lekker burgelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, klinkt knullig, maar lekker de tijd nemen om van het eten te genieten, samen de dag doornemen, gewoon lekker ouwehoeren, mmm
Ga uit mijn hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte ontbeet ik ook hoorLigt volgens mij helemaal aan hoe je het zelf altijd gedaan hebt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte, ontbeet ik ook gewoon
Ja, het heeft alleen wat langer nodig dan ik wilquote:
Hai Muckquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte, ontbeet ik ook gewoon
[..]
Marijke
Koffie?
[..]
ik in arnhem ook
Wij zijn elkaarquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het heeft alleen wat langer nodig dan ik wil.
Na een enorme hoestbui gisterenmiddag, waarbij er weer slijm omhoog kwam, is het hoesten en pruttelen van de longen ook stukken minder geworden. Uitgerekend bij de huisarts kreeg ik pas weer een echte hoestbui vanochtend.
Bustedquote:
Heerlijk toch?quote:hier ookmet de jongens aan tafel... ook met oppaskindjes trouwens
Nah, weet je nog hoe lang ik nodig had om te herstellen van mijn derde longontsteking?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het heeft alleen wat langer nodig dan ik wil.
Na een enorme hoestbui gisterenmiddag, waarbij er weer slijm omhoog kwam, is het hoesten en pruttelen van de longen ook stukken minder geworden. Uitgerekend bij de huisarts kreeg ik pas weer een echte hoestbui vanochtend.
quote:
Ik ben gisteravond om 9 uur in bed gevallen en werd wakker toen TJ naar zijn werk gingquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Muck![]()
Graag
Ik ben wel netjes op tijd opgestaan, maar zou het liefst de hele dag slapen
Op het werk gaat het vast beter
Hoe is het met jou dan vandaag?
En hebben jullie internet?
dus toek is niet verloren mocht Muck ooit verdwalenquote:
lekker toch ?quote:
oh en ik maar denken die is gisteravond weggeweest en vandaag lekker vrijquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Muck![]()
Graag
Ik ben wel netjes op tijd opgestaan, maar zou het liefst de hele dag slapen
Op het werk gaat het vast beter
Hoe is het met jou dan vandaag?
En hebben jullie internet?
Veel te langquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, weet je nog hoe lang ik nodig had om te herstellen van mijn derde longontsteking?
en Toek had de oplossingquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef Muck het volgende:
[..]
En ja, internet werkt als een trein
Het is een beetje eng aan het wordenquote:
Ik weet niet zeker of ik het wil zien, maar: picsquote:
en 2 kommen soepquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn eten hoor Mucklekker gegeten. Boerenkool, quiché, sla en 2 worsten
Kloptquote:
Hoiquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn eten hoor Mucklekker gegeten. Boerenkool, quiché, sla en 2 worsten
Oeh, dan heb jij heeeeerlijk geslapen hoop ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond om 9 uur in bed gevallen en werd wakker toen TJ naar zijn werk ging
Probeer een beetje kalm aan te doen vandaag, het komt helemaal goed
En ja, internet werkt als een trein
Is toch anders denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus toek is niet verloren mocht Muck ooit verdwalen
Nee, helaas, ik moet om half 11 beginnen, dus kan lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker toch ?![]()
[..]
oh en ik maar denken die is gisteravond weggeweest en vandaag lekker vrij
Cool!quote:
Paars!quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee kommen [ afbeelding ] [ afbeelding ]?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |