Ik doe nooit wat aan mijn haar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan wel andere dingen bedenken om te ontspannen.
Maar nee i kvind het kut, nat haar en dan slapen![]()
en dan 's ochtends wakker worden met een coupe-ugly.
![]()
![]()
's Ochtends douchen
Word je chill wakker EN je haar zit de hele dag goed. Mijne dan.
Ik duik ook niet direct m'n bed in. Heb net tegen 12en gedoucht en ga dus om 1 uur naar bed. Dan is m'n haar wel droog.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan wel andere dingen bedenken om te ontspannen.
Maar nee i kvind het kut, nat haar en dan slapen![]()
en dan 's ochtends wakker worden met een coupe-ugly.
![]()
![]()
's Ochtends douchen
Word je chill wakker EN je haar zit de hele dag goed. Mijne dan.
Ik ook niet, dankzij de ochtenddouche. Even kammen/borstelen en ik heb een coupe-prachtig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe nooit wat aan mijn haar.
Dus lekker s'avonds douchen.
Ach so.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik duik ook niet direct m'n bed in. Heb net tegen 12en gedoucht en ga dus om 1 uur naar bed. Dan is m'n haar wel droog.
In de zomer douche ik ook wel 's ochtends, wel zo fris na een klam nachtjequote:Op donderdag 13 januari 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ach so.Alsnog vind i khet kut though.
Ik ben echt een nachtmens je kan mij s'ochtends amper mijn bed uit krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja juist daarom.Ik ben 's ochtends zo moe dat ik niet op kan staan, met veel moeite doe ik dat toch, loop naar de douche, was mijn haren enzooo en dan ga ik in de douche zitten tot ik wakker ben.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja juist daarom.Ik ben 's ochtends zo moe dat ik niet op kan staan, met veel moeite doe ik dat toch, loop naar de douche, was mijn haren enzooo en dan ga ik in de douche zitten tot ik wakker ben.
Weinig moeite mee, eerlijk gezegd. Gewoon niet 's winters 's ochtends douchen omdat anders vrieskou in m'n hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef DaMook het volgende:
Wanneer meiden ook douchen, ze klagen sowieso dat hun haar niet zit.
Vrouwen en haar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef DaMook het volgende:
Dat IS ook echt zo! Maakt niet uit wanneer je het wast, zit nooit voor een meterquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef DaMook het volgende:
In de zomer douche ik juist 's avonds vaker na een dag zweten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
In de zomer douche ik ook wel 's ochtends, wel zo fris na een klam nachtjeEn ach, ik heb geen douche nodig om wakker te worden, wel thee.
neen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef DaMook het volgende:
ja je moet ook niet föhnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb aardig lang en dik haar, dan duurt t zo lang voor het droog is. En als ik 's ochtends ook nog moet fohnen, kan ik nog een uur eerder op
Ik douche zomers vaak nog wel een keer even snel 's avondsquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In de zomer douche ik juist 's avonds vaker na een dag zweten.Koude douche en dan nachillen in de tuin met pyjama en badjas aan
Ja, dat doe ik ook! FF de warmte eraf douchen. Helaas plak je daarna net zo hard weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik douche zomers vaak nog wel een keer even snel 's avonds
Vooral als je niet snel genoeg de badkamer uit bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook! FF de warmte eraf douchen. Helaas plak je daarna net zo hard weer
Mijn haar moet terugquote:
Neuh, douchen. Share your stories!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
Dit is toch wel het haar discussie topic geworden opeens.
koude douche?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooral als je niet snel genoeg de badkamer uit bent
Vorige ging over 'afwassen'quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
Dit is toch wel het haar discussie topic geworden opeens.
Yup! En dat dan een van je katten lief gaat doen en er allemaal haren blijven plakkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooral als je niet snel genoeg de badkamer uit bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |