Kusjes terug.quote:
heloef!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
Ben hier al veel te lang niet meer geweest.
Hallo luitjes!
quote:
respect!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoef nog maar 13 bladzijden te lezen van mechanica en dan heb ik het dictaat uit.
Smeerlap!quote:
quote:
quote:
Trustequote:
Slaap lekker!quote:
En nog gescoord?quote:
slaap lekker!quote:
alleen in FM2011quote:
Whehe, jij moet gewoon ook niet zo vroeg willen slapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
ALWEER HE MOOK. Ga ik slapen, krijg ik een hoestbui.
De huidige? Nee, omdat ze op locatie uitzenden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen mensen wordt de playlist van 3V12 eigenlijk ergens gedingest?
Ook leuk! Anders een fles Dreft er tegenaan gooienquote:
Ik heb de laatste tijd geen FM gespeeld, ben vanavond eindelijk weer eens een paar uurtjes aan het spelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker!
[..]
alleen in FM2011
Jij vond LA niet zo leuk geloof ik he ? Toch was ie erg goedquote:
Ik koop bijna nooit Dreft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook leuk! Anders een fles Dreft er tegenaan gooien
tja, dan soppen de dames wel...maar t lijkt me zo ruw worden danquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook leuk! Anders een fles Dreft er tegenaan gooien
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dan soppen de dames wel...maar t lijkt me zo ruw worden dan
Nee, ik vind LA een slap aftreksel van het originele NCIS. Heb 't zelfde met al de CSI-stedenaftrekselgevallen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij vond LA niet zo leuk geloof ik he ? Toch was ie erg goed.
Dat meende ik me al te herinnerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik vind LA een slap aftreksel van het originele NCIS. Heb 't zelfde met al de CSI-stedenaftrekselgevallen.
Ik gebruik huismerk!quote:
Zul je ruwe handen hebben, heb ik vanavond geleerdquote:
Met Dreft dan juist niet, toch?? Alles wordt er zacht vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dan soppen de dames wel...maar t lijkt me zo ruw worden dan
Scheisse! Normaal gesproken wel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
De huidige? Nee, omdat ze op locatie uitzenden.
In NCIS zit toch Al Bundy, of is dat een andere crime serie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik vind LA een slap aftreksel van het originele NCIS. Heb 't zelfde met al de CSI-stedenaftrekselgevallen.
Ja hoor, normaal gesproken wel. Maar dit topic zo nu en dan doorlopen heeft ook zin om in ieder geval te weten welke artiesten gedraaid werdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Scheisse! Normaal gesproken wel?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
In NCIS zit toch Al Bundy, of is dat een andere crime serie?
als jij dat nou eens een paar weken gaat testen....dan vertel je mij of dat zo is en dan kan ik er mee Leeuwarden in!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zul je ruwe handen hebben, heb ik vanavond geleerd
[..]
Met Dreft dan juist niet, toch?? Alles wordt er zacht van
Ik zoek om 1 uur mijn bedje op. Morgen om 11 uur de trein in stappen, dagje stage, door naar Grunn, nieuwjaarsreceptie, terug naar Zwolle. Druk dagje leek me zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat meende ik me al te herinneren. Straks ga ik NCIS ook nog kijken
. Je mag mee komen kijken als je wilt
.
Ja maar dat kost moeite haha, anders kan ik gewoon alle artiesten die dan gedraaid zijn heel makkelijk opzoeken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja hoor, normaal gesproken wel. Maar dit topic zo nu en dan doorlopen heeft ook zin om in ieder geval te weten welke artiesten gedraaid werden
Muse
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zo nu is het intro af.
Is helemaal goed!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij dat nou eens een paar weken gaat testen....dan vertel je mij of dat zo is en dan kan ik er mee Leeuwarden in!
Wel een goed dagjequote:Op donderdag 13 januari 2011 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zoek om 1 uur mijn bedje op. Morgen om 11 uur de trein in stappen, dagje stage, door naar Grunn, nieuwjaarsreceptie, terug naar Zwolle. Druk dagje leek me zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |