Ik faal keihard in kennisvakken ben ik onlangs achtergekomen... Ik lever liever een joekel van een werkstuk in, kan ik beter mee uit de voetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
MC vind ik juist het makkelijksteIk heb maar 1 mctentamen, de rest allemaal open vragen.
Dat ook, ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik faal keihard in kennisvakken ben ik onlangs achtergekomen... Ik lever liever een joekel van een werkstuk in, kan ik beter mee uit de voeten
Ik vind ze allebei tof!quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
De laatste? Die vond ik tof! ADHD![]()
Whehe dat is makkelijkquote:
Tja, heb iets last van concentratieproblemen volgens mijquote:
Op journalistiek had ik alleen maar MCtentamensquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe dat is makkelijk. Hebben ze die op de uni / hbo ja
?
Dat is dus echt FUCKING KUT. Behalve bij technische vakkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe dat is makkelijk. Hebben ze die op de uni / hbo ja
?
Freudquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, heb iets last van concentratieproblemen volgens mijStampen lukt niet als de stof me niet interesseert. Kan me echt geen zak schelen wat Freud ooit heeft bedacht aan stromingen. Ook politicologie boeit me niet zo, wordt weer een drama
Inderdaad, dan kun je door te bullshitten vaak toch nog wat punten binnenhalen :'')quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is dus echt FUCKING KUT. Behalve bij technische vakken
Maar bij dingen als architectonisch ontwerpen (= bouwgeschiedenis) schrijf ik veel liever 10 zinnene op bij één vraag, dan scoor ik 9/10 keer hoger.
Ik bedoelde ADHD in het algemeen, kan ik heel vrolijk van worden. ik krijg ook vaak de druktemakers op mn werk om te begeleidenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei tof!maar dit was het clipje voor Mijn dag
wordt daar altijd zo vrolijk van
Sowieso logisch nadenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op journalistiek had ik alleen maar MCtentamensStof een keertje doorlezen en voor de rest logisch nadenken, voldoendes waren altijd in the pocket.
Politicologiequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, heb iets last van concentratieproblemen volgens mijStampen lukt niet als de stof me niet interesseert. Kan me echt geen zak schelen wat Freud ooit heeft bedacht aan stromingen. Ook politicologie boeit me niet zo, wordt weer een drama
Ik heb de Oedipus vertaald.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
PoliticologieEn ach, Freud. Binnenkort ook maar eens lezen over het Oedipuscomplex.
die Freud he, die versprak zich toch nog al eens?quote:
Ik herken er ook zoveel inquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde ADHD in het algemeen, kan ik heel vrolijk van worden. ik krijg ook vaak de druktemakers op mn werk om te begeleiden![]()
Is idd een vrolijk nummer
Dat verdwijnt bij mij compleet als ik achter de toets zit, alle kennis zakt weg en ik haal alle psychologische stromingen door elkaar. Gister met een docent de gemaakte toets nog eens doorgenomen, ik wist gewoon alle antwoordenquote:
Faalangstig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verdwijnt bij mij compleet als ik achter de toets zit, alle kennis zakt weg en ik haal alle psychologische stromingen door elkaar. Gister met een docent de gemaakte toets nog eens doorgenomen, ik wist gewoon alle antwoorden
Ik beantwoord zelfs vragen waar ik maar weinig vanaf weet nog goed met multiple choicequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verdwijnt bij mij compleet als ik achter de toets zit, alle kennis zakt weg en ik haal alle psychologische stromingen door elkaar. Gister met een docent de gemaakte toets nog eens doorgenomen, ik wist gewoon alle antwoorden
Ook, maar de docent gooide het meer op te gehaast zijn. Ik moet meer de tijd gaan nemen en alles beter gaan doorlezen.quote:
Nog leuker is dat als je keihard leert voor je Duitsexamen en je de dag ervoor teringharde ruzie met je vader hebt waardoor je je tijdens je examen niet kan concentreren en op 0.1 punt geen 7 maar een 6 hebt. En dan bij je herkansing (wij hadden voor elk vak één herkansing, lang verhaal blablabla) zo moe bent door je intro dat je PRECIES HETZELFDE CIJFER HAALT.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik beantwoord zelfs vragen waar ik maar weinig vanaf weet nog goed met multiple choice.
Maar wel balen als je zo inzakt met toetsen, ken er meer die dat hebben.
Hm, dat is lastig dan. Misschien zo nu en dan eens een minuutje verplicht het raam uit staren ofzo en niet aan de toets denken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook, maar de docent gooide het meer op te gehaast zijn. Ik moet meer de tijd gaan nemen en alles beter gaan doorlezen.
En mijn concentratie zakt gewoon in notime naar een dieptepunt, kon hij zien aan het patroon van foute antwoorden
Goed slapen helpt niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook, maar de docent gooide het meer op te gehaast zijn. Ik moet meer de tijd gaan nemen en alles beter gaan doorlezen.
En mijn concentratie zakt gewoon in notime naar een dieptepunt, kon hij zien aan het patroon van foute antwoorden
Mag ik dan wat van jou lenen??quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik beantwoord zelfs vragen waar ik maar weinig vanaf weet nog goed met multiple choice.
Maar wel balen als je zo inzakt met toetsen, ken er meer die dat hebben.
Als het kon mocht je alles lenenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik dan wat van jou lenen??Is idd balen en ik heb er 3 de komende 2 weken. 2 op 1 dag, ik vrees dat ik politiek en rechten door elkaar ga gooien...
Ja, dat gaf hij ook al aan als tip. Fijn wanneer een docent zo meedenktquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, dat is lastig dan. Misschien zo nu en dan eens een minuutje verplicht het raam uit staren ofzo en niet aan de toets denken.
Nee, niet echt. Ik heb sowieso moeite met concentratie, heeft slaap niet echt invloed op helaas...quote:
Ah da's kut! Idd af en toe gewoon nergens aan denken, werkt bij mij altijd. Successssquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb sowieso moeite met concentratie, heeft slaap niet echt invloed op helaas...
Tofheid!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als het kon mocht je alles lenen, ik gebruik het toch amper
.
Sterkte.
Voor mij helpt het, ik heb ook een concentratieboog van niks, maar dat is voornamelijk omdat ik teveel onrust in me heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
Ja, dat gaf hij ook al aan als tip. Fijn wanneer een docent zo meedenkt
Thanks!! En trustequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah da's kut! Idd af en toe gewoon nergens aan denken, werkt bij mij altijd. Successss
Ik ga slapen
Docenten zijn best liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat gaf hij ook al aan als tip. Fijn wanneer een docent zo meedenkt
[..]
Nee, niet echt. Ik heb sowieso moeite met concentratie, heeft slaap niet echt invloed op helaas...
Doei!quote:
Dus je concentreert je altijd goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah da's kut! Idd af en toe gewoon nergens aan denken, werkt bij mij altijd. Successss
Ik ga slapen
Ik vergeef jequote:
Trustequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga slapen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:22 schreef CindieY het volgende:
Wat een popje trouwens, die Thymen
Maar ehm, megahit, dus gauw de radio uitzetten en slapen! Trusten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |