En om er een groot complot in te zien moet je zo mogelijk nog verknipter zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:05 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je moet wel erg naief zijn om te denken dat het om een foutje gaat, als feestdagen van andere religies wel staan aangegeven.
Je denkt dat je slim en ontwikkeld bent maar zo'n uitspraak is het toonbeeld van achterlijkheid. Net als je topic over oxytocine.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:01 schreef mlg het volgende:
Gelukkig kan het ontwikkelde blanke soort 'hun' culturele feestdagen wel onthouden.
Waarom praat je in de tweede persoon over jezelf? Dat is nl. een beetje verwarrendquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je denkt dat je slim en ontwikkeld bent maar zo'n uitspraak is het toonbeeld van achterlijkheid. Net als je topic over oxytocine.
Just saying.
je faalt. en straks is jouw kop kaalgeschoren. mocht deze idiotie ooit nog omkeerbaar zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hebben de boze mannen bij de EU precies te bereiken met dat foutje? Ze willen dat wij kerstmis afzweren en het suikerfeest omarmen? De Unie is begonnen het continent te islamiseren? Heb jij goddomme een kalender nodig om kerst te kunnen vieren?
Jij ook alquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar het waarschijnlijk om gaat is dat de EU met deze kalander heeft willen bewerkstelligen dat de eigen cultuur gerelativeerd wordt ten opzichte van andere culturen om daarmee mee begrip voor deze culturen te kweken en het verschil tussen EU culturen (wat een belemmering vormt voor EU integratie) te verkleinen (het zou niet mijn gedachte zijn hoor, maar een links brein kan dit wel bedenken). Nu de EU ziet dat zij de plank ernstig heeft misgeslagen proberen zij het op een 'fout' te gooien. Vrij doorzichtig, want de kritische lezer trapt daar natuurlijk niet in.
Ik zou zo'n agenda gebruiken voor toiletpapier. Alhoewel, de EU kennende zal het wel van dat hele dure glanzende papier zijn. En dat veegt niet lekker.quote:
De vernietiging van de nationale identiteiten van de Europese Volkeren is het grootste complot aller tijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
En om er een groot complot in te zien moet je zo mogelijk nog verknipter zijn
maar als je er op spuit glijdt het wel lekker ver door.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zou zo'n agenda gebruiken voor toiletpapier. Alhoewel, de EU kennende zal het wel van dat hele dure glanzende papier zijn. En dat veegt niet lekker.
Precies, en dat is de grote fout. Dit valt weer in het verkeerde keelgat bij een hoop mensen, wat juist weer averechts werkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar het waarschijnlijk om gaat is dat de EU met deze kalander heeft willen bewerkstelligen dat de eigen cultuur gerelativeerd wordt ten opzichte van andere culturen om daarmee mee begrip voor deze culturen te kweken en het verschil tussen EU culturen (wat een belemmering vormt voor EU integratie) te verkleinen (het zou niet mijn gedachte zijn hoor, maar een links brein kan dit wel bedenken). Nu de EU ziet dat zij de plank ernstig heeft misgeslagen proberen zij het op een 'fout' te gooien. Vrij doorzichtig, want de kritische lezer trapt daar natuurlijk niet in.
Aha en de kritische lezer valt wel voor maffe complottheorieën?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Deze complot'theorie' is de enige rationele verklaring voor het beleid dat de Europese Unie haar deelstaten ter uitvoering oplegt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha en de kritische lezer valt wel voor maffe complottheorieën?
Waar lees je dat het complot zou zijn? Ik denk helemaal niet dat er sprake is van een complot, dat veronderstelt een geheime afspraak en die zijn er volgens mij niet. Deze kalander is meer een gedachte die ontstaan is bij gelijkgestemden onder elkaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef du_ke het volgende:
Aha en de kritische lezer valt wel voor maffe complottheorieën?
Deze kalender? Een domme communicatiemuts die totaal niet opgelet heeft. Die verklaring lijkt me stukken aannemelijker dan een complottheorie zonder enige rationele grond.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deze complot'theorie' is de enige rationele verklaring voor het beleid dat de Europese Unie haar deelstaten ter uitvoering oplegt.
Leg jij anders maar eens uit waarom dit allemaal gebeurt!
Hier een bewuste actie in zien kan niet anders ontstaan dan door complotdenken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar lees je dat het complot zou zijn? Ik denk helemaal niet dat er sprake is van een complot, dat veronderstelt een geheime afspraak en die zijn er volgens mij niet. Deze kalander is meer een gedachte die ontstaan is bij gelijkgestemden onder elkaar.
Nee, dan zouden slechts één of hooguit twee Christelijke feestdagen ontbreken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef du_ke het volgende:
Een domme communicatiemuts die totaal niet opgelet heeft.
Ik schrijf juist dat ik een onbewuste actie vermoed. Wie constant in een omgeving zit met gelijkgestemden verliest kritisch denkvermogen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef du_ke het volgende:
Hier een bewuste actie in zien kan niet anders ontstaan dan door complotdenken.
mwoa... we zullen zien. ogen zijn wijd open in europa. al hoopt links nog steeds van niet. tegengas is kut he? als je plannetjes bijna rond zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier een bewuste actie in zien kan niet anders ontstaan dan door complotdenken.
Het is niet alleen deze kalender natuurlijk. Als het de eerste keer was dat iets dergelijks gebeurde zou dat een aannemelijke verklaring zijn. Maar dit is al sinds 1972 aan de gang.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze kalender? Een domme communicatiemuts die totaal niet opgelet heeft. Die verklaring lijkt me stukken aannemelijker dan een complottheorie zonder enige rationele grond.
Ik wens je veel plezier met je aluminium hoedjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is niet alleen deze kalender natuurlijk. Als het de eerste keer was dat iets dergelijks gebeurde zou dat een aannemelijke verklaring zijn. Maar dit is al sinds 1972 aan de gang.
Google maar eens op Eurabia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |