heb 'm gemeldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zit hier mobiel, dus knippen & plakken werkt niet lekker. Hij mag wel weg....
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef Peter het volgende:
1: Even zo een poffertjeskraam?
2: Even zo een frietkraam?
3: Even zo een frietkraam? (3) De weerstand.
4: Even zo een frietkraam? (4) Het afwachten
ben je zelf aan het doornummeren geweest schat? Je zou toch inmiddels moeten weten dat het automatisch gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:03 schreef Arcee het volgende:
Banken met "hoge" rente #35
Kan iemand hier even #34 van maken?
Donequote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:03 schreef Arcee het volgende:
Banken met "hoge" rente #34
Kan iemand hier even #34 van maken?
Pffffffffquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Onze fijne vriend is definitief foetsie, trouwens.
waarom?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Onze fijne vriend is definitief foetsie, trouwens.
Letterlijk de reactie die ik wilde postenquote:
Dat is wel heel gemakkelijk opgeven he...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:02 schreef Zelva het volgende:
Kartelvorming cola
Haal dit topic maar weer weg, ik wist dat het niveau van WGR de laatste tijd schrikbarend is achteruit gegaan, maar als ik zulk soort reacties na amper een minuut krijg, hoeft het van mij al niet meer.
Die zakt vanzelf wel wegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:21 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
kan mijn topic verwijderd worden of op slot, ben namelijk al geholpen met mijn vraag in mijn topic. Bijbaantje
alvast bedankt
unless.....quote:
Er is geen tenzij. Als je er iedere dag gaat posten, duurt het hooguit wat langer voordat het topic wegzaktquote:
Welk topic? Ik heb niets weggehaald, maar ik kan wel kijken wie en waaromquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik zie dat er nog steeds random commentaren van o.a. mijzelf verwijderd worden in topics.
Was jouw commentaar random of het weghalen ervan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik zie dat er nog steeds random commentaren van o.a. mijzelf verwijderd worden in topics.
Dat was niet random, dat was een reactie van jou op een achterlijke post en ik zit mobiel, dan is het praktisch onmogelijk om fatsoenlijk te editten. Overigens kun je zelf ook gewoon zien dat ik die post ge-edit heb, dus je kunt ook even een pm ertegen aangooien in plaats van hier verongelijkt te komen doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:42 schreef karr-1 het volgende:
Als je niet verongelijkt zou doen, had je die tweede zin ook gewoon achterwege kunnen laten...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:34 schreef karr-1 het volgende:
Ik doe niet verongelijkt, ik constateer een feit meer niet. Maar goed, laat maar, het is al duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |