gatverdamme, is dat kaka onder je nagels. ts houdt van peopsexquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga eens wat aan je nagels doen.
wat een rare lippen zijn dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Duckface'?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat een rare lippen zijn dat?
Nja toch is het zo, en ik vidn het dom van mezelf want nu is zij er de dupe van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Bedreigen?
Geef me die facebook of ik stuur je een hele gemene PM.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tis echt zo, Spartacus ging me een soort van bedreigen en toen heb ik haar fb gegeven en hij heeft die aan iedereen doorgestuurd.
Wtf boeien nagels nou weer. Het gaat om die lippen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jezus, dit is internet meid.. meen je diequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Confession het volgende:
Nu word ik helemaal gestress dit wordt me teveel van het goede, aandacht is leuk maar.. soms echt......
boksquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Boelers nu is er teveel attention zo kan ik m'n hosselwerk niet doen.
was je nagels dan als je klaar benquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Confession het volgende:
Nu word ik helemaal gestress dit wordt me teveel van het goede, aandacht is leuk maar.. soms echt......
Dit dus, alleen jammer dat jij geen recht van spreken hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
jezus, dit is internet meid.. meen je die
Jij bent de laatste die dat soort posts zou moeten makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jaaaja, daar geloof ik dus niets vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Confession het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Confession het volgende:
Wat is er mist met die nagels. niks dus klep dicht..
(grapje liefjes)
Neehoor, ik ga geen foto's plaatsen van alleen LIPPEN en dan geilen op aandacht. Hahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die dat soort posts zou moeten maken
pics van je bovenstuk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Confession het volgende:
btw dat zijn maar onder fotos van mijn face, mijn bovenstuk ziet er jonger uit!!!!!!!!!!!!!!!
hier lijk ik wel 18 vind ik dan.
Bewijsquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Confession het volgende:
btw dat zijn maar onder fotos van mijn face, mijn bovenstuk ziet er jonger uit!!!!!!!!!!!!!!!
Neehoor, ipv dat stalk jij mensen en probeert dmv topics mensen over te halen dat je goed bezig bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Neehoor, ik ga geen foto's plaatsen van alleen LIPPEN en dan geilen op aandacht. Haha
geloof ik neit hoor (A)quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Confession het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |