Daar zijn wij ook goed inquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets
alhoewel ik moet zeggen dat ze de kosten altijd tot het minimum beperkt door de oude materialen zoveel mogelijk te gebruiken![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag haar mobiel niet meer vasthouden. Al heel lang niet meer.
Aha, jullie hebben een halve toog nodig om een muur op te trekkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets
alhoewel ik moet zeggen dat ze de kosten altijd tot het minimum beperkt door de oude materialen zoveel mogelijk te gebruiken![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, jullie hebben een halve toog nodig om een muur op te trekken.
quote:
Oh-ohquote:
Nee, knakker is nog niet geweest.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Duf, en nog steeds hoesterig, al houdt het zich nu even rustig.
Kom maar, dan mag je er even mee spelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag haar mobiel niet meer vasthouden. Al heel lang niet meer.
Als die er kwart over niet is gewoon weer bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, knakker is nog niet geweest.
Hij heeft nog drie kwartier
Oh, dat deed ik straks ook in een ander topic, toen kreeg ik te horen dat ik een aandachtshoer wasquote:
Is het iemand van KPN of heb je bewust gekozen voor een andere aanbieder omdat je de kwaliteit van het product zo goed kent?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die er kwart over niet is gewoon weer bellen
geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat deed ik straks ook in een ander topic, toen kreeg ik te horen dat ik een aandachtshoer was
mijn oorbellenquote:
lieveheersbeestjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je lieveheersbeestjesparaplu?
gewoon de goedkoopstequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het iemand van KPN of heb je bewust gekozen voor een andere aanbieder omdat je de kwaliteit van het product zo goed kent?.
Nah.... ik weet wel beterquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geweldig
gewoon allemaal op hun bek stompen... moet je eens kijken wat ze dan zeggen![]()
foto'squote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn oorbellen![]()
en nog ietsmaar dat zeg ik lekker niet
Oh, is het zo'n bestelling.quote:
Nu moeten wij gaan raden welke bestelling jij vanavond gaat uitproberen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn oorbellen![]()
en nog ietsmaar dat zeg ik lekker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |