Sommigen eisen ook het topic/subforum op en denken dat ze baas zijn over hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geweldig
gewoon allemaal op hun bek stompen... moet je eens kijken wat ze dan zeggen![]()
Welk topic dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat deed ik straks ook in een ander topic, toen kreeg ik te horen dat ik een aandachtshoer was
vanavondquote:
uh neequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu moeten wij gaan raden welke bestelling jij vanavond gaat uitproberen?
quote:
[Singles]quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Kwart over 5?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die er kwart over niet is gewoon weer bellen
Daar is het dus niet zo gezellig als hier.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, is het zo'n bestelling.![]()
Dan mag je hopen dat dat zich niet gedraagt als een paraplu.
Met die CherryLips enzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar is het dus niet zo gezellig als hier.
Kloptquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar is het dus niet zo gezellig als hier.
Nergens is het zo gezellig als hierquote:
quote:
Ik zat eerder te denken aan het uitklappen.quote:
om het uitklappen deed ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan het uitklappen.Maar het is ook niet heel handig als het handvat afbreekt.
En waarom heb ik nu meteen dit liedje in mijn hoofd?quote:
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik krijg de indruk dat ik niks mis.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klopt. Kom niet voor niets vaker hier dan daar tegenwoordig
Of dat geeft een hele nieuwe dimensie aan het geheel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
om het uitklappen deed iken
![]()
suikertaartjequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh, zuwwe een spelletje doen?
Raden wie er nu vrij is
Ik doe niet vrijwillig mee aan het onderzoekquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Of dat geeft een hele nieuwe dimensie aan het geheel.
mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
suikertaartje
wat heb ik gewonnen?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een suikertaartjequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
suikertaartje
wat heb ik gewonnen?
Ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet vrijwillig mee aan het onderzoek
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt?wat lief
ik wil je knuffelen
Ik gok.........quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh, zuwwe een spelletje doen?
Raden wie er nu vrij is
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]die komen vanzelf in rar-vorm voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
spuit 11quote:
kusjekroelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik mag jou toch álles vragen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.formspring.me/cablegunmaster
voor vragen die je niet durft te stellen
Dat moet je je vader vragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef Muck het volgende:
Waarom komen monteurs nooit eens lekker op tijd? /mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |