Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ben ook dik trouwensquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Wat ben je toch ook een lekker ding jij
Retorische vraag. Ik doe alleen de OP als de Wiki is gedaan dusquote:
GF geeft vast wel een seintje als hij daarmee klaar isquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Retorische vraag. Ik doe alleen de OP als die Wiki is gedaan dus
Daar reken ik wel opquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF geeft vast wel een seintje als hij daarmee klaar is.
donequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Retorische vraag. Ik doe alleen de OP als de Wiki is gedaan dus
Jij bent heul niet dikquote:
quote:
WEHELquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent heul niet dik![]()
.
Maar wek gezellig.
Jij kijkt zeker alleen naar mijn tieten en niet naar mijn vette pens he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet, en dit keer heb ik gelijk.
Niet. Want Mart zegt het ook en die heeft dit keer gelijk. Maar alleen dit keer.quote:
quote:
Diie kan beter voor mij werkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je Bleg even een trap onder zijn kont geven zodat hij wel opschiet.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef MPG het volgende:
Niet. Want Mart zegt het ook en die heeft dit keer gelijk. Maar alleen dit keer.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Jij kijkt zeker alleen naar mijn tieten en niet naar mijn vette pens he?
quote:
Ik kijk naar het hele suikertaartje, en die is niet dikquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen naar mijn tieten en niet naar mijn vette pens he?
Preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet. Want Mart zegt het ook en die heeft dit keer gelijk. Maar alleen dit keer.
Ik heb wel vaker gelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar zie jij mij wel niet voor aanquote:
Van aardappels en aardappelgerechten heb je anders geen kaas gegetenquote:
Klopt, aardappelschotel met kaas heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Van aardappels en aardappelgerechten heb je anders geen kaas gegeten.
Ik ben het ook met je eens dat ST niet dik isquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk naar het hele suikertaartje, en die is niet dik.
En MPG is het met me eens:
[..]
Precies.
Slijmerdsquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk naar het hele suikertaartje, en die is niet dik.
En MPG is het met me eens:
QFT.quote:
Ja, jullie doen niets anders dan naar st kijkenquote:
Dat valt wel mee hoor. Ik doe heus wel meer dan datquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, jullie doen niets anders dan naar st kijken
naar marijke kijken zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik doe heus wel meer dan dat...
Een luchtkussenkasteel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was ik maar rijk, dan kocht ik een kasteel
Moet je een regenpak kopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef Stuart het volgende:
Het stopt hier ook niet even met regenen ofzo terwijl ik straks naar buiten moet
Ja, dat ZEKERquote:
Ik heb ook wel oog voor de andere ksc damesquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, jullie doen niets anders dan naar st kijken
quote:
Shit. Busted.quote:
Succes.quote:
Ik ookquote:
Das wel zo fijn jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef er niet meer uit.. en ik heb maar even een droge broek aangedaan
Ben je niet gewend he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
lekker als het vrouwtje ineens een idee krijgt
Goed zijn wij daar in he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
Moet je werkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
iddquote:
iddquote:
de zaak gaan verbouwenquote:
Wie Is De Muck?quote:
OMGquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
[..]
idd![]()
[..]
de zaak gaan verbouwen
heel de bar gaan verbouwenquote:
die hangen er alquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wéér nieuwe douchekoppen ophangen?
En jij hebt geen veto om uit te spreken tegen die plannen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel de bar gaan verbouwen![]()
muurtje erin zetten en de toog gedeeltelijk gaan afbreken![]()
plus dus stroom gaan leggen en nieuwe verlichting hangen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
en zeg maar niks over de douche want die wil ze eigenlijk ook veranderen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij hebt geen veto om uit te spreken tegen die plannen?
Martquote:
Moequote:
Estéquote:
Preciesquote:
Wie de Muck is? Dat moet je aan Pieter Jan Hagens vragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart
Mwaaaaaa, moe
En met jou?
[..]
Moe
En met jou dan?
[..]
Esté
Ja, moe dus![]()
En met jou?
[..]
Precies
Daar heb ik Muck nooit aan voorgesteldquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie de Muck is? Dat moet je aan Pieter Jan Hagens vragen
Of aan Marijke, die heeft het vandaag ontdektquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie de Muck is? Dat moet je aan Pieter Jan Hagens vragen
Werken met je luie donderquote:
ik zal hem eens bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik Muck nooit aan voorgesteld...
Nee, daarom post ze hier.quote:
ze heeft een mobiel, grapjas. Daar kan je ook mee FOK!kenquote:
mooi heb nog een snack van gisteren bewaard!quote:
Hoezo zou je dat willen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen wij ooit met dit topic 't nieuws halen?
nu mis ik alle lol die jullie maken met elkaarquote:
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen wij ooit met dit topic 't nieuws halen?
NBTquote:
dat valt ook wel mee hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
nu mis ik alle lol die jullie maken met elkaar
Ik mag haar mobiel niet meer vasthouden. Al heel lang niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze heeft een mobiel, grapjas. Daar kan je ook mee FOK!ken
s'avonds hebben we de meeste lol, Gisteren over school gebabbeldquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
NBT![]()
![]()
[..]
dat valt ook wel mee hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij hebt geen veto om uit te spreken tegen die plannen?
"Maar schat, ik heb een beter idee... waar jij die muur wil plaatsen, zou ik de toog wat langer laten, en die nieuwe lampen van je zijn inderdaad verouderd, dus ik stel voor dat we de oude ophangen!"quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan hooguit proberen te plannen te veranderen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Maar schat, ik heb een beter idee... waar jij die muur wil plaatsen, zou ik de toog wat langer laten, en die nieuwe lampen van je zijn inderdaad verouderd, dus ik stel voor dat we de oude ophangen!"
Daar zijn wij ook goed inquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets
alhoewel ik moet zeggen dat ze de kosten altijd tot het minimum beperkt door de oude materialen zoveel mogelijk te gebruiken![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag haar mobiel niet meer vasthouden. Al heel lang niet meer.
Aha, jullie hebben een halve toog nodig om een muur op te trekkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets
alhoewel ik moet zeggen dat ze de kosten altijd tot het minimum beperkt door de oude materialen zoveel mogelijk te gebruiken![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, jullie hebben een halve toog nodig om een muur op te trekken.
quote:
Oh-ohquote:
Nee, knakker is nog niet geweest.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Duf, en nog steeds hoesterig, al houdt het zich nu even rustig.
Kom maar, dan mag je er even mee spelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag haar mobiel niet meer vasthouden. Al heel lang niet meer.
Als die er kwart over niet is gewoon weer bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, knakker is nog niet geweest.
Hij heeft nog drie kwartier
Oh, dat deed ik straks ook in een ander topic, toen kreeg ik te horen dat ik een aandachtshoer wasquote:
Is het iemand van KPN of heb je bewust gekozen voor een andere aanbieder omdat je de kwaliteit van het product zo goed kent?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die er kwart over niet is gewoon weer bellen
geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat deed ik straks ook in een ander topic, toen kreeg ik te horen dat ik een aandachtshoer was
mijn oorbellenquote:
lieveheersbeestjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je lieveheersbeestjesparaplu?
gewoon de goedkoopstequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het iemand van KPN of heb je bewust gekozen voor een andere aanbieder omdat je de kwaliteit van het product zo goed kent?.
Nah.... ik weet wel beterquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geweldig
gewoon allemaal op hun bek stompen... moet je eens kijken wat ze dan zeggen![]()
foto'squote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn oorbellen![]()
en nog ietsmaar dat zeg ik lekker niet
Oh, is het zo'n bestelling.quote:
Nu moeten wij gaan raden welke bestelling jij vanavond gaat uitproberen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn oorbellen![]()
en nog ietsmaar dat zeg ik lekker niet
Sommigen eisen ook het topic/subforum op en denken dat ze baas zijn over hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geweldig
gewoon allemaal op hun bek stompen... moet je eens kijken wat ze dan zeggen![]()
Welk topic dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat deed ik straks ook in een ander topic, toen kreeg ik te horen dat ik een aandachtshoer was
vanavondquote:
uh neequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu moeten wij gaan raden welke bestelling jij vanavond gaat uitproberen?
quote:
[Singles]quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Kwart over 5?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die er kwart over niet is gewoon weer bellen
Daar is het dus niet zo gezellig als hier.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, is het zo'n bestelling.![]()
Dan mag je hopen dat dat zich niet gedraagt als een paraplu.
Met die CherryLips enzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar is het dus niet zo gezellig als hier.
Kloptquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar is het dus niet zo gezellig als hier.
Nergens is het zo gezellig als hierquote:
quote:
Ik zat eerder te denken aan het uitklappen.quote:
om het uitklappen deed ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan het uitklappen.Maar het is ook niet heel handig als het handvat afbreekt.
En waarom heb ik nu meteen dit liedje in mijn hoofd?quote:
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik krijg de indruk dat ik niks mis.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klopt. Kom niet voor niets vaker hier dan daar tegenwoordig
Of dat geeft een hele nieuwe dimensie aan het geheel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
om het uitklappen deed iken
![]()
suikertaartjequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh, zuwwe een spelletje doen?
Raden wie er nu vrij is
Ik doe niet vrijwillig mee aan het onderzoekquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Of dat geeft een hele nieuwe dimensie aan het geheel.
mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
suikertaartje
wat heb ik gewonnen?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een suikertaartjequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
suikertaartje
wat heb ik gewonnen?
Ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet vrijwillig mee aan het onderzoek
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt?wat lief
ik wil je knuffelen
Ik gok.........quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh, zuwwe een spelletje doen?
Raden wie er nu vrij is
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]die komen vanzelf in rar-vorm voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
spuit 11quote:
kusjekroelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik mag jou toch álles vragen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.formspring.me/cablegunmaster
voor vragen die je niet durft te stellen
Dat moet je je vader vragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef Muck het volgende:
Waarom komen monteurs nooit eens lekker op tijd? /mad
Soep, quiche en een leuke saladequote:
Oh jaquote:
ook lekkerquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spuit 11
[..]
kusjekroel![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Leuk... Maar ook lekker?quote:
Oh, daar heb ik ook nog een accountquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.formspring.me/cablegunmaster
voor vragen die je niet durft te stellen
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik bedoel als je ze niet durft te stellen![]()
Tuurlijk mag je me alles vragen
Ook nogquote:
En zo hoort hetquote:
ja het is mafquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook nog een account
Hij rook de koffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
En zo hoort het
"ik ben er tussen 10 uur en half 11"
10.05 DING-DONG!!!
en meest is die er zelfs 9:55 dan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
En zo hoort het
"ik ben er tussen 10 uur en half 11"
10.05 DING-DONG!!!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heey Koenquote:![]()
met een IKEA-pas ben ik al erg blij!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:47 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmmm ff een verjaardagscadeautje bedenken
Jij?quote:
Dagquote:
Drie kruisjes?quote:
laters MPGquote:
die kan je graties aanvragen turkquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
met een IKEA-pas ben ik al erg blij!
wel thuisquote:
Oh oké dan doet die dat al netter dan KPN-monteur. Die komt gewoon niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:50 schreef Muck het volgende:
Monteur belde trouwens, hij komt tussen vijf en zes, want het was erg druk.
Bedoel zo'n kadokaart waar bijv. 25 euro op staat die familyding heb ik al!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die kan je graties aanvragen turk
Eetsequote:ik ga pizza's in elkaar flansen
Wat is er weg dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wesley & Yolanthe zijn beroofd, Wanneer word ik beroofd
Wesley zijn verstand, al is dat al sinds die met die mislukking gaat!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat is er weg dan?
Konijnenbontjes, dekbedden waar Willem-Alexander en Maxima onder hebben geslapen, servetringen, de blender en gastendoekjes?
Peter van den Hurk voorspelt een niet lang huwelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wesley zijn verstand, al is dat al sinds die met die mislukking gaat!
hoop het ook niet voor Wesley.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter van den Hurk voorspelt een niet lang huwelijk
Yolanthe is anders wel een lekker dingquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar ff hé je wilt toch niet met haar je leven delen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Yolanthe is anders wel een lekker ding
En aandachtsjunkerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar ff hé je wilt toch niet met haar je leven delen?
Het is luk als meisje bij jou in je "winkel" maar verder?
Mislukte Pompsnol is het.
Daar blijft het bij, verder vind ik d'rquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Yolanthe is anders wel een lekker ding
het is ook alleen maar om te batsenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar ff hé je wilt toch niet met haar je leven delen?
Het is luk als meisje bij jou in je "winkel" maar verder?
Mislukte Pompsnol is het.
probeer deze site eens -> werkt beterquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tik Lolcats in op google afbeeldingen, geniaal!
ze hoeft voor mij ook niet te pratenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar blijft het bij, verder vind ik d'r
wat doet ze dan bij de WK-finale?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is ook alleen maar om te batsen
Yolanthe Cabau van Graaibergen heeft 1 ding wel bewezen. Iets waardoor haar aantrekkelijkheid in mijn ogen fors is verminderd: het is een golddigger eerste klas.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens mij jat ze je condooms nog, want zo'n meisje is het.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is ook alleen maar om te batsen
Whehehehequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij jat ze je condooms nog, want zo'n meisje is het.
Eetse? Uit welke hoek kom jij?quote:
Hmz.quote:
Mijn ouders zeggen het ook hoor.quote:
Ik woon ergens in noord Nederland en hier zeggen we dat ook.quote:
Liebchenquote:
Mij fop je niet meer hoorquote:
Hmmmm eetse is geen ABN ?quote:
Nee, maar het wordt wel veel gebruikt hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm eetse is geen ABN ?
Kom oorspronklijk uit Dordrecht
Foei. Stoute muck.quote:
Hoezo zou ik jou foppenquote:
quote:
Liebchenquote:
Weet ik nog niet, dat weet ik pas als ik je gezien hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik zeg het ook en kom uut het ooooooostenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt wel veel gebruikt hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet ik nog niet, dat weet ik pas als ik je gezien heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je weet me te vinden!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Zit je nou dat liedje te luisteren wat ik vanmorgen postte?quote:
quote:
Ik ook en ik kom uit het zuiden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg het ook en kom uut het ooooooosten
OKquote:
Dan heb ik een verrassende mededeling voor je, dit is geen twitterquote:
Ik tweet nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb ik een verrassende mededeling voor je, dit is geen twitterDus stop toch eens met die ongelofelijk nutteloze posts van je
pandaquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef Panda72 het volgende:
Thuis ben moe. Even snel iets eten en dan door naar franse les.
Ehm, het scheelt niet veelquote:
Dat verklaart die posts van je. Serieus, je hoeft niet elke scheet hier te melden hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |