Beetje raar dat je alleen foto's van je getuite lippen plaatst? En dat iedereen aandacht geeft, wie weet heb je wel een onnoemelijk rare neus en heel schele ogen.. Jammer dit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Confession het volgende:
btw dat zijn maar onder fotos van mijn face, mijn bovenstuk ziet er jonger uit!!!!!!!!!!!!!!!
hier lijk ik wel 18 vind ik dan.
Wanneer ga je weg, stalker, en laat mijn zusje met rust.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Beetje raar dat je alleen foto's van je getuite lippen plaatst? En dat iedereen aandacht geeft, wie weet heb je wel een onnoemelijk rare neus en heel schele ogen.. Jammer dit.
Ja dat is niet correct, maar jullie posten foto's van dat meisje, die helemaal onschuldig is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Neehoor, ipv dat stalk jij mensen en probeert dmv topics mensen over te halen dat je goed bezig bent
Ja idd ik heb scheel oog, heksen neus.. zo fucking lelijk, maarja je weet wat ze zeggen , altijd de attention op het goede leggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Beetje raar dat je alleen foto's van je getuite lippen plaatst? En dat iedereen aandacht geeft, wie weet heb je wel een onnoemelijk rare neus en heel schele ogen.. Jammer dit.
Dat, of het was gewoon zoals dat turkse meisje zei...hij zoekt aandacht uit eenzaamheidquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Shalimar het volgende:
Hahahah als iwannabeastalker geen troll meer is, dan weet ik het ook niet meer
Oud nieuws over die pyjama's. Geloof ik dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef linpunt het volgende:
wees blij dat je niet naakt slaapt en dat je überhaupt pj's bezit.
Ik wou een foto van mijn harde penis pm'en, maar je inbox is vol.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
TS je moet hier geen pics posten. Alle seksueel getinte foto's mogen rechtstreeks naar mijn inbox.
jouw naaktpica??quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef linpunt het volgende:
wees blij dat je niet naakt slaapt en dat je überhaupt pj's bezit.
Mijn inbox accepteert dan ook alleen grote pikken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik wou een foto van mijn harde penis pm'en, maar je inbox is vol.
homoquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Mijn inbox accepteert dan ook alleen grote pikken.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik hou van alles wat er schattig uitziet , ik van kinderwerk, kinderlijkheid boven alles !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |