Muck beveelde je bekant zelf aan, dus dat zit wel snorquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is toch anders denk ikJe merkt wel een verschil ben ik bang
![]()
![]()
En dan nu al uit bed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, helaas, ik moet om half 11 beginnen, dus kan lekker rustig aan doen
mogguh Solquote:
diefquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Muck het volgende:
Maar nu we het toch over kneuterigheid hebben...
Ik zit op de bank in mijn pyjama een beetje te ontkreuken van het lange slapen, de kachel staat te snorren en ik heb de pantoffels van Toek gejat. Lekker bakkie koffie naast me en ik ga zo een broodje smeren...
Mmm
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Muck het volgende:
Maar nu we het toch over kneuterigheid hebben...
Ik zit op de bank in mijn pyjama een beetje te ontkreuken van het lange slapen, de kachel staat te snorren en ik heb de pantoffels van Toek gejat. Lekker bakkie koffie naast me en ik ga zo een broodje smeren...
Mmm
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee kommen [ afbeelding ] [ afbeelding ]?
Ja, ik ben er nog helemaal suf vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Oeh, dan heb jij heeeeerlijk geslapen hoop ikEn lekker rustig aan doen klinkt goed
60 mbitquote:![]()
quote:Is toch anders denk ikJe merkt wel een verschil ben ik bang
![]()
![]()
doen danquote:Nee, helaas, ik moet om half 11 beginnen, dus kan lekker rustig aan doen
[..]
we hebben voorlopig een kamer semi-over hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat klinkt dat heerlijk!
EN jullie kachel
Het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Solique het volgende:
Ik was juist 30 minuten later op werk, 3 auto's vonden het een goed idee om tegen elkaar aan te rijden.![]()
Tijd vooren
en
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck beveelde je bekant zelf aan, dus dat zit wel snor
Ja, nou, ik heb al zo'n moeite met opstaan en een beetje ritme is wel goed voor mequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan nu al uit bed?respect
... ik had er echt later uit gerold
Heb je een beetje kunnen slapen dan?
[..]
mogguh Sol
Marijkequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Echt?
[..]
Ja, nou, ik heb al zo'n moeite met opstaan en een beetje ritme is wel goed voor meMaar heb wel 3 keer gesnoozed
Vanavond weer op tijd naar bed en van het weekend een beetje uitrusten.
Niet overdrijven hequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck beveelde je bekant zelf aan, dus dat zit wel snor
Jaaa, daar ben ik zo blij mee hequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat klinkt dat heerlijk!
EN jullie kachel
Aiquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Solique het volgende:
Ik was juist 30 minuten later op werk, 3 auto's vonden het een goed idee om tegen elkaar aan te rijden.![]()
Tijd vooren
en
Als je geen bezwaar hebt om tussen planken, schone was en lege tassen te slapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben voorlopig een kamer semi-over hoor
Morgen Solquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Solique het volgende:
Tijd vooren
en
Hihi, ja van lang slapen word ik ook suffig altijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Nee, Muckipsoep
[..]
Ja, ik ben er nog helemaal suf van
[..]
60 mbit
[..]
[..]
doen dan
Actionquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen SolAch lieverd die 3 auto's op elkaar dan op jou
![]()
[..]
Hihi, ja van lang slapen word ik ook suffig altijdDus lekker uitsuffen jij
Nice!![]()
![]()
Ja, doe ik ookEn nog even naar de Action
Een pomp terugbrengen
Heb in Leiden een electrische pomp gevonden voor welgeteld 2 euro meer dan de handpomp
Dus even de handpomp terugbrengen
Ik kwam er ook pas om 07.15 uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, nou, ik heb al zo'n moeite met opstaan en een beetje ritme is wel goed voor meMaar heb wel 3 keer gesnoozed
Vanavond weer op tijd naar bed en van het weekend een beetje uitrusten.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben voorlopig een kamer semi-over hoor
Hai Koen!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet overdrijven he
[..]
Jaaa, daar ben ik zo blij mee he
Okee, het is ouderwetsch, maar die vlammetjes
en zo lekker warm
en dat WOESJ als je hem aanzet
[..]
Ai
Klinkt goed allemaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas om 07.15 uit![]()
ik moet eens op tijd naar bed gaan
![]()
Maar ik mocht thuis blijven, veel regen dus J. pakte de auto en heeft ook nog boodschappen gedaan voor me
En morgen brengt hij Koen naar de PSZdus dan kan ik ook blijven liggen
Zo en dan nu nog een bakkie
Liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas om 07.15 uit![]()
ik moet eens op tijd naar bed gaan
![]()
Maar ik mocht thuis blijven, veel regen dus J. pakte de auto en heeft ook nog boodschappen gedaan voor me
En morgen brengt hij Koen naar de PSZdus dan kan ik ook blijven liggen
Zo en dan nu nog een bakkie
Dat is waar, maar wel irritant. Doe dat achter mij ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen SolAch lieverd die 3 auto's op elkaar dan op jou
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal![]()
Lief van J
soms issie dat wel eensquote:
Die kunnen toch ook verhuiskaart invullenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is een beetje lastig voor m'n poezels
Maar ik kom em wel een keer een nachtje lenen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |