wat nog erger is en nog dommer ... is honderden miljoenen europeanen de schuld geven van de 'wandaad' van een enkeling....quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef mlg het volgende:
Ik vraag me af wat erger is? Links die zo dom is om kerst te vergeten, of links die de Islamieten bevooroordeeld.
oh....... dus toch een vorm van geweld en stigmatiseringquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zat meer aan een massale scheerpartij te denken. zodat iedereen de landverraders herkent.
geef eens een signalementquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar hoeft voor mij niemand voor geschoren te worden. Ik herken ze zo wel.
Het is niet te benoemen met een signalement. Maar als ik ze zie dan weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
geef eens een signalement
bijv:
getinte huid
haakneus
krullend haar
of toch anders ?
je ziet aan iemands neus of ie links is ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is niet te benoemen met een signalement. Maar als ik ze zie dan weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb.
misschien moet jij daar heengaan met je mislukte idealen en dromen. het is een nachtmerrie gebleken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je ziet aan iemands neus of ie links is ?
en wat dan ?
het is een minderwaardig wezen die alleen maar slechte dingen wilt ?
ga naar BNW of naar ONZ
Dat suggereer jij allemaal. Ik heb ook nergens gezegd dat het minderwaardige wezens zijn. Dat haal jij erbij. Ik zeg ook niet dat iemand 'op moet hoepelen' uit deze discussie. Dat doe jij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je ziet aan iemands neus of ie links is ?
en wat dan ?
het is een minderwaardig wezen die alleen maar slechte dingen wilt ?
ga naar BNW of naar ONZ
mooie foto van een linkse idealist. je zult wel trots zijn op zo'n man?quote:
Dit heeft toch allemaal geen ene zak met links of rechts te maken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef mlg het volgende:
Ik vraag me af wat erger is? Links die zo dom is om kerst te vergeten, of links die de Islamieten bevooroordeeld.
is nog steeds onzin.... een meer voorkomende fout van discriminerende mensen... die menen te snel iemands denken en voelen te weten aan iemands uiterlijk...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef LXIV het volgende:
. Dat hoeven niet eens fysieke uiterlijke kenmerken te zijn, kan ook houding, kleding etc zijn.
Je vergist je. Ik vond het juist niet nodig ze kaal te scheren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
is nog steeds onzin.... een meer voorkomende fout van discriminerende mensen... die menen te snel iemands denken en voelen te weten aan iemands uiterlijk...
zonder de persoon te spreken valt het linksgehalte nauwelijks te bepalen....en vaak ook niet door iemand even kort te spreken... maar goed
je meent eigen rechter te zijn en je oordeel is .. ze zijn allemaal schuldig.. scheer ze kaal.
Dat is zwaar tegen het idee van democratie en rechtsstaat is, maar desondanks zal ik niet pleiten om jou voor dit verraad van kernwaarden van de samenleving te straffen met mishandeling
Als je openlijk oproept tot massascheerparties met of zonder tea dan is er reden voor justiitie in te grijpen
.. zo doen we dat in een rechtsstaat....
hee dat was jij toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooie foto van een linkse idealist. je zult wel trots zijn op zo'n man?
in dat geval ben je mogelijk nog te redden voor het begrip "redelijk en rationeel denken"quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik vond het juist niet nodig ze kaal te scheren.
Ik denk dus dat de EU wil aantonen dat het rechts-populistische stromingen zo verongelijkt reageren op een stomme fout. Met de intentie dat burgers weer progressief gaan stemmen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef IHVK het volgende:
Eerder andersom, de EU wil dat iedereen op rechtspopulistische partijen gaat stemmen zodat ze nog meer macht kunnen uitoefenen over de burger.
Dit soort dingen zijn om de mensen bang te maken.
/als we toch tinfoil gaan doen
lachen. je laat je wel kennen zeg. mag hopen dat een mod langskomt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hee dat was jij toch?
of leek ie maar veel op jou van achteren
je kunt tuig soms ook niet uitelkaar houden.. jullie lijken zo op elkaar
Ja om dit dicht te gooien. Voor de complotcomponent mogen jullie het van mij in BNW proberen. Een echt serieus topic kan hier eventueel nog een kans krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lachen. je laat je wel kennen zeg. mag hopen dat een mod langskomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |