Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
tot morgen later GF , wel trustequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben er weg van moet hier me pc even gaan nakijken hij heeft nukken![]()
laters
quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:10 schreef Toekito het volgende:
Had niemand ff kennen zeggen dat het regent? Kan beter gaan zwemmen
duckiequote:
toekquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:10 schreef Toekito het volgende:
Had niemand ff kennen zeggen dat het regent? Kan beter gaan zwemmen
sterkte panda! Je kan hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:30 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen lieve fokkertjes. Weer een lang dagje in het verschiet. Vanavond weer een bijeenkomst(seminar) dus het zal wel een uur of 22:00 worden voor ik thuis ben. En ik ben nu al moe
Mogguh! Koffie?quote:
quote:
no thnx, eerst even roken!quote:
pandaquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:30 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen lieve fokkertjes. Weer een lang dagje in het verschiet. Vanavond weer een bijeenkomst(seminar) dus het zal wel een uur of 22:00 worden voor ik thuis ben. En ik ben nu al moe
NBTquote:
ja, dat moet je zelf doen...quote:
Litertje of 10quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
panda![]()
veel koffie dan maar vandaag
[..]
dat maakt veel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Litertje of 10. Maar gelukkig ben ik morgen vrij
Inderdaadquote:
voor mij inderdaad al laat (al half uur aan het werk) maar sommigen vinden zelfs 8:00 vroegquote:
quote:
dan maar gaan jahquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat op mijn vrije dag... maar ja, huisarts had alleen nog zometeen plek.
in het weekend welquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor mij inderdaad al laat (al half uur aan het werk) maar sommigen vinden zelfs 8:00 vroeg
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat op mijn vrije dag... maar ja, huisarts had alleen nog zometeen plek.
Sterker nog: ik belde dinsdag en kon alleen vanochtend vroeg nog terechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in het weekend wel
[..]
overdag al alles vol?
populaire huisarts...quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog: ik belde dinsdag en kon alleen vanochtend vroeg nog terecht.
WIDM volgerquote:
Lekker geslapen?quote:
moet je maar niet tot laat in de avond fokkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:08 schreef Koen66 het volgende:
pffff heb vandaag al erge last van
vanavond maar eens op tijd
quote:
quote:
Koenquote:
Heerlijk!quote:
Elelquote:
Wokkiequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet je maar niet tot laat in de avond fokken
[..]
Muck
[..]
lovely
OMdat ik er al zo'n 11 uur op heb zittenquote:
dus?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:25 schreef Muck het volgende:
[..]
OMdat ik er al zo'n 11 uur op heb zitten
Ik ga nu op mijn dooie gemak ontbijten en aankleden enzo, dan kan ik straks de lambrisering schilderen en boodschapjes doen. Nog suggesties?quote:
Schuift bord richting Muckquote:
Te laat Muck was je voor. Moet je maar sneller zijn when you snooze you loosequote:
Jumjum, thanksquote:
En het is zo goed voor jequote:
Och, ik ben de beroerdste niet, delen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Te laat Muck was je voor. Moet je maar sneller zijn when you snooze you loose
yep, ik was 20 sec te laatquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Te laat Muck was je voor. Moet je maar sneller zijn when you snooze you loose
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Och, ik ben de beroerdste niet, delen?
Ontbijt zit er alweer 2 uur in, dus ben maar aan mn tweede ontbijt begonnenquote:
Ja want ontbijt is brandstofquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Jumjum, thanks
[..]
En het is zo goed voor je
[..]
Preciesquote:
rustig zitten en genieten doe ik wel maar daar heb ik 's ochtends geen tijd voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Ik ben TJ ook aan het terroriseren
Ontbijten, lunch mee, rustig zitten en genieten van je eten
stoppen met roken...quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rustig zitten en genieten doe ik wel maar daar heb ik 's ochtends geen tijd voor![]()
en ik krijg het niet weg
jij ook gestopt ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stoppen met roken...![]()
dan wil je wel ontbijten
Haakt haar arm in die van Lovely ik ook.quote:
Ah, vandaar dat ik ontbijt... ik rook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan wil je wel ontbijten
Toen ik nog rookte ontbeet ik ook hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik ontbijt... ik rook niet
goed om te weten
been therequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan wil je wel ontbijten
afgelopen oktober 3 jaarquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte ontbeet ik ook hoorLigt volgens mij helemaal aan hoe je het zelf altijd gedaan hebt
Mja, het kan nog erger hoor... collega van me heeft moet de huisarts soms een week van tevoren boekenquote:
Gezelligquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 schuift aan en prikt een vorkje met Muckie
Nee, okee, 's ochtends is het normaal gesproken voor mij ook met een boterham in mijn hand rondcrossen en de deur uit, maar voor lunch en zeker het avondeten is het zo lekker om er echt voor te gaan zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rustig zitten en genieten doe ik wel maar daar heb ik 's ochtends geen tijd voor![]()
en ik krijg het niet weg
kom... mijn bed staat boven te wachten ... gaan we slapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Haakt haar arm in die van Lovely ik ook.
Toen ik nog rookte, ontbeet ik ook gewoonquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan wil je wel ontbijten
Marijkequote:
ik in arnhem ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het kan nog erger hoor... collega van me heeft moet de huisarts soms een week van tevoren boeken.
inderdaad, avond etenb gewoon aan tafel en de tv uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig
Bakkie koffie erbij?
[..]
Nee, okee, 's ochtends is het normaal gesproken voor mij ook met een boterham in mijn hand rondcrossen en de deur uit, maar voor lunch en zeker het avondeten is het zo lekker om er echt voor te gaan zitten.
Ook één van de redenen dat ik zo blij ben dat de eettafel in elkaar zit, dan kunnen we gewoon lekker aan tafel eten i.p.v. op de bank met je bord balancerend op schoot
Komt helemaal goed dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, de dokter vond mijn longen al beter klinken dan vorige week, dus het moet gewoon slijten.
vooruitgangquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, de dokter vond mijn longen al beter klinken dan vorige week, dus het moet gewoon slijten.
Ik ontbijt echt mijn hele leven al, dus dat veranderde nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
afgelopen oktober 3 jaaren in de zomer heb ik wel een paar keer gerookt.... maar dat is echt ook zo weer over
[..]
je bent de eerste
ik hoor echt zo vaak dat rokende mensen niet ontbijten
Hai Wokjequote:
jij bent marijkequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte, ontbeet ik ook gewoon
[..]
Marijke
Koffie?
[..]
ik in arnhem ook
hier ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, avond etenb gewoon aan tafel en de tv uit.
gezellig met zijn allen aan tafel eten.
Ja, klinkt knullig, maar lekker de tijd nemen om van het eten te genieten, samen de dag doornemen, gewoon lekker ouwehoeren, mmmquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, avond etenb gewoon aan tafel en de tv uit.
gezellig met zijn allen aan tafel eten.
lekker burgelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, klinkt knullig, maar lekker de tijd nemen om van het eten te genieten, samen de dag doornemen, gewoon lekker ouwehoeren, mmm
Ga uit mijn hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte ontbeet ik ook hoorLigt volgens mij helemaal aan hoe je het zelf altijd gedaan hebt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, het heeft alleen wat langer nodig dan ik wilquote:
Hai Muckquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Marijke
Koffie?
[..]
ik in arnhem ook
Wij zijn elkaarquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het heeft alleen wat langer nodig dan ik wil.
Na een enorme hoestbui gisterenmiddag, waarbij er weer slijm omhoog kwam, is het hoesten en pruttelen van de longen ook stukken minder geworden. Uitgerekend bij de huisarts kreeg ik pas weer een echte hoestbui vanochtend.
Bustedquote:
Heerlijk toch?quote:hier ookmet de jongens aan tafel... ook met oppaskindjes trouwens
Nah, weet je nog hoe lang ik nodig had om te herstellen van mijn derde longontsteking?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het heeft alleen wat langer nodig dan ik wil.
Na een enorme hoestbui gisterenmiddag, waarbij er weer slijm omhoog kwam, is het hoesten en pruttelen van de longen ook stukken minder geworden. Uitgerekend bij de huisarts kreeg ik pas weer een echte hoestbui vanochtend.
quote:
Ik ben gisteravond om 9 uur in bed gevallen en werd wakker toen TJ naar zijn werk gingquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Muck![]()
Graag
Ik ben wel netjes op tijd opgestaan, maar zou het liefst de hele dag slapen
Op het werk gaat het vast beter
Hoe is het met jou dan vandaag?
En hebben jullie internet?
dus toek is niet verloren mocht Muck ooit verdwalenquote:
lekker toch ?quote:
oh en ik maar denken die is gisteravond weggeweest en vandaag lekker vrijquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Muck![]()
Graag
Ik ben wel netjes op tijd opgestaan, maar zou het liefst de hele dag slapen
Op het werk gaat het vast beter
Hoe is het met jou dan vandaag?
En hebben jullie internet?
Veel te langquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, weet je nog hoe lang ik nodig had om te herstellen van mijn derde longontsteking?
en Toek had de oplossingquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef Muck het volgende:
[..]
En ja, internet werkt als een trein
Het is een beetje eng aan het wordenquote:
Ik weet niet zeker of ik het wil zien, maar: picsquote:
en 2 kommen soepquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn eten hoor Mucklekker gegeten. Boerenkool, quiché, sla en 2 worsten
Kloptquote:
Hoiquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn eten hoor Mucklekker gegeten. Boerenkool, quiché, sla en 2 worsten
Oeh, dan heb jij heeeeerlijk geslapen hoop ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond om 9 uur in bed gevallen en werd wakker toen TJ naar zijn werk ging
Probeer een beetje kalm aan te doen vandaag, het komt helemaal goed
En ja, internet werkt als een trein
Is toch anders denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus toek is niet verloren mocht Muck ooit verdwalen
Nee, helaas, ik moet om half 11 beginnen, dus kan lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker toch ?![]()
[..]
oh en ik maar denken die is gisteravond weggeweest en vandaag lekker vrij
Cool!quote:
Paars!quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee kommen [ afbeelding ] [ afbeelding ]?
Muck beveelde je bekant zelf aan, dus dat zit wel snorquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is toch anders denk ikJe merkt wel een verschil ben ik bang
![]()
![]()
En dan nu al uit bed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, helaas, ik moet om half 11 beginnen, dus kan lekker rustig aan doen
mogguh Solquote:
diefquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Muck het volgende:
Maar nu we het toch over kneuterigheid hebben...
Ik zit op de bank in mijn pyjama een beetje te ontkreuken van het lange slapen, de kachel staat te snorren en ik heb de pantoffels van Toek gejat. Lekker bakkie koffie naast me en ik ga zo een broodje smeren...
Mmm
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Muck het volgende:
Maar nu we het toch over kneuterigheid hebben...
Ik zit op de bank in mijn pyjama een beetje te ontkreuken van het lange slapen, de kachel staat te snorren en ik heb de pantoffels van Toek gejat. Lekker bakkie koffie naast me en ik ga zo een broodje smeren...
Mmm
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee kommen [ afbeelding ] [ afbeelding ]?
Ja, ik ben er nog helemaal suf vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Oeh, dan heb jij heeeeerlijk geslapen hoop ikEn lekker rustig aan doen klinkt goed
60 mbitquote:![]()
quote:Is toch anders denk ikJe merkt wel een verschil ben ik bang
![]()
![]()
doen danquote:Nee, helaas, ik moet om half 11 beginnen, dus kan lekker rustig aan doen
[..]
we hebben voorlopig een kamer semi-over hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat klinkt dat heerlijk!
EN jullie kachel
Het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Solique het volgende:
Ik was juist 30 minuten later op werk, 3 auto's vonden het een goed idee om tegen elkaar aan te rijden.![]()
Tijd vooren
en
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck beveelde je bekant zelf aan, dus dat zit wel snor
Ja, nou, ik heb al zo'n moeite met opstaan en een beetje ritme is wel goed voor mequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan nu al uit bed?respect
... ik had er echt later uit gerold
Heb je een beetje kunnen slapen dan?
[..]
mogguh Sol
Marijkequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Echt?
[..]
Ja, nou, ik heb al zo'n moeite met opstaan en een beetje ritme is wel goed voor meMaar heb wel 3 keer gesnoozed
Vanavond weer op tijd naar bed en van het weekend een beetje uitrusten.
Niet overdrijven hequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck beveelde je bekant zelf aan, dus dat zit wel snor
Jaaa, daar ben ik zo blij mee hequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat klinkt dat heerlijk!
EN jullie kachel
Aiquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Solique het volgende:
Ik was juist 30 minuten later op werk, 3 auto's vonden het een goed idee om tegen elkaar aan te rijden.![]()
Tijd vooren
en
Als je geen bezwaar hebt om tussen planken, schone was en lege tassen te slapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben voorlopig een kamer semi-over hoor
Morgen Solquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Solique het volgende:
Tijd vooren
en
Hihi, ja van lang slapen word ik ook suffig altijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Nee, Muckipsoep
[..]
Ja, ik ben er nog helemaal suf van
[..]
60 mbit
[..]
[..]
doen dan
Actionquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen SolAch lieverd die 3 auto's op elkaar dan op jou
![]()
[..]
Hihi, ja van lang slapen word ik ook suffig altijdDus lekker uitsuffen jij
Nice!![]()
![]()
Ja, doe ik ookEn nog even naar de Action
Een pomp terugbrengen
Heb in Leiden een electrische pomp gevonden voor welgeteld 2 euro meer dan de handpomp
Dus even de handpomp terugbrengen
Ik kwam er ook pas om 07.15 uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, nou, ik heb al zo'n moeite met opstaan en een beetje ritme is wel goed voor meMaar heb wel 3 keer gesnoozed
Vanavond weer op tijd naar bed en van het weekend een beetje uitrusten.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben voorlopig een kamer semi-over hoor
Hai Koen!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet overdrijven he
[..]
Jaaa, daar ben ik zo blij mee he
Okee, het is ouderwetsch, maar die vlammetjes
en zo lekker warm
en dat WOESJ als je hem aanzet
[..]
Ai
Klinkt goed allemaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas om 07.15 uit![]()
ik moet eens op tijd naar bed gaan
![]()
Maar ik mocht thuis blijven, veel regen dus J. pakte de auto en heeft ook nog boodschappen gedaan voor me
En morgen brengt hij Koen naar de PSZdus dan kan ik ook blijven liggen
Zo en dan nu nog een bakkie
Liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas om 07.15 uit![]()
ik moet eens op tijd naar bed gaan
![]()
Maar ik mocht thuis blijven, veel regen dus J. pakte de auto en heeft ook nog boodschappen gedaan voor me
En morgen brengt hij Koen naar de PSZdus dan kan ik ook blijven liggen
Zo en dan nu nog een bakkie
Dat is waar, maar wel irritant. Doe dat achter mij ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen SolAch lieverd die 3 auto's op elkaar dan op jou
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal![]()
Lief van J
soms issie dat wel eensquote:
Die kunnen toch ook verhuiskaart invullenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is een beetje lastig voor m'n poezels
Maar ik kom em wel een keer een nachtje lenen ja
foto'squote:Op donderdag 13 januari 2011 09:05 schreef Muck het volgende:
Ik ga straks de verhuisblog eens lekker bijwerken
Preciesquote:
Ik heb er nog twee die je nog niet gezien hebt, die zal ik zo even uploadenquote:
Tof!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ik heb er nog twee die je nog niet gezien hebt, die zal ik zo even uploaden
Mogguh friemelquote:
Blijf er dan ook vanafquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:30 schreef Muck het volgende:
Het alarm van de auto hier voor de deur gaat al voor de vijfde keer af vandaag
Ohquote:
Oh bahquote:
Fijne dag marijkequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moet er alweer vandoor, dus spullen pakken naar het werk. Fijne dag allemaal
Liebchenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
En bedanktquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
[..]
Oh bah
Moet ik MPG even roepen?
quote:
Werkzequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ohquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:45 schreef Pien85 het volgende:
Voor niets door de regen naar werk gefietst
Verse is altijd goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Staat er nog koffie of moet ik verse zetten?
Whahahaquote:
zet nog maar even een nieuw bakkiequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Staat er nog koffie of moet ik verse zetten?
Hey Marijkequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is klotequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:45 schreef Pien85 het volgende:
Voor niets door de regen naar werk gefietst
ik ben ook druk bezig.quote:
wokquote:
strak planquote:
Ik ben al oud, maar mag ik ook?quote:
suikertjequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben al oud, maar mag ik ook?
Jij altijd hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
cablegunmaster: de beste in het uitgebreid brengen van nutteloze feitjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef cablegunmaster het volgende:
ik hou van koffie en thee.. maar laatste tijd neig ik meer naar thee dan koffie terwijl ik beide lekker vind
Woeiquote:
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef cablegunmaster het volgende:
ik hou van koffie en thee.. maar laatste tijd neig ik meer naar thee dan koffie terwijl ik beide lekker vind
oh noesssssquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb door het postgeweld van gisteren,mijn 70k gemist
het is een onderbouwing zodat ik niet in 1x gehaat word door de koffie drinkersquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
cablegunmaster: de beste in het uitgebreid brengen van nutteloze feitjes
Hey hey ^^quote:
muckquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Komt ook wel doordat ik niet zo lekker ben denk ik, dan is met een pot thee voor de kachel gewoon heerlijk
Kloptquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muck![]()
thee is ook voor zieke mensen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef friemelaar het volgende:
en weer verder friemelen .........
je hebt mazzel danquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en dat zonder extra huiswerk
wie zou jou nou kunnen hatenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is een onderbouwing zodat ik niet in 1x gehaat word door de koffie drinkers
jij bent niet oudquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb door het postgeweld van gisteren,mijn 70k gemist
Hey heyquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woei![]()
Hoi!
En hoi gf, Symph en cgm![]()
quote:
Heb je geen zeurende kinderen gehad?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje
![]()
![]()
we zijn helemaal vergeten om voor te lezen gisteren
Bot?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geen idee, ben soms nog al bot. maar dat hoop ik te veranderen
ja , ach komt wel goedquote:
Ja, nee, helemaal duidelijk johquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja , ach komt wel goed. ben nog 22 jaar al ben ik de laatste week wel heel erg vrolijk. en deze maand begint goed
alweerquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WAT
![]()
een perm ban aanvragen, nieuw account aanmaken en opnieuw beginnen
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
cablegunmaster: de beste in het uitgebreid brengen van nutteloze feitjes
Hier doet het internet het als een zonnetjequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef Toekito het volgende:
proxy knalt eruit bij ons @ work. Nu een andere proxy met paar collega's gevonden die wel werkt!
er is altijd wel ergens een test machine die misbruikt kan wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef Toekito het volgende:
proxy knalt eruit bij ons @ work. Nu een andere proxy met paar collega's gevonden die wel werkt!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier doet het internet het als een zonnetje
quote:
doe mij ook zo'n zonnetje danquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is niet goed hoor
je internet hoort niet warm te zijn en licht te geven
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier doet het internet het als een zonnetje
Nou , ik doe soms gewoon bot tegen mijn ouders maar dat komt ook wel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, nee, helemaal duidelijk joh
oh maar daar hebben wij geen last vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou , ik doe soms gewoon bot tegen mijn ouders maar dat komt ook wel goed
Ohquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is niet goed hoor
je internet hoort niet warm te zijn en licht te geven
Afspraak in het ziekenhuis is verzet, en nu staan de drie nieuwe data in de agendaquote:
dat hoort tochquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou , ik doe soms gewoon bot tegen mijn ouders maar dat komt ook wel goed
puberteitquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hoort toch![]()
deed ik vroeger ook wel eens (heeeeeeeel soms)
en mijn kinderen doen dat ook
Gezondheidquote:
Dank jequote:
Dank je welquote:
Jullie zijn liefquote:
Nu moet ik wel gezond zijn he met al die lieve gezondheidspostsquote:
Dank dank dankquote:
Weet ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Mijn achtergrondenIk vind de blauwe zelf het mooiste
ze wisselen elkaar af elke 30 minuten
en de tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk![]()
en de tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mooi... en schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 10:44:05 ]![]()
en de tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:quote:ze zijn van een of andere japanse artiest maar daar kan ik niks meer over vindenquote:
Redacted![]()
wacht tot Pheno terug is, die weet dat vast welquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
ze zijn van een of andere japanse artiest maar daar kan ik niks meer over vinden
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
even een PM sturenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht tot Pheno terug is, die weet dat vast wel
Redacted![]()
Jij bent helemaal niet oud, gekkie! Jouw leeftijd is perfectquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben al oud, maar mag ik ook?.
* MPG geeft je een heerlijke cappuccino en een glaasje water
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht tot Pheno terug is, die weet dat vast wel![]()
![]()
MPGquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet oud, gekkie! Jouw leeftijd is perfect.
* MPG geeft je een heerlijke cappuccino en een glaasje water
Het is nog vroeg maar al een kommetje balletjes met soep op
Wok
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:51 schreef Panda72 het volgende:
Het is nog vroeg maar al een kommetje balletjes met soep opdat klinkt goed
Redacted![]()
Die lucky basterd zit nu lekker in de zon...quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Die lucky basterd zit nu lekker in de zon...jaloers
?
Redacted![]()
hij wel jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Die lucky basterd zit nu lekker in de zon...
Hij welquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Die lucky basterd zit nu lekker in de zon...
* LovelyLady heeft de kachel maar een graadje hoger gezet![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef cablegunmaster het volgende:
wees blij in nederland hebben we ... regen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en de maas staat al zo achterlijk hoogquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef cablegunmaster het volgende:
wees blij in nederland hebben we ... regen![]()
... Nog ff en we moeten naar de supermarkt zwemmen. En de koffie opduiken van de bodem
...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Koffie kweken aan luchtballonetjes een hele samenleving aan luchtballonetjes en mag jeje buurman niet dan zweef je ergens anders heenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en de maas staat al zo achterlijk hoog... Nog ff en we moeten naar de supermarkt zwemmen. En de koffie opduiken van de bodem
...
. en als je hem haat knip je zijn luchtballonetjes door
Redacted![]()
Is er iemand hier die de website van kpn kan bereiken?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.![]()
dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en de maas staat al zo achterlijk hoog... Nog ff en we moeten naar de supermarkt zwemmen. En de koffie opduiken van de bodem
...
Redacted![]()
Stomme oude panden met balkenplafonds op kabouterhoogte![]()
* suikertaartje wrijft over haar hoofd...auw!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
storing schat!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Pien85 het volgende:
Is er iemand hier die de website van kpn kan bereiken?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
http://www.downforeveryoneorjustme.com/kpn.comquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Pien85 het volgende:
Is er iemand hier die de website van kpn kan bereiken?
Down
Redacted![]()
hé niet mijn baas aanvalluh, verrekte mongolquote:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
is je water dan zo ver gestegen? al last van je huis ? of hoe moet ik dit zienquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan trouwens zwemmen in de achtertuin
Redacted![]()
mijn pa is klant bij KPNquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
hé niet mijn baas aanvalluh, verrekte mongol
Redacted![]()
Hoe denk je dat het er bij mijn ouders uitzietquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan trouwens zwemmen in de achtertuin![]()
Dat kon ik afgelopen zomerherfst ook
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
zo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het er bij mijn ouders uitziet
Redacted![]()
Bijna jaquote:
Zo was het twee dagen geleden, inmiddels staat het nog hoger
Normaal loopt er halverwege het water een stuk land waar koetjes lopen, maar die staan binnen, want het land is niet meer zichtbaar
Was het ook vooral de balletjesquote:
Ja halloquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
hé niet mijn baas aanvalluh, verrekte mongolIk moet beltegoed hebben want ik moet weten hoe laat ik mijn klant kan bezoeken in het ziekenhuis
en KPN werkt niet mee
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.![]()
pijnnnnn
maar wel op kantoor inmiddels. Als enige![]()
Morgen blijf ik thuis
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
De achterkant van de tuin is een soort van zwembad dat helemaal doorloopt tot halverwege het park hier achterquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is je water dan zo ver gestegen? al last van je huis ? of hoe moet ik dit zien
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: