Wat is de reden volgens jou? Dit is onderdeel van de zelfislamisering van Europa? Of misschien willen de makers dat wij ons bekeren tot het jodendom. Die feestdagen staan namelijk wel op de kalender.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Moet er een doel zijn? Het gaat hier wel om de EU, een instelling die nou niet direct bekend staat om het behalen van haar doelen. Feit is dat er Christelijke feestdagen ontbreken op een kalender. Het lijkt me best interessant om te weten hoe dat komt. Dat dit een 'foutje' is, gaat er bij mij niet in.
Waarom moeten paupers altijd commentaar hebben op gemeenschaps uitgaven?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
Waarom moet de EU in vredesnaam 5 miljoen aan kalenders voor scholen spenderen? Alsof die kinderen zich überhaupt interesseren voor "het beleid van de Europese Unie"...
Dat is nu juist de rede om daar wat aan te doen gozer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
Alsof die kinderen zich überhaupt interesseren voor "het beleid van de Europese Unie"...
Het zijn voornamelijk "paupers" die geld uitgeven dat ze niet hebben, en onverantwoord omgaan met financiële middelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Waarom moeten paupers altijd commentaar hebben op gemeenschaps uitgaven?
Als je het beter kan, zat je nu niet te fokken. Pauper.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk "paupers" die geld uitgeven dat ze niet hebben, en onverantwoord omgaan met financiële middelen.
Feit is dat men 'vergeten' is om Christelijke feestdagen op een kalender aan te brengen, terwijl de feestdagen van andere geloven wel op de kalender zijn gezet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is de reden volgens jou? Dit is onderdeel van de zelfislamisering van Europa? Of misschien willen de makers dat wij ons bekeren tot het jodendom. Die feestdagen staan namelijk wel op de kalender.
Zeg, dat je zelf jouw afwezigheid van eigenwaarde hier tentoonspreid door jezelf te verwijten van gebrek aan "nut" in de wereld (ik spreek je overigens niet tegen hoor, je zal best nutteloos zijn), wil niet zeggen dat 't geld voor iedere Fokker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:47 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Als je het beter kan, zat je nu niet te fokken. Pauper.
Allemaal leuk en aardig, maar wat hopen die cultuurrelativisten hiermee te bereiken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Feit is dat men 'vergeten' is om Christelijke feestdagen op een kalender aan te brengen, terwijl de feestdagen van andere geloven wel op de kalender zijn gezet.
Wat kan daar de reden voor zijn?
IMHO leeft de EU gedachte het beste onder cultuurrelativisten en multiculturalisten, en minder onder groepen die daar niets van moeten hebben. Kan me voorstellen dat die eerste groep ook een flinke vinger in de pap heeft als het om de uitvoer gaat van EU taken, zoals - blijkbaar - het maken van kalenders waarmee scholieren wordt uitgelegd wat de EU doet. Heb ik geen bewijs voor dat het daar stikt van de cultuurrelativisten en multiculturalisten, maar ik zou nooit een functie bij de EU accepteren.
Nou heeft de groep van cultuurrelativisten en multiculturalisten het ook bij Amerikaanse universiteiten voor het zeggen, waardoor iedere verwijzing naar Kerstmis op een Amerikaanse universiteit uit den boze is. Ik heb zo'n tien jaar in die omgeving doorgebracht, dus het feit dat de EU 'vergeten' was om Kerst en Pasen op een kalender aan te geven, deed bij mij - misschien onterecht - een belletje rinkelen: cultuurrelativisten en multiculturalisten door de bocht! Dit afdoen als een 'foutje', lijkt me naief. Binnen de burelen van de EU kun je nog niet eens een scheet laten zonder een formulier in drievoud in te vullen.
God? Kerst draait toch om de verjaardag van de kerstman? En pasen is toch de sterfdag van de Paashaas?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Schandalig dat Kerstmis en Pasen ontbreken op de kalender.
De goddeloosheid regeert weer eens.
Vraag het de cultuurrelativisten en multiculturalisten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar wat hopen die cultuurrelativisten hiermee te bereiken?
Nee lieve schat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God? Kerst draait toch om de verjaardag van de kerstman? En pasen is toch de sterfdag van de Paashaas?
Ik ben een cultuurrelativist maar ik zie geen reden om kerst van een kalender te schrappen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:07 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Vraag het de cultuurrelativisten en multiculturalisten.
Ik maakte een glappie, EG. De christelijke kerstdagen zijn er bij mij ingestampt tijdens mn jeugd. Ik kan die verhalen klakkeloos opdreunen van begin tot eindquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee lieve schat.
De belangrijkste gebeurtenissen in het bestaan van de aarde, is de geboorte van Jezus Christus en zijn sterven.
De islamisering van de EU toch? Had je al toegegeven volgens mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar wat hopen die cultuurrelativisten hiermee te bereiken?
Ik dacht dat welquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maakte een glappie, EG. De christelijke kerstdagen zijn er bij mij ingestampt tijdens mn jeugd. Ik kan die verhalen klakkeloos opdreunen van begin tot eind
Misschien omdat die "paupers" - middels belastingafdracht - dat gemeenschapsgeld op mogen hoesten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Waarom moeten paupers altijd commentaar hebben op gemeenschaps uitgaven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |