Interessant. Ik zou wellicht aanraken.quote:
tantoe geilquote:
Je hebt het toch zelf ook ooit moeten hebben opgeslagen om het ooit te kunnen hebben gepost?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ow wat gemeen Eclaire echt, je stopt gewoon niet hahahaha echt erg dat je alles OPSLAAT gwn dat k begin te lachen nu
Oké, oké, dealquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Confession het volgende:
[..]
Kabels/accu laptop.
vis in het water, maar dan even niet positef.
De pics komen, dan verwacht ik trouwens ook pics terug vanuit alle hoeken wel echte btw. geen neppe.
Nee ik had in een domme bui haar facebook gegeven aan iemand en die heeft haar facebook aan veel mensen doorgestuurd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef Achtungp het volgende:
[..]
Je hebt het toch zelf ook ooit moeten hebben opgeslagen om het ooit te kunnen hebben gepost?!
die je tieten waren gewoon goed zichtbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik draag geen bh als ik slaap nee, ik draag ook niet opzettelijk een bh onder een pyjama. maar zat wel een hempje onder dus.
Vis op het droge bedoel je dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Confession het volgende:
[..]
Kabels/accu laptop.
vis in het water, maar dan even niet positef.
De pics komen, dan verwacht ik trouwens ook pics terug vanuit alle hoeken wel echte btw. geen neppe.
Ja je mag ook even haar hyves, msn en telefoonnummer geven hoor dan zoek ik wel even uit of het klopt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee zijn vooroordelen, ik heb haar ook wel is zonder make up gezien en ze is juist niet arrogant want daar val ik niet op. Dat zeg je allemaal op basis van een foto, lol
En jij bent aandachtsgeil maar geen puber?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Volgens mij is TS een aandachtsgeile puber
Al had ik schijt in me ogen zou ik dit nog niet gelovenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee ik had in een domme bui haar facebook gegeven aan iemand en die heeft haar facebook aan veel mensen doorgestuurd.
wie zegt dat ik lang haar heb dat is me zusje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef RickoKun het volgende:
TS heeft lang haar dus ik zou haar eventueel wel willen geven in haar pyjama broek.
TS is Natalie Portmanquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Confession het volgende:
[..]
wie zegt dat ik lang haar heb dat is me zusje.
female puber met kort pittig kapselquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Confession het volgende:
[..]
Heb je een kort pittig kapsel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Confession het volgende:
[..]
Tis echt zo, Spartacus ging me een soort van bedreigen en toen heb ik haar fb gegeven en hij heeft die aan iedereen doorgestuurd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Al had ik schijt in me ogen zou ik dit nog niet geloven
Zou hij willenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:30 schreef Confession het volgende:
[..]
En jij bent Brad Pitt ( in het zuur) hihi.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Confession het volgende:
[..]
Bedreigen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tis echt zo, Spartacus ging me een soort van bedreigen en toen heb ik haar fb gegeven en hij heeft die aan iedereen doorgestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |