Dat is wel erg netjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Confession het volgende:
[..]
ja he, voel me bijna beroemd reageer ook echt op iedereen.
Met C zijn er ongeveer net zoveel vrouwen met kleinere als grotere tieten. Dus vertel maar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Confession het volgende:
[..]
NORMALE TIETEN, wat is groot wat is klein in your eyes?!
Alsof je in een pjama ziet of iemand grote of kleine tieten heeft, dat kun je er amper van aflezen indien ik meestal wijde pyjames heb en dus ook geen bh. Ik heb liever geen tieten dan een rotte kop hoor..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
als ze groot genoeg waren hoefde je je niet te schamen voor je just-out-of-bed verrotte kop want die jongens zouden dan alle aandacht op je tieten focussen
als ze klein zijn..dan ben je je meer zelfbewust van je lelijke hoofd in de ochtend.
Dan heb jij super kleine tietjes gekkkkquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef Confession het volgende:
[..]
Alsof je in een pjama ziet of iemand grote of kleine tieten heeft, dat kun je er amper van aflezen indien ik meestal wijde pyjames heb en dus ook geen bh.
heey richt je eens ergens anders op dan tieten, mijn buurman heeft ook tieten.. wist je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:26 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Dan heb jij super kleine tietjes gekkkk
Leugenaar!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Confession het volgende:
[..]
ja he, voel me bijna beroemd reageer ook echt op iedereen.
Jawel leuk juist geschikt moment, ik had graag meegemaakt , zo'n ramenwasser voor je raam, zo''n verrassende momente zijn altijd best spannend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet nooit wanneer de glazenwassers komen, dus ik ben ben wel eens halfnaakt uit de douche gelopen terwijl er glazenwassers voor de ramen stonden of ik was net bezig met keihard afberen tot ik opeens een ladder tegen het raam aan hoor tikken. Maar dat wil volgens mij niemand weten op dit moment.
Wat doe jij half aangekleed onder de douche?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet nooit wanneer de glazenwassers komen, dus ik ben ben wel eens halfnaakt uit de douche gelopen terwijl er glazenwassers voor de ramen stonden of ik was net bezig met keihard afberen tot ik opeens een ladder tegen het raam aan hoor tikken. Maar dat wil volgens mij niemand weten op dit moment.
Geweldig bed!!!!Wordt als het goed is momenteel gemonteerd, door de familie. Misschien vanavond mijn eerste duik in het nieuwe bed, weet niet hoe de zaken ervoor staan,want mijn ander bed staat ook nog op zn poten die moet ook nog afgebouwd worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:32 schreef Schenkstroop het volgende:
TS maakt wat mee.
Welk bed heb je gekocht TS ' k zit zelf ook in de markt voor een normaal bed (of hoe je dat ook zegt)
Ja, dit weet mij dan ook erg op te winden. Vaak glimlach ik ook even verleidelijk naar de glazenwassers terwijl ik met mijn kontje heen en weer wieg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:30 schreef Confession het volgende:
[..]
Jawel leuk juist geschikt moment, ik had graag meegemaakt , zo'n ramenwasser voor je raam, zo''n verrassende momente zijn altijd best spannend.
Ik trek vaak al wat aan in de badkamer. Soms niet, dan ren ik nog even nakend rondjes door het huis.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat doe jij half aangekleed onder de douche?
lekkere reet ik pak die bilhelften zo en schuif ze opzij zodat ik met het punje van mijn tong die anusje kan voelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een schaal van 18 tot 38,5, hoever kom je hier in de buurt?
Ik heb deze informatie opgeslagen in Eclaire84.txtquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
lekkere reet ik pak die bilhelften zo en schuif ze opzij zodat ik met het punje van mijn tong die anusje kan voelen
eensch!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
lekkere reet ik pak die bilhelften zo en schuif ze opzij zodat ik met het punje van mijn tong die anusje kan voelen
ik zie mijn kont nooit, eens op straat riep een marokkaan dat ik een lekker kontje had, maarja dat is dus ook weer zoiets van ja wat moet ik der mee,quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een schaal van 18 tot 38,5, hoever kom je hier in de buurt?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef Confession het volgende:
[..]
ik zie mijn kont nooit, eens op straat riep een marokkaan dat ik een lekker kontje had, maarja dat is dus ook weer zoiets van ja wat moet ik der mee,![]()
mwa tja wat is dit moeilijk zeg uhmm ik zou zeggen,ik haaaat me zelf te beoordelen, uhm ja ik zeg gewoon 28,... weet ik veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |