Lekker geslapen?quote:
moet je maar niet tot laat in de avond fokkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:08 schreef Koen66 het volgende:
pffff heb vandaag al erge last van
vanavond maar eens op tijd
quote:
quote:
Koenquote:
Heerlijk!quote:
Elelquote:
Wokkiequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet je maar niet tot laat in de avond fokken
[..]
Muck
[..]
lovely
OMdat ik er al zo'n 11 uur op heb zittenquote:
dus?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:25 schreef Muck het volgende:
[..]
OMdat ik er al zo'n 11 uur op heb zitten
Ik ga nu op mijn dooie gemak ontbijten en aankleden enzo, dan kan ik straks de lambrisering schilderen en boodschapjes doen. Nog suggesties?quote:
Schuift bord richting Muckquote:
Te laat Muck was je voor. Moet je maar sneller zijn when you snooze you loosequote:
Jumjum, thanksquote:
En het is zo goed voor jequote:
Och, ik ben de beroerdste niet, delen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Te laat Muck was je voor. Moet je maar sneller zijn when you snooze you loose
yep, ik was 20 sec te laatquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Te laat Muck was je voor. Moet je maar sneller zijn when you snooze you loose
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Och, ik ben de beroerdste niet, delen?
Ontbijt zit er alweer 2 uur in, dus ben maar aan mn tweede ontbijt begonnenquote:
Ja want ontbijt is brandstofquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Jumjum, thanks
[..]
En het is zo goed voor je
[..]
Preciesquote:
rustig zitten en genieten doe ik wel maar daar heb ik 's ochtends geen tijd voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Ik ben TJ ook aan het terroriseren
Ontbijten, lunch mee, rustig zitten en genieten van je eten
stoppen met roken...quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rustig zitten en genieten doe ik wel maar daar heb ik 's ochtends geen tijd voor![]()
en ik krijg het niet weg
jij ook gestopt ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stoppen met roken...![]()
dan wil je wel ontbijten
Haakt haar arm in die van Lovely ik ook.quote:
Ah, vandaar dat ik ontbijt... ik rook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan wil je wel ontbijten
Toen ik nog rookte ontbeet ik ook hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik ontbijt... ik rook niet
goed om te weten
been therequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan wil je wel ontbijten
afgelopen oktober 3 jaarquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte ontbeet ik ook hoorLigt volgens mij helemaal aan hoe je het zelf altijd gedaan hebt
Mja, het kan nog erger hoor... collega van me heeft moet de huisarts soms een week van tevoren boekenquote:
Gezelligquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 schuift aan en prikt een vorkje met Muckie
Nee, okee, 's ochtends is het normaal gesproken voor mij ook met een boterham in mijn hand rondcrossen en de deur uit, maar voor lunch en zeker het avondeten is het zo lekker om er echt voor te gaan zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rustig zitten en genieten doe ik wel maar daar heb ik 's ochtends geen tijd voor![]()
en ik krijg het niet weg
kom... mijn bed staat boven te wachten ... gaan we slapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Haakt haar arm in die van Lovely ik ook.
Toen ik nog rookte, ontbeet ik ook gewoonquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan wil je wel ontbijten
Marijkequote:
ik in arnhem ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het kan nog erger hoor... collega van me heeft moet de huisarts soms een week van tevoren boeken.
inderdaad, avond etenb gewoon aan tafel en de tv uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig
Bakkie koffie erbij?
[..]
Nee, okee, 's ochtends is het normaal gesproken voor mij ook met een boterham in mijn hand rondcrossen en de deur uit, maar voor lunch en zeker het avondeten is het zo lekker om er echt voor te gaan zitten.
Ook één van de redenen dat ik zo blij ben dat de eettafel in elkaar zit, dan kunnen we gewoon lekker aan tafel eten i.p.v. op de bank met je bord balancerend op schoot
Komt helemaal goed dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, de dokter vond mijn longen al beter klinken dan vorige week, dus het moet gewoon slijten.
vooruitgangquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, de dokter vond mijn longen al beter klinken dan vorige week, dus het moet gewoon slijten.
Ik ontbijt echt mijn hele leven al, dus dat veranderde nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
afgelopen oktober 3 jaaren in de zomer heb ik wel een paar keer gerookt.... maar dat is echt ook zo weer over
[..]
je bent de eerste
ik hoor echt zo vaak dat rokende mensen niet ontbijten
Hai Wokjequote:
jij bent marijkequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte, ontbeet ik ook gewoon
[..]
Marijke
Koffie?
[..]
ik in arnhem ook
hier ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, avond etenb gewoon aan tafel en de tv uit.
gezellig met zijn allen aan tafel eten.
Ja, klinkt knullig, maar lekker de tijd nemen om van het eten te genieten, samen de dag doornemen, gewoon lekker ouwehoeren, mmmquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, avond etenb gewoon aan tafel en de tv uit.
gezellig met zijn allen aan tafel eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |