Ik ben ook wel benieuwd na een pic van jou:p ..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
28 van de 38,5 is een twijfelgeval. Pics?
Doen hun niet, dat meisje is iemand die geneeens weet dat FOK bestaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vraag altijd toestemming aan de mensen die op een fotografische afbeelding staan voordat ik het opsla, dan kan het.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Op basis van deze informatie ben ik, na een intensieve zoekactie, op jouw foto gestuit, TS:
[ afbeelding ]
Dat is 'r!quote:
Ze zijn allemaal lelijk, maar dat kan je wel raden toch. Anders zitten ze niet te smeken om een foto van jou op internetquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd na een pic van jou:p ..
Zegt de stalker die 53 verschillende topics maakt over 1 damequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Trouwens Eclaire en Rellende rotscholier, deze acties bewijzen wel hoe levenloos jullie zijn, foto's posten van meisje die je niet eens kent, SOWIESO OPSLAAN AL haha
Wat is dit voor ontwijkend gedrag. Posten die handel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd na een pic van jou:p ..
HUN POSTEN DIE FOTO VAN DIE ENE DAME EN DAT VIND IK TE VER GANquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:59 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Zegt de stalker die 53 verschillende topics maakt over 1 dame
Jij lijkt anders wel een beetje een ridder ofzo uit te hangen. Niet dat ik het met die andere eens ben hoor. Maar het is wel een beetje 'verdacht'.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal lelijk, maar dat kan je wel raden toch. Anders zitten ze niet te smeken om een foto van jou op internet
Ja omdat ik dat meisje ken! En in een domme naieve bui heb ik haar facebook gegeven omdat 1 zo'n jongen mij een soort van bedreigde en nu doen ze dit! Haar foto's posten in allerlei topics!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:00 schreef Achtungp het volgende:
[..]
Jij lijkt anders wel een beetje een ridder ofzo uit te hangen. Niet dat ik het met die andere eens ben hoor. Maar het is wel een beetje 'verdacht'.
Weet je wat ik niet snap? Desbetreffende dame hoeft jou nooit meer te zien, ze wilt geen enkel contact meer met je, en alsnog doe jij moeite om haar enigszins te verdedigen....en dat op een forumquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
HUN POSTEN DIE FOTO VAN DIE ENE DAME EN DAT VIND IK TE VER GAN
Ik had het over de TS trouwens, dat je die zo 'beschermt' tegen de anderen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat meisje ken! En in een domme naieve bui heb ik haar facebook gegeven omdat 1 zo'n jongen mij een soort van bedreigde en nu doen ze dit! Haar foto's posten in allerlei topics!
je weet er niks meer vanm, ik haal er wel weer een mod bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Desbetreffende dame hoeft jou nooit meer te zien, ze wilt geen enkel contact meer met je, en alsnog doe jij moeite om haar enigszins te verdedigen....en dat op een forum
Hij denkt serieus dat hij nog kans maakt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Desbetreffende dame hoeft jou nooit meer te zien, ze wilt geen enkel contact meer met je, en alsnog doe jij moeite om haar enigszins te verdedigen....en dat op een forum
Principes eindigen natuurlijk niet zodra, de betreffende persoon het niet zo op je heeft. Anders zijn het geen principes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Alsof mij dat kan schelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
je weet er niks meer vanm, ik haal er wel weer een mod bij
Kloptquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:02 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Hij denkt serieus dat hij nog kans maakt.
typische borderline patientequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Confession het volgende:
Ik zit er wel eens aan te denken , om een nieuw account aan te maken en dat gelijk met een fobo, dus fotos, maarja dan denk ik ook weer een heel nieuw bestaan opbouwen dat is ook zo benullig.
Wat vinden jullie van mij als Fokker ben ik goed/slecht/dom/rot kind?![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan nu ook gewoon een fotoboek maken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Confession het volgende:
Ik zit er wel eens aan te denken , om een nieuw account aan te maken en dat gelijk met een fobo, dus fotos, maarja dan denk ik ook weer een heel nieuw bestaan opbouwen dat is ook zo benullig.
![]()
![]()
![]()
Lekker boeie, zolang ik het maar niet ben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie snappen het niet. Het gaat mij om HAAR, ik vind het niet normaal als iemand zomaar foto's post van een onbekend persoon die niks van fok afweet. WIE WIL ER NOU DAT MENSEN ONGEVRAAGD FOTO'S VAN HEM/HAAR plaatsen? Niemand!
ja zorg jij er is voor dat ze haar foto verwijderen als je wiltquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Confession het volgende:
Pest hem toch niet met dat meisje, wannabehigh je hebt idd de grootste fout van je leven gemaakt. never trust themmm!
Je kan voor geen meter spellen, maar je lijkt me best een aardig persoon.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Confession het volgende:
![]()
![]()
![]()
zozo, doe maar hoog ik studeer appelpeer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
typische borderline patiente
studeer je ook neuropsychologie?
oke ontopic ik haal er een mod bij dan gaat die foto ook wel wegquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef Shalimar het volgende:
Wel hilarisch dat het over is gegaan naar een iwannabehigh topic lol..
WELKE MEID WIL ER NOU DAT ZIJ ONGEVRAAGD WORDT GESTALKED??? NIEMAND!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie snappen het niet. Het gaat mij om HAAR, ik vind het niet normaal als iemand zomaar foto's post van een onbekend persoon die niks van fok afweet. WIE WIL ER NOU DAT MENSEN ONGEVRAAGD FOTO'S VAN HEM/HAAR plaatsen? Niemand!
Alsof zij een fuck zou geven als jou foto op een forum geplaatst werdquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ken jou alleen als die fokster zonder fobo. Geen grappen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Confession het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoe oud ben jequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef Confession het volgende:
[..]
zozo, doe maar hoog ik studeer appelpeer.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef Achtungp het volgende:
[..]
Hoe oud ben je![]()
Volgens mij klopte die foto van dat kleine kind ook nog aardig.
Ja idd, ik ben ook heel aardig, lief en alles.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je kan voor geen meter spellen, maar je lijkt me best een aardig persoon.
Waarom maakt het trouwens uit of je op deze account foto's post of op een nieuwe?
Dat is dus negatief?! nou nou, ik zit ook wel eens in jou Fobo.. maar telkens zie ik dan geen foto van jou en dan ben ik ook wel lichtelijk telleurgesteld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ken jou alleen als die fokster zonder fobo. Geen grappen.
Alsof je met een ander account ineens beter gaat posten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja idd, ik ben ook heel aardig, lief en alles.
Omdat ik hier aardig verkloot heb op dit account check voor de aardigheid eens mijn Posthistory. zonder flauw te vallen! Schandalig.......
Tijdens een vlugge blik in je post history zojuist zag ik Boer zoekt vrouw langskomen, dan is het wel héél erg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Confession het volgende:
[..]
Omdat ik hier aardig verkloot heb op dit account check voor de aardigheid eens mijn Posthistory. zonder flauw te vallen! Schandalig.......
nouja, ik vind eigenlijk dat zij er nog best oud uit ziet, ik kon zo haar jongere vriendinnetje zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef Achtungp het volgende:
[..]
Hoe oud ben je![]()
Volgens mij klopte die foto van dat kleine kind ook nog aardig.
ja dit zegt wel veel over je tsquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Confession het volgende:
[..]
Oké, ruilen voor een foto van jou en je zusje. Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat is dus negatief?! nou nou, ik zit ook wel eens in jou Fobo.. maar telkens zie ik dan geen foto van jou en dan ben ik ook wel lichtelijk telleurgesteld.
Ik bedoelde het in verband met dat appelpeer studeren gedoe, niet met die foto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:10 schreef Confession het volgende:
[..]
nouja, ik vind eigenlijk dat zij er nog best oud uit ziet, ik kon zo haar jongere vriendinnetje zijn.
18 vandaag.
Ik denk dat je wat overdrijft. De meeste dingen die je post zullen al snel weer vergeten worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Confession het volgende:
[..]
Das niet waarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat overdrijft. De meeste dingen die je post zullen al snel weer vergeten worden.
Ja maar jij hebt gegevens gepost van mensen uit jouw eigen persoonlijke omgeving. Confession niet volgens mij.quote:
Nog niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt gegevens gepost van mensen uit jouw eigen persoonlijke omgeving. Confession niet volgens mij.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oké, ruilen voor een foto van jou en je zusje. Hoe oud is ze eigenlijk?
[..]
Dan krijg ik zeker een willekeurige boii van Superdudes.nl.
[..]
Als we dan toch aandacht op andere dingen gaan vestigen wil ik even opmerken dat ik vind dat mensen niet moeten haten op socios. Er is helemaal niks mis met treinenspotten en hij neukt heus geen treinen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef Eclaire84 het volgende:
Nu dit topic zo goed draait, wens ik even gebruik te maken van de gelegenheid om de aandacht te vestigen op het verjaardagstopic van Schenkstroop.
Er zijn een paar jarig..
Ik ken je niet, want ik heb kats een tijd een verbanning gehad en ben niet echt aanwezig geweest op het forum. Ik heb wel verhalen gehoord, dat wel. Een aantal mensen vinden jou een vervelende forumuser, maar ik hoor wel weer verhalen dat je buiten het forum wel leuk bent en goed kan praten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Confession het volgende:
![]()
![]()
![]()
Toch nog best lastig, dat quoten.quote:
Ja klopt...Socios is een coole boyquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als we dan toch aandacht op andere dingen gaan vestigen wil ik even opmerken dat ik vind dat mensen niet moeten haten op socios. Er is helemaal niks mis met treinenspotten en hij neukt heus geen treinen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch nog best lastig, dat quoten.
Beter flikker je gewoon helemaal op van FOK!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga ook een andere naam aanmaken denk ik net zoals Confession, word teveel geconfronteerd met oudere posts
Gefeliciteerd, je hebt zojuist je eerste zinnige post op Fok gemaakt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga ook een andere naam aanmaken denk ik net zoals Confession, word teveel geconfronteerd met oudere posts
FOK zal alle stalker topics zo eruit plukken mijn jong.....maak je geen zorgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Net zo levenloos als iemand stalken die al bezet is, nadat je werd geconfronteerd met een telefoontje van de vriendje van Megan Fox?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef iwannabehigh het volgende:
en overal waar ik iets post komt een foto tevoorschijn van een meisje die ik leuk vind, omdat levenloze mensen hier niks te doen hebben dus jaaaa...
Nu we het daar toch over hebben. Ik snap niet wat je zo leuk aan haar vindt. Ze lijkt me best een mooi meisje maar heeft nogal last van een overdosis make-up. Verder lijkt ze me een beetje het arrogante type, die zijn niet echt weggelegd voor jongens die zich druk maken over wat mensen op een forum over ze zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef iwannabehigh het volgende:
en overal waar ik iets post komt een foto tevoorschijn van een meisje die ik leuk vind, omdat levenloze mensen hier niks te doen hebben dus jaaaa...
Ik heb zojuist vernomen dat er binnenkort pics worden gepost, hang on.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef Lakitu het volgende:
Waarom de fuck heeft dit 200 posts als er geen pics instaan
JIJ SNAPT HET NIET HE!! ZIJ IS PERFECT VOOR HEM ALLEEN ZE ZIET HET ZELF NIETquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben. Ik snap niet wat je zo leuk aan haar vindt. Ze lijkt me best een mooi meisje maar heeft nogal last van een overdosis make-up. Verder lijkt ze me een beetje het arrogante type, die zijn niet echt weggelegd voor jongens die zich druk maken over wat mensen op een forum over ze zeggen.
Ik sta klaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vernomen dat er binnenkort pics worden gepost, hang on.
En ik heb zojuist vernomen dat morgen mijn kabels worden ingenomen door mijn ouders..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vernomen dat er binnenkort pics worden gepost, hang on.
Je kabels? Kind in het water? Wat? Wanneer komen de pics?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Confession het volgende:
[..]
En ik heb zojuist vernomen dat morgen mijn kabels worden ingenomen door mijn ouders..
ik voel me net een kind in het water. dusja wie weet, wat de tijd brengt.
Kabels/accu laptop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je kabels? Kind in het water? Wat? Wanneer komen de pics?
Nee zijn vooroordelen, ik heb haar ook wel is zonder make up gezien en ze is juist niet arrogant want daar val ik niet op. Dat zeg je allemaal op basis van een foto, lolquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben. Ik snap niet wat je zo leuk aan haar vindt. Ze lijkt me best een mooi meisje maar heeft nogal last van een overdosis make-up. Verder lijkt ze me een beetje het arrogante type, die zijn niet echt weggelegd voor jongens die zich druk maken over wat mensen op een forum over ze zeggen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef Confession het volgende:
Verveling..
Naturel.
[ afbeelding ]
Gloss.
[ afbeelding ]
Pink.
[ afbeelding ]
/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oké.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Confession het volgende:
[..]
Kabels/accu laptop.
vis in het water, maar dan even niet positef.
De pics komen, dan verwacht ik trouwens ook pics terug vanuit alle hoeken wel echte btw. geen neppe.
Klonk nogal allemaal overdreven dramatisch voor dat je hierboven het uitlegde.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Confession het volgende:
[..]
Kabels/accu laptop.
De pics komen, dan verwacht ik trouwens ook pics terug vanuit alle hoeken wel echte btw. geen neppe.
Ik draag geen bh als ik slaap nee, ik draag ook niet opzettelijk een bh onder een pyjama. maar zat wel een hempje onder dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef Mozy het volgende:
Laat me raden, je droeg er niks onder(logisch welk wijf doet dat nou) dus je tietjes pronkte lekker door je pyjama.
wojeeee kapot lekkere dikke pijplippenquote:
Interessant. Ik zou wellicht aanraken.quote:
tantoe geilquote:
Je hebt het toch zelf ook ooit moeten hebben opgeslagen om het ooit te kunnen hebben gepost?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ow wat gemeen Eclaire echt, je stopt gewoon niet hahahaha echt erg dat je alles OPSLAAT gwn dat k begin te lachen nu
Oké, oké, dealquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Confession het volgende:
[..]
Kabels/accu laptop.
Nee ik had in een domme bui haar facebook gegeven aan iemand en die heeft haar facebook aan veel mensen doorgestuurd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef Achtungp het volgende:
[..]
Je hebt het toch zelf ook ooit moeten hebben opgeslagen om het ooit te kunnen hebben gepost?!
die je tieten waren gewoon goed zichtbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik draag geen bh als ik slaap nee, ik draag ook niet opzettelijk een bh onder een pyjama. maar zat wel een hempje onder dus.
Vis op het droge bedoel je dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Confession het volgende:
[..]
Kabels/accu laptop.
Ja je mag ook even haar hyves, msn en telefoonnummer geven hoor dan zoek ik wel even uit of het klopt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee zijn vooroordelen, ik heb haar ook wel is zonder make up gezien en ze is juist niet arrogant want daar val ik niet op. Dat zeg je allemaal op basis van een foto, lol
En jij bent aandachtsgeil maar geen puber?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Volgens mij is TS een aandachtsgeile puber
Al had ik schijt in me ogen zou ik dit nog niet gelovenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee ik had in een domme bui haar facebook gegeven aan iemand en die heeft haar facebook aan veel mensen doorgestuurd.
wie zegt dat ik lang haar heb dat is me zusje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef RickoKun het volgende:
TS heeft lang haar dus ik zou haar eventueel wel willen geven in haar pyjama broek.
TS is Natalie Portmanquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Confession het volgende:
[..]
wie zegt dat ik lang haar heb dat is me zusje.
female puber met kort pittig kapselquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Confession het volgende:
[..]
Heb je een kort pittig kapsel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Confession het volgende:
[..]
Tis echt zo, Spartacus ging me een soort van bedreigen en toen heb ik haar fb gegeven en hij heeft die aan iedereen doorgestuurd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Al had ik schijt in me ogen zou ik dit nog niet geloven
Zou hij willenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:30 schreef Confession het volgende:
[..]
En jij bent Brad Pitt ( in het zuur) hihi.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Confession het volgende:
[..]
Bedreigen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tis echt zo, Spartacus ging me een soort van bedreigen en toen heb ik haar fb gegeven en hij heeft die aan iedereen doorgestuurd.
gatverdamme, is dat kaka onder je nagels. ts houdt van peopsexquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga eens wat aan je nagels doen.
wat een rare lippen zijn dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Duckface'?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat een rare lippen zijn dat?
Nja toch is het zo, en ik vidn het dom van mezelf want nu is zij er de dupe van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Bedreigen?
Geef me die facebook of ik stuur je een hele gemene PM.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tis echt zo, Spartacus ging me een soort van bedreigen en toen heb ik haar fb gegeven en hij heeft die aan iedereen doorgestuurd.
Wtf boeien nagels nou weer. Het gaat om die lippen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jezus, dit is internet meid.. meen je diequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Confession het volgende:
Nu word ik helemaal gestress dit wordt me teveel van het goede, aandacht is leuk maar.. soms echt......
boksquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Boelers nu is er teveel attention zo kan ik m'n hosselwerk niet doen.
was je nagels dan als je klaar benquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Confession het volgende:
Nu word ik helemaal gestress dit wordt me teveel van het goede, aandacht is leuk maar.. soms echt......
Dit dus, alleen jammer dat jij geen recht van spreken hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
jezus, dit is internet meid.. meen je die
Jij bent de laatste die dat soort posts zou moeten makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jaaaja, daar geloof ik dus niets vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Confession het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Confession het volgende:
Wat is er mist met die nagels. niks dus klep dicht..
(grapje liefjes)
Neehoor, ik ga geen foto's plaatsen van alleen LIPPEN en dan geilen op aandacht. Hahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die dat soort posts zou moeten maken
pics van je bovenstuk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Confession het volgende:
btw dat zijn maar onder fotos van mijn face, mijn bovenstuk ziet er jonger uit!!!!!!!!!!!!!!!
hier lijk ik wel 18 vind ik dan.
Bewijsquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Confession het volgende:
btw dat zijn maar onder fotos van mijn face, mijn bovenstuk ziet er jonger uit!!!!!!!!!!!!!!!
Neehoor, ipv dat stalk jij mensen en probeert dmv topics mensen over te halen dat je goed bezig bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Neehoor, ik ga geen foto's plaatsen van alleen LIPPEN en dan geilen op aandacht. Haha
geloof ik neit hoor (A)quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Confession het volgende:
Beetje raar dat je alleen foto's van je getuite lippen plaatst? En dat iedereen aandacht geeft, wie weet heb je wel een onnoemelijk rare neus en heel schele ogen.. Jammer dit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Confession het volgende:
Wanneer ga je weg, stalker, en laat mijn zusje met rust.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Beetje raar dat je alleen foto's van je getuite lippen plaatst? En dat iedereen aandacht geeft, wie weet heb je wel een onnoemelijk rare neus en heel schele ogen.. Jammer dit.
Ja dat is niet correct, maar jullie posten foto's van dat meisje, die helemaal onschuldig is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Neehoor, ipv dat stalk jij mensen en probeert dmv topics mensen over te halen dat je goed bezig bent
Ja idd ik heb scheel oog, heksen neus.. zo fucking lelijk, maarja je weet wat ze zeggen , altijd de attention op het goede leggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Beetje raar dat je alleen foto's van je getuite lippen plaatst? En dat iedereen aandacht geeft, wie weet heb je wel een onnoemelijk rare neus en heel schele ogen.. Jammer dit.
Dat, of het was gewoon zoals dat turkse meisje zei...hij zoekt aandacht uit eenzaamheidquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Shalimar het volgende:
Hahahah als iwannabeastalker geen troll meer is, dan weet ik het ook niet meer
Oud nieuws over die pyjama's. Geloof ik dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef linpunt het volgende:
wees blij dat je niet naakt slaapt en dat je überhaupt pj's bezit.
Ik wou een foto van mijn harde penis pm'en, maar je inbox is vol.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
TS je moet hier geen pics posten. Alle seksueel getinte foto's mogen rechtstreeks naar mijn inbox.
jouw naaktpica??quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef linpunt het volgende:
wees blij dat je niet naakt slaapt en dat je überhaupt pj's bezit.
Mijn inbox accepteert dan ook alleen grote pikken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik wou een foto van mijn harde penis pm'en, maar je inbox is vol.
homoquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Mijn inbox accepteert dan ook alleen grote pikken.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik hou van alles wat er schattig uitziet , ik van kinderwerk, kinderlijkheid boven alles !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |