? Of misschien willen de makers dat wij ons bekeren tot het jodendom. Die feestdagen staan namelijk wel op de kalender.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Moet er een doel zijn? Het gaat hier wel om de EU, een instelling die nou niet direct bekend staat om het behalen van haar doelen. Feit is dat er Christelijke feestdagen ontbreken op een kalender. Het lijkt me best interessant om te weten hoe dat komt. Dat dit een 'foutje' is, gaat er bij mij niet in.
Waarom moeten paupers altijd commentaar hebben op gemeenschaps uitgaven?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
Waarom moet de EU in vredesnaam 5 miljoen aan kalenders voor scholen spenderen? Alsof die kinderen zich überhaupt interesseren voor "het beleid van de Europese Unie"...
Dat is nu juist de rede om daar wat aan te doen gozer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
Alsof die kinderen zich überhaupt interesseren voor "het beleid van de Europese Unie"...
Het zijn voornamelijk "paupers" die geld uitgeven dat ze niet hebben, en onverantwoord omgaan met financiële middelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Waarom moeten paupers altijd commentaar hebben op gemeenschaps uitgaven?
Als je het beter kan, zat je nu niet te fokken. Pauper.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk "paupers" die geld uitgeven dat ze niet hebben, en onverantwoord omgaan met financiële middelen.
Feit is dat men 'vergeten' is om Christelijke feestdagen op een kalender aan te brengen, terwijl de feestdagen van andere geloven wel op de kalender zijn gezet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is de reden volgens jou? Dit is onderdeel van de zelfislamisering van Europa? Of misschien willen de makers dat wij ons bekeren tot het jodendom. Die feestdagen staan namelijk wel op de kalender.
Zeg, dat je zelf jouw afwezigheid van eigenwaarde hier tentoonspreid door jezelf te verwijten van gebrek aan "nut" in de wereld (ik spreek je overigens niet tegen hoor, je zal best nutteloos zijn), wil niet zeggen dat 't geld voor iedere Fokker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:47 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Als je het beter kan, zat je nu niet te fokken. Pauper.
Allemaal leuk en aardig, maar wat hopen die cultuurrelativisten hiermee te bereiken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Feit is dat men 'vergeten' is om Christelijke feestdagen op een kalender aan te brengen, terwijl de feestdagen van andere geloven wel op de kalender zijn gezet.
Wat kan daar de reden voor zijn?
IMHO leeft de EU gedachte het beste onder cultuurrelativisten en multiculturalisten, en minder onder groepen die daar niets van moeten hebben. Kan me voorstellen dat die eerste groep ook een flinke vinger in de pap heeft als het om de uitvoer gaat van EU taken, zoals - blijkbaar - het maken van kalenders waarmee scholieren wordt uitgelegd wat de EU doet. Heb ik geen bewijs voor dat het daar stikt van de cultuurrelativisten en multiculturalisten, maar ik zou nooit een functie bij de EU accepteren.
Nou heeft de groep van cultuurrelativisten en multiculturalisten het ook bij Amerikaanse universiteiten voor het zeggen, waardoor iedere verwijzing naar Kerstmis op een Amerikaanse universiteit uit den boze is. Ik heb zo'n tien jaar in die omgeving doorgebracht, dus het feit dat de EU 'vergeten' was om Kerst en Pasen op een kalender aan te geven, deed bij mij - misschien onterecht - een belletje rinkelen: cultuurrelativisten en multiculturalisten door de bocht! Dit afdoen als een 'foutje', lijkt me naief. Binnen de burelen van de EU kun je nog niet eens een scheet laten zonder een formulier in drievoud in te vullen.
God? Kerst draait toch om de verjaardag van de kerstman? En pasen is toch de sterfdag van de Paashaas?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Schandalig dat Kerstmis en Pasen ontbreken op de kalender.
De goddeloosheid regeert weer eens.
Vraag het de cultuurrelativisten en multiculturalisten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar wat hopen die cultuurrelativisten hiermee te bereiken?
Nee lieve schat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God? Kerst draait toch om de verjaardag van de kerstman? En pasen is toch de sterfdag van de Paashaas?
Ik ben een cultuurrelativist maar ik zie geen reden om kerst van een kalender te schrappen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:07 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Vraag het de cultuurrelativisten en multiculturalisten.
Ik maakte een glappie, EG. De christelijke kerstdagen zijn er bij mij ingestampt tijdens mn jeugd. Ik kan die verhalen klakkeloos opdreunen van begin tot eindquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee lieve schat.
De belangrijkste gebeurtenissen in het bestaan van de aarde, is de geboorte van Jezus Christus en zijn sterven.
De islamisering van de EU toch? Had je al toegegeven volgens mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar wat hopen die cultuurrelativisten hiermee te bereiken?
Ik dacht dat welquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maakte een glappie, EG. De christelijke kerstdagen zijn er bij mij ingestampt tijdens mn jeugd. Ik kan die verhalen klakkeloos opdreunen van begin tot eind
Misschien omdat die "paupers" - middels belastingafdracht - dat gemeenschapsgeld op mogen hoesten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Waarom moeten paupers altijd commentaar hebben op gemeenschaps uitgaven?
En om er een groot complot in te zien moet je zo mogelijk nog verknipter zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:05 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je moet wel erg naief zijn om te denken dat het om een foutje gaat, als feestdagen van andere religies wel staan aangegeven.
Je denkt dat je slim en ontwikkeld bent maar zo'n uitspraak is het toonbeeld van achterlijkheid. Net als je topic over oxytocine.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:01 schreef mlg het volgende:
Gelukkig kan het ontwikkelde blanke soort 'hun' culturele feestdagen wel onthouden.
Waarom praat je in de tweede persoon over jezelf? Dat is nl. een beetje verwarrendquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je denkt dat je slim en ontwikkeld bent maar zo'n uitspraak is het toonbeeld van achterlijkheid. Net als je topic over oxytocine.
Just saying.
je faalt. en straks is jouw kop kaalgeschoren. mocht deze idiotie ooit nog omkeerbaar zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hebben de boze mannen bij de EU precies te bereiken met dat foutje? Ze willen dat wij kerstmis afzweren en het suikerfeest omarmen? De Unie is begonnen het continent te islamiseren? Heb jij goddomme een kalender nodig om kerst te kunnen vieren?
Jij ook alquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar het waarschijnlijk om gaat is dat de EU met deze kalander heeft willen bewerkstelligen dat de eigen cultuur gerelativeerd wordt ten opzichte van andere culturen om daarmee mee begrip voor deze culturen te kweken en het verschil tussen EU culturen (wat een belemmering vormt voor EU integratie) te verkleinen (het zou niet mijn gedachte zijn hoor, maar een links brein kan dit wel bedenken). Nu de EU ziet dat zij de plank ernstig heeft misgeslagen proberen zij het op een 'fout' te gooien. Vrij doorzichtig, want de kritische lezer trapt daar natuurlijk niet in.
Ik zou zo'n agenda gebruiken voor toiletpapier. Alhoewel, de EU kennende zal het wel van dat hele dure glanzende papier zijn. En dat veegt niet lekker.quote:
De vernietiging van de nationale identiteiten van de Europese Volkeren is het grootste complot aller tijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
En om er een groot complot in te zien moet je zo mogelijk nog verknipter zijn
maar als je er op spuit glijdt het wel lekker ver door.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zou zo'n agenda gebruiken voor toiletpapier. Alhoewel, de EU kennende zal het wel van dat hele dure glanzende papier zijn. En dat veegt niet lekker.
Precies, en dat is de grote fout. Dit valt weer in het verkeerde keelgat bij een hoop mensen, wat juist weer averechts werkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar het waarschijnlijk om gaat is dat de EU met deze kalander heeft willen bewerkstelligen dat de eigen cultuur gerelativeerd wordt ten opzichte van andere culturen om daarmee mee begrip voor deze culturen te kweken en het verschil tussen EU culturen (wat een belemmering vormt voor EU integratie) te verkleinen (het zou niet mijn gedachte zijn hoor, maar een links brein kan dit wel bedenken). Nu de EU ziet dat zij de plank ernstig heeft misgeslagen proberen zij het op een 'fout' te gooien. Vrij doorzichtig, want de kritische lezer trapt daar natuurlijk niet in.
Aha en de kritische lezer valt wel voor maffe complottheorieën?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Deze complot'theorie' is de enige rationele verklaring voor het beleid dat de Europese Unie haar deelstaten ter uitvoering oplegt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha en de kritische lezer valt wel voor maffe complottheorieën?
Waar lees je dat het complot zou zijn? Ik denk helemaal niet dat er sprake is van een complot, dat veronderstelt een geheime afspraak en die zijn er volgens mij niet. Deze kalander is meer een gedachte die ontstaan is bij gelijkgestemden onder elkaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef du_ke het volgende:
Aha en de kritische lezer valt wel voor maffe complottheorieën?
Deze kalender? Een domme communicatiemuts die totaal niet opgelet heeft. Die verklaring lijkt me stukken aannemelijker dan een complottheorie zonder enige rationele grond.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deze complot'theorie' is de enige rationele verklaring voor het beleid dat de Europese Unie haar deelstaten ter uitvoering oplegt.
Leg jij anders maar eens uit waarom dit allemaal gebeurt!
Hier een bewuste actie in zien kan niet anders ontstaan dan door complotdenken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar lees je dat het complot zou zijn? Ik denk helemaal niet dat er sprake is van een complot, dat veronderstelt een geheime afspraak en die zijn er volgens mij niet. Deze kalander is meer een gedachte die ontstaan is bij gelijkgestemden onder elkaar.
Nee, dan zouden slechts één of hooguit twee Christelijke feestdagen ontbreken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef du_ke het volgende:
Een domme communicatiemuts die totaal niet opgelet heeft.
Ik schrijf juist dat ik een onbewuste actie vermoed. Wie constant in een omgeving zit met gelijkgestemden verliest kritisch denkvermogen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef du_ke het volgende:
Hier een bewuste actie in zien kan niet anders ontstaan dan door complotdenken.
mwoa... we zullen zien. ogen zijn wijd open in europa. al hoopt links nog steeds van niet. tegengas is kut he? als je plannetjes bijna rond zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier een bewuste actie in zien kan niet anders ontstaan dan door complotdenken.
Het is niet alleen deze kalender natuurlijk. Als het de eerste keer was dat iets dergelijks gebeurde zou dat een aannemelijke verklaring zijn. Maar dit is al sinds 1972 aan de gang.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze kalender? Een domme communicatiemuts die totaal niet opgelet heeft. Die verklaring lijkt me stukken aannemelijker dan een complottheorie zonder enige rationele grond.
Ik wens je veel plezier met je aluminium hoedjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is niet alleen deze kalender natuurlijk. Als het de eerste keer was dat iets dergelijks gebeurde zou dat een aannemelijke verklaring zijn. Maar dit is al sinds 1972 aan de gang.
Google maar eens op Eurabia
ik wens jou veel plezier met een kaal hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier met je aluminium hoedje.
heb nog een zeer volle bosquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wens jou veel plezier met een kaal hoofd
Geweldig inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Monidique het volgende:
Het zou me weinig verbazen als het allemaal flink uit verband is getrokken. Nu, als je begint over enge cultuurrelativisten onder je bed die je cultuur willen vernietigen -tevens: links. socialisme-, dan weet je sowieso al hoe laat het is, maar toch...
Gedoe om niets. I love the internet.
Kijk, waarom is het een complot?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier met je aluminium hoedje.
hoe laat is het dan? ik denk dat het tijd is om links in heel europa een flinks schop onder hun multiculturele kont te geven, zodat ze eens wakker worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Monidique het volgende:
Het zou me weinig verbazen als het allemaal flink uit verband is getrokken. Nu, als je begint over enge cultuurrelativisten onder je bed die je cultuur willen vernietigen -tevens: links. socialisme-, dan weet je sowieso al hoe laat het is, maar toch...
Gedoe om niets. I love the internet.
Ach, het is ook maar de helft van Europa die bijdraagtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Picchia het volgende:
Europa en half werk. Waarom verbaast mij dat niet?
hoe zie je dat en is dit een oproep tot geweld ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe laat is het dan? ik denk dat het tijd is om links in heel europa een flinks schop onder hun multiculturele kont te geven, zodat ze eens wakker worden.
---->> BNW... ga daar verder..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijk, waarom is het een complot?
De EU wil natuurlijk een eenheidsstaat creëren en de belangrijkste component daarin is een eenheidsvolk. Ein Reich, Ein Volk und 2082385 bürokratische Führer. Als ze echter zoiets als beleid naar buiten presenteren weten ze dat ze het niet kunnen doorzetten, omdat er enorm veel weerstand tegen zou komen. Dus doen ze het heimelijk, op een manier die niet gemakkelijk te doorzien is. Ze doen acties die uiteindelijk hetzelfde effect (eenheidsworst in Europa) bewerkstelligen.
Dat noem ik een complot. Als dit beleid gewoon op de website van de EU te lezen was dan was het geen complot maar gewoon verraad.
Mijn dochtertje kwam er mee thuis van school:quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Monidique het volgende:
Dus waar kan ik die enge linkse cultuurrelativistische anti-christelijke weg-met-ons-kalender zien?
Dit heeft toch niks met UFO's, chemtrails, Uburu of andere onzin te maken? Het gaat gewoon over reel aanwezige zaken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
---->> BNW... ga daar verder..
ik noem het liever nationalisme. ja, soms ben ik best links eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hoe zie je dat en is dit een oproep tot geweld ?
is dit een verheerlijking van monoculturalisme ?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Monidique het volgende:
Blusdude heeft, zoals gebruikelijk, weer de juiste vragen. Ongemakkelijke vragen, confronterend, maar juist.
Dat is omdat ik met een rechts oog kijk naar de zaken der dingen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik schaam me bijna voor jouw selectieve liefde voor linkse oogkleppen.
ook wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is omdat ik met een rechts oog kijk naar de zaken.
nationalisme is hetzelfde als monoculturalisme ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik noem het liever nationalisme. ja, soms ben ik best links eigenlijk.
ik zat meer aan een massale scheerpartij te denken. zodat iedereen de landverraders herkent.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nationalisme is hetzelfde als monoculturalisme ?
maar hoe zie jij die trap onder de kont ?
alle linkse mensen moeten zich melden op een kantoor en daar zijn rechtse trappers die mensen onder de kont trappen ?
Dat lijkt mij een aardig idee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Bluesdude het volgende:
maar hoe zie jij die trap onder de kont ?
alle linkse mensen moeten zich melden op een kantoor en daar zijn rechtse trappers die mensen onder de kont trappen ?
Goed punt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zat meer aan een massale scheerpartij te denken. zodat iedereen de landverraders herkent.
Daar hoeft voor mij niemand voor geschoren te worden. Ik herken ze zo wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zat meer aan een massale scheerpartij te denken. zodat iedereen de landverraders herkent.
wat nog erger is en nog dommer ... is honderden miljoenen europeanen de schuld geven van de 'wandaad' van een enkeling....quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef mlg het volgende:
Ik vraag me af wat erger is? Links die zo dom is om kerst te vergeten, of links die de Islamieten bevooroordeeld.
oh....... dus toch een vorm van geweld en stigmatiseringquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geef eens een signalementquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar hoeft voor mij niemand voor geschoren te worden. Ik herken ze zo wel.
Het is niet te benoemen met een signalement. Maar als ik ze zie dan weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
geef eens een signalement
bijv:
getinte huid
haakneus
krullend haar
of toch anders ?
je ziet aan iemands neus of ie links is ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is niet te benoemen met een signalement. Maar als ik ze zie dan weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb.
misschien moet jij daar heengaan met je mislukte idealen en dromen. het is een nachtmerrie gebleken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je ziet aan iemands neus of ie links is ?
en wat dan ?
het is een minderwaardig wezen die alleen maar slechte dingen wilt ?
ga naar BNW of naar ONZ
Dat suggereer jij allemaal. Ik heb ook nergens gezegd dat het minderwaardige wezens zijn. Dat haal jij erbij. Ik zeg ook niet dat iemand 'op moet hoepelen' uit deze discussie. Dat doe jij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je ziet aan iemands neus of ie links is ?
en wat dan ?
het is een minderwaardig wezen die alleen maar slechte dingen wilt ?
ga naar BNW of naar ONZ
mooie foto van een linkse idealist. je zult wel trots zijn op zo'n man?quote:
Dit heeft toch allemaal geen ene zak met links of rechts te maken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef mlg het volgende:
Ik vraag me af wat erger is? Links die zo dom is om kerst te vergeten, of links die de Islamieten bevooroordeeld.
is nog steeds onzin.... een meer voorkomende fout van discriminerende mensen... die menen te snel iemands denken en voelen te weten aan iemands uiterlijk...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef LXIV het volgende:
. Dat hoeven niet eens fysieke uiterlijke kenmerken te zijn, kan ook houding, kleding etc zijn.
Je vergist je. Ik vond het juist niet nodig ze kaal te scheren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
is nog steeds onzin.... een meer voorkomende fout van discriminerende mensen... die menen te snel iemands denken en voelen te weten aan iemands uiterlijk...
zonder de persoon te spreken valt het linksgehalte nauwelijks te bepalen....en vaak ook niet door iemand even kort te spreken... maar goed
je meent eigen rechter te zijn en je oordeel is .. ze zijn allemaal schuldig.. scheer ze kaal.
Dat is zwaar tegen het idee van democratie en rechtsstaat is, maar desondanks zal ik niet pleiten om jou voor dit verraad van kernwaarden van de samenleving te straffen met mishandeling
Als je openlijk oproept tot massascheerparties met of zonder tea dan is er reden voor justiitie in te grijpen
.. zo doen we dat in een rechtsstaat....
hee dat was jij toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooie foto van een linkse idealist. je zult wel trots zijn op zo'n man?
in dat geval ben je mogelijk nog te redden voor het begrip "redelijk en rationeel denken"quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik vond het juist niet nodig ze kaal te scheren.
Ik denk dus dat de EU wil aantonen dat het rechts-populistische stromingen zo verongelijkt reageren op een stomme fout. Met de intentie dat burgers weer progressief gaan stemmen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef IHVK het volgende:
Eerder andersom, de EU wil dat iedereen op rechtspopulistische partijen gaat stemmen zodat ze nog meer macht kunnen uitoefenen over de burger.
Dit soort dingen zijn om de mensen bang te maken.
/als we toch tinfoil gaan doen
lachen. je laat je wel kennen zeg. mag hopen dat een mod langskomt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hee dat was jij toch?
of leek ie maar veel op jou van achteren
je kunt tuig soms ook niet uitelkaar houden.. jullie lijken zo op elkaar
Ja om dit dicht te gooien. Voor de complotcomponent mogen jullie het van mij in BNW proberen. Een echt serieus topic kan hier eventueel nog een kans krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lachen. je laat je wel kennen zeg. mag hopen dat een mod langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |