Sopse!quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
Damn, lekker nummerIk moet heel gauw weer eens m'n muziekcollectie gaan uitbreiden.
"douchen" uhuhquote:
Mijn ex was er dol op. Die dronk de hele fles sop leeg.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
nog even een mopje aan het einde van de dag. ik heb er vandaag hard om moeten lacehn....
het paard en het konijn
op een dag lopen een paard en een konijn door het bos.
het paard valt in een kuil, en kan er met geen mogelijkheid uit komen.
flink in paniek roept het paard naar het konijn:
snel, ga bij de snelweg hulp halen. er is vast wel een auto die mij uit de kuil kan trekken.
het konijn gaat naar de snelweg en probeert, zwaaiend met zijn pootje, een auto staande te houden
een truck met een machtige V8 stopt, en de chauffeur is bereid om te helpen.
het lukt de enorme V8 om het paard uit de kuil te krijgen.
wat later valt het konijn in een kuil, en ook hij kan er met geen mogelijkheid uit komen.
in paniek roept het konijn naar het paard dat hij hulp moet halen bij de snelweg.
als een paard uit een kuil getrokken kan worden, dan een konijn toch zeker ook wel!
het paard heeft een beter idee en begint aan een mooie merrie te denken.
prompt begint er bij het paard iets flink te groeien,
en zijn leuter wordt zo groot dat het konijn deze kan gebruiken om uit de kuil te klimmen.
moraal van het verhaal:
als je leuter groot genoeg is, dan heb je geen V8 nodig
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Golden Shower klinkt nog smeriger.
Tis iets prikkelend, gok ik. Zelf geen ervaring mee, maar in die reclame zijn ze er erg tevreden over!!quote:
"dek"mantel. wat een woordkeuze weer!quote:
Gelukkig bederft het niet zo snelquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nog een Remy Martin VSOP staan. Al een jaar of tien
.
ff verder googlen pop!quote:
Psiesquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig bederft het niet zo snel
Heb tussen m'n vingers door moeten kijken bij het zoeken naar die afbeeldingquote:
Kon zo snel geen ander woord bedenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"dek"mantel. wat een woordkeuze weer!
Jaja, ik gok dat je zo aan nog een afwas gaat beginnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb tussen m'n vingers door moeten kijken bij het zoeken naar die afbeelding
Het sop is even op ben ik bangquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaja, ik gok dat je zo aan nog een afwas gaat beginnen
Trustequote:Op donderdag 13 januari 2011 00:03 schreef borisz het volgende:
Vrienden tijd om de dag te beginnen met een aantal uren slaap
We sluiten af met The Boss & mr Stipe.
Heeft grootmoeder nog tips?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
#djduel #3fm Dinsdag 25 januari: @gerardekdom vs. @FrankDane
Wat sneu voor Gerard die gaat vierkant ingemaakt worden
Vaseline/Labello dik smeren en je mond dicht houden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:08 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens nog tips om een uitgescheurde mondhoek te fixen? Heb nu echt een jokerbek. En straks een lach van oor tot oor.
En nee dit heeft niks met activiteiten rond afwassen te maken.![]()
ducttape?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:08 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens nog tips om een uitgescheurde mondhoek te fixen? Heb nu echt een jokerbek. En straks een lach van oor tot oor.
Zo hard ben ik je gister toch niet virtueel voor de bek gegaan??quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:08 schreef henkde_j het volgende:
Vaseline alleen als je naar buiten gaat, want vaseline doet verder helemaal geen fuck voor lippen of huid of wat dan ook. 't Sluit het alleen maar af.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vaseline/Labello dik smeren en je mond dicht houden.
Eh wat hebben wij gister gedaan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo hard ben ik je gister toch niet virtueel voor de bek gegaan??
Jij kwam kusjes doorgeven en toen moest ik jou zoenen enzo...quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eh wat hebben wij gister gedaan?
Ohjaquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij kwam kusjes doorgeven en toen moest ik jou zoenen enzo...
Hai afwezigerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
Ben hier al veel te lang niet meer geweest.
Hallo luitjes!
Kusje!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
Hallo luitjes!
Kusjes terug.quote:
heloef!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
Hallo luitjes!
quote:
respect!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoef nog maar 13 bladzijden te lezen van mechanica en dan heb ik het dictaat uit.
Smeerlap!quote:
quote:
quote:
Trustequote:
Slaap lekker!quote:
En nog gescoord?quote:
slaap lekker!quote:
alleen in FM2011quote:
Whehe, jij moet gewoon ook niet zo vroeg willen slapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
ALWEER HE MOOK. Ga ik slapen, krijg ik een hoestbui.
De huidige? Nee, omdat ze op locatie uitzenden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen mensen wordt de playlist van 3V12 eigenlijk ergens gedingest?
Ook leuk! Anders een fles Dreft er tegenaan gooienquote:
Ik heb de laatste tijd geen FM gespeeld, ben vanavond eindelijk weer eens een paar uurtjes aan het spelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker!
[..]
alleen in FM2011
Jij vond LA niet zo leuk geloof ik he ? Toch was ie erg goedquote:
Ik koop bijna nooit Dreft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook leuk! Anders een fles Dreft er tegenaan gooien
tja, dan soppen de dames wel...maar t lijkt me zo ruw worden danquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook leuk! Anders een fles Dreft er tegenaan gooien
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dan soppen de dames wel...maar t lijkt me zo ruw worden dan
Nee, ik vind LA een slap aftreksel van het originele NCIS. Heb 't zelfde met al de CSI-stedenaftrekselgevallen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij vond LA niet zo leuk geloof ik he ? Toch was ie erg goed.
Dat meende ik me al te herinnerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik vind LA een slap aftreksel van het originele NCIS. Heb 't zelfde met al de CSI-stedenaftrekselgevallen.
Ik gebruik huismerk!quote:
Zul je ruwe handen hebben, heb ik vanavond geleerdquote:
Met Dreft dan juist niet, toch?? Alles wordt er zacht vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dan soppen de dames wel...maar t lijkt me zo ruw worden dan
Scheisse! Normaal gesproken wel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
De huidige? Nee, omdat ze op locatie uitzenden.
In NCIS zit toch Al Bundy, of is dat een andere crime serie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik vind LA een slap aftreksel van het originele NCIS. Heb 't zelfde met al de CSI-stedenaftrekselgevallen.
Ja hoor, normaal gesproken wel. Maar dit topic zo nu en dan doorlopen heeft ook zin om in ieder geval te weten welke artiesten gedraaid werdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Scheisse! Normaal gesproken wel?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
In NCIS zit toch Al Bundy, of is dat een andere crime serie?
als jij dat nou eens een paar weken gaat testen....dan vertel je mij of dat zo is en dan kan ik er mee Leeuwarden in!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zul je ruwe handen hebben, heb ik vanavond geleerd
[..]
Met Dreft dan juist niet, toch?? Alles wordt er zacht van
Ik zoek om 1 uur mijn bedje op. Morgen om 11 uur de trein in stappen, dagje stage, door naar Grunn, nieuwjaarsreceptie, terug naar Zwolle. Druk dagje leek me zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat meende ik me al te herinneren. Straks ga ik NCIS ook nog kijken
. Je mag mee komen kijken als je wilt
.
Ja maar dat kost moeite haha, anders kan ik gewoon alle artiesten die dan gedraaid zijn heel makkelijk opzoeken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja hoor, normaal gesproken wel. Maar dit topic zo nu en dan doorlopen heeft ook zin om in ieder geval te weten welke artiesten gedraaid werden
Muse
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zo nu is het intro af.
Is helemaal goed!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij dat nou eens een paar weken gaat testen....dan vertel je mij of dat zo is en dan kan ik er mee Leeuwarden in!
Wel een goed dagjequote:Op donderdag 13 januari 2011 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zoek om 1 uur mijn bedje op. Morgen om 11 uur de trein in stappen, dagje stage, door naar Grunn, nieuwjaarsreceptie, terug naar Zwolle. Druk dagje leek me zo
Nee hoor eigen fabricaat, uit eigen zak.quote:
Meestal komt het hoogtepunt door een gat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel een goed dagje. Met als hoogtepunt Hole
. Of Venema
.
Ow, begreep hem niet... Kwartje is gevallen inmiddelsquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee hoor eigen fabricaat, uit eigen zak.
deal!quote:
Leesze en trusten!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deal!
en nu ga ik langzaamaan richting bed. de wekker gaat over 6uur en ik wil mn boek nog ff uitlezen....
slaap zacht allen!
Trustequote:Op donderdag 13 januari 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deal!
en nu ga ik langzaamaan richting bed. de wekker gaat over 6uur en ik wil mn boek nog ff uitlezen....
slaap zacht allen!
QFT!! Ik moet nog onder de douche en moet morgen heel vroeg op...quote:
quote:
Ik niet maar ik moet mijn ritme even fixen want maandag tentamen en psycholoog dus wordt een zwaar dagje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
QFT!! Ik moet nog onder de douche en moet morgen heel vroeg op...
Laten we het eens proberenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Meestal komt het hoogtepunt door een gat.
Pittig op 1 dagquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet maar ik moet mijn ritme even fixen want maandag tentamen en psycholoog dus wordt een zwaar dagje.
's Avonds douchen, daar val je zo lekker rustig van in slaapquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je moet ook gewoon 's ochtends douchen. 's Avonds douchen is kut.
YES HE DOESquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:APDxntd9iKivuM:http://static.funnyjunk.c(...)1.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Dat dus. Zonder ochtend douche wordt ik niet wakkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Inderdaad!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
's Avonds douchen, daar val je zo lekker rustig van in slaap
Ben 's ochtends een dramaquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
en dat!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Badderenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan wel andere dingen bedenken om te ontspannen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb in de winter ook geen tijd en zin om m'n haar droog te maken en nat haar op de fiets in de winter is bij mij gegarandeerd hoofdpijn.quote:
Ik moet om 8u aanwezig zijn, ben pas rond een uur of 10 lekker wakkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat dus. Zonder ochtend douche wordt ik niet wakker
Ja juist daarom.quote:
Ik doe nooit wat aan mijn haar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan wel andere dingen bedenken om te ontspannen.
Maar nee i kvind het kut, nat haar en dan slapen![]()
en dan 's ochtends wakker worden met een coupe-ugly.
![]()
![]()
's Ochtends douchen
Word je chill wakker EN je haar zit de hele dag goed. Mijne dan.
Ik duik ook niet direct m'n bed in. Heb net tegen 12en gedoucht en ga dus om 1 uur naar bed. Dan is m'n haar wel droog.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan wel andere dingen bedenken om te ontspannen.
Maar nee i kvind het kut, nat haar en dan slapen![]()
en dan 's ochtends wakker worden met een coupe-ugly.
![]()
![]()
's Ochtends douchen
Word je chill wakker EN je haar zit de hele dag goed. Mijne dan.
Ik ook niet, dankzij de ochtenddouche. Even kammen/borstelen en ik heb een coupe-prachtig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe nooit wat aan mijn haar.
Dus lekker s'avonds douchen.
Ach so.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik duik ook niet direct m'n bed in. Heb net tegen 12en gedoucht en ga dus om 1 uur naar bed. Dan is m'n haar wel droog.
In de zomer douche ik ook wel 's ochtends, wel zo fris na een klam nachtjequote:Op donderdag 13 januari 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ach so.Alsnog vind i khet kut though.
Ik ben echt een nachtmens je kan mij s'ochtends amper mijn bed uit krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja juist daarom.Ik ben 's ochtends zo moe dat ik niet op kan staan, met veel moeite doe ik dat toch, loop naar de douche, was mijn haren enzooo en dan ga ik in de douche zitten tot ik wakker ben.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja juist daarom.Ik ben 's ochtends zo moe dat ik niet op kan staan, met veel moeite doe ik dat toch, loop naar de douche, was mijn haren enzooo en dan ga ik in de douche zitten tot ik wakker ben.
Weinig moeite mee, eerlijk gezegd. Gewoon niet 's winters 's ochtends douchen omdat anders vrieskou in m'n hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef DaMook het volgende:
Wanneer meiden ook douchen, ze klagen sowieso dat hun haar niet zit.
Vrouwen en haar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef DaMook het volgende:
Dat IS ook echt zo! Maakt niet uit wanneer je het wast, zit nooit voor een meterquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef DaMook het volgende:
In de zomer douche ik juist 's avonds vaker na een dag zweten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
In de zomer douche ik ook wel 's ochtends, wel zo fris na een klam nachtjeEn ach, ik heb geen douche nodig om wakker te worden, wel thee.
neen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef DaMook het volgende:
ja je moet ook niet föhnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb aardig lang en dik haar, dan duurt t zo lang voor het droog is. En als ik 's ochtends ook nog moet fohnen, kan ik nog een uur eerder op
Ik douche zomers vaak nog wel een keer even snel 's avondsquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In de zomer douche ik juist 's avonds vaker na een dag zweten.Koude douche en dan nachillen in de tuin met pyjama en badjas aan
Ja, dat doe ik ook! FF de warmte eraf douchen. Helaas plak je daarna net zo hard weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik douche zomers vaak nog wel een keer even snel 's avonds
Vooral als je niet snel genoeg de badkamer uit bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook! FF de warmte eraf douchen. Helaas plak je daarna net zo hard weer
Mijn haar moet terugquote:
Neuh, douchen. Share your stories!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
Dit is toch wel het haar discussie topic geworden opeens.
koude douche?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooral als je niet snel genoeg de badkamer uit bent
Vorige ging over 'afwassen'quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
Dit is toch wel het haar discussie topic geworden opeens.
Yup! En dat dan een van je katten lief gaat doen en er allemaal haren blijven plakkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooral als je niet snel genoeg de badkamer uit bent
Douchen is bij mij zeer simpel 2 maal daags zomers en een maal dags de rest van het jaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, douchen. Share your stories!
Ach sooooo. Ik wel in de zomerquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan niet echt koud douchen, vind dat niet lekker.
Bad, checkquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK WIL OOK EEN BAD
EN EEN PIANO
NU
Mwah kan wel lekker zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Keyboard valt misschien nog te regelen, maar niet nuquote:
Is ook alleen voor echte kerelsquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo kut maar bij gebrek aan beter ga ik er maar eentje kopen binnenkort. Echt I'm craving music.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Keyboard valt misschien nog te regelen, maar niet nu.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook geen echte kerel
Met jou zou ik ook liever onder een hete douche staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook geen echte kerel
Keyboards zijn coolquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo kut maar bij gebrek aan beter ga ik er maar eentje kopen binnenkort. Echt I'm craving music.
Ja, ga jij ook maar ff de afwas doen!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met jou zou ik ook liever onder een hete douche staan, of toch een koude omdat ..
.
Ik dacht even dat je 3rdRock wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met jou zou ik ook liever onder een hete douche staan.
Nee, morgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ga jij ook maar ff de afwas doen!!
Volgens mij heb je m achterstevoren gepost.quote:
Ik ben minder wanhopigquote:
Ik kan het je leren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Keyboards zijn cool, jammer dat ik al zo'n 13 jaar niet meer weet hoe het moet
.
hehe oja misschien wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij heb je m achterstevoren gepost.
Mijn leraar 13 jaar geleden ookquote:
Ik twee negens en de rest achten of 8,5'en bij stijldansen Brons.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn leraar 13 jaar geleden ook. Ik had 2 achten en 2 zevens op mijn keyboard/muziekschool rapport 8) .
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel een goed dagje. Met als hoogtepunt Hole
. Of Venema
.
Cool, maar stijldansen ken ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik twee negens en de rest achten of 8,5'en bij stijldansen Brons.
Jawel!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat ik maar niet zeggen wat ik nu denk
Je proat plat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Cool, maar stijldansen ken ik niet.
Venema ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Of dat ik jaloers ben ? Ja stiekem wel een beetje jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Graffiti6, Tim Knol, The Crookers en MakeBelieve? Ik zou ook jaloers zijn als ik er niet zelf bij was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of dat ik jaloers ben ? Ja stiekem wel een beetje ja.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Graffiti6, Tim Knol, The Crookers en MakeBelieve? Ik zou ook jaloers zijn als ik er niet zelf bij was.
Die interesseren me niet zoveelquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Graffiti6, Tim Knol, The Crookers en MakeBelieve? Ik zou ook jaloers zijn als ik er niet zelf bij was.
ik denk dat hij wat anders bedoeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk dat hij wat anders bedoeld
Dat zeg ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die interesseren me niet zoveel. Nou ja een beetje
.
Volgens mij hoefde het opzich niet zoveel moeite te zijn om een gastenlijstplaatsje te scoren en je had zo bij mij kunnen pitten.quote:
Wat ben jij nou voor een muziekliefhebberquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die interesseren me niet zoveel. Nou ja een beetje
.
Ik probeer 't maar te vermijdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk dat hij wat anders bedoeld
Iets met tentamens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij hoefde het opzich niet zoveel moeite te zijn om een gastenlijstplaatsje te scoren en je had zo bij mij kunnen pitten.
En dat terwijl ik toch al redelijk duidelijk wasquote:
Heb ik volgende week ook. Voor nu maar even schijt aan.quote:
Ik ook, komende week een her, de week erop nog 2 reguliere toetsen. allemaal mc, niet mn sterkste kantquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik volgende week ook. Voor nu maar even schijt aan.
Ja dat moet jij weten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik volgende week ook. Voor nu maar even schijt aan.
Dan blijf je nog evenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen
MC vind ik juist het makkelijkstequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, komende week een her, de week erop nog 2 reguliere toetsen. allemaal mc, niet mn sterkste kant
Ik faal keihard in kennisvakken ben ik onlangs achtergekomen... Ik lever liever een joekel van een werkstuk in, kan ik beter mee uit de voetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
MC vind ik juist het makkelijksteIk heb maar 1 mctentamen, de rest allemaal open vragen.
Dat ook, ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik faal keihard in kennisvakken ben ik onlangs achtergekomen... Ik lever liever een joekel van een werkstuk in, kan ik beter mee uit de voeten
Ik vind ze allebei tof!quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
De laatste? Die vond ik tof! ADHD![]()
Whehe dat is makkelijkquote:
Tja, heb iets last van concentratieproblemen volgens mijquote:
Op journalistiek had ik alleen maar MCtentamensquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe dat is makkelijk. Hebben ze die op de uni / hbo ja
?
Dat is dus echt FUCKING KUT. Behalve bij technische vakkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe dat is makkelijk. Hebben ze die op de uni / hbo ja
?
Freudquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, heb iets last van concentratieproblemen volgens mijStampen lukt niet als de stof me niet interesseert. Kan me echt geen zak schelen wat Freud ooit heeft bedacht aan stromingen. Ook politicologie boeit me niet zo, wordt weer een drama
Inderdaad, dan kun je door te bullshitten vaak toch nog wat punten binnenhalen :'')quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is dus echt FUCKING KUT. Behalve bij technische vakken
Maar bij dingen als architectonisch ontwerpen (= bouwgeschiedenis) schrijf ik veel liever 10 zinnene op bij één vraag, dan scoor ik 9/10 keer hoger.
Ik bedoelde ADHD in het algemeen, kan ik heel vrolijk van worden. ik krijg ook vaak de druktemakers op mn werk om te begeleidenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei tof!maar dit was het clipje voor Mijn dag
wordt daar altijd zo vrolijk van
Sowieso logisch nadenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op journalistiek had ik alleen maar MCtentamensStof een keertje doorlezen en voor de rest logisch nadenken, voldoendes waren altijd in the pocket.
Politicologiequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, heb iets last van concentratieproblemen volgens mijStampen lukt niet als de stof me niet interesseert. Kan me echt geen zak schelen wat Freud ooit heeft bedacht aan stromingen. Ook politicologie boeit me niet zo, wordt weer een drama
Ik heb de Oedipus vertaald.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
PoliticologieEn ach, Freud. Binnenkort ook maar eens lezen over het Oedipuscomplex.
die Freud he, die versprak zich toch nog al eens?quote:
Ik herken er ook zoveel inquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde ADHD in het algemeen, kan ik heel vrolijk van worden. ik krijg ook vaak de druktemakers op mn werk om te begeleiden![]()
Is idd een vrolijk nummer
Dat verdwijnt bij mij compleet als ik achter de toets zit, alle kennis zakt weg en ik haal alle psychologische stromingen door elkaar. Gister met een docent de gemaakte toets nog eens doorgenomen, ik wist gewoon alle antwoordenquote:
Faalangstig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verdwijnt bij mij compleet als ik achter de toets zit, alle kennis zakt weg en ik haal alle psychologische stromingen door elkaar. Gister met een docent de gemaakte toets nog eens doorgenomen, ik wist gewoon alle antwoorden
Ik beantwoord zelfs vragen waar ik maar weinig vanaf weet nog goed met multiple choicequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verdwijnt bij mij compleet als ik achter de toets zit, alle kennis zakt weg en ik haal alle psychologische stromingen door elkaar. Gister met een docent de gemaakte toets nog eens doorgenomen, ik wist gewoon alle antwoorden
Ook, maar de docent gooide het meer op te gehaast zijn. Ik moet meer de tijd gaan nemen en alles beter gaan doorlezen.quote:
Nog leuker is dat als je keihard leert voor je Duitsexamen en je de dag ervoor teringharde ruzie met je vader hebt waardoor je je tijdens je examen niet kan concentreren en op 0.1 punt geen 7 maar een 6 hebt. En dan bij je herkansing (wij hadden voor elk vak één herkansing, lang verhaal blablabla) zo moe bent door je intro dat je PRECIES HETZELFDE CIJFER HAALT.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik beantwoord zelfs vragen waar ik maar weinig vanaf weet nog goed met multiple choice.
Maar wel balen als je zo inzakt met toetsen, ken er meer die dat hebben.
Hm, dat is lastig dan. Misschien zo nu en dan eens een minuutje verplicht het raam uit staren ofzo en niet aan de toets denken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook, maar de docent gooide het meer op te gehaast zijn. Ik moet meer de tijd gaan nemen en alles beter gaan doorlezen.
En mijn concentratie zakt gewoon in notime naar een dieptepunt, kon hij zien aan het patroon van foute antwoorden
Goed slapen helpt niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook, maar de docent gooide het meer op te gehaast zijn. Ik moet meer de tijd gaan nemen en alles beter gaan doorlezen.
En mijn concentratie zakt gewoon in notime naar een dieptepunt, kon hij zien aan het patroon van foute antwoorden
Mag ik dan wat van jou lenen??quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik beantwoord zelfs vragen waar ik maar weinig vanaf weet nog goed met multiple choice.
Maar wel balen als je zo inzakt met toetsen, ken er meer die dat hebben.
Als het kon mocht je alles lenenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik dan wat van jou lenen??Is idd balen en ik heb er 3 de komende 2 weken. 2 op 1 dag, ik vrees dat ik politiek en rechten door elkaar ga gooien...
Ja, dat gaf hij ook al aan als tip. Fijn wanneer een docent zo meedenktquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, dat is lastig dan. Misschien zo nu en dan eens een minuutje verplicht het raam uit staren ofzo en niet aan de toets denken.
Nee, niet echt. Ik heb sowieso moeite met concentratie, heeft slaap niet echt invloed op helaas...quote:
Ah da's kut! Idd af en toe gewoon nergens aan denken, werkt bij mij altijd. Successssquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb sowieso moeite met concentratie, heeft slaap niet echt invloed op helaas...
Tofheid!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als het kon mocht je alles lenen, ik gebruik het toch amper
.
Sterkte.
Voor mij helpt het, ik heb ook een concentratieboog van niks, maar dat is voornamelijk omdat ik teveel onrust in me heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
Ja, dat gaf hij ook al aan als tip. Fijn wanneer een docent zo meedenkt
Thanks!! En trustequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah da's kut! Idd af en toe gewoon nergens aan denken, werkt bij mij altijd. Successss
Ik ga slapen
Docenten zijn best liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat gaf hij ook al aan als tip. Fijn wanneer een docent zo meedenkt
[..]
Nee, niet echt. Ik heb sowieso moeite met concentratie, heeft slaap niet echt invloed op helaas...
Doei!quote:
Dus je concentreert je altijd goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah da's kut! Idd af en toe gewoon nergens aan denken, werkt bij mij altijd. Successss
Ik ga slapen
Ik vergeef jequote:
Trustequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga slapen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:22 schreef CindieY het volgende:
Wat een popje trouwens, die Thymen
Maar ehm, megahit, dus gauw de radio uitzetten en slapen! Trusten!![]()
Trustequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:40 schreef minthy het volgende:
Vanaf mobiel ff iedereen weltrusten wensen, internet klapte eruit...
Gaat nog niet heel handig dat fokken op je telefoon
Truste
Trustequote:
je zal inmiddels wel snurkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 02:58 schreef DaMook het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Nog steeds ziek trouwens en slapen is lastig.
haiquote:
quote:"Maaltijd", wat een ranzig woord is dat eigenlijk! Stel nou voor, je loopt een sterrentent binnen om een "maaltijd" te halen... #nietgeil
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef Paul-89 het volgende:
Roel heb jij het voicemail-apparaat gesloopt van @work ?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:28 schreef CindieY het volgende:
Ik wil een pieper op alle spullen die ik steeds kwijt raak
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
zak over d'r hoofd en prima.
Primaquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:02 schreef Waalwijker het volgende:
Roel, hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk kerel?
Da's beter.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
En slim scrollen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Everybody's Free To Wear Sunscreen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |