Of aan Marijke, die heeft het vandaag ontdektquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie de Muck is? Dat moet je aan Pieter Jan Hagens vragen
Werken met je luie donderquote:
ik zal hem eens bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik Muck nooit aan voorgesteld...
Nee, daarom post ze hier.quote:
ze heeft een mobiel, grapjas. Daar kan je ook mee FOK!kenquote:
mooi heb nog een snack van gisteren bewaard!quote:
Hoezo zou je dat willen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen wij ooit met dit topic 't nieuws halen?
nu mis ik alle lol die jullie maken met elkaarquote:
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen wij ooit met dit topic 't nieuws halen?
NBTquote:
dat valt ook wel mee hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
nu mis ik alle lol die jullie maken met elkaar
Ik mag haar mobiel niet meer vasthouden. Al heel lang niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze heeft een mobiel, grapjas. Daar kan je ook mee FOK!ken
s'avonds hebben we de meeste lol, Gisteren over school gebabbeldquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
NBT![]()
![]()
[..]
dat valt ook wel mee hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij hebt geen veto om uit te spreken tegen die plannen?
"Maar schat, ik heb een beter idee... waar jij die muur wil plaatsen, zou ik de toog wat langer laten, en die nieuwe lampen van je zijn inderdaad verouderd, dus ik stel voor dat we de oude ophangen!"quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan hooguit proberen te plannen te veranderen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Maar schat, ik heb een beter idee... waar jij die muur wil plaatsen, zou ik de toog wat langer laten, en die nieuwe lampen van je zijn inderdaad verouderd, dus ik stel voor dat we de oude ophangen!"
Daar zijn wij ook goed inquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets
alhoewel ik moet zeggen dat ze de kosten altijd tot het minimum beperkt door de oude materialen zoveel mogelijk te gebruiken![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag haar mobiel niet meer vasthouden. Al heel lang niet meer.
Aha, jullie hebben een halve toog nodig om een muur op te trekkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets
alhoewel ik moet zeggen dat ze de kosten altijd tot het minimum beperkt door de oude materialen zoveel mogelijk te gebruiken![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, jullie hebben een halve toog nodig om een muur op te trekken.
quote:
Oh-ohquote:
Nee, knakker is nog niet geweest.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Duf, en nog steeds hoesterig, al houdt het zich nu even rustig.
Kom maar, dan mag je er even mee spelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag haar mobiel niet meer vasthouden. Al heel lang niet meer.
Als die er kwart over niet is gewoon weer bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, knakker is nog niet geweest.
Hij heeft nog drie kwartier
Oh, dat deed ik straks ook in een ander topic, toen kreeg ik te horen dat ik een aandachtshoer wasquote:
Is het iemand van KPN of heb je bewust gekozen voor een andere aanbieder omdat je de kwaliteit van het product zo goed kent?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die er kwart over niet is gewoon weer bellen
geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat deed ik straks ook in een ander topic, toen kreeg ik te horen dat ik een aandachtshoer was
mijn oorbellenquote:
lieveheersbeestjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je lieveheersbeestjesparaplu?
gewoon de goedkoopstequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het iemand van KPN of heb je bewust gekozen voor een andere aanbieder omdat je de kwaliteit van het product zo goed kent?.
Nah.... ik weet wel beterquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geweldig
gewoon allemaal op hun bek stompen... moet je eens kijken wat ze dan zeggen![]()
foto'squote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn oorbellen![]()
en nog ietsmaar dat zeg ik lekker niet
Oh, is het zo'n bestelling.quote:
Nu moeten wij gaan raden welke bestelling jij vanavond gaat uitproberen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn oorbellen![]()
en nog ietsmaar dat zeg ik lekker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |