Ik ben vervelend.. vervelende vervelings kind.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Volgens mij is TS een aandachtsgeile puber
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef Confession het volgende:
[..]
ik zie mijn kont nooit, eens op straat riep een marokkaan dat ik een lekker kontje had, maarja dat is dus ook weer zoiets van ja wat moet ik der mee,![]()
mwa tja wat is dit moeilijk zeg uhmm ik zou zeggen,ik haaaat me zelf te beoordelen, uhm ja ik zeg gewoon 28,... weet ik veel.
ibf bed inwerken testen enz.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:34 schreef Confession het volgende:
[..]
Geweldig bed!!!!Wordt als het goed is momenteel gemonteerd, door de familie. Misschien vanavond mijn eerste duik in het nieuwe bed, weet niet hoe de zaken ervoor staan,want mijn ander bed staat ook nog op zn poten die moet ook nog afgebouwd worden.
2 persoons natuurlijk, ik lig zig zag.
klopt...die vinden alles met een gat geil..in marokko is het dagelijkse praktijk dat een jongen zijn eerste sexuele ervaring met een ezel heeft (zie docu op youtube)quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef Confession het volgende:
[..]
ik zie mijn kont nooit, eens op straat riep een marokkaan dat ik een lekker kontje had, maarja dat is dus ook weer zoiets van ja wat moet ik der mee,![]()
Dit is niet waar en is tevens opgeslagen in Eclaire84.txtquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
klopt...die vinden alles met een gat geil..in marokko is het dagelijkse praktijk dat een jongen zijn eerste sexuele ervaring met een ezel heeft (zie docu op youtube)
uhmm sowieso op dit account durf ik geen eens meer fotos van me zelf te plaatsen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:48 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom geen foto's van jezelf dan, ben je soms onzeker?
alstie vol is, gaarne een kopij naar mij sturenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is niet waar en is tevens opgeslagen in Eclaire84.txt
zooo lekkere meidje zegquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TS, lijk je een beetje op deze dame?
[ afbeelding ]
Klinkt goed, ik mis alleen één ding:quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:54 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik heb geen zwart/donker haar, ik heb geen blauwe ogen. ik schat dat zij lang is ik ben klein.
Sowieso zie ik der jonger uit dan haar..
Valt wel mee ze is 1,65 ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:54 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik heb geen zwart/donker haar, ik heb geen blauwe ogen. ik schat dat zij lang is ik ben klein.
Op basis van deze informatie ben ik, na een intensieve zoekactie, op jouw foto gestuit, TS:quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:54 schreef Confession het volgende:
[..]
Grenzend aan lilliputter dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Valt wel mee ze is 1,65 ofzo
Ja, nee, jij bent lekker bezig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Trouwens Eclaire en Rellende rotscholier, deze acties bewijzen wel hoe levenloos jullie zijn, foto's posten van meisje die je niet eens kent, SOWIESO OPSLAAN AL haha
ik ben kleiner..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Valt wel mee ze is 1,65 ofzo
ik doe niet zoveel foutquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, nee, jij bent lekker bezig.
Ik vraag altijd toestemming aan de mensen die op een fotografische afbeelding staan voordat ik het opsla, dan kan het.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Trouwens Eclaire en Rellende rotscholier, deze acties bewijzen wel hoe levenloos jullie zijn, foto's posten van meisje die je niet eens kent, SOWIESO OPSLAAN AL haha
aah zo schattig! jaaaaaa.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Op basis van deze informatie ben ik, na een intensieve zoekactie, op jouw foto gestuit, TS:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |