Nee hoor eigen fabricaat, uit eigen zak.quote:
Meestal komt het hoogtepunt door een gat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel een goed dagje. Met als hoogtepunt Hole
. Of Venema
.
Ow, begreep hem niet... Kwartje is gevallen inmiddelsquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee hoor eigen fabricaat, uit eigen zak.
deal!quote:
Leesze en trusten!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deal!
en nu ga ik langzaamaan richting bed. de wekker gaat over 6uur en ik wil mn boek nog ff uitlezen....
slaap zacht allen!
Trustequote:Op donderdag 13 januari 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deal!
en nu ga ik langzaamaan richting bed. de wekker gaat over 6uur en ik wil mn boek nog ff uitlezen....
slaap zacht allen!
QFT!! Ik moet nog onder de douche en moet morgen heel vroeg op...quote:
quote:
Ik niet maar ik moet mijn ritme even fixen want maandag tentamen en psycholoog dus wordt een zwaar dagje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
QFT!! Ik moet nog onder de douche en moet morgen heel vroeg op...
Laten we het eens proberenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Meestal komt het hoogtepunt door een gat.
Pittig op 1 dagquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet maar ik moet mijn ritme even fixen want maandag tentamen en psycholoog dus wordt een zwaar dagje.
's Avonds douchen, daar val je zo lekker rustig van in slaapquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je moet ook gewoon 's ochtends douchen. 's Avonds douchen is kut.
YES HE DOESquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:APDxntd9iKivuM:http://static.funnyjunk.c(...)1.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Dat dus. Zonder ochtend douche wordt ik niet wakkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Inderdaad!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
's Avonds douchen, daar val je zo lekker rustig van in slaap
Ben 's ochtends een dramaquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
en dat!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Badderenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan wel andere dingen bedenken om te ontspannen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb in de winter ook geen tijd en zin om m'n haar droog te maken en nat haar op de fiets in de winter is bij mij gegarandeerd hoofdpijn.quote:
Ik moet om 8u aanwezig zijn, ben pas rond een uur of 10 lekker wakkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat dus. Zonder ochtend douche wordt ik niet wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |