Sommigen eisen ook het topic/subforum op en denken dat ze baas zijn over hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geweldig
gewoon allemaal op hun bek stompen... moet je eens kijken wat ze dan zeggen![]()
Welk topic dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat deed ik straks ook in een ander topic, toen kreeg ik te horen dat ik een aandachtshoer was
vanavondquote:
uh neequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu moeten wij gaan raden welke bestelling jij vanavond gaat uitproberen?
quote:
[Singles]quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Kwart over 5?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die er kwart over niet is gewoon weer bellen
Daar is het dus niet zo gezellig als hier.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, is het zo'n bestelling.![]()
Dan mag je hopen dat dat zich niet gedraagt als een paraplu.
Met die CherryLips enzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar is het dus niet zo gezellig als hier.
Kloptquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar is het dus niet zo gezellig als hier.
Nergens is het zo gezellig als hierquote:
quote:
Ik zat eerder te denken aan het uitklappen.quote:
om het uitklappen deed ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan het uitklappen.Maar het is ook niet heel handig als het handvat afbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |