Douchen is bij mij zeer simpel 2 maal daags zomers en een maal dags de rest van het jaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, douchen. Share your stories!
Ach sooooo. Ik wel in de zomerquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan niet echt koud douchen, vind dat niet lekker.
Bad, checkquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK WIL OOK EEN BAD
EN EEN PIANO
NU
Mwah kan wel lekker zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Keyboard valt misschien nog te regelen, maar niet nuquote:
Is ook alleen voor echte kerelsquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo kut maar bij gebrek aan beter ga ik er maar eentje kopen binnenkort. Echt I'm craving music.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Keyboard valt misschien nog te regelen, maar niet nu.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook geen echte kerel
Met jou zou ik ook liever onder een hete douche staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook geen echte kerel
Keyboards zijn coolquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo kut maar bij gebrek aan beter ga ik er maar eentje kopen binnenkort. Echt I'm craving music.
Ja, ga jij ook maar ff de afwas doen!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met jou zou ik ook liever onder een hete douche staan, of toch een koude omdat ..
.
Ik dacht even dat je 3rdRock wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met jou zou ik ook liever onder een hete douche staan.
Nee, morgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ga jij ook maar ff de afwas doen!!
Volgens mij heb je m achterstevoren gepost.quote:
Ik ben minder wanhopigquote:
Ik kan het je leren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Keyboards zijn cool, jammer dat ik al zo'n 13 jaar niet meer weet hoe het moet
.
hehe oja misschien wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij heb je m achterstevoren gepost.
Mijn leraar 13 jaar geleden ookquote:
Ik twee negens en de rest achten of 8,5'en bij stijldansen Brons.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn leraar 13 jaar geleden ook. Ik had 2 achten en 2 zevens op mijn keyboard/muziekschool rapport 8) .
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel een goed dagje. Met als hoogtepunt Hole
. Of Venema
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |